quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij gaat juist naar de hel
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:46 schreef gnomaat het volgende:
Even serieus nu, geloof je écht dat De Schepper van het universum, die de onmeetbare kosmos heeft gemaakt met honderden miljarden sterrenstelsels en ontelbaar veel planeten, dat Hij zich dan druk maakt of een stel nietige mieren op een miniscuul rotsblokje wel in Hem geloven? En zo niet, dat Hij ze dan hoogstpersoonlijk zal straffen?
Ja, Bush komt dan in het paradijs (volgens de koran). Staat letterlijk in de koran. Ook de gelijkenis "de laatste zullen de eerste zijn" wat Mohammed van de christenen had overgenomen slaat er op.quote:En hoe werkt dat dan, als bijvoorbeeld Bush zich de dag voor zijn dood bekeert tot de Islam, heeft hij dan alsnog recht op 70 maagden, of is zijn kans inmiddels verkeken?
Ho, ik schreef "Allah/God zou dan inderdaad een enorm Varken zijn". Met een hoofdletter dus. Een beetje respect graag voor de mensen die er in geloven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[Meki schreef "Jij gaat juist naar de hel]
Er bestaat niet zoiets als een hel. En Allah/God zou, zoals Akkersloot al zegt, inderdaad een enorm varken zijn als hij mij ongelovig houdt door slechts een pedofiel met temporaal-kwab epilepsie naar de aarde te sturen, ipv een normaal iemand.
Nee, ik ga naar Smurfenland.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij gaat juist naar de hel
Geloven is niet zeker weten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:20 schreef J_CDA het volgende:
God heeft gewoon altijd bestaan. Daarom heet het ook een geloof. Het is niet te bewijzen, je moet erin geloven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |