Nou, dat van Van Bronckhorst ligt niet alleen aan gisteren, hij heeft in al die wedstrijden er niks van gebakken....quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef KickAss het volgende:
1. v/d Meyde (hopelijk blijft die lekker bij Inter en komt die niet terug bij Ajax)
2. v. Bronckhorst (maar dat ligt denk ik aan gisteren tegen Portugal)
3. Cocu (teveel fouten gemaakt, te langzaam en zeker geen toegevoegde waarde)
jezus, wat is dat met mensen 'die de hele wedstrijd op Seedorf hebben zitten letten'...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef Double_B het volgende:
[..]
Haha! NOT!
Gister de hele wedstrijd (tegen zwedenw ast ook al zo'n drama) op m zitten letten.... en werkelijk ALLES deed ie fout!!
natuurlijk blijkt dat Seedorf meer gespeeld heeft dan vdVaart, maar daar heeft hij recht op, zijn cijfers zijn beduidend beter:quote:...................................... Seedorf ....... vdVaart
Total Shots (90 min)............... 3.5 ........... 2.8
Shots on target (90 min)......... 1.4 ........... 0.7
Shots on target % ................. 40% ........... 25%
Passes (90 min)..................... 52.5 .......... 23.9
Passes completed (90 min)... 39.6 .......... 15.5
Aangekomen Passes % ........ 75 % .......... 65 %
Minutes Played....................... 386 ........... 128
GODVERDOMME WAT WAS DIE SEEDORF SLECHTquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef Double_B het volgende:
[..]
Haha! NOT!
Gister de hele wedstrijd (tegen zwedenw ast ook al zo'n drama) op m zitten letten.... en werkelijk ALLES deed ie fout!!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:25 schreef aldostuta het volgende:
Gio, Bouma onbetwist op nummer 1, gevolgd door Zenden.
Kan ik net zo goed van jou zeggen, lampjequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je lijkt Mark wel.
Subjectief als de tering.
Mwa. Dat is wat Dick Advocaat vindt. Maar daar zullen we het maar niet over hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Blijkbaar toch nog beter dan vd Vaart..
Iemand die objectief is, zet Mandy op één, die heeft werkelijk niets gepresteerdquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed van jou zeggen, lampje
Volgens jouw (objectieve) oordeel misschien jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Iemand die objectief is, zet Mandy op één, die heeft werkelijk niets gepresteerd
maar mandy heeft dan weer in het hele toernooi maar 1 ding goed gedaan. gio en fredje wel meer.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Volgens jouw (objectieve) oordeel misschien ja
Mandy heeft het excuus van slechte aanvoer, Gio en Fredje hebben geen excuus.
Dus Mandy staat bij mij onder hen.
En Gio en Fredje hebben weer net iets meer balcontacten gehad.........quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar mandy heeft dan weer in het hele toernooi maar 1 ding goed gedaan. gio en fredje wel meer.
Als je dat in beschouwing neemt dan was Seedorf met kop en schouders de slechtste speler.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:22 schreef Beezz het volgende:
Gelukkig heeft die man 3 Champion League titels op z'n naam, en staat hij volgend seizoen gewoon weer in de basis bij AC Milan.
idem hier:quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef ElisaB het volgende:
We hebben gekscherend het hele toernooi op Seedorf gelet. Zodra de verslaggever 'Seedorf' zei, zeiden wij in koor: "Ow nee he... ja hoor, gaat ie weer." Werkelijk elke bal van de man belandde daar waar ie niet moest zijn. Ik snap voetbal niet zo heel goed, dus misschien was het niet de taak van Seedorf om iets goeds te doen met de bal, was het hooguit zijn taak het ding een richting naar keuze uit te knallen. In that case: beste man!
Mooi heh? Kijken nooit een voetbalwedstrijd, gaan mee in de EK sfeer en praten dan vrienden na om net te doen alsof ze er wel wat vanaf weten. Helaas komen op het forum ook mensen die niet veilig de pik op dezelfde speler hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:20 schreef Noca het volgende:
Zo zeg, de voetbalkenners verzamelen zich weer es in dit topic
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap voetbal niet zo heel goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |