nou.. wat dacht je van al die ventjes die zitten te handelen.. die lopen ff 10 min. van de beurs mis (gelukkig gebeurt er niet veel) maar als jij net short ga ofzo..quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus geen lan-games voor jou
Waar ga je heen??quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:35 schreef MutZ het volgende:
Morgen op vakantie...
dus joopie kreeg op zn donder?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou.. wat dacht je van al die ventjes die zitten te handelen.. die lopen ff 10 min. van de beurs mis (gelukkig gebeurt er niet veel) maar als jij net short ga ofzo..
Dat kan best wat geld kosten danquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou.. wat dacht je van al die ventjes die zitten te handelen.. die lopen ff 10 min. van de beurs mis (gelukkig gebeurt er niet veel) maar als jij net short ga ofzo..
Eerbeek, vlakbij Apeldoorn...quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:38 schreef BazzoS het volgende:
waar ga je heen mutz?
[hadesmodus]quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:01 schreef MutZ het volgende:
*reanimeert SC*
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
[hadesmodus]
foei, mijn sc![]()
[/hadesmodus]
why the sadnessquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
hooooooooooj
ziek en verveel mequote:Op donderdag 1 juli 2004 20:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
why the sadness![]()
* ThaFreak bezig met colin mcrae rally 4quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ziek en verveel me![]()
als ik die of Rallisport Challange 2 voor m'n xbox had dan had ik me ook niet verveelt nee.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
* BoJo bezig met colin mcrae rally 4
verveelt zicht niet echt![]()
games zijn idd wel erg duur aan het worden zegquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik die of Rallisport Challange 2 voor m'n xbox had dan had ik me ook niet verveelt nee.
Maar om die nu te gaan kopen zo psies een week voordat ik 6 weken op vakantie ben is ook niet echt slim.![]()
Pfff....![]()
Nu ik afgestapt ben voor games naar m'n xbox ipv elk jaar een nieuwe videokaart en elke 2 jaar nog meer nieuw spul om de games bij te kunnen houden, valt het toch tegen met die games prijzen. En ik wil het niet illigaal doen omdat ik gewoon zonder gezeur op Xbox Live wil.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
games zijn idd wel erg duur aan het worden zeg![]()
xbox is idd nog erger kwa prijzenquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nu ik afgestapt ben voor games naar m'n xbox ipv elk jaar een nieuwe videokaart en elke 2 jaar nog meer nieuw spul om de games bij te kunnen houden, valt het toch tegen met die games prijzen. En ik wil het niet illigaal doen omdat ik gewoon zonder gezeur op Xbox Live wil.
Heb zin om auto te rijden maar ben ziek en auto rijden kost geld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |