OOPS :|quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef ICTservice het volgende:
Bosje bloemen kopen..
Mooi toch, vinden ze prachtig die wijven..
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is er nou met een telefoon/vaatwasmachine dan
...En dan weet je het weer heel zeker hè!! Alle vrouwen zijn KU****REN!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef ICTservice het volgende:
Bosje bloemen kopen..
Mooi toch, vinden ze prachtig die wijven..
En Freddie Mercury leeft ook nogquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef joogdepoog het volgende:
volgens mij is elvis niet dood
En jij maakt GroenLinks zinnen, minstens 6 komma's, minstens twee regels lang, en het wordt er ook niet duidelijker op, en ook jouw interpunctie is ook compleet willekeurig (zo dis ook een aardige GL zin, dacht ik zoquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:07 schreef wacko1976 het volgende:
edit: maakt niet uit, je hebt ruzie, je hebt haar uitgescholden, en nu moet je haar bellen en sorry zeggen, acepteert ze het , prima.
Accepteert ze het niet, jammer maar helaas voor je.
Het was toch 'koelkast', of is dat passe en moet je nu vaatwasmachine zeggen voor een grote/oude mobiele telefoon????quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus je belt met een vaatwasmachine die de moeite waard is om te bekijken? En je vriendin vind dat niet leuk omdat haar moeder op haar werk meeluisterd....
Toch?
Ze hebben wel geld "over" voor een vaatwasser maar niet voor een nieuwe telefoon.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:17 schreef holdtheline het volgende:
[..]
Het was toch 'koelkast', of is dat passe en moet je nu vaatwasmachine zeggen voor een grote/oude mobiele telefoon????![]()
Je bent WRONGquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:24 schreef Slasher het volgende:
Coorect me if i'm wrong maar je vriendin zit toch ook op fok?
Yupquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:37 schreef JooB het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil je dat zij ontslag riskeert omdat jij zonodig een weekje weg wilt, en je wilt niet dat haar moeder dit weet, dus riskeert ze ook nog eens ruzie met d'r moeder, omdat jij bang bent dat die liever een koelkast-tv-fiets-magnetron koopt?
1. Tuurlijk niet, dat moet per telefoon, het nummer moet worden aangevraagd EN de moeder zit mee te luisteren, dan maak je het toch niet.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Oldbie het volgende:
is het al uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |