abonnement Unibet Coolblue
pi_20328290
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:40 schreef Compile het volgende:
Daar heb je de hypocrietjes weer. t zijn net strontvliegen

Nu ligt t weer aan advocaat, voorspelbaar huillies
pi_20328317
Watwatwaaaat? Ik word huilie genoemd door...Sting?
Pot ---> Ketel
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_20328337
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 08:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Watwatwaaaat? Ik word huilie genoemd door...Sting?
Pot ---> Ketel
uh pls explain
Ennuh..die quote was meer bedoeld voor het domme geflame richting Advocaat, jij hebt het nog netjes gehouden
pi_20328397
Advocaat is niet de beste trainer, maar het Nederlandse elftal is gewoon net niet de absolute top, Portugal was gisteren de terechte winnaar.
  donderdag 1 juli 2004 @ 09:12:30 #105
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20328793
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:38 schreef Spideyman het volgende:


- Advocaat heeft twee jaar lang zelf de opstelling en speelstijl van Oranje willen bepalen; Daar is ie ook de bondscoach voor, lijkt me logisch dat hij dan het team samenstelt/opstelling bepaalt.
- Heeft genoeg tijd gehad om een team te kneden;Ja, en? Tegen sommige ploegen werken bepaalde opstellingen beter.
- Heeft daar tot op het laatst toe over getwijfeld;Twijfelen is menselijk, iets dat jij ook doet. Hij bewijst hiermee dus dat hij maar menselijk is, zoals sommigen hier nog al eens willen vergeten.
- Waardoor automatismen niet tijdig in het elftal konden groeien;Automatismen zijn makkelijk te doorzien en te doorbreken
- Speelt toch door met een mislukte ruit; 1 wedstrijd, toch? 4-3-3 is geen ruit, dacht ik.
- Varandert dat op het laatste moment; Van ons uit gezien op het laatste moment, maar misschien is dat het bekende 'zand in de ogen strooien' geweest? Wij weten het niet.
- Advocaat stelt Zenden op; Omdat hij dacht dat Zenden een goede wedstrijd kon spelen, Advocaat is ook maar menselijk
- Van Nistelrooy staat 3 en een halve EK-wedstrijd op een eiland; So? Zlatan heeft ook voor eilandbewoner gespeeld en die was zo af en toe briljant
- Middenvelders sluiten niet aan op RVN, omdat ze te ver naar achter spelen; Vleugels? Al kom je met Mandy nergens.
- Advocaat laat zich emotioneel teveel beïnvloden door de media; Allicht
Hiermee ben ik het oneens.

De enige waar ik het eens mee ben is:

- Advocaat oefent niet op penalties (ja, Oranje had geluk.);

Penalties kan je dan misschien niet in wedstrijdsituatie oefenen, maar eerst even oefenen of je de ballen erin kan schieten kan zeker geen kwaad.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 1 juli 2004 @ 09:13:48 #106
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20328815
Oh ja, wanna bet? Advocaat is nu opeens de slechtste coach ooit. Na de Zweden vonden mensen dat niet.

Daar heb ik 2 woorden voor: Hypocriete losers.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 1 juli 2004 @ 09:42:03 #107
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20329249
Co Adriaanse verwoordde het treffend: Met Advocaat word je geen kampioen maar we hebben best aardige wedstrijden gezien
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:00:17 #108
17698 nappel
raar menneke..
pi_20329569
Ik denk ook dat 't tijd is voor een nieuwe bondscoach..
..ik wil niet met beschuldigingen naar Advocaat gaan smijten, maar feit is dat kwalitatief gezien Nederland veel beter had kunnen en moeten presteren. Vechtlust heb ik veel te weinig en veel te laat gezien..
Advocaat heeft natuurlijk zijn best gedaan, maar het heeft niet mogen baten..
Next!
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:07:43 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20329687
Nou voor de eerste keer dit EK lag het niet aan Advocaat. De opstelling was opzich prima maar het kwam er gewoon niet uit. We hebben nauwelijk een kans gehad en de portugezen waren gewoon sterker. Klaar. niets aan te doen meer. Opzich was het een leuk EK met veel verassingen en een heel behoorlijk resultaat natuurlijk. Het had leuk geweest maar het zat er gewoon niet in.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20329897
quote:
Legolas schreef - Waardoor automatismen niet tijdig in het elftal konden groeien Automatismen zijn makkelijk te doorzien en te doorbreken
Je hebt gelijk, je kunt het best zoveel mogelijk chaos in het team laten ontstaan....what the hell, we gaan gewoon helemaal niet meer trainen!
quote:
STING schreef
uh pls explain
Ennuh..die quote was meer bedoeld voor het domme geflame richting Advocaat, jij hebt het nog netjes gehouden
Nou, ik vind Sting (na de Police) zelf nogal een zeikerd (=1 stap verwijderd van een huilie). Vandaar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_20330613
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou voor de eerste keer dit EK lag het niet aan Advocaat. De opstelling was opzich prima maar het kwam er gewoon niet uit. We hebben nauwelijk een kans gehad en de portugezen waren gewoon sterker. Klaar. niets aan te doen meer. Opzich was het een leuk EK met veel verassingen en een heel behoorlijk resultaat natuurlijk. Het had leuk geweest maar het zat er gewoon niet in.
De grootste fouten lagen idd bij de spelers zelf. Maar Advocaat had niet zo laf moeten zijn om Ruud te laten staan. Gewoon Makaay als centrumspits inbrengen (liever Kluivert, maar dat is helemaal een utopie).
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:54:36 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20330644
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:52 schreef aldostuta het volgende:

[..]

De grootste fouten lagen idd bij de spelers zelf. Maar Advocaat had niet zo laf moeten zijn om Ruud te laten staan. Gewoon Makaay als centrumspits inbrengen (liever Kluivert, maar dat is helemaal een utopie).
Sja, dat is allemaal achteraf natuurlijk. Op basis van de vorige wedstrijden startte Nederland met het juiste team. Of het NOG beter had gekund is nu niet meer van toepassing helaas....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20331364
Ach wat kan Advokaat ervoor? Hij is zoals hij is.
Zijn voetbal verstand is goed, maar niet bijzonder Nederlands.
Advokaat zou in Duitsland een perkefte Bonds Coach zijn. Zoals Advokaat Voetbal begrijpt wordt er ook in Engeland , en Duitsland gevoetbalt.

Advokaat is qua Voetbal instelling net als Eriksson in Engeland of Saez in Spanje. Dezelfde filosofy.

Wie er echt schuldig is, is natuurlijk de KNVB . Die wisten ook hoe Advokaat denkt. Die wisten da tAdvokaat voorzichtig is. Geen aanvallend type. Niet zoals Cruyf,. "gewoon 1 goal meer schieten als die Gasten en je bent door"

de KNVB wist dat en toch gaven ze hem de positie. Wetend dat het nederlandse volk geen genoegen neemt met overwinningen. Overwinningen moet glorieus zijn. We willen nog jaren parten over dat Team , welke Argentinie tegen de wand speelde. Hoe Yugoslavie werd weggespeeld.

We willen niet als Duitsland winnen. Dan maar liever verliezen als met geluk en een halve gare in het Goal in de Finale komen en de hele wereld zegt "Hoe zijn die daar inGodsnaam gekomen"

Het moet mooi zijn, het moet aanvallend zijn. Kortom Total Voetbal.
Dat is niet Dickie zin spelletje. Nooit geweest en zal het nooit worden.

Wat wij zagen was een team welke als giga veronzekerd team op het veld stond. Spelen zoals onder v Gaal en Rijkaard mochten ze niet , maar hoe het wel moest , wisten ze ook niet echt. Dus gingen ze maar voorzichtig voetballen.

En voorzichtig voetbal is echt niet om te pruimen.

Slechts 1 keer zagen wij Nederlands voetbal. Datr was de eerste helft tegen die Tschechen. Daar werd Dickie zijn aanwijzing links ligegn gelaten en speelden ze zoals ze kunnen spelen.

Dat hebben ze geweten. Dickie gooide de rem erop , want dat ging hem allemaal veel te snel. Dus bracht hij de Loodgieter Bosveld.
pi_20332124
het was leuk om allemaal te volgen,de afgelopen weken,is gewoon niet gelukt.
is alleen te hopen zonder dat ik een hekel aan advocaat heb,dat ie 2x zijn koffers pakt,op het vliegveld en thuis in zeist,laffe voetbal van hem.
Refuse/Resist/Innerself
pi_20332344
Natuurlijk is het Advocaat z'n schuld. Wat bezielde hem om na 8 jaar en 1 wedsrijd tegen Schotland ineens over te stappen op het kansloze 4-3-3 systeem. Het hele EK stond er in het veld geen organisatie, de veldbezetting was ronduit kut. We kwamen in elke linie telkens een man te kort. Er kon telkens geen fatoesnlijke reudekking worden gegeven. De aansluiting van het middenveld op de aanval was enorm slecht. Een aanval dat geen ballen vast kon houden en voortdurend veel te diep stond. Er is nog zoveel meer dat ik zou willen noemen dat zo verschrikkelijk slecht was aan het voetbal dat ik niet eens meer weet waar ik zou moeten verder gaan.

Er is maar 1 conclusie mogelijk, we liggen er meer dan terecht uit. (al had ik natuurlijk liever gehad dat we met kut-voetbal het EK wonnen, maar dat zit er nou eenmaal niet in)
pi_20332366
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:50 schreef woediewokkie het volgende:
het was leuk om allemaal te volgen,de afgelopen weken,is gewoon niet gelukt.
is alleen te hopen zonder dat ik een hekel aan advocaat heb,dat ie 2x zijn koffers pakt,op het vliegveld en thuis in zeist,laffe voetbal van hem.
Laffe voetbal? Hij is de eerste coach sinds 8 jaar die het aandurfde om 4-3-3 te spelen. Mislukt experiment, daar niet van. Maar hij deed het wel.
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:13:44 #117
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20332744
Ik denk dat het beste is om hem te verhangen, stenigen, 4endelen en voor de zekerheid een kogel door het hoofd heen te jagen...

of was dat al geopperd?

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20332746
Ik vind het een beetje raar om nu te zeggen dat Advocaat het allemaal fout heeft gedaan. Er is daar een team, deze hebben allemaal de nodige informatie en ik neem aan dat ze deze ook doorspelen aan de techische staf.

Wat er meestal fout ging in het veld was simpel, in plaats van ruimte creeren door mensen 1 op 1 te laten spelen is er altijd een benouwde situatie gecreërd. Dat houd in dat dus een mede speler met zijn man naar je toe komt i.p.v. ruimte maakt om de actie te doen. Zo komen nooit de individuele kwaliteiten aan bod. Daarnaast denk ik dat ze dan ook niet gewonnen hadden...

Maar wat Cruijff zei was eigenlijk een hele goede, hij had het over de macht hebben over de tegenstander. Gisteren heeft Portugal de gehele tijd macht gehad op Nederland. Dit kan door wat snelle aanpassingen makkelijk worden veranderd. Je kan namelijk relatief makkelijk een middenveld neerzetten die relatief statisch is. Dan heb je een zekerheid voor zowel de achterhoede als de voorhoede. Dit houd in dat er makkelijk iemand kan doorschuiven.

Ik vind het dus ook veel te erg om te zeggen dat Advocaat alles fout gedaan heeft. Hij heeft er wel voor gezorgd dat er een team stond te spelen, kijk hij maakt fouten en die maakt iedereen. Maar het is geen wereld ramp of iets dergelijks terwijl door sommigen dit wel zo word beschreven. Het is jammer dat Nederland niet verder is gekomen maar dat wil niet zeggen dat we nu niets meer waard zijn. Er zit wel degelijk veel potentieel in de ploeg maar dat moet er nog uit gaan komen.

We wachten wel af want Advocaat gaat doen (ik denk dat hij ermee stopt) Daarnaast moet je ook toegeven dat hij in Engeland een goed team heeft ingezet en ook bij PSV een goed en sterk team. Dat houd in dat hij het wel degelijk kan. Kijk ook maar naar WK in amerika. Dus mensen wees niet getreurd het is nou eenmaal zo.

Het is hem en de ploeg tenminste gelukt om in het eind tournooi te komen en dat moet de volgende maar voor elkaar zien te krijgen...

JW
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:16:41 #119
64288 Bensel
Ladderzat
pi_20332825
ff over de mensen die zeggen dat de spelers het moeten doen.. wie heeft de spelers begeleidt, getraind, opgesteld ed? juist advocaat..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:18:22 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_20332883
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, dat is allemaal achteraf natuurlijk. Op basis van de vorige wedstrijden startte Nederland met het juiste team. Of het NOG beter had gekund is nu niet meer van toepassing helaas....
Lijkt me niet! Het middenveld functioneerde al vele wedstrijden niet (totaal geen aansluiting met de aanval), maar toch heeft Advocaat het lef om ze opnieuw op te stellen tegen Portugal. Dan heb je naar mijn idee een enorme plaat voor je kop. Natuurlijk had hij een ander middenveld moeten opstellen. Iets wat al meerdere wedstrijden totaal niet werkt (wat hij zelf ook meerdere keren heeft aangegeven) gaat nu niet opeens wel functioneren..... en dat bleek. Opnieuw stond RvN op een soort van eiland en lieten de middenvelders zich veel te veel zakken. Met iemand als Sneijder op de plek van Cocu was dat zeker niet gebeurd. Een ezel stoot zich geen twee keer aan een zelfde steen, maar Advocaat wel 5 keer.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_20332902
het is waar dat de spelers het moeten doen maar als het niet loopt dan moet de coach ingrijpen, dat deed hij ook, maar niet goed. heel slecht zelfs.
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:27:03 #122
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20333119
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk dat het beste is om hem te verhangen, stenigen, 4endelen en voor de zekerheid een kogel door het hoofd heen te jagen...

of was dat al geopperd?

nee, en ik vind dat jij als mod met je voorbeeldfunctie zulke dingen ook niet moet aanhalen. in feite ben je geen haar beter dan jan mulder.

alsof je advocaat niet mag beoordelen op zijn resultaten
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:30:02 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_20333208
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:27 schreef Spideyman het volgende:

[..]

nee, en ik vind dat jij als mod met je voorbeeldfunctie zulke dingen ook niet moet aanhalen. in feite ben je geen haar beter dan jan mulder.
Sinds wanneer is MikeyMo een mod dan?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_20333354
Wat een jostitopic
quote:
Advocaat heeft twee jaar lang zelf de opstelling en speelstijl van Oranje willen bepalen;
Duh, het is de bondscoach, dat is zijn taak
-
quote:
Heeft genoeg tijd gehad om een team te kneden;
Lijkt me logisch ja
-
quote:
Heeft daar tot op het laatst toe over getwijfeld;
Zoals iedere bondscoach dit EK
-
quote:
Waardoor automatismen niet tijdig in het elftal konden groeien;
Zoals ieder groot kampioenschap de afgelopen jaren
-
quote:
Heeft te weinig geoefend met Makaay op rechts;
Het is een spits, je gaat ook niet oefenen met Van Der Sar als linkshalf
-
quote:
Speelt toch door met een mislukte ruit;
Grapjas, de vleugelspelers waren op Zenden na geblesseerd
-
quote:
Varandert dat op het laatste moment;
Omdat de vleugels fit raakten
-
quote:
Advocaat stelt Zenden op;
Op basis van de voorgaande oefenwedstrijden zelfs begrijpelijk, denk aan Griekenland thuis
quote:
- Van Nistelrooy staat 3 en een halve EK-wedstrijd op een eiland;
Koller, Baros, Pauleta, Rául, Henry en Tomasson ook, zo wordt er tegenwoordig verdedigd
quote:
- Middenvelders sluiten niet aan op RVN, omdat ze te ver naar achter spelen;
klopt, maar Van Bommel was geblesseerd, hij was de enige die genoeg power had
quote:
- Advocaat beaamt dat, maar weet geen oplossing voor dat probleem te vinden;
De enige oplossing is betere spelers opstellen, die waren helaas niet aanwezig
quote:
- Advocaat laat Sneyder, wellicht de oplossing met zijn strakke inspeelpass, op de bank zitten;
Fysiek te zwak. Alles laten afhangen van de benjamin van de selectie is wel erg triest
quote:
- Advocaat wisselt Robben, de man van de wedstrijd;
Dat was dom ja, heeft hij ook toegegeven
quote:
- Advocaat wil zijn ongelijk niet toegeven;
Bullshit, onzin en nonsens
quote:
- Advocaat kan Seedorf na 20 wedstrijden nog niet duidelijk maken waar hij wel en niet zijn actie moet maken;
Ah, na Advocaat is het nu ook de schuld van Seedorf
quote:
- Advocaat kan Seedorf na 20 wedstrijden nog niet duidelijk maken dat hij zijn knie boven de bal moet hebben voor hij schiet;
Dat is dan alleen de schuld van Advocaat, al zijn vorige coaches deden het natuurlijk wel en het is iets van de laatste wedstrijden
quote:
- Advocaat oefent niet op penalties (ja, Oranje had geluk.);
En toch gaan ze door, irrelevant dus
quote:
- Advocaat laat zich emotioneel teveel beïnvloden door de media;
De media laat zich emotioneel vaak te veel beïnvloeden door zichzelf waardoor er een buitenproportioneel sneeuwbal-effect ontstaat
quote:
- Schiet door, door precies het tegenovergestelde te doen als wat volk en media wil (Robben&Sneyder!);
Hetzelfde volk leeft slechts bij de dag en waait met alle winden mee
quote:
- Advocaat brengt in de laatste wedstrijd Van Hooydonk veel en veel te laat.
Ja, laten we 40 minuten met 3 centrumspitsen spelen
quote:
Dit zijn een paar ergenissen die Advocaat opgebouwd heeft. Dus Dickie, trek je conclusies, en zeg het bodscoachscap op! Wij blij, jij van het gezeur af en Nederland kan bouwen aan een nieuw elftal.
Stuk voor stuk zwakke redenen. Als hij opstapt moet dat om andere redenen gebeuren. Bijvoorbeeld omdat hij er geen zin meer in heeft. Iedereen weet het beter zonder er verstand van te hebben
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20333460
NEDERLAND

PORTUGOAL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')