Je wil de problemen die ik al met haar heb gehad niet weten....
Heb d'r meer dan een half jaar gemeden na een zeer bote opmerking in het ziekenhuis toen mijn neefje werd geboren.
Wij liepen toen net een maandje in de mmm , waren al erg lang bezig en zij zegt dood leuk dat we maar meer moesten gaan oefenen....
Dat voor iemand die weet dat je al zo lang bezig bent en dat je in de mmm loopt....
Van een ieder die het niet zou weten zou ik het beter kunnen incaseren , maar niet van iemand die overal van op de hoogte is.
Tuurlijk heeft ze wel haar goede kanten , alleen zo jammer dat ze die zo weinig toont.
Ze is erg met zich zelf bezig vaak , maar dat heeft mijn zwager nog veel erger (dus niet van een vreemde
![]()
).
Vandaag is ze meegeweest de hele dag al op zoek naar een nieuw bed en boodschapjes in Duitsland en dat kan best gezellig zijn met d'r.
Tijdens het boodschappen doen kan ik me alleen ergeren als er zonder te vragen dingen in mijn kar gegooid worden die zij dan wil kopen , dat vind ik erg vervelend als ik veel boodschappen ga doen en mijn kar dus echt nodig heb.
Maar goed ik had geen zin om er een probleem van te maken dus slikte het maar ff.
Een andere winkel hebben we erg gelachen.
We lopen in die zaak (ik ga wat meer mijn eigen gang omdat ik niet bij elk produkt hoef te kijken wat het is) mijn vriend en zijn moeder lopen een stuk langzamer en staan bij de zoetstoffen te praten.
Gooit ze ineens d'r bloemkool bij iemand ánders in de kar.
Die vrouw verbauwereerd aan het kijken , mijn vriend vragen wat ze nou doet.
En dan kan ze dus dood leuk zeggen "gewoon even mijn bloemkool in de kar leggen."
Dat zijn wel grappige dingen die alleen haar kunnen overkomen
![]()
We hebben een nieuw bed! Van de Ikea , morgen gaan we hem in elkaar zetten.
Heb maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt en een 4 seizoenen dekbed in de lit-jemeau maat gekocht (hoe schrijf je dat nou???).
Denk het bed groter , dus meer ruimte en dan ook nog met onze normale maatje op bed liggen , dat word nog meer ruzie om de dekens....
Vanavond gaan we nog even een shoarmatje eten met mijn schoonmoeder , mijn vriend is nu een lijstje aan het maken met een foto van de echo met het volgende gedichtje;
Je kan me nog niet horen,
je kan me nog niet zien,
want ik word pas in februari 2005 geboren
mag dan mijn foto in dit lijstje misschien???
Die gaan we straks dus geven