abonnement Unibet Coolblue
pi_20327415
Jammer, dat ons grootse vaderland zo afscheid moet nemen. Liever strijdend ten onder dan op deze manier.

Ons volgende doel:


Ik stel voor alles op alles te zetten en gewoon een professioneel team op te zetten. Dus gewoon een full-time Nederlands elftal. Dan moeten we die cup toch kunnen pakken.
pi_20327450
Pfoe, gedurft!
pi_20327454
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 02:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
Pfoe, gedurft!
Dat doel, dit topic of mijn plan?
pi_20327462
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 02:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat doel, dit topic of mijn plan?
Het hele concept!
pi_20327473
Je moet wel spelers vinden die fulltime Oranje-speler willen zijn. Want die moet dan wel oefenen. Ik denk niet dat je international-kaliber spelers bijelkaar getrommeld krijgt die normaal in Camp Nou of Bernabeu spelen, en nu dit willen veruilen voor 2 jaar lang oefenpotjes.

Theoretisch heb je denk ik wel gelijk. Als je het NL elftal elke dag met elkaar laat trainen met het huidige spelers-potentieel, en de rest van de teams doen dat niet, worden we WK omdat je dan pas echt automatismen erin slijpt. Iets wat nu dramatisch verzorgd was.
pi_20327495
Goed idee!
Het Nederlands Elftal gewoon laten meedraaien in de vaderlandse competitie en de Champions League!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20327505
Dat mag niet. Je kan wel Vitesse opkopen, hun spelers dumpen, en dan alle Oranje spelers daar laten spelen. 1 probleem : dan moet je alle Oranje spelers opkopen, en heb je ongeveer 5 Chelski-Russen nodig voor de financiering.
pi_20327506
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 02:54 schreef Haspel33 het volgende:
Je moet wel spelers vinden die fulltime Oranje-speler willen zijn. Want die moet dan wel oefenen. Ik denk niet dat je international-kaliber spelers bijelkaar getrommeld krijgt die normaal in Camp Nou of Bernabeu spelen, en nu dit willen veruilen voor 2 jaar lang oefenpotjes.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Het zou doodzonde zijn om Robben of Heitinga e.d. 2 jaar lang te laten trainen zonder wedstrijden. Bij een club hebben ze veel meer te doen, maar ik benzo onderhand radeloos. Zoveel kwaliteit en dan zo'n resultaat. Op papier hebben 'we' denk ik het beste team van het EK. Drie topscorers bijvoorbeeld.
quote:
Theoretisch heb je denk ik wel gelijk. Als je het NL elftal elke dag met elkaar laat trainen met het huidige spelers-potentieel, en de rest van de teams doen dat niet, worden we WK omdat je dan pas echt automatismen erin slijpt. Iets wat nu dramatisch verzorgd was.
Dat is inderdaad mijn gedachte achter het concept. Je kunt dan alles finetunen. Een toernooien coach moet dit dus eigenlijk met een paar bijeenkomsten per jaar kunnen. Ik denk dat een goede clubcoach niet perse een goede toernooicoach is. Hebben we goede toernooicoaches?
pi_20327513
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 03:00 schreef Haspel33 het volgende:
Dat mag niet. Je kan wel Vitesse opkopen, hun spelers dumpen, en dan alle Oranje spelers daar laten spelen. 1 probleem : dan moet je alle Oranje spelers opkopen, en heb je ongeveer 5 Chelski-Russen nodig voor de financiering.
Ach een land met een begroting van meer dan 300 miljard euro moet dat toch wel op kunnen brengen. En we hoeven niet de grootste Nederlandse topspelers te kopen, een goed team is denk ik veel meer waard. Makaay/Kluivert zal vast goedkoper zijn dan van Nistelrooij.
pi_20327517
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 02:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goed idee!
Het Nederlands Elftal gewoon laten meedraaien in de vaderlandse competitie en de Champions League!
Dat is een mooie invulling van mijn idee. Had ik nog niet eens aan gedacht.
  donderdag 1 juli 2004 @ 03:58:09 #11
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20327881
ik doe mee, ik ben wel rechtsbek
  donderdag 1 juli 2004 @ 06:57:55 #12
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_20328006
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_20336110
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 03:58 schreef Boomstam het volgende:
ik doe mee, ik ben wel rechtsbek
Ik dacht dat het de bedoeling was dat we zouden winnen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:19:38 #14
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20336285
Steijn, wat een waardeloos idee...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')