een of andere referentie naar de odyssee... ? (die ik zo eventjes niet zie)quote:Waar komt de titel "O Brother, where art thou?' vandaan?
het is gebaseerd op de odyssee iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:43 schreef Phennim het volgende:
[..]
een of andere referentie naar de odyssee... ? (die ik zo eventjes niet zie)
Goh, niet gedacht dat ik die goed zou hebben, wel veel over gelezen maar nog niet gezien...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
precies zelfs
hij wil een golfclub uitproberen
GFP +1
hij wilde een afslag proberen, maar heeft iets anders gedaan omdat hij de golfbal had "vergeten".quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:46 schreef GFP het volgende:
[..]
Goh, niet gedacht dat ik die goed zou hebben, wel veel over gelezen maar nog niet gezien...
Ik durf het bijna niet te vragen...wat wil hij uit proberen met die golfclub bij anna? Een hole in one?
beetje flauw,maar het is vrijdagochtend
Nope, helaas...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
toy story
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:09 schreef Phennim het volgende:
Inspector gadget
geen tekenfilm lijkt me (plenty of famous faces)
Films zijn niet goed ( gedachte wel)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:09 schreef Phennim het volgende:
101 Dalmatians?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:00 schreef ranja het volgende:
of misschien die semi Monty python film met een familie rat en familie konijn enzo? die een paar weken geleden op tv was?
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
zou dan best wind in the willows kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |