abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20335534
Als nieuw, nog in de verpakking.

Een handzaam boek met kwijlbestendige geplastificeerde pagina's, met leuke knijpgeluidjes erin. Grote duidelijke letters en leuke plaatjes.

10 Pagina's dik, genaamd: Hoe word ik moderator in 10 weken.
Met nuttige tips over:

• Google'len
  • Slotjes zetten
  • Gevatte reply's
  • Het inlikken bij de Admin's

Handige inhoudsopgave, duidelijke uitleg, met online leraar en rustig studeertempo.

Nu te bestellen voor ¤ 10,- plus portokosten. Ook in termijnen te betalen.

•   Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 juli 2004 @ 13:54:57 #2
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_20335587
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_20335627
    LOI spem
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_20335636
    Verkocht
    pi_20335665
    Wie is de leraar
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_20335721
    Velen gingen u reeds voor, en met succes:

Ik heb er wel iets langer over gedaan, 15 in plaats van 10 weken, en ben nog steeds aan het afbetalen, maar jongen, was was dat de moeite! Ik heb er nog steeds plezier van, en heb een functie gevonden als moderator op een onzin forum. Ja, ik weet het, het is niet veel, maar je moet ergens beginnen en ik ben er blij mee!

Ik deed de studie op aanraden van een vriend, ik was reeds moderator op dat forum en heb hem daar binnengeloodst. De studie heeft mijn leven verrijkt! Ik voel me als herboren!

Zoals u ziet kan deze opleiding ook uw leven een positieve wending geven. Bestel nu!
    pi_20335759
    Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
    pi_20336428
    Schrijf je nú in voor een van deze opleidingen
    en je krijgt het Verwenpakket cadeau!

Wanneer je gaat studeren bij de LOI studeer je in je eigen tempo en op je eigen manier. Een dagje ontspannen tussendoor plan je dan ook heel gemakkelijk in. Helemaal wanneer je je nú inschrijft voor een van de onderstaande opleidingen, want dan krijg je er het Verwenpakket gratis bij, inclusief Fit & Verwenkaart. Met deze kaart kun je heerlijk met z’n tweeën een dagje naar de sauna voor de prijs van één. Dat is een voordeel van 45,–! Daarnaast krijg je een luxe badlaken (70 x 140 cm) en zomerse tas cadeau.
    Ook "lekker in je vel" studeren? Vraag je Verwenpakket dan meteen aan!

Zo krijg je het Verwenpakket
    Vul het inschrijfformulier op deze website in en schrijf in het veld "Toelichting" Gratis Verwenpakket. De Fit & Verwenkaart, het badlaken en je tas heb je dan snel in huis.

Telefonisch inschrijven kan ook:
    Bel (071) 54 51 899. Vertel daarbij dat je reageert naar aanleiding van het Verwenpakket.

Hoe werkt de Fit- en Verwenkaart?
    Met de Fit- en Verwenkaart kun je terecht bij 17 verwencentra door het hele land. Tijdens de verwendag kun je uitgebreid gebruikmaken van verschillende sauna’s, bruisbaden, stoombaden, dompelbaden en zwembaden. Tussendoor een lichte en gezonde lunch en natuurlijk even heerlijk relaxen in de rustruimte. Het gebruik van badjas en handdoeken is gratis.
    pi_20338755
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 14:24 schreef Morphieus het volgende:
    Schrijf je nú in voor een van deze opleidingen
    en je krijgt het Verwenpakket cadeau!

[afbeelding]

Wanneer je gaat studeren bij de LOI studeer je in je eigen tempo en op je eigen manier. Een dagje ontspannen tussendoor plan je dan ook heel gemakkelijk in. Helemaal wanneer je je nú inschrijft voor een van de onderstaande opleidingen, want dan krijg je er het Verwenpakket gratis bij, inclusief Fit & Verwenkaart. Met deze kaart kun je heerlijk met z’n tweeën een dagje naar de sauna voor de prijs van één. Dat is een voordeel van 45,–! Daarnaast krijg je een luxe badlaken (70 x 140 cm) en zomerse tas cadeau.
    Ook "lekker in je vel" studeren? Vraag je Verwenpakket dan meteen aan!

Zo krijg je het Verwenpakket
    Vul het inschrijfformulier op deze website in en schrijf in het veld "Toelichting" Gratis Verwenpakket. De Fit & Verwenkaart, het badlaken en je tas heb je dan snel in huis.

Telefonisch inschrijven kan ook:
    Bel (071) 54 51 899. Vertel daarbij dat je reageert naar aanleiding van het Verwenpakket.

Hoe werkt de Fit- en Verwenkaart?
    Met de Fit- en Verwenkaart kun je terecht bij 17 verwencentra door het hele land. Tijdens de verwendag kun je uitgebreid gebruikmaken van verschillende sauna’s, bruisbaden, stoombaden, dompelbaden en zwembaden. Tussendoor een lichte en gezonde lunch en natuurlijk even heerlijk relaxen in de rustruimte. Het gebruik van badjas en handdoeken is gratis.
    En mijn senseo koffiezetter dan ?
    ijsbergvla
    pi_20338860
    't is dus eigenlijk gewoon een cursus pijpen met een inlegblad over slotjes zetten
    pi_20338956
    Ik zie het al een dwangnereuse

Een dwang wat?

Ik heb een nieuw woordje geleerd

ow waar dan

Bij de LOI, ik doe een opleiding moderator

pi_20338986
    En o nikky t ligt niet aan jou, t was de eerste moderator icoon wat ik tegen kwam
      donderdag 1 juli 2004 @ 16:14:54 #13
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_20339013
    Krijg je er ook een testaccount bij?
    Vampire Romance O+
      donderdag 1 juli 2004 @ 16:17:12 #14
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_20339058
    spam
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      donderdag 1 juli 2004 @ 16:18:11 #15
    81735 tuut84
    WWW.TANKMEISTERS.NL
    pi_20339075
    5 euro
    het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
      donderdag 1 juli 2004 @ 16:24:23 #16
    78309 WurM
    Minder dan 1% vet
    pi_20339215
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 13:53 schreef Tepelloze-Tietvlieg het volgende:
    Met nuttige tips over:

• Gevatte reply's
  • Mss iets voor Private Ryan...?
    Ladidadida: Trusten WurMpie!
    fraubitch: truste WurM :*
    yvonne: Trusten WurM
    Meer van dit
    pi_20342523

Ik was te oud voor iets anders dus ik heb door deze cursus te doen en mijn tieten te laten zien weer een carriere als moderator kunnen krijgen.
    pi_20356119
    Yvonne is Admin
    das net een stap hoger op dit forum
    pi_20356442
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 16:02 schreef jaguar het volgende:

[..]

En mijn senseo koffiezetter dan ?
    Stond toch echt zo op hun site, dus ja... deze actie is nieuwer denk ik
    pi_20356633
    Ik geloof er niet meer zo in.. Dis de buurvrouw, die heeft een l.o.i cursus sportinstructrice gedaan..

Bleek later dat het autosport instructrice was...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')