Het is ook lekker als je er nog wat (groene) pesto bij doet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik neem het liefst penne of wan die wokkelpasta (hoe die dingen dan ook heten)
in 7 minuten al dente koken, ondertussen de spekkies uitbakken, pasta afgieten, in de magnetron opgewarmde spinazie erdoor (afgegoten!), de spekkies erdoor en tenslotte nog een kuipje kruidenkaas zoals Miree of Paturain.
Zijn dat wat in de meeste winkels "suger snaps" heten? Die zijn behoorlijk duur, of niet?!quote:- suikerpeultjes
AAAAAAAAAhhhhhhhhh, dat is zo lekker!quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Wie kent nog meer (of liever, wie kent niét) het ultieme studentengerecht? Gaat nooit vervelen, is in nog geen tien minuten klaar, kost minder dan 2,50 (voor 2 pers) en heeft maar 2 pannetjes nodig?
Ik neem het liefst penne of wan die wokkelpasta (hoe die dingen dan ook heten)
in 7 minuten al dente koken, ondertussen de spekkies uitbakken, pasta afgieten, in de magnetron opgewarmde spinazie erdoor (afgegoten!), de spekkies erdoor en tenslotte nog een kuipje kruidenkaas zoals Miree of Paturain.
Alles flink door elkaar scheppen, serveren in diepe borden met een lepel
Wie heeft er nog meer van dit soort heel simpele maar erg lekkere recepten, en waar ken je die van? Het recept hierboven heb ik van mijn ex, die in Groningen studeert; zij had het van een huisgenoot.
Het idee achter dit topic is zoveel mogelijk recepten te verzamelen die wel goed vullen maar weinig tijd & geld kosten om klaar te maken, weinig afwas opleveren en dus zeer geschikt zijn voor als je moe thuis komt en geen zin meer hebt om een 4-sterren diner te bereiden
Je hebt tegenwoordig wel light versie. Van paturain geloof ik. (5%)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:27 schreef Elitefucker het volgende:
Weet iemand of er veel vet zit in die kruidenkazen? Of is dat allemaal redelijk mager?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:26 schreef rvrb_ke het volgende:
Macaroni met zalm
- macaroni koken en afgieten, afspoelen onder koud water
- blikje zalm opendoen, eventueel graatjes nog verwijderen, zalm fijnprakken of in kleine stukjes breken
- zalm, macaroni en mayo (of kruidenkaas (miree, boursin, ...) mengen
Neej!quote:Op zondag 4 juli 2004 01:16 schreef kissa het volgende:
Een simpele macaroni met ham en kaas is ook smullen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |