Hoi hoi lieve Beakerquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:29 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi![]()
Hier ff snel een berichtje van mij![]()
knip
LWmeid hoe is het met jou en waar ben je? hoor mij nou, ben er zelf ook amper
![]()
hele dikke knuffel voor jou
knipperdeknip
Up-date
ben nog steeds niet aan het werk, want ben helemaal een wrakBen afgelopen maandag naar de bedrijfsarts geweest en die was niet echt aardig en wil me over 2 weken weer aan het werk zien! Ik heb hem duidelijk aangegeven dat dit "probleem" niet zo snel weg zal zijn en dat ik er i.o.m de huisarts echt de tijd voor moet nemen. heb sinds afgelopen dinsdag pillen die me rustig maken en waardoor ik goed slaap
heb ze nog niet geprobeerd, want dat durf ik niet
![]()
je mag er niet mee auto rijden etc. Ben druk aan het solliciteren en hoop dat daar wat positiefs uitkomt, maar dat zullen we moeten afwachten
Voor de rest is mijnnu ook weer vanzelf gekomen en dit keer liet hij maar 36 dagen op zich wachten
betekend wel dat dat de goedekant op gaat!
Tot snel weer en iedereen veel succes met alles!
Beaker
Wat zo een rits jarigen...Ik ben 14 augustus jarig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow, ikke vrijdag de dertiende....
Wat leuk...
heb tijdens mijn zakenreisje niet getempt ivm kamer delen met vriendin/conculega. maar temp wasquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:04 schreef jolene het volgende:
Hartje, wat geeft de temp. grafiek op dit moment aan?
Ben je er nog ga ik ff op je achternaam gokken...
Grinnik.
mijn gevoel zegtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:08 schreef Merisse het volgende:
Hartje, wat zegt je gevoel. Wat dat betreft kan je misschien maar het beste op je gevoel afgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |