ikke ook! 12 augustus!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:21 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja, dan is het bouwvak...
Bij mij loopt al iets langer dan drie maandeen screensaver die aftelt op het aantal dagen uren minuten en seconde
Maar ben gewoon blij...rust.
Alleen vriend lief moet de eerste week nog werken..dus er nog vroeg uit.![]()
Enne ikke jarig in vakantie....
enne..verder niks eigenlijk in de vakantie
Ow, ikke vrijdag de dertiende....quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:23 schreef hartje het volgende:
[..]
ikke ook! 12 augustus!
ben je ook een leeuwtje!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow, ikke vrijdag de dertiende....
Wat leuk...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:28 schreef hartje het volgende:
[..]
ben je ook een leeuwtje!
wat leuk zeg! & grappig dat je dit jaar net op vrijdag jarig bent! is meestal mijn geluksdag: vrijdag de 13e.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef jolene het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ff lunchen tot zo
*Sjeen springt even uit lurkstand*quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow, ikke vrijdag de dertiende....
Wat leuk...
donderdag 12 is ook leuk hoor! zijn pukkie & ik op dezelfde dag jarig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*Sjeen springt even uit lurkstand*
Dan wil ik bevallenWeet natuurlijk niet of Pukkie op vrijdag de dertiende geboren wil worden, maar zijn pappie heeft dat wel gedaan (in juni dan).
Voor alle tweede-streepjesdames een dikke knuffel![]()
*Weer in lurkstand duikt*
m'n boekhouder kon mijn (al betaalde) voorlopige aanslagen niet vinden. dus de berekening is nog niet goedquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:43 schreef phluphy het volgende:
Hartje Wat een nare berichtenOf ik goed nieuws voor je heb weet ik niet, maar heb je misschien al leuke post gehad van de belastingdienst met nieuws over een teruggave of zo?
![]()
Ikke ben ook vrijdag de dertiende geboren..quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*Sjeen springt even uit lurkstand*
Dan wil ik bevallenWeet natuurlijk niet of Pukkie op vrijdag de dertiende geboren wil worden, maar zijn pappie heeft dat wel gedaan (in juni dan).
Voor alle tweede-streepjesdames een dikke knuffel![]()
*Weer in lurkstand duikt*
Jaaaaa, goed zeg...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:35 schreef Girly het volgende:
Jolene- sterkte met je oma, ik hoop dat het snel weer goed gaat![]()
en over dat raadseltje.. ik doe een voorzichtige gok (zalm)
de rest van de meiden allemaal(niemand mag vergeten worden)
laatste berichtje van mij:
ik ga ff verders met alles klaarmaken hier.. zodat ik niks vergeet (voor zekerheid natuurlijk tampons hahaha) ach jah ik reken er nie op.. ennuh ik hoop dat jullie allemaal alvast een fijn weekend hebben en jullie horen mij weer op zondag waarschijnlijk.. misschien zaterdag laat nog.. maar denk het niet ,want zal vast erg moe zijn.
nou girls.. spreek jullie snel weer...
liefs en kussies vanZeurly
![]()
hè kom ik net terug, zie ik het antwoord alquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:08 schreef jolene het volgende:
offtopic.
hartje een raadseltje ook voor de rest.
Mijn sterrebeeld is een leeuw.
In de chinese astrologie ben ik een draak..
Maar wat is mijn sterrebeeld volgens de indianen.
Dat sterrebeeld is ook tevens mijn achternaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |