heheheh die van mijn was lekker eerder....quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:06 schreef mordradead het volgende:
GODVER hehe
Daggla vuile kutgriek, ik hoop dat jullie er vanavond zo hard uitvliegen......
TSJECHIE TSJECHIE
niet allemala te serieus nemen
Mijn op was ook beter, ik schijt op mods
eerder teltquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:08 schreef mordradead het volgende:
die van mij was én mooier én beter én nog een keer beter
daaaaar gaan we weerquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef mordradead het volgende:
je bent gewoon een klootzak, weet je dat of niet
laat ik het zo zeggen, je laatste indruk was niet veel beterquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:12 schreef capibar het volgende:
[..]
daaaaar gaan we weer
jij blijft wel heel erg vasthouden aan je eerste indruk he?
wat heb ik de laatste tijd fout gedaan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, je laatste indruk was niet veel beter
Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meerquote:Roy: post hier tijdelijk niet meer omdat hij vast en zeker heel erg hard aan http://games.fok.nl werkt![]()
dus eigenlijk haat je me niet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:18 schreef mordradead het volgende:
heb ik al eerder gezegd, principe kwestie
is al verandertquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meer
wat is dit dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meer
net alsof iemand zin heeft om een nieuwe te makenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Frankeinstein het volgende:
wat doe je dan nog in die mariokop![]()
*steekt zijn vinger op*quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat is dit dan?
Onder andere dit soort mensen hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat is dit dan?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Frankeinstein het volgende:
wat doe je dan nog in die mariokop![]()
gelukkig begint mijn userid met een 6quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onder andere dit soort mensen hier14 jarigen met een user id boven de 90 000
[..]
ik wou 2 posts achter elkaar, baklapquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:24 schreef mordradead het volgende:
fout geantwoord
wat schokkend veelquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:24 schreef Frankeinstein het volgende:
ok, mijn 100ste post![]()
sorry, iedereen is blij en zeurt omdat het vakantie isquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onder andere dit soort mensen hier14 jarigen met een user id boven de 90 000
[..]
We zijn druk bezig met de ingekomen proefstukken te beoordelen. Zodra ze allemaal binnenzijn gaan we discussieren en dan worden de definitieve mensen bekend gemaaktquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:25 schreef mordradead het volgende:
Hoe staat het er met games.fok voor?
Nog niet. Ik wacht even, heb een digi cam gekochtquote:en nog belangrijker, heb jij al een ngage?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog niet. Ik wacht even, heb een digi cam gekocht
Z1quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:39 schreef capibar het volgende:
[..]welke?
Die komen nogquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:36 schreef mordradead het volgende:
foto's voor in het hoe game jij topic
Deze kwam van DimPlus. Ze hadden er toen een paar geloof ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef mordradead het volgende:
wat een vedette controller, zo een moet ik ook nog halen....... heb jij hem bij play-asia gekocht?
Eerder ge-obsedeerde O.C freak die een X-box wilquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:29 schreef capibar het volgende:
HomerJ: heeft vast een xbox
ik ben woenschdagh pas weghquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef HomerJ het volgende:
Roy, Cap & Rockstah zijn na dit weekend voor 2 weken weg, kom je dan weer?
nee, alweer 3.5 uur aan het werkquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef mordradead het volgende:
zozo tain, net wakker?
kut voor je,man....quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:02 schreef Tain het volgende:
[..]
nee, alweer 3.5 uur aan het werk
Hij heeft geld om nieuwe camera's te kopenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:06 schreef capibar het volgende:
[..]
kut voor je,man....
ik heb alweer een paar weekjes vakantie.. en ik kijk uit op nog 7 weken extra![]()
ja maar jij hebt geen geldquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:06 schreef capibar het volgende:
[..]
kut voor je,man....
ik heb alweer een paar weekjes vakantie.. en ik kijk uit op nog 7 weken extra![]()
maar wel genoeg om een D30 te kopenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar jij hebt geen geld
ga werken danquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef capibar het volgende:
ik verveel me![]()
zeik dan nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:52 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is te actief![]()
maar dan ontploft mijn blaasquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
zeik dan niet
Ga ik ook 2 weken doen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:05 schreef mordradead het volgende:
waarom ga je niet ergens een weekje bollen pellen ofzo, lekker relaxed en lekker geld verdienen
no way dat ik bollen ga pellenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:05 schreef mordradead het volgende:
waarom ga je niet ergens een weekje bollen pellen ofzo, lekker relaxed en lekker geld verdienen
Weet ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:07 schreef capibar het volgende:
[..]
en homerj stroomt vandaag weer eens over van de humor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
turkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:10 schreef mordradead het volgende:
ga ff de stad in ofzo, lekker games kijken....... en met allen turken games spelen in de media markt (is hier wel zo)
rayman is ZO 1998!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:04 schreef RaymanNL het volgende:
Nou weetje, ik heb me net ook verveelt en toen ben ik maar Rayman gaan doen en nu verveel ik me weer
Deze Rayman kwam uit 1999quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
[..]
rayman is ZO 1998!
toen kwam Zelda: Ocarina of Time uit en die is tijdloosquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
[..]
rayman is ZO 1998!
face it, rayman heeft zijn beste tijd gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze Rayman kwam uit 1999. En Rayman is niet 1998. De nieuwste is van vorig jaar
![]()
RAYMAN OOK!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
toen kwam Zelda: Ocarina of Time uit en die is tijdloos![]()
* gamecube_master doet meequote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef capibar het volgende:
[..]
face it, rayman heeft zijn beste tijd gehad.
Hij is nog steeds cool, er komt toch niet voor niks nog een Rayman 4 en DS etc etc etcquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef capibar het volgende:
[..]
face it, rayman heeft zijn beste tijd gehad.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze Rayman kwam uit 1999. En Rayman is niet 1998. De nieuwste is van vorig jaar
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
RAYMAN OOK!![]()
Jij vond zelf Rayman 3 toch ook wel leukquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
* RaymanNL doet mee
RAYMAN SUCKS![]()
![]()
voor mensen zoals jij ja, die nogsteeds in de waas leven dat rayman nogsteeds cool is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij is nog steeds cool, er komt toch niet voor niks nog een Rayman 4 en DS etc etc etc
Moet je horen, er komt ook Mickeys magical mirror uit op de GC, dat hoeft niet te beteken dat Mickey Mouse goed is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij is nog steeds cool, er komt toch niet voor niks nog een Rayman 4 en DS etc etc etc
Stomme klote ubb codesquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij vond zelf Rayman 3 toch ook wel leuk![]()
Rayman is zooo PS1quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef capibar het volgende:
[..]
voor mensen zoals jij ja, die nogsteeds in de waas leven dat rayman nogsteeds cool is.
En de laatste Rayman kreeg hele een heel goed cijfer! En Mickey niet!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Moet je horen, er komt ook Mickeys magical mirror uit op de GC, dat hoeft niet te beteken dat Mickey Mouse goed is.
Face it, Rayman zuigt![]()
Rayman is cool! Michel Ancel is cool!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef capibar het volgende:
[..]
voor mensen zoals jij ja, die nogsteeds in de waas leven dat rayman nogsteeds cool is.
maar jij beweerd dernet dat omdat Rayman 4 en een Rayman op de DS uit komt dat dat betekent dat Rayman goed isquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En de laatste Rayman kreeg hele een heel goed cijfer! En Mickey niet!
dat hij een hele heel goed cijfer kreeg (quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En de laatste Rayman kreeg hele een heel goed cijfer! En Mickey niet!
Klopt, maar de vorige delen van mickey mouse waren ook al slecht!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar jij beweerd dernet dat omdat Rayman 4 en een Rayman op de DS uit komt dat dat betekent dat Rayman goed is
dat ding is lelijk, gewoon een figuurtje erop getekend met een stiftquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman is cool! Michel Ancel is cool!
En het Rayman T shirt is helemaal cool
[afbeelding]
Wat zegt zo'n cijfer dan!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
dat hij een hele heel goed cijfer kreeg () hoeft nog niet te betekenen dat het een goed spel is.
dus, als er nu een Mickey Mouse uitkomt die de pan uit roelt zeg jij dat het een slecht spel isquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt, maar de vorige delen van mickey mouse waren ook al slecht!
dat de reviewer een rayman freak is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n cijfer dan!
Het is niet één goed cijfer waar ik het over heb!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:15 schreef capibar het volgende:
[..]
dat de reviewer een rayman freak is.
niks, alleen door het spel zelf te spelen kan je bepalen of het wel of niet een goed spel vind. Als er bijv een Battlefield uitkomt die een 9 krijgt hoeft dat niet te betekenen dat iedereen die leuk vind omdat het gerne je misschien niet aanstaatquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n cijfer dan!
En hoe weet jij dan dat Mickey slecht is?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
niks, alleen door het spel zelf te spelen kan je bepalen of het wel of niet een goed spel vind. Als er bijv een Battlefield uitkomt die een 9 krijgt hoeft dat niet te betekenen dat iedereen die leuk vind omdat het gerne je misschien niet aanstaat
Nou, als ze als plus punt de power knop van je cube noemen zegt dat genoeg denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan dat Mickey slecht is?
Jawelquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nou, als ze als plus punt de power knop van je cube noemen zegt dat genoeg denk ik![]()
Ik had het net over genres hé, niet over of het een goed of slecht spel is
ik vind de al om geprezen metroid prime ook slecht.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
niks, alleen door het spel zelf te spelen kan je bepalen of het wel of niet een goed spel vind. Als er bijv een Battlefield uitkomt die een 9 krijgt hoeft dat niet te betekenen dat iedereen die leuk vind omdat het gerne je misschien niet aanstaat
En BTW heb jij al wel eens een Raymanspel gespeeld?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind de al om geprezen metroid prime ook slecht.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef gieling het volgende:
Serieus, flikker eens op met die klote rayman
En ga in ieder geval niet het slowchat ermee verpesten
Ja maar ik probeer hier Rayman ter verdedigenquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef gieling het volgende:
Serieus, flikker eens op met die klote rayman
En ga in ieder geval niet het slowchat ermee verpesten
nee, je begint elke keer zelf de discussie waardoor je moet verdedigen. Gewoon niet over beginnenquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer hier Rayman ter verdedigen
IK verdedig mezelf niet. Ik corrigeer fouten die jullie maken tijdens het posten om maar tegen Rayman te blijven. Terwijl jij Rayman 3 zelf ook een leuk spel vond zit je hier nu te vertellen dat hij zuigt!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:41 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee, je begint elke keer zelf de discussie waardoor je moet verdedigen. Gewoon niet over beginnen
zei ik dat je jezelf verdedigt?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK verdedig mezelf niet. Ik corrigeer fouten die jullie maken tijdens het posten om maar tegen Rayman te blijven. Terwijl jij Rayman 3 zelf ook een leuk spel vond zit je hier nu te vertellen dat hij zuigt!
ja. en het was niet leukquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En BTW heb jij al wel eens een Raymanspel gespeeld?![]()
Welke dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ja. en het was niet leuk![]()
weet ik veel, gewoon die vage sidescrolling gamequote:Op donderdag 1 juli 2004 16:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Welke dan?
omdat het nogal sneu zou zijn als je je eigen nick niet leuk zou vindenquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:20 schreef capibar het volgende:
waarom vind jij rayman eigenlijk WEL leuk?
het is gewoon een leuk spel, er zit humor in , het heeft goede graphics veel afwisseling en het is kei orgineel!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:20 schreef capibar het volgende:
waarom vind jij rayman eigenlijk WEL leuk?
quote:interest hold machine frightened whatever arm win third. according wanted restaurant most forward nay being? dear things crying yesterday, anxious smiling mind able behind whose!
Cheap softtwares for you, all are Original Genuine!
Major titles from MICR0S0FT and AD0BE for Rock Bottom prriice
Great Bargaain Sa1e! Variety discoount softtwares at wholesale chaeap pricing!
Micros0ft Wind0ws XP Professional - my price: $50 ; normal : $299.00 ; you saave $249.00
Ad0be Ph0toshop CS V 8.O PC - my price: $80 ; normal : $609.99 ; you save $529.99
Micros0ft 0ffice XP PR0fessional - my price: $100 ; normal : $ 499.95; you saave $399.95
N0rton Antivirus 2OO4 Professional - my price: $15 ; normal : $69.95 ; you saave $54.95
& We do have 52 More P0PULAR titles for you to pick from
We do have full range softwares -- Macr0media, Mc-Afeee, Ad0bee, Core1Draw, Micros0ft, NERO, Pinnacle Systems, PowerQuest, RedHat, Riverdeep, Roxio, Symaantec, 321 Studio
We shiip to all countries including africa, finland & etc.. as where u located
Wonder why our priices are unbelievably L0W?
We are currently clearing our goods at incredibily cheeap sa1e-priice in connection with the shutdown of our shop and the closure of the stockhouse. Don't missss your lucky chance to get the best priicce on discoouunt software!
Super Cheaep MICR0S0FT, AD0BE & all kinds..
Cllickk here to enjoy our Supeerb Discoount!
nee, kijk manquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:24 schreef RaymanNL het volgende:
is vast gebrand
ik wel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:29 schreef RaymanNL het volgende:
ohwzo! hahaha, ik snap trouwens ook neit waarom ze die letters zo vaag doen, zoals Sa1e etc.
zo proberen ze door de spamfilter heen te komen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:35 schreef RaymanNL het volgende:
wat bedoelen ze daar nou mee dan?
ohw wahahahahah kreeg je die per e-mail dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:38 schreef capibar het volgende:
[..]
zo proberen ze door de spamfilter heen te komen.
nee, per telegramquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ohw wahahahahah kreeg je die per e-mail dan?
Hij doet het wel slim, want ookal stuurt hij een ander pakket op, Ad0be is geen merkquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef HomerJ het volgende:
Ad0be Ph0toshop CS V 8.O PC - my price: $80 ; normal : $609.99 ; you save $529.99
Ik dacht dat jij geen tijd vandaag had?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Hij doet het wel slim, want ookal stuurt hij een ander pakket op, Ad0be is geen merk
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
neeeeeeeeeeeeee
Emmy, rot op, dit is geen ONZ
grrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:13 schreef XemmyX het volgende:
grrrrrrrrrrrr.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:10 schreef EmmYKuHh het volgende:
mijn laatste schooldag was vandaag
niet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:23 schreef mordradead het volgende:nu weet ik ook hoe pkwarts meiden versiert
pkwarts ziet een leuk meid, hij denkt laat ik die versieren................. pkwart loopt erheen................dat wijf zo (heel arrogant, terecht tegen hem natuurlijk) wat moet je... loser......................... zegt hij ik kom jou versieren............. zij: moet je wel met een heeeel goeie openingszin komen om al je gebreken te compenseren...................hij: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............ zij oprotten man of jij bent vrouwquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:23 schreef capibar het volgende:
[..]
niet?
dan is ze toch niet versierd dus klopt de hele stelling niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
pkwarts ziet een leuk meid, hij denkt laat ik die versieren................. pkwart loopt erheen................dat wijf zo (heel arrogant, terecht tegen hem natuurlijk) wat moet je... loser......................... zegt hij ik kom jou versieren............. zij: moet je wel met een heeeel goeie openingszin komen om al je gebreken te compenseren...................hij: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............ zij oprotten man of jij bent vrouw
toch een poging tot................ ik wil nu wel ff zien wat voor lui homerj versiertquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
dan is ze toch niet versierd dus klopt de hele stelling niet meer
wij willen fotos zien!quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:47 schreef HomerJ het volgende:
Ze had beloofd vandaag foto te sturen maar ze (nog) is niet online
met zijn allenquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:51 schreef capibar het volgende:
[..]
wij willen fotos zien!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
met zijn allen
*inhaakt*
wij..... willen foto's tietenzien
wij willen foto's tietenzien
ja, stomme egoïst is hetquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:58 schreef mordradead het volgende:ik denk niet dat dat gaat lukken, je kent homerj
true, true..... maar zijn vriend heeft waarschijlik geen tietenquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:59 schreef gieling het volgende:
[..]
ja, stomme egoïst is het
Nee, wel vriendin van haarquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef mordradead het volgende:
lol...... ze zit toch neit bij "de passiongirlz" .....
lozen die handelquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, wel vriendin van haar
Omdat jij het zegtquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:29 schreef speknek het volgende:
*kuch* foto posten of nooit meer posten *kuch*.
hij is de mod dus hij is de baas en dus moet je naar hem luisterenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:29 schreef speknek het volgende:
*kuch* foto posten of nooit meer posten *kuch*.
en nu raden wat ze denkt.....quote:
Niet bepaaldquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:32 schreef speknek het volgende:
Maarre, ziet er goed uit. Ook ouder dan 15 trouwens.
Volgende maand 15quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:34 schreef speknek het volgende:
Op deze foto...
* begint zich nu toch wel heel oud te voelen...quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgende maand 15
Wel volwassen lichaam![]()
so far so good.... dan komt nu de vraag waar alles om draait, als u deze vraag goed beantwoord gaat u niet alleen door voor de koelkast, o nee.. u gaat door voor de nieuwste koel/vries sensatie van dit moment.... een koelkast met ingebouwde magnetron om dingen af te laten koelen....... de vraag is:quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgende maand 15
Wel volwassen lichaam![]()
dat ben je ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef Tain het volgende:
[..]
tain begint zich nu toch wel heel oud te voelen...
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat ben je ook
een troost, jij hebt 88 bewust meegemaakt (ik ook trouwens, voor iemand van 6 maandquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
gisteren ging ik dus bij een vriend van me voetbal kijken, kwam zijn zusje(14) beneden om te vragen of ze een breezerquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:42 schreef speknek het volgende:
Ze is veertien, ze is een appelsap.
Neequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
so far so good.... dan komt nu de vraag waar alles om draait, als u deze vraag goed beantwoord gaat u niet alleen door voor de koelkast, o nee.. u gaat door voor de nieuwste koel/vries sensatie van dit moment.... een koelkast met ingebouwde magnetron om dingen af te laten koelen....... de vraag is:
*tromgeroffel*
is het een breezer of niet
*tromgeroffel*
was toch laatst onderzoek geweest dat 12 jarigen meer alcohol drinken dan paar jaar geledenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
een troost, jij hebt 88 bewust meegemaakt (ik ook trouwens, voor iemand van 6 maand)
[..]
gisteren ging ik dus bij een vriend van me voetbal kijken, kwam zijn zusje(14) beneden om te vragen of ze een breezermocht, dat mocht als ze ons de hele avond van vreten en zuipen voorzag, perfect geregeld toch
ja, vooral door de breezersquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:52 schreef Tain het volgende:
[..]
was toch laatst onderzoek geweest dat 12 jarigen meer alcohol drinken dan paar jaar geleden
ik spaar nu special editions en dan vooral zilverkleurige. Alleen zilveren dreamcast is duurquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:54 schreef HomerJ het volgende:
Tain jij hebt echt mooie consoles: Crystal, Satin, Silver & platinum
zelf spuiten......... o nee, dat is voor skrale apenquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
ik spaar nu special editions en dan vooral zilverkleurige. Alleen zilveren dreamcast is duur
die witte xboxquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
ik spaar nu special editions en dan vooral zilverkleurige. Alleen zilveren dreamcast is duur
die is iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die witte xbox![]()
Een koelkastquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:06 schreef capibar het volgende:
zet hem op z'n zijkant en je hebt een pc![]()
en een flatgebouwquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Een koelkast.
hmm... je weet dat het je een ban op kan lever he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:14 schreef jercovski het volgende:
[doodverwensmode]
kan je er mooi vanaf springe :|
[/doodverwensmode]
zeg dat nou niet manquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
hmm... je weet dat het je een ban op kan lever he?
als ze er nou een maken met een uber koeling dat hij constant koel is ofzo, en dan met van die gaten voor blikjes/flesjes, net als in auto'squote:Op donderdag 1 juli 2004 20:17 schreef speknek het volgende:
Zou trouwens wel een ideaal design zijn, een console die je bier kan koelen.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:06 schreef capibar het volgende:
[..]
zet hem op z'n zijkant en je hebt een pc![]()
hallo hallo, ik kreeg net een doodsverwensing, moet jij je taak als mod niet vervullen ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:17 schreef speknek het volgende:
hij heeft liever een gekoeld biertje denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:30 schreef capibar het volgende:
[..]
hallo hallo, ik kreeg net een doodsverwensing, moet jij je taak als mod niet vervullen ofzo?![]()
mmmmmm beeeeeerquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij heeft liever een gekoeld biertje denk ik
hmmmmmmm Canon EOS D30quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:37 schreef Tain het volgende:
[..]
mmmmmm beeeeeer
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:38 schreef capibar het volgende:
[..]
hmmmmmmm Canon EOS D30![]()
Je bedoelt jou bannen voor het constant offtopic gaan over camera's?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:30 schreef capibar het volgende:
hallo hallo, ik kreeg net een doodsverwensing, moet jij je taak als mod niet vervullen ofzo?![]()
wat is ontopic in slowchat?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt jou bannen voor het constant offtopic gaan over camera's?.
ieder geval geen camera's zolang er nog een bordje FOT bestaatquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:41 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is ontopic in slowchat?
Dit is een GAM slowchat toch?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:41 schreef capibar het volgende:
wat is ontopic in slowchat?
ok, dus dan ook geen gepraat overquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is een GAM slowchat toch?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef mordradead het volgende:
homerj, hoe is het met je vriendin?? kijken jullie ook voetbal of is ze bezig met haar (bij)baantje?
dan kunnen we dus net zo goed gam slowchat sluiten omdat je dan toch nergens over mag praten, behalve echt gamquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:45 schreef capibar het volgende:
[..]
ok, dus dan ook geen gepraat over
voetbal ----> VBL
vriendinnetjes ----> R&P
bijbaantjes ----> WGR
dat zeg ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:01 schreef Tain het volgende:
[..]
dan kunnen we dus net zo goed gam slowchat sluiten omdat je dan toch nergens over mag praten, behalve echt gam
Maar iedereen vind jouw camera-talk irritant. En er zijn maar 1 of 2 mensen die zich ergeren aan voetbalquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
het gaat om het principe...quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Maar iedereen vind jouw camera-talk irritant. En er zijn maar 1 of 2 mensen die zich ergeren aan voetbal
Steek die maar in je kontquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
het gaat om het principe...
hoeveel?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:11 schreef pkwarts het volgende:
daggla, wil je ook nog er ff voor zorgen dat jullie de finale winnen
dan ben ik binnen! hehe
niet zoveel, kleine poule, ik dacht iets van 54 euro ofzo....quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
hoeveel?
Ik kan ze bouwen voor je, alle techniek is in huis hier. Dus koeltechniek, bewerkingsapparatuur en consoles.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:17 schreef speknek het volgende:
le-zen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
nou oké waar zullen wij het over hebben
Afstudeerscriptie? Waarover?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:15 schreef speknek het volgende:
Pfoe, vannacht drie uurtjes geslapen en nu alweer vroeg op om m'n scriptie af te maken. Nog vijfhonderd woordjes en dan ben ik wel. Maar ik ben gaaar.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik kan ze bouwen voor je, alle techniek is in huis hier. Dus koeltechniek, bewerkingsapparatuur en consoles.
Zeg maar wat je wilt, dus blikjes, 5l's of fusten, en wat voor console.
Jonge Jonge da's toch neit goed, je kunt nu beter ff gaasn koffie drinkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:15 schreef speknek het volgende:
Pfoe, vannacht drie uurtjes geslapen en nu alweer vroeg op om m'n scriptie af te maken. Nog vijfhonderd woordjes en dan ben ik wel. Maar ik ben gaaar.
Nee, gewoon een tussentijdse scriptie. Over het Chinese Kamer Argument van Searle (heeft met artificiele intelligentie te maken).quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:17 schreef Khadgar het volgende:
Afstudeerscriptie? Waarover?
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:17 schreef Khadgar het volgende:
Speknek:
Ik ook neit, hij past niet in me kamer, m'n cube welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar volgens mij is de enige waarbij het nog enigszins kan de xbox, omdat dat ding toch al gigantisch is. Maar ik heb er toch het geld niet voor over
.
En daar beginnen we weer dat Nintendo kiddy isquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook neit, hij past niet in me kamer, m'n cube wel. Het ganre van de Xbox staat me ook al niet aan! Geeft mij maar lieve onschuldige mario spelletjes
en rayman dan...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:08 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En daar beginnen we weer dat Nintendo kiddy is![]()
dat is helemaal kiddyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:09 schreef capibar het volgende:
[..]
en rayman dan...
wil je weten wat nogmeer roelt?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:12 schreef mordradead het volgende:
als nintendo al kiddy zou zijn dan houd ik van kiddy, kiddy roelt
Check de nieuwe Zelda kiddy zijn. I loooove kiddyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:12 schreef mordradead het volgende:
als nintendo al kiddy zou zijn dan houd ik van kiddy, kiddy roelt
ik denk dat ik het al weetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:12 schreef capibar het volgende:
[..]
wil je weten wat nogmeer roelt?![]()
idd...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk dat ik het al weet
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:14 schreef capibar het volgende:
[..]
idd...
internet![]()
Rayman is niet Kiddy, er spelen genoeg oudere mensen Rayman. Ik heb in me msn lijst een zooi Rayman fans staan en die zijn allemaal 14 jaar of ouder (de meeste 15-16)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:09 schreef capibar het volgende:
[..]
en rayman dan...
ik heb het niet zo op de ngagequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:15 schreef mordradead het volgende:
[..]echt niet, ik dacht dat je het over ngage
dus jij zegt dat een game niet kiddy is omdat een stelletje kutpubers dat spel spelenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman is niet Kiddy, er spelen genoeg oudere mensen Rayman. Ik heb in me msn lijst een zooi Rayman fans staan en die zijn allemaal 14 jaar of ouder (de meeste 15-16)
ik deed dat eerst ook, bij dei slager zie je zo al die hoeren dansen, ik dacht dat ik iedereen moest killen had ik geen kogels meer voor die dikke op dat bed overquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de ngage
maar he, ik ga weer even hitman 3 spelen![]()
Klopt maar dat komt ook uit een ander generatiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
dus jij zegt dat een game niet kiddy is omdat een stelletje kutpubers dat spel spelener spelen VEEEEEEEL meer volwassenen mario en zelda
rayman 1 is ook niet erg nieuw meer, generatie heeft er niks mee te maken, mijn vader is door mij mario gaan spelen..... en jij bent idd een kutpuberquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt ook uit een ander generatie, En BTW ik ben zelf 16
Precies! sdart vind ik nou ook!, ga eerst nou maar allemaal Rayman spelen, en oordeel dan zelfquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
en trouwens een game kun je op zijn "kiddyheid" niet beoordelen op de spelers die het spelen, dat moet je doen op de game zelf....
ik heb rayman oa op pc en ngage, het is kiddyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Precies! sdart vind ik nou ook!, ga eerst nou maar allemaal Rayman spelen, en oordeel dan zelf
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:24 schreef gieling het volgende:
Open een speciaal topic voor rayman om je op af te trekken, hier willen wij die term niet meer horen
Forbidden word list
Ray man
Ray man
foto
camera
Dus ook geen Camera'squote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
. OK ander onderwerp
5-8 jarigen zullen ook lekker op zo'n poll gaan stemmenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
je mag die spatie er wel tussen weg halen, het is Rayman niet Ray man pfff Ok, Nog één dingetje dan hou ik er over op, ik heb op de officele Raymansite forum ene poll gemaakt over de leeftijden, http://www.raymanzone.com/forums/viewtopic.php?t=24285 kun je hem zien. OK ander onderwerp
ik ben nu bij de slager ( 2e missie)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik deed dat eerst ook, bij dei slager zie je zo al die hoeren dansen, ik dacht dat ik iedereen moest killen had ik geen kogels meer voor die dikke op dat bed over
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dus ook geen Camera's
Mordradead(douwe) & ik hebben besloten als PES 4 Live! gaat we het beste team van de wereld zijn
die gaan allemaal "cool" doen en doe anslof ze 18 zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
5-8 jarigen zullen ook lekker op zo'n poll gaan stemmen
of je koopt even een ps2quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:37 schreef HomerJ het volgende:
We moeten gewoon veel trainen en ingespeeld op elkaar raken
Dat was één stem en dat was ik !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:35 schreef mordradead het volgende:
allemaal 13-16, das gemiddeld 14,5 jaar.... dat is best wel kiddyface it rayman is kiddy, is daar wat mis mee? nee, nou dan kun je ophouden met huilen
verbannen woorden, laten we het over MArio hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:50 schreef gieling het volgende:
Net digitale video camera gekocht
welke?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:50 schreef gieling het volgende:
Net digitale video beeld opnemer gekocht
fok! die rayman heeft gelijk
Cool! Hoe duur? Wat voor een? Ik zat er zelf ook aan te denken, maar ik wil het gewoon als hebbedingetje, niet bakken met geld aan spenderen. Alleen schijnen de budget dingen allemaal zo'n klote kwaliteit te hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:50 schreef gieling het volgende:
Net digitale video beeld opnemer gekocht
fok! die rayman heeft gelijk
als je er eentje wilt kopen moet je niet zo'n hele goedkope nemen, dat is weggeooid geld...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Cool! Hoe duur? Wat voor een? Ik zat er zelf ook aan te denken, maar ik wil het gewoon als hebbedingetje, niet bakken met geld aan spenderen. Alleen schijnen de budget dingen allemaal zo'n klote kwaliteit te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |