zie het al voor me.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:45 schreef Re het volgende:
zo heeft het eigenlijk ook wel zijn charme.... als kleur het wordt zit er dan misschien een kleur workshop in
Ik weet het, maar ik ben te ziek om het op een ingewikkelde manier te doen, sorry. Volgende keer maar weer.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:11 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Jammer..... Vond het vorige maand spannender dat je niet zag hoeveer er gestemd was op een onderwerp.
Oké, zal ik je aan houdenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben te ziek om het op een ingewikkelde manier te doen, sorry. Volgende keer maar weer.
Gefeli! En doet de camera al wat jij wilt dat ie doet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:30 schreef So_Addictive het volgende:
Ik ben van plan om mee te doen, maar ik ben wel een beginneling!
pssstt vandaag mijn camera binnengekregen
Iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:30 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
[edit]
Als je nu het stukje [img ] op het einde van de openings post weg haald laat hij volgens mij de tussenstand niet meer zien... Of werkt de pol dan niet meer?????
hahaquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:09 schreef Raketman het volgende:
Ik hoop stilletjes een beetje op communicatie. Vind dat altijd mooie foto's, waarop een bepaalde verstandhouding of emotie tussen mensen wordt vastgelegd... (Het lijkt erop dat het toch kleur of ouderdom wordt...)
Als ik de onderwerpen zie voel ik me zeer zeker beginneling (ja heb er zelf 3 ingestuurdquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef luap het volgende:
[..]
Gefeli! En doet de camera al wat jij wilt dat ie doet?
En tuurlijk meedoen, altijd leuken iedereen is hier ooit beginneling geweest dus het komt vast allemaal goed.
wat is het geworden als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:41 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb mijn plicht gedaanAl moet ik eerlijk bekennen dat het een beetje ienemienemutten was hoor....
Communicatie, lijkt me heel veelzijdig....quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat is het geworden als ik vragen mag?
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:35 schreef dawg het volgende:
Maarja, het zal wel kleur worden, al is die ook wel heel breed.
ik had ook communicatie, heb daar ook al een leuk idee voor met een aantal ouwe telefoons die ik dan eindelijk eens nuttig kan gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:35 schreef dawg het volgende:
Ik zal ook maar even verklappen: communicatie.![]()
Maarja, het zal wel kleur worden, al is die ook wel heel breed.
het is toch jammer :')quote:Op vrijdag 2 juli 2004 04:20 schreef Bowiefan het volgende:
Maar ben bang dat 'we' het niet redden deze maand :S
Die 23 anderen wensen onbekend te blijvenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
het is toch jammer
bij com. heb ik echt een leuk idee
wie hebben er dan op kleuren gestemd? ben er pas 1 in de SC tegen gekomen...
misschienquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:39 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Die 23 anderen wensen onbekend te blijven
ach, het maakt mij niet zoveel uit wat het onderwerp wordt, alleen voor sommige onderwerpen moet ik gewoon nog iets constructiefs verzinnen, terwijl ik voor anderen al een leuk idee in mijn hoofd heb.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
misschien
ik hoop iig dat ze er wel zijn, en dat het bijv. geen pollhoppers waren...
maar goed![]()
we zullen zien
bij comm. had ik gelijk een leuk beeld in mijn hoofd. of ik die zo ook kan uitvoeren is een 2de. maar het gaat immers om het ideequote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:48 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ach, het maakt mij niet zoveel uit wat het onderwerp wordt, alleen voor sommige onderwerpen moet ik gewoon nog iets constructiefs verzinnen, terwijl ik voor anderen al een leuk idee in mijn hoofd heb.
[offtop] volgens mij lopen we achter elkaar aan door dezelfde topics heen[/offtop]
deze reactie is volstrekt offtopicquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:50 schreef Xilantof het volgende:
hehehe, je moet toch wat als het rustig is, en jij reageert in de topic waarin ik ook gereageerd heb.. dan moet ik ook weer ff reageren natuurlijk
Dat idee kun je altijd nog uitvoeren Xilantofquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
bij comm. had ik gelijk een leuk beeld in mijn hoofd. of ik die zo ook kan uitvoeren is een 2de. maar het gaat immers om het idee
voor kleur heb ik nog geen enkel idee...
hehehe, je moet toch wat als het rustig is, en jij reageert in de topic waarin ik ook gereageerd heb.. dan moet ik ook weer ff reageren natuurlijk
slaaplekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:00 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
deze reactie is volstrekt offtopic
bij deze dan de voor mij voorlopig laatste reactie van vandaag: "ik ben slapen, fijne dag"
idd.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat idee kun je altijd nog uitvoeren Xilantof
Het is een van mijn onderwerpen. Zal eve n de omschrijving geven die ik bij het onderwerp bedacht had: Fotograferen is uiteindelijk schilderen met licht, dus foto’s waarin licht een bijzondere rol speelt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:01 schreef apestartje het volgende:
Ik vind licht persoonlijk een vreemd onderwerp,want wat moet je zonder licht,geen foto's.
Ik denk dat ze mischien bedoeld hebben verlichting, maar ja die haald het toch niet zo te zien.
Ik heb trouwens een foto die past op drie gekozen onderwerpen, maar ja we hebben er maar een natuurlijk.
Ik moest inderdaad meteen denken aan bekende "schilderen met licht" voorbeelden van een totaal donkere kamer waarbij de camera in de bulbstand gezet werd en een model met een zaklamp beschenen werd...prachtig!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:00 schreef Marc H het volgende:
[..]
Het is een van mijn onderwerpen. Zal eve n de omschrijving geven die ik bij het onderwerp bedacht had: Fotograferen is uiteindelijk schilderen met licht, dus foto’s waarin licht een bijzondere rol speelt.
Tot nu toe bevalt ie goed, zeer makkelijk in gebruik..quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef luap het volgende:
[..]
Gefeli! En doet de camera al wat jij wilt dat ie doet?
En tuurlijk meedoen, altijd leuken iedereen is hier ooit beginneling geweest dus het komt vast allemaal goed.
*is geen pollhopper* 'k heb op kleur gestemd!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
misschien
ik hoop iig dat ze er wel zijn, en dat het bijv. geen pollhoppers waren...
maar goed![]()
we zullen zien
Ja, in tegenstelling tot het stemmen op de fotos is hiervoor wel een lange periode beschikbaar. Persoonlijk had ik dat liever andersom gezien.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:00 schreef Abbadon het volgende:
waarom duurt het stemmen eigenlijk tot zondag?
ikke ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:32 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ja, in tegenstelling tot het stemmen op de fotos is hiervoor wel een lange periode beschikbaar. Persoonlijk had ik dat liever andersom gezien.
inderdaad....bovendien denk ik niet dat er nog heel veel mensen gaan stemmenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:32 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ja, in tegenstelling tot het stemmen op de fotos is hiervoor wel een lange periode beschikbaar. Persoonlijk had ik dat liever andersom gezien.
Wat hij/zij/het1 er ook mee bedoelde, is niet meer interessantquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:44 schreef Re het volgende:
en bedoelde de aangever van het onderwerp "kleur" enkelvoud, meervoud of iets anders
ik denk iets andersquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:44 schreef Re het volgende:
en bedoelde de aangever van het onderwerp "kleur" enkelvoud, meervoud of iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |