Whehehequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:11 schreef gfree het volgende:
[..]
kut. ik kan alleen jongleren terwijl ik een kinderkoor op mijn neus balanceer.![]()
ZO HEEJ, HOE DOET TIE DAT?WTF?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:04 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding]Dat zijn maar twee! TWEE!!! tennisballen!
Jij snapt t niet helemaal he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ZO HEEJ, HOE DOET TIE DAT?WTF?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
onze hond moet vandaag geopereerd worden aan zn ooglid en als het klaar is krijgt hij zo'n lampekap ik wed dat daar wel een balletje of 12 inpassen
Woej! telt dat ook mee voor t guiness book?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
onze hond moet vandaag geopereerd worden aan zn ooglid en als het klaar is krijgt hij zo'n lampekap ik wed dat daar wel een balletje of 12 inpassen
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
Ja ik ga mooi geen ballen in mn bek stoppen
nou dan stoppen we ze om je bekeigenwijze hond
[afbeelding]
primaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]Achossie!!!
Is alles goed gegaan?
ach hij schrijft in z'n sig anti als 'antie', de verwachtingen waren al niet hoogquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij snapt t niet helemaal he?
Ik snap hem weldegelijk welquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij snapt t niet helemaal he?
is dat jou hond ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:06 schreef Biancavia het volgende:*BREAKING NEWS* van http://www.go-pets.com/newsaboutdogs.htm :
[..]ZES!!!
Sorry Deb! Moet je maar niet ingelogd staan in mijn computer.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:33 schreef Masterdeus het volgende:
OOOPS!
Nee, mijn hondje is dood.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
is dat jouw hond ?
ach zoquote:Op zondag 11 juli 2004 15:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Sorry Deb! Moet je maar niet ingelogd staan in mijn computer.![]()
Maar ehm:
[..]
Nee, mijn hondje is dood.
Maar hij lijkt er wel op.
JOEHOE!quote:Op zondag 11 juli 2004 15:46 schreef Masterdeus het volgende:
hihi ja sorry!
quote:Op zondag 11 juli 2004 16:35 schreef Murray het volgende:
[..]
JOEHOE!
HOI DEBBIE!
![]()
Nee, dat knaagdier uhhh... sorry, die hond is zo kleinquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:47 schreef Murray het volgende:
Wat een grote tennisbal.
Dat is geen hond. Dat is een opgevoerde rat.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, dat knaagdier uhhh... sorry, die hond is zo klein
Ja, gaat het nou om deze:quote:Op zondag 11 juli 2004 23:19 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dat is geen hond. Dat is een opgevoerde rat.
Edit: Ik bied bij deze mijn nederige excuses aan. Ik dacht dat t over dat ene rothondje ging van een aantal posts eerderDeze is
Tja, zijn wel lieve foto's hoor, wilde je dat horenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:59 schreef Masterdeus het volgende:
maar ehm waarom word er niet meer gereageerd kom op met die foto's!![]()
![]()
![]()
Die bovenste is een opgevoerde rat. Die onderste isquote:Op maandag 12 juli 2004 11:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, gaat het nou om deze:
[afbeelding]
Of om deze:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |