ga werken danquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef capibar het volgende:
ik verveel me![]()
zeik dan nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:52 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is te actief![]()
maar dan ontploft mijn blaasquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
zeik dan niet
Ga ik ook 2 weken doen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:05 schreef mordradead het volgende:
waarom ga je niet ergens een weekje bollen pellen ofzo, lekker relaxed en lekker geld verdienen
no way dat ik bollen ga pellenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:05 schreef mordradead het volgende:
waarom ga je niet ergens een weekje bollen pellen ofzo, lekker relaxed en lekker geld verdienen
Weet ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:07 schreef capibar het volgende:
[..]
en homerj stroomt vandaag weer eens over van de humor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
turkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:10 schreef mordradead het volgende:
ga ff de stad in ofzo, lekker games kijken....... en met allen turken games spelen in de media markt (is hier wel zo)
rayman is ZO 1998!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:04 schreef RaymanNL het volgende:
Nou weetje, ik heb me net ook verveelt en toen ben ik maar Rayman gaan doen en nu verveel ik me weer
Deze Rayman kwam uit 1999quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
[..]
rayman is ZO 1998!
toen kwam Zelda: Ocarina of Time uit en die is tijdloosquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
[..]
rayman is ZO 1998!
face it, rayman heeft zijn beste tijd gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze Rayman kwam uit 1999. En Rayman is niet 1998. De nieuwste is van vorig jaar
![]()
RAYMAN OOK!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
toen kwam Zelda: Ocarina of Time uit en die is tijdloos![]()
* gamecube_master doet meequote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef capibar het volgende:
[..]
face it, rayman heeft zijn beste tijd gehad.
Hij is nog steeds cool, er komt toch niet voor niks nog een Rayman 4 en DS etc etc etcquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef capibar het volgende:
[..]
face it, rayman heeft zijn beste tijd gehad.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze Rayman kwam uit 1999. En Rayman is niet 1998. De nieuwste is van vorig jaar
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
RAYMAN OOK!![]()
Jij vond zelf Rayman 3 toch ook wel leukquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
* RaymanNL doet mee
RAYMAN SUCKS![]()
![]()
voor mensen zoals jij ja, die nogsteeds in de waas leven dat rayman nogsteeds cool is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij is nog steeds cool, er komt toch niet voor niks nog een Rayman 4 en DS etc etc etc
Moet je horen, er komt ook Mickeys magical mirror uit op de GC, dat hoeft niet te beteken dat Mickey Mouse goed is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij is nog steeds cool, er komt toch niet voor niks nog een Rayman 4 en DS etc etc etc
Stomme klote ubb codesquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij vond zelf Rayman 3 toch ook wel leuk![]()
Rayman is zooo PS1quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef capibar het volgende:
[..]
voor mensen zoals jij ja, die nogsteeds in de waas leven dat rayman nogsteeds cool is.
En de laatste Rayman kreeg hele een heel goed cijfer! En Mickey niet!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Moet je horen, er komt ook Mickeys magical mirror uit op de GC, dat hoeft niet te beteken dat Mickey Mouse goed is.
Face it, Rayman zuigt![]()
Rayman is cool! Michel Ancel is cool!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef capibar het volgende:
[..]
voor mensen zoals jij ja, die nogsteeds in de waas leven dat rayman nogsteeds cool is.
maar jij beweerd dernet dat omdat Rayman 4 en een Rayman op de DS uit komt dat dat betekent dat Rayman goed isquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En de laatste Rayman kreeg hele een heel goed cijfer! En Mickey niet!
dat hij een hele heel goed cijfer kreeg (quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En de laatste Rayman kreeg hele een heel goed cijfer! En Mickey niet!
Klopt, maar de vorige delen van mickey mouse waren ook al slecht!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar jij beweerd dernet dat omdat Rayman 4 en een Rayman op de DS uit komt dat dat betekent dat Rayman goed is
dat ding is lelijk, gewoon een figuurtje erop getekend met een stiftquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman is cool! Michel Ancel is cool!
En het Rayman T shirt is helemaal cool
[afbeelding]
Wat zegt zo'n cijfer dan!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
dat hij een hele heel goed cijfer kreeg () hoeft nog niet te betekenen dat het een goed spel is.
dus, als er nu een Mickey Mouse uitkomt die de pan uit roelt zeg jij dat het een slecht spel isquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt, maar de vorige delen van mickey mouse waren ook al slecht!
dat de reviewer een rayman freak is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n cijfer dan!
Het is niet één goed cijfer waar ik het over heb!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:15 schreef capibar het volgende:
[..]
dat de reviewer een rayman freak is.
niks, alleen door het spel zelf te spelen kan je bepalen of het wel of niet een goed spel vind. Als er bijv een Battlefield uitkomt die een 9 krijgt hoeft dat niet te betekenen dat iedereen die leuk vind omdat het gerne je misschien niet aanstaatquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n cijfer dan!
En hoe weet jij dan dat Mickey slecht is?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
niks, alleen door het spel zelf te spelen kan je bepalen of het wel of niet een goed spel vind. Als er bijv een Battlefield uitkomt die een 9 krijgt hoeft dat niet te betekenen dat iedereen die leuk vind omdat het gerne je misschien niet aanstaat
Nou, als ze als plus punt de power knop van je cube noemen zegt dat genoeg denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan dat Mickey slecht is?
Jawelquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nou, als ze als plus punt de power knop van je cube noemen zegt dat genoeg denk ik![]()
Ik had het net over genres hé, niet over of het een goed of slecht spel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |