ja maar dat hadden we vorige maand (herhaling) en toen werd het door heel veel mensen niet echt fijn gevonden als onderwerp, omdat het zo vrij wasquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Op wat voor onderwerp hopen jullie? Ik hoop op een onderwerp waar je zelf wat mee kan spelen, ik bedoel dat je wat verschillende dingen krijgt.. Hoe zal ik het duidelijk zeggen.
Iets waar je meer fantasie in kan leggen.
vind ik ook...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Op wat voor onderwerp hopen jullie? Ik hoop op een onderwerp waar je zelf wat mee kan spelen, ik bedoel dat je wat verschillende dingen krijgt.. Hoe zal ik het duidelijk zeggen.
Iets waar je meer fantasie in kan leggen.
Ja, leuk idee. Is wel wat leuks van te maken, kan je ook van alles mee doen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:44 schreef Ymke het volgende:
Rouw , past goed bij het verlies van Nederland
jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:01 schreef Xilantof het volgende:
hehe, jullie komen maar hier kijken omdat de voetbal ruk is?
ja :'(quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:01 schreef Xilantof het volgende:
hehe, jullie komen maar hier kijken omdat de voetbal ruk is?
zou er nog hoop zijn??quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:03 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
ja
En nu komt er een doelpunt voor Nederland...
Dank je, maar ik ben nooit echt tevreden...en als ik dat wel eens ben stuur ik toch nog een andere foto inquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:58 schreef m-niki het volgende:
pea!! Kom op!! Hoe weet jij nu dat je niet in de top 3 komt!! Je zal raar staan te kijken deze maand... ik vind dat je altijd hele leuke aparte foto's maakt!!
tis dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tutje he?
En de groepsfoto naar de mijne?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:21 schreef Marc H het volgende:
Rewimo, mijn onderwerpen zijn op de e-mail![]()
spannend spannend spannend!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:21 schreef Marc H het volgende:
Rewimo, mijn onderwerpen zijn op de e-mail![]()
tis ook niet echt de moeite om te kijken hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:24 schreef m-niki het volgende:
[..]
spannend spannend spannend!!
(maar ik denk dat Rewimo ook voetbal zit te kijken...)
Ik kijk sowieso geen voetbal (mijn vriend is dan ook bij vrienden van hem), maar als ik geschreeuw hoor hier in de buurt dan zet ik hem gauw even op 2..en ik hoor nu al heel lang helemaal niets meer...wat zijn ze allemaal stil!!!!
groot genoeg voor groot formaat fotoquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:23 schreef Marc H het volgende:
als ik een email adres had
en dan ook ff naarquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
groot genoeg voor groot formaat foto
xilamutsje...je quote toch geen emailadresquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en dan ook ff naar
peamutjesquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
xilamutsje...je quote toch geen emailadres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |