abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2004 @ 17:24:31 #251
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20493319
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:29 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi

Hier ff snel een berichtje van mij

knip

LW meid hoe is het met jou en waar ben je? hoor mij nou, ben er zelf ook amper
hele dikke knuffel voor jou

knipperdeknip

Up-date

ben nog steeds niet aan het werk, want ben helemaal een wrak Ben afgelopen maandag naar de bedrijfsarts geweest en die was niet echt aardig en wil me over 2 weken weer aan het werk zien! Ik heb hem duidelijk aangegeven dat dit "probleem" niet zo snel weg zal zijn en dat ik er i.o.m de huisarts echt de tijd voor moet nemen. heb sinds afgelopen dinsdag pillen die me rustig maken en waardoor ik goed slaap heb ze nog niet geprobeerd, want dat durf ik niet je mag er niet mee auto rijden etc. Ben druk aan het solliciteren en hoop dat daar wat positiefs uitkomt, maar dat zullen we moeten afwachten
Voor de rest is mijn nu ook weer vanzelf gekomen en dit keer liet hij maar 36 dagen op zich wachten betekend wel dat dat de goedekant op gaat!

Tot snel weer en iedereen veel succes met alles!

Beaker
Hoi hoi lieve Beaker ! Leuk je even te lezen, en ik ben hier hoor Lurkend en wel.
Wat fijn dat je ongi nu goed op gang komt! nu ik nog....je begrijpt: hier nog niks te bekennen....

Wat een %$#^&*& van een bedrijfsarts zeg, of je even over twee weken weer wil gaan werken?! Dacht het toch niet! Hopelijk komt er snel een nieuwe opening met betrekking tot een nieuwe werkplek, ik duim voor je!
Dikke kus voor Beaker! Tot gauw!

Alle anderen ook een dikke kus en een knuffel voor Slaapmeisje: wat naar dat jullie poezekind het tijdelijke met het eeuwige heeft moeten verwisselen...heel veel sterkte meid!!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20495668
Met mij gaat het goed, alleen nog steeds geen ongi.
LW,jammer dat ook jij nog geen ongi hebt.
Slaapmeisje sterkte!

Verder niks bijzonders te melden. Druk weekend voor de boeg. Morgen gaan we eerst naar pharma bio research, bloed doneren, daarna naar de oma van mijn man, daarna de stad in (dit alles in Groningen) en een goede vriendin van mij gaat morgen trouwen, 's avonds hebben we daar het feest van. Dan zaterdag overdag heerlijk niksen, s'avonds verjaardag van de stiefmoeder van mijn man. Zondag ws weer lekker niksen.
pi_20496780
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef jolene het volgende:

[..]

Ow, ikke vrijdag de dertiende....
Wat leuk...
Wat zo een rits jarigen...Ik ben 14 augustus jarig.

Volgend jaar ga ik met mijn mannetje ook proberen om in verwachting te raken. Het staat nog niet vast, maar ik stop misschien op 1 januari met de pil en ons motto is we zien wel wanneer het gebeurt. En natuurlijk of het gebeurd. We worden in augustus allebei 26.

Tot die tijd lurk ik lekker mee.

Dus, meiden succes!
pi_20500078
Slaapmeisje jij moet morgen heen toch?
Suc6 ik denk aan je.

Girly geniet lekker met zijn 2-tjes in Euro Disney, dat je je zorgen mag achter laten in Frankrijk!

Jolene ik ben onwijs slecht in raadseltjes , wat doe je me aan????

Ik ben ook een draak , maar geen leeuw, eerder een drammerige ram
pi_20504298
Goedemorgen,

Slaapmeisje, heel veel succes vandaag samen met slaapvriendje.

Randa_V, hoi..

Xanthe, een draak en een ram.
best leuk de raadsels..
Maar jullie mogen meer tijd nemen hoor.

LW, leuk om jou weer ff voorbij te zien schieten.

Ingrid19, een heel fijn weekend.

Ik hoop dat morgen het weer wat beter is, want ik heb dan een vrijgezellen feest.

Vandaag laatste dagje werken en dan weekend.

Githa, neem jij maar goed rust. Vooral als de medicijnen niet werken. Hoelang moet jij nog werken voordat jij vakantie hebt.Let goed op jezelf hoor

Tot straks
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 08:25:00 #256
5428 crew  miss_sly
pi_20504587
ook goedemorgen!

Slaapmeisje, veel succes vandaag. Hopelijk krijgen jullie vandaag als einde van deze nare week een beetje fijnere berichten!

Beaker, laat je door je bedrijfsarts niet op je kop zitten hoor! als je je niet goed genoeg voelt om te gaan werken, moet je dat zeke rniet doen! en het is alleen maar fijn dat je huisarts achter je staat! Succes met solliciteren en rust goed uit

Fijn weekend, Ingrid19, maar dat zal wel lukken met al die leuke dingen!

Ja, jolene, laatste dag werken en dan weekend! wij zitten al weken te wachten op een weeken dmet mooi weer waarin we niet al andere afspraken hebben om een dagje naar Noorderdierenpark Emmen te gaan, maar dat wil maar niet lukken dit weekend zijn de vooruitzichten ook weer erg slecht...bah!
owja, en je raadseltje, ik ben daar ook nooit zo goed in eigenlijk

alle dames die ik niet genoemd heb ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 juli 2004 @ 08:26:18 #257
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20504595
goedemorgen allemaal!
hoop dat het met iedereen redelijk oke gaat, (t weer maakt t er niet echt beter van... )
zijn er nog bijzondere dingen hierzo?

Minoes: weet niet hoe het testen is afgelopen maar denk aan je meid!!!
(kan even geen troostwoorden verzinnen voor als het (weer) nega is, take time for your tears...

gelukkig is het dan bijna weekend, vanaaf bij een vriendin op visite die net een baby heeft een schatje maar zie er wel tegenop...doet me toch nog erg veel

dikke knuf voor de rest...
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:46:29 #258
86274 hartje
still waiting...
pi_20505452
slaapmeisje, veel succes vandaag! laat je nog even weten hoe het gegaan is?

githa, sterkte meid. is wel balen zeg dat je nog steeds zo misselijk bent, wanneer heb je vakantie? of kan je niet een paar vrije dagen nemen om een beetje uit te rustten.

beaker, hou je taai hè!

verder iedereen die ik vergeet: heel veel groetjes &

lois en/of karin: kunnen jullie mijn nieuwe nod op 5 augustus zetten? dank je!

verder met mij: ik weet het nu helemaal niet meer, ik ben echt heel erg weinig ongi. heb 1x in de 24 uur een tampi met een drup of 5 ik heb natuurlijk al een test er tegenaan gegooid. wat zouden jullie nou doen? ik dacht om maar even een dag of 5 ofzo af te wachtten hoe m'n ongi gaat & dan evt. nog een keer testten. ik heb ook al een paar wijntjes op (& een bacardi cola ) omdat ik dacht dat ik toch ongi was (niet nu hè maar de afgelopen avonden ) daar maak ik me ook al weer druk om. pffft, wat een gedoe zeg, waarom gaat alles nou niet gewoon volgens het boekje bij mij.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:54:06 #259
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20505532
slaapmeisje veel succes vandaag, ben benieuwd wat eruit komt voor behandelplan

Hartje balen zeg dat het niet lekker loopt wel apart. maybe kun je er voor de zekerheid over paar daagjes testje tegen aangooien om het echt zeker te weten dat je wel of niet zwanger bent.

Girly ik ben te laat kweet t, maar veel plezier in disneyland.

hier regent het superhard word fijn, heel de dag in de auto incl vakantie van een stukje nederland, wordt natuurlijk lekker druk incl nog meer files als normaal door dat weer dat het maar snel een uur of 6 is zodat ik weer thuis ben

iedereen diek vergeten ben
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 09:55:15 #260
5428 crew  miss_sly
pi_20505551
hehe, hartje, een menselijk lichaam dat maar eens even volgens het boekje werkt? geloof je het zelf? Ik zou denk ik inderdaad een paar dagen afwachten en dan voor mijn eigen gemoedsrust (er vanuit gaande dat het toch niets zou zijn) even een testje doen. En me vooral geen zorgen maken over wat wijntjes (en een bacardi-cola) maar me dan voor de zekerheid in het weekend ook maar niet helemaal volgooien

jolene, hoe is het trouwens met je oma? weer wat beter?
pi_20505672
Hartje, wat geeft de temp. grafiek op dit moment aan?
Ben je er nog ga ik ff op je achternaam gokken...
Grinnik.

Martineke, doe je voorzichtig aan.
wat doe jij nou eigenlijk voor werk

Miss_Sly, nog niet echt een verbetering..
Ze is ook echt niet koppig...Mijn ouders gaan er zo weer heen en dan hoor ik vanmiddag weer wat meer
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:08:36 #262
1087 Merisse
broddeltante
pi_20505740
Justy, meis, sterkte met de kraamvisite. Knap dat je gaat hoor.

Hartje, wat zegt je gevoel. Wat dat betreft kan je misschien maar het beste op je gevoel afgaan. Knuffel.

Minoes, where are you?

Slaapmeisje liefs&succes
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:13:18 #263
98247 justy_the_chipmunk
pi_20505803
hartje: hoop echt heel erg dat je alsnog zwanger bent!!
en dat weinige ongi zijn, hmmmz ja das niet leuk en weer hoop he???
hoop met je mee, maar als t niet zo is, dan een hele dikke knuffff en sterkte...k vind niets zo irritant als ongi worden en dan niet normaal want ga dan ook weer denken van he, klopt dit wel??!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:29:36 #264
98247 justy_the_chipmunk
pi_20506072
merisse: ja zal wel moeten he?! kan een vriendin niet laten barsten alleen omdat ik het moeilijk vindom een klein humpie te zien van dichtbij maar denk wel dat het weer janken geblazen word, al weet ik ook hoeveel verdriet zij heeft gehad, ook al paar miskramen dus ze snapt t wel en mn vriend gaat ook mee, hoop dat ie het alleen wat kan snappen als ik begin te huilen of kwaad word...
maar gister hebben we goed gepraat en heb ik ook gezegd dat ik er nog steeds heel veel verdriet om heb en het nog steeds erg zeer doet en ook wat meer, (k stop meliever vol met eten dan dat ik die leegte voel, kan t wel hebben maar toch voel me zo waardeloos )
en ook gezegd dat mn hormonen nog helemaal van slag zijn dat ik daarom aan de pil moest maar ik vind het maar niets vergeet m ook steeds niet bewust maar ja, we zien wel hoe het vanaaf gaat maar hoe meer hte dichterbij komt hoe verdrietiger ik me ga voelen, het zou anders verdorie over 2maand geboren worden en zou k nu het babykamertje aan het inrichten zijn( wat ik in gedachten ook al doe...zucht... )

maar ja, life goes on...hoop dat t snel weer beter voel...

heb voor jou ook nog wat staan is en dan gaat het mis...

liefs en sterkte!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:43:32 #265
86274 hartje
still waiting...
pi_20506330
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:04 schreef jolene het volgende:
Hartje, wat geeft de temp. grafiek op dit moment aan?
Ben je er nog ga ik ff op je achternaam gokken...
Grinnik.
heb tijdens mijn zakenreisje niet getempt ivm kamer delen met vriendin/conculega. maar temp was
2 juli: 36,9
& gisteren & vandaag 36,9. hoog hè voor mijn doen! heb het ook steeds bloedheet & vanaf 29 juni pijnlijke boops (maar heb ik de laatste 2 maanden ook als ik ongi wordt/ net ben dus kan ik ook geen pijl op trekken)
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:08 schreef Merisse het volgende:
Hartje, wat zegt je gevoel. Wat dat betreft kan je misschien maar het beste op je gevoel afgaan.
mijn gevoel zegt
heb wel af&toe een lichte duizeling. maar vorige keer voelde ik me echt hondsberoerd & nu redelijk tot normaal. weet het echt niet hoor. heb zoiets van: het zou kunnen want voel me niet echt optimaal maar wil mezelf ook niet gek maken. ik had wel op de beurs/zakenreisje dat ik alles heel goed rook, was ook wel apart. maar heb zoiets dat dat aan de frisse zuid-duitse lucht lag (ik woon in de omgeving botlek, dus dan ruikt het al snel ergens lekker fris)

nou jah hoor...ik wacht wel af & dan test ik over een paar dagen nog wel een keer als ik denk dat het nodig is.
pi_20506569
Maf hoor hartje, en ja 36,9 is voor jou nog nog.
Dan hou je toch in de gaten of het hoog blijft en dan volgende week nog eventueel een testje.
Of niet testen hou moeilijk het ook is en dan wachten tot de nieuwe nod-datum

Moeilijke keuze hoor Hartje.
Veel succes met beslissen...
pi_20506618
Justy sterkte vanmiddag.
Neem aan dat je er ook al met die vriendin over gepraat hebt?
Hoop dat je alleen bent met je vriendin , maakt het makkelijker om je gevoelens te uiten en even lekker te janken.
Hoop dat je ondanks alles ook een beetje kunt genieten.

Hartje spannend zeg!
Vind de dingen die je beschrijft wel als zwangerschaps kwaaltjes overkomen....
Hoop het voor je!
  † In Memoriam † vrijdag 9 juli 2004 @ 11:03:29 #268
43556 miss_dynastie
pi_20506677
Beaker, wat belachelijk van die arts Ik heb er geen andere woorden voor! Laat je niet dwingen tot dingen waar je nog niet aan toe bent hoor!!

Jolene, een dikke voor jou en je oma!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:23:33 #269
1087 Merisse
broddeltante
pi_20507055
Lieve Justy, het is wel fijn dat het een goede vriendin is want die mag je wel laten merken dat het voor jou behalve leuk ook moeilijk is. Maar het is toch ook wel hoopvol voor jou (en mij) dat die vriendin na meerdere miskramen toch een gezond kindje heeft gekregen. Probeer daar wat moed uit te putten. Jou tijd komt ook nog wel.
Wie heeft trouwens gezegd dat jij weer aan de pil moet en is dat puur omdat je emotioneel zo van slag bent of ook lichamelijk? Mij lijkt dat je er zelf niet helemaal achter staat.
Bedankt voor je lieve en opbeurende woorden in het andere topic.
Sterkte EN veel plezier met de kraamvisite. Hopelijk wordt het ondanks wat traantjes toch een positieve ervaring.
pi_20507369
Tjee zeg,zit ik de hele week op fokforum te drukken bij m'n favorieten en die kan de pagina steeds niet vinden......toets ik t opnieuw in en hopla,daar komt ie!!!
Blijkt,dat ie t allang weer doet,tjee.....
En jullie maar wachten.Nou,laat ik de spanning eraf halen,de test was NEGATIEF
Kon er niet eens om janken,was eig.verbauwereerd....die k$%*&#$%%# kussens hebben dus ook niet geholpen
Affijn,mijn man vond t wel een goeie en die houwen we er dus nog ff in.

Heb ik meteen nog ff een vraagje:
Vorig jaar bij de gyn mijn eileiders bekeken en doorgespoeld ,dat was goed,visjes van man ook ,we hadden 50% kans op een zwangerschap dit jaar.
Nu staat sept.weer bijna voor de deur en ik wil eig. nog een afspraak maken,om te zien,wat hij nu nog voor me kan doen.
Weet iemand wat ze nu nog kunnen onderzoeken???.
Ik wil eig. geen hormonen of ivf,maar misschien nog iets van baarmoeder onderzoek of kijkoperatie???
Wie heeft dit ook mee gemaakt en wat voor onderzoek kreeg je nog aan geboden ?.

Groetjes,Minoes
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 12:16:31 #271
5428 crew  miss_sly
pi_20508099
minoesje, daar ben je dan! ik geloof dat iedereen zich hier al zorgen maakte!
Wat rot dat de test negatief was! wij hoopten zo dat je ons gewoonweg was vergetenvan blijdschap!

Als je je daar beter bij voelt, is het misschien een idee om na de vakantie (ga je nog op vakantie? ) maar te bellen voor een afspraak. Kun je bij de gyn. vragen wat hij je kan bieden zonder aan hormonen en ivf te beginnen!
pi_20508261
He Minoes, jammer zeg...
Had het zo gehoopt, je was ook zo positief.

Wat Miss_Sly, zegt is toch helemaal niet zo'n gek idee.

Dikke knuffel meid
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:49:01 #273
1087 Merisse
broddeltante
pi_20508874
Minoes, potjandrie weer niet
Verdorie meid wat ellendig
Stevige knuffel van mij
Ben het met miss_sly eens dat je in ieder geval kunt gaan luisteren wat ze nog kunnen onderzoeken/doen. Dan kan je altijd beslissen i.o.m. je man wat jullie willen.

Heb de bijbel (Zwanger worden van Mariël Croon) er nog maar eens op nageslagen en ze kunnen nog bloedonderzoek doen bij jou o.a. op vervroegde overgang. Ook kunnen ze nog een samenlevingsonderzoek doen om te kijken of er levende zaadcellen in het baarmoederhalsslijm aanwezig zijn. Als behandeling zonder hormonen zou IUI misschien in aanmerking komen waarbij (opgewerkt) zaad ingebracht wordt in de baarmoeder.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:06:26 #274
98247 justy_the_chipmunk
pi_20509306
merisse: graag gedaan en ja het is een goede vriendin maar ik ben een kei in het verbergen van mn gevoel. en ik moest even aan de pil omdat ik hele erge schommelingen had zowel in stemming als hormonaal, maar zelfs met pil ben ik overtijd. ik wil het wel slikken maar ik vergeet t denk omdat ik nu wel kids wil en toen niet en ik vergeet t eenvoudigweg, dan zit ik weer te denken en te rekenen rekenen wat dan de kansen zijn... moet mezelf ook niet zo kwellen denk dat periodieke onthouding beter is gewoon geen sex meer kun je ook nie hopen!
de kraamvisite:maar ja, denk dat t ook wel leuk word (beschuitjes!!!)ze heeft al fotos laten zien en het is zon mooi kindje, en ben ook echt heel erg blij voor haar en vriend en ondanks dat je als je zwanger bent en je ergens weet dat het mis kan gaan, geeft het idd hoop dat het ook goed kan gaan en vaak ook gaat.
maar ja een natuurlijke reactie van je lijf is niet altijd fijn, zeker niet als het ook een toekomstdroom met zich mee neemt...

minoes: snifff echt balenjoh! hoop dat het snel wel positief is...

heb laatst trouwens wat gehoord wat best wel logisch klonk: als je iets heel graag wilt krijg je het vaak niet omdat je er teveel mee bezig bent. als je het loslaat kun je het krijgen omdat je het dan niet tegenhoudt..
zat wel wat in vond k, niet dak zon zweef figuur ben hoor maar sommige wijsheden zijn wel waar...(weet alweer waar het instond in zon wijsheden boekje )

maar neemt t verdriet niet weg natuurlijk...sterkte meid!!

en hartje:SPANNUND!!!! k duim mee!!!
en als t moet huil ik ook mee, maar dat hoop ik niet!!!

knuff aan allemaal
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:59:15 #275
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20510639
Jolene ik ben koerier, veel vrijheid en lekkere werktijden(van 10.00 tot 18.30) maar o zo suf
nog 5 maandjes en dan ben ik ervan af *spring spring* uhh als het goed is dan. maybe na me verlof nog 2 maandjes werken daar en dan ben ik echt weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')