of niet...echt zo'n mogoolquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:25 schreef El_Catalan het volgende:
Doe je oorbellen gewoon uit...staat die aan de zijlijn heel nichterig ze oorbelletjes intepakken.
Ja klopt..... want wij zijn niet verliefd op Ronaldo... dus zijn we gek...quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:32 schreef EmmYKuHh het volgende:
Jaloers zijn jullie gekkkk.. moet je je eigen reacties nou es trug kijken!..![]()
Jarloers zeker niet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:32 schreef EmmYKuHh het volgende:
Jaloers zijn jullie gekkkk.. moet je je eigen reacties nou es trug kijken!..![]()
Ja, en jij denk zeker ook dat je alles bent of niet, jammer van je naam!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:21 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
niet,, want ik ben geen man![]()
Omdat ie goed kan spelen of wat?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:37 schreef El_Catalan het volgende:
[..]
Jarloers zeker niet.
Hij wekt alleen agressie op.
Nee... ik denk alleen dat ik geen man benquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:38 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Ja, en jij denk zeker ook dat je alles bent of niet, jammer van je naam!!
ooh nee spijtig voor mij, dat ik weer de zelfde naam als jou moet hebben!
SLET
Caps lock vast ofzo!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Omdat ie goed kan spelen of wat?
[afbeelding]
![]()
alleen van zijn tanden moet ik kotsen
Maar voor de rest.. HAD JE GEZIEN TOEN IE ZIJN SHIRTJE UITTROK!... GEK
ja ik werd er misselijk vanquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ja, toen kreeg hij een terechte gele kaartquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef Debs het volgende:
Wat maakt het nou uit of hij wel of niet kan voetballen of dat hij zijn oorbellen afplakt.
Het is gewoon prettig om naar hem te kijken![]()
hahahah bel 112 lach me dood, jaloers op die waanideeen van jou!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:40 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Nee... ik denk alleen dat ik geen man ben
Jaloers wijf.. Christiano Loves Me..
Wat was die scheids een kutmongool!!.. fuck man.. toen Robben gele kaart kreegquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:41 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja ik werd er misselijk van
de scheids ook, want hij gaf hem geel
Emmy, daar zit ik middeninquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:42 schreef XemmyX het volgende:
[..]
hahahah bel 112 lach me dood, jaloers op die waanideeen van jou!
Grapjas
ga terug naar je eigen wereldje joh
de scheids floot inderdaad niet best.. maar Portugal was gewoon beter..quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:43 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Wat was die scheids een kutmongool!!.. fuck man.. toen Robben gele kaart kreeg
nog niet ver genoeg dus,quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:44 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Emmy, daar zit ik middenin![]()
de pot verwijt de ketel dat hij zwart zietquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:44 schreef XemmyX het volgende:![]()
![]()
![]()
Heb altijd geweten dat er hele zielige mensen bestaan,
en zo nu en dan hoorde ik altijd iets voorbij komen hier op fok van EmmYkuHh
maar nou weet ik waar ze het over hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |