abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20368787
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij gaat juist naar de hel
.

Er bestaat niet zoiets als een hel. En Allah/God zou, zoals Akkersloot al zegt, inderdaad een enorm varken zijn als hij mij ongelovig houdt door slechts een pedofiel met temporaal-kwab epilepsie naar de aarde te sturen, ipv een normaal iemand.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 18:31:48 #152
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_20368799
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:46 schreef gnomaat het volgende:
Even serieus nu, geloof je écht dat De Schepper van het universum, die de onmeetbare kosmos heeft gemaakt met honderden miljarden sterrenstelsels en ontelbaar veel planeten, dat Hij zich dan druk maakt of een stel nietige mieren op een miniscuul rotsblokje wel in Hem geloven? En zo niet, dat Hij ze dan hoogstpersoonlijk zal straffen?
quote:
En hoe werkt dat dan, als bijvoorbeeld Bush zich de dag voor zijn dood bekeert tot de Islam, heeft hij dan alsnog recht op 70 maagden, of is zijn kans inmiddels verkeken?
Ja, Bush komt dan in het paradijs (volgens de koran). Staat letterlijk in de koran. Ook de gelijkenis "de laatste zullen de eerste zijn" wat Mohammed van de christenen had overgenomen slaat er op.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 18:35:23 #153
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_20368854
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[Meki schreef "Jij gaat juist naar de hel]

Er bestaat niet zoiets als een hel. En Allah/God zou, zoals Akkersloot al zegt, inderdaad een enorm varken zijn als hij mij ongelovig houdt door slechts een pedofiel met temporaal-kwab epilepsie naar de aarde te sturen, ipv een normaal iemand.
Ho, ik schreef "Allah/God zou dan inderdaad een enorm Varken zijn". Met een hoofdletter dus. Een beetje respect graag voor de mensen die er in geloven.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_20370180
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij gaat juist naar de hel
Nee, ik ga naar Smurfenland.
Niets.
pi_20370307
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:20 schreef J_CDA het volgende:
God heeft gewoon altijd bestaan. Daarom heet het ook een geloof. Het is niet te bewijzen, je moet erin geloven!
Geloven is niet zeker weten.

Als ik een bijbel of koran lees, probeer ik zoveel mogelijk alles symbolisch op te vatten.
Ze gebruiken termen als bijvoorbeeld God en Hel om een onderscheid te maken tussen goed en kwaad.
De heerser, dat zijn wij, wij zijn verantwoordelijk voor al onze daden.
Wie slecht is gaat naar hel
Wie goed is gaat naar hemel
Logisch, je creëert je eigen realiteit.

Zo bekijk ik het tenminste...

[ Bericht 11% gewijzigd door Tha.Gnome op 02-07-2004 19:49:27 ]
Niets.
  Admin vrijdag 2 juli 2004 @ 20:21:09 #156
2222 crew  iteejer
pi_20371125
verbaggerd en verloren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties