abonnement Unibet Coolblue
pi_20326240
Tering Zweed met stront in z'n ogen
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:14:54 #27
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_20326600
Frisk was zonder twijfel de beste man van het veld ! Lekker doorvoetballen met al die irritante schwalbes van de portugezen en ja Robben maakte gewoon een fopduik !
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:19:18 #28
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20326652
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:14 schreef Keijs het volgende:
Frisk was zonder twijfel de beste man van het veld ! Lekker doorvoetballen met al die irritante schwalbes van de portugezen en ja Robben maakte gewoon een fopduik !

  donderdag 1 juli 2004 @ 01:19:44 #29
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20326661
Hij leek op die gast van Modern Talking
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20326688
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:27 schreef The_Yellowman het volgende:
WE ZIJN VERADEN DOOR DE ZWEDEN!!
Nee nog erger, we zijn verraden door onszelf.
Frisk floot prima en vooral in het begin van de eerste helft kreeg ik de indruk dat ie voor Nederland floot.
Goal van RvN was buitenspel, schwalbe van Robben was een nare Duitse actie en een terechte kaart.
Frisk liet meer toe dan ik had verwacht, gewoon een goeie scheids.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:28:18 #31
73091 Vom
de Cowboy
pi_20326769
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:42 schreef Tiemie het volgende:
nejehe hget wasa opnze ege schuldt!
Meer drank voor Tiemie

En voor mij
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_20326901
Frisk liet te veel toe en floot te weinig om het maar eens dubbelzinnig te zeggen.
Vond het typisch zo'n wedstrijd waarbij de scheids een grote stempel op het verloop drukt.
Nu ook in vanillesmaak
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:49:35 #33
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20327007
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:38 schreef Desiderius het volgende:
Frisk liet te veel toe en floot te weinig om het maar eens dubbelzinnig te zeggen.
Vond het typisch zo'n wedstrijd waarbij de scheids een grote stempel op het verloop drukt.
Hij floot consequent niet....vandaar geen stempel. Als hij consequent wel zou fluiten drukt hij ook geen stempel. Een scheids die partijdig fluit drukt een stempel op een wedstrijd!!

Ik vond Frisk geweldig. Lekker doorvoetballen als een aansteller zich laat vallen omdat iemand tegen zijn elleboog aanblies. Kijk eens naar een sport als rugby. Die gasten krijgen wat te verduren, staan op en spelen verder. Geen theater, geen gejammer....sporten!!!!
Daar mogen die jammerlijke voetballers een voorbeeld aan nemen. Stelletje mietjes!!
pi_20327019
Die Frisk is een vieze, kansloze kut Ricki Martin die in het voordeel van Portugal gefloten heeft. Vooral die gele kaart na dat afgekeurde doelpunt was een van die smerige flikkerstreken van deze NEP-Ricki Martin.

Alle Ricki Martin's aan de galg!!!!!
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:52:38 #35
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20327042
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:50 schreef Mister_Marlboro het volgende:
Die Frisk is een vieze, kansloze kut Ricki Martin die in het voordeel van Portugal gefloten heeft. Vooral die gele kaart na dat afgekeurde doelpunt was een van die smerige flikkerstreken van deze NEP-Ricki Martin.

Alle Ricki Martin's aan de galg!!!!!
Hij stond echt flink buitenspel, terecht afgekeurd. .
En welke gele kaart bedoel je? Voor Robben, na z'n zoveelste worsteling met de wetten van de natuur?
Volgens mij vergeet je ook dat ie Overmars flink matste.. Want eigenlijk was dat gewoon geel (en dus rood)
-
pi_20327045
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:49 schreef Oldbie het volgende:
Ik vond Frisk geweldig. Lekker doorvoetballen als een aansteller zich laat vallen omdat iemand tegen zijn elleboog aanblies. Kijk eens naar een sport als rugby. Die gasten krijgen wat te verduren, staan op en spelen verder. Geen theater, geen gejammer....sporten!!!!
Daar mogen die jammerlijke voetballers een voorbeeld aan nemen. Stelletje mietjes!!
Ik ben het helemaal met je eens. Misschien dat Frisk soms niet juist floot maar hij liet in ieder geval lekker doorballen. Alleen Ricardo had geel moeten krijgen voor zijn schwalbe. Want schwalbes zijn echt het laagste dat je kunt doen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:56:59 #37
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20327078
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:52 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Misschien dat Frisk soms niet juist floot maar hij liet in ieder geval lekker doorballen. Alleen Ricardo had geel moeten krijgen voor zijn schwalbe. Want schwalbes zijn echt het laagste dat je kunt doen.
Mee eens....maar aan die ene gele kaart heeft het niet gelegen.....
  donderdag 1 juli 2004 @ 03:55:08 #38
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20327866
hondelul
pi_20328105
Hmmm, ik vond dat die scheids nét iets te vaak de vaart uit de Nederlandse aanval floot, echt om elke struikeling was het prieieiet. Maar om te zggen dat hij echt slécht floot, nee.
We kunnen wél zeggen dat het Nl elftal ronduit slécht speelde, en dat lag dus echt aan het systeem en het positiespel. De afvallende bal was praktisch altijd voor de Portugezen en die vonden consequent wél de vrije man.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 juli 2004 @ 07:56:41 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_20328143
Ik vond die Spaanse scheids veel erger
Die kerel had imho echt z'n fluitje ingeslikt, bij elke keer uitademen pffriieeeeettt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 1 juli 2004 @ 08:04:38 #41
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_20328190
thuisfluiter....!!!!
maar we hebben ook niet goed genoeg gevoetbald
Potugal was gewoon beter
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_20328194
Hehe moest de scheids niet ook een beetje heel erg veel voor Nederland gefloten hebben eh, dan was het nederlands elftal zeker niet met 11 man op het veld geëindigd. Jullie moeten nu eenmaal kunnen toegeven dat als het oranje team achter staat, dat ze dan ook enorm veel vuile fouten maken en dat is ook de reden waarom ik ze niet graag in de finale had gezien
pi_20328263
Scheids wat beetje voor Portugal maar Oranje speelde gewoon waardeloos, naja na de wissels ging het nog 'n beetje :|
pi_20328558
Die Frisk was echt een mega vieze thuisfluiter, misschien is het een idee om zn adres en alles op te zoeken en op internet te laten circuleren Maar goed bij elk toernooi wordt er in het voordeel van de thuisploeg gefloten (zie Zuid-Korea) dus dit konden we vooraf wel weten.
En tja het is niet alleen de scheids waardoor het niet wilde lukken, want Nederland speelde ook gewoon een kut wedstrijd. Portugal was gewoon beter dus tja wel een terechte winnaar
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 1 juli 2004 @ 09:00:29 #45
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_20328627
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:23 schreef julekes het volgende:

[..]

Kijk de wedstrijd morgen nog eens, als je nuchter bent, dan zie je dat Frisk welliswaar veel toestond, maar dat hij niet partijdig was, en dat hij zeker niet debet is aan het verlies van Nederland.
Ik zeg niet dat ie debet was aan het verlies van nederland. Alleen dat hij wél bij iedere discutabele bal stelselmatig voor de portugezen floot. En dat vind ik een thuisfluiter.

Ik ben ook nu niet van die mening afgestapt.

En ja, als ie wat minder thuisfloot, had je misschien een wat andere wedstrijd gekregen.
pi_20328630
Even tussendoor, wat heb je liever, 15000 of 45000 mensen op je dak? (Ruw verdeeld.)

You pick.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_20328732
Frisk floot prima, maakt een paar kleine foutjes (liet soms niet doorspelen terwijl de ploeg op wie de overtreding gemaakt was, balvoordeel had, hier hadden beide landen een paar keer 'last' van).

Eigenlijk heeft Frisk maar 2 wat grotere fouten gemaakt: Hij had Deco, net als Robben, moeten bestraffen voor de vele duikelingen en hij had Overmars z'n 2e geel moeten geven na die veel te harde tackle vol op de enkel van, ik meen Maniche.

Dat Nederland na afloop klaagt over de scheids is te triest voor woorden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_20328829
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 09:08 schreef DIGGER het volgende:
Frisk floot prima, maakt een paar kleine foutjes (liet soms niet doorspelen terwijl de ploeg op wie de overtreding gemaakt was, balvoordeel had, hier hadden beide landen een paar keer 'last' van).

Eigenlijk heeft Frisk maar 2 wat grotere fouten gemaakt: Hij had Deco, net als Robben, moeten bestraffen voor de vele duikelingen en hij had Overmars z'n 2e geel moeten geven na die veel te harde tackle vol op de enkel van, ik meen Maniche.

Dat Nederland na afloop klaagt over de scheids is te triest voor woorden.
*kuch* Ricardo de toneelspeler*kuch*
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 1 juli 2004 @ 09:18:06 #49
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20328879
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 09:08 schreef DIGGER het volgende:
Dat Nederland na afloop klaagt over de scheids is te triest voor woorden.
Je hoort mij niet klagen.

Ik zie de engelse krantekoppen nog voor me:
"Robbed"
"The Swiss banker"
Ook hebben ze de prive gegevens gepubliceerd zodat de "fans" wraak konden nemen.

Dát is triest.
pi_20328909
Frisk floot goed, maar maakte een paar (grote) fouten. Hij had net als DIGGER zei Deco, net als Robben, moeten bestraffen voor de vele duikelingen. Maar ja ,we hebben ergere scheidsrechters mee gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')