mja ze staan alleen op een speciaal podium waardoor je nog meer geld moet dokken om erbij te kunnen..quote:Op zondag 30 april 2006 15:06 schreef leolinedance het volgende:
WOW vet!! Misschien maar heen dan![]()
edit: 65 euro voor een dagpas![]()
Is dat zo ja? Dan laat helemaal maar zitten...ik wacht wel totdat ze weer eens komen optreden (eigen concert)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ze staan alleen op een speciaal podium waardoor je nog meer geld moet dokken om erbij te kunnen..
Klopt, ¤ 15 extra.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ze staan alleen op een speciaal podium waardoor je nog meer geld moet dokken om erbij te kunnen..
Ik zag het, wel ultra schraal zegquote:
precies ik vind het ook een beetje jammerlijk, als het zonder die 15 euro extra was geweest had ik het nog wel willen overwegen. Nu wacht ik wel tot ze weer eens langs komen voor een concert. Hopelijk is dat snel want, het vorige concert was echt te gek..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Dan laat helemaal maar zitten...ik wacht wel totdat ze weer eens komen optreden (eigen concert)
coole avatar trouwens![]()
Nieuwe uitgave???quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies ik vind het ook een beetje jammerlijk, als het zonder die 15 euro extra was geweest had ik het nog wel willen overwegen. Nu wacht ik wel tot ze weer eens langs komen voor een concert. Hopelijk is dat snel want, het vorige concert was echt te gek..
dit is de cover van de nieuwe uitgave van Space Cowboy en ik vond em ook wel cool vandaar
jep diequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nieuwe uitgave???![]()
![]()
![]()
edit: deze dus![]()
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=360552
Waar komt ie dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef lothlorien het volgende:
Wie heeft hem gezien op North Sea Jazz? En wat vond je er van?
Ik ga 10 augustus weer !![]()
![]()
in Lokeren is dat toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:36 schreef Gosjke het volgende:
Festival in België volgens de bandsite...
FOEIquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef maartena het volgende:
Ik was vroeger ook erg fan van Jamiroquai, heb ook (bijna) alle CD's gekocht destijds. De laatste die ik heb gekocht was "A Funk Odyssey". Daarna ben ik em eigenlijk een beetje uit het oog verloren.....![]()
Ik kocht destijds ook een Didge trouwens, en kan er een paar mooie geluidjes uithalen..... maar meer ook niet.
Jup.quote:
ze moeten heeeeeeel snel weer een keer naar Ahoy, dat was echt geweldig...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:14 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Jup.
Ik vind dat ze even headlining dingen moeten gaan doen weer. Festivals zijn leuk, maar niet als zij bijna de enige leuke act op 't festival zijn en/of je er een belachelijk bedrag voor moet neerleggen. Gewoon weer een keer Ahoy ofzo![]()
En ik wil ook naar Jay toe! Die dvd heb ik nu al 100x gekeken, het wordt tijd voor een keertje live!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:49 schreef Gosjke het volgende:
Zeker! Ahoy was écht super. Stond vooraan, was fijn. Die optredens zijn zo verslavend! Gisteren nog maar weer een keer Live in Verona gekeken, for the hell of it.
Ik had nog de hoop om ze dit jaar misschien op Skanderborg in Denemarken mee te pikken, maar duuuhuuur. Dus ja... Doe mij nog maar een headlining tour.
Ze hadden gewoon naar Lowlands moeten komen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:14 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Jup.
Ik vind dat ze even headlining dingen moeten gaan doen weer. Festivals zijn leuk, maar niet als zij bijna de enige leuke act op 't festival zijn en/of je er een belachelijk bedrag voor moet neerleggen. Gewoon weer een keer Ahoy ofzo![]()
Hmm nee, daar was ik wel bij om, want ik ben er niet met Lowlandsquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon naar Lowlands moeten komen.
Ik kan al niet wachten tot ie in de winkels ligt.. Er zullen ook 2 nieuwe singles op staat Runaway en Radio. Runaway zal de eerste single worden.. Ook zal er een dvd uitkomen met daarop alle videoclips..quote:On Monday 6 November (please note updated release date) Jamiroquai release "High Times: Singles 1992-2006" - a singles collection which contains 16 huge hits from Jamiroquai’s extraordinary career to date, plus two new tracks.
A slice of classic Jamiroquai, with it's shimmering disco strings and infectious bass line, 'Runaway' is the first of two brand new tracks on this first ever Jamiroquai hits compilation - the second track being the hard edged kinky funk of "Radio" - further proof that Jamiroquai have still got plenty of fuel in the tank.
15 years in the making, and taking in early acid jazz of Top 10 debut, Too Young To Die, and the politically conscious Emergency On Planet Earth, through to massive global hits such as Cosmic Girl and Virtual Insanity, to the shimmering disco of Little L, Canned Heat and Love Foolosophy, via the thumping No. 1 smash Deeper Underground, 'High Times - The Singles Collection' is a timely reminder of the sheer strength and depth of Jamiroquai's back catalogue. In an age when a 'Greatest Hits' album often means 4 or 5 genuine hits and an awful lot of filler, it's testament to how long the often under appreciated Jamiroquai have been at the top of their game.
After 159 weeks on the UK singles chart, 232 weeks on the albums chart, more than 20 million album sales and five mammoth world tours - playing to more than 5 million people in 38 countries - and that's before you even get to the 5 MTV awards, the Grammy, the Ivor Novello Award and the well documented rock and roll lifestyle, it's fair to say that, Jay Kay, the quick stepping 37 year-old professionally known as Jamiroquai, is one of the UK's greatest musical exports of the last 20 years.
A special edition of the album will also be available containing various Jamiroquai remixes, including the classic David Morales remix of Space Cowboy (which to this day is still Kiss FM's most played song of all time). A DVD of all Jamiroquai videos ever made will be simultaneously released on Sony BMG - this will feature extra tracks, hits not contained on the CD album such as 'Stillness In Time' and 'Half The Man'.
Stay tuned to Jamiroquai.com to get full details of each of the formats being released.
Hoorde het een weekje of wat geleden alquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:49 schreef MrMoon het volgende:
Woei.. binnenkort komt er een singles collectie uit...
[..]
Ik kan al niet wachten tot ie in de winkels ligt.. Er zullen ook 2 nieuwe singles op staat Runaway en Radio. Runaway zal de eerste single worden.. Ook zal er een dvd uitkomen met daarop alle videoclips..
Ik moet ze denk ik beide maar eens aanschaffen
De videoclip van Runaway is nu ook te bekijken via funkin.com..quote:Op maandag 25 september 2006 00:44 schreef Speedski het volgende:
[..]
Hoorde het een weekje of wat geleden al! Echt super dit ! Kan idd ook niet wachten
1e 3 cd's was Acid Jazz.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:49 schreef Speedski het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen natuurlijk over ... maar dr zijn erg veel mensen (waaronder ikzelf) die vinden dat zijn eerste album het beste is. Komt waarschijnlijk door de sound die centraal stond op dat album en ergens rond z'n 4e album bijna niet meer te horen is (wel een beetje, maar niet meer zo aanwezig). Niet dat z'n laatste album slechter zijn .. dat zeker niet. Dr is een andere sound voor teruggekomen. En die bevalt mij ook wel eigenlijk![]()
de stijl interesseert me vrij weinig.. Hij klinkt gewoon superquote:Op maandag 25 september 2006 11:40 schreef Bak_Beest het volgende:
Cool nummer weer zeg, lekker basslijntje ook
. Ik kan de style eigenlijk ook moeilijk omschrijven, een soort nu-funk
quote:Track List
----------
01. Emergency On Planet Earth 7:15
(Masters At Work Remix)
02. Space Cowboy (David Morales 7:54
Remix)
03. Love Foolosophy (Knee Deep 8:29
Remix)
04. Little L (Bob Sinclair Remix) 5:36
05. Cosmic Girl (Tom Belton Remix) 7:48
06. Dynamite (Restless Souls 7:36
Remix)
07. Seven Days In Sunny June 7:46
(Ashley Beedle Heavy Disco
Vocal Remix)
08. Virtual Insanity (Saleem Remi 5:42
Remix)
09. You Give Me Something 4:02
(Blacksmith R&B Remix)
10. Supersonic (Restless Souls 7:37
Remix)
ik vind dat de sound van Jamiroquai over het algemeen goed gewaarborgt blijft bij de remixes...quote:Op maandag 6 november 2006 17:54 schreef morgane het volgende:
Oh!Dat ziet er toch wel érg fijn uit. Alleen associeer ik remixes altijd meteen met dance en van die vette beats eronder ofzo...is dit wel nog steeds echt Jamiroquai?
![]()
Hier ook inmiddels alles binnenquote:Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef MrMoon het volgende:
ik vind dat de sound van Jamiroquai over het algemeen goed gewaarborgt blijft bij de remixes...
De DVD is inmiddels ook aangeschaft
Wat voor DVD is er uit dan?quote:Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
De DVD is inmiddels ook aangeschaft
helaasch niet nee, vind het nog steeds jammer dat er geen dvd is uitgebracht van de Dynamite tour.. Maar tis idd een DVD met alle videoclips...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef leolinedance het volgende:
Geen concertregistratie (zoals Live in Verona) ?
idd die was super en ik had ook heel erg de hoop dat er een van de Dynamite tour zou komen, maar dat was valse hoopquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:03 schreef morgane het volgende:
Live In Verona was idd zó gaaf!! Ik hoop dat er nog een keer een live-dvd uitkomt, maar dat zal dus wel niet![]()
Die heb ik ook binnen gehaald, klinkt errug lekker!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:46 schreef ezzi het volgende:
Zoek ook Jazz Cafe London 25-10-2006! Geweldige gig.
oeh...quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef Bak_Beest het volgende:die van London kan ik niet vinden, maar Montreux heb ik al een hele tijd en ik draai hem nog af en toe! Ik heb het geluid er ook uit geript voor op m'n mp3speler
.
kijk hier eens:quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef Bak_Beest het volgende:die van London kan ik niet vinden, maar Montreux heb ik al een hele tijd en ik draai hem nog af en toe! Ik heb het geluid er ook uit geript voor op m'n mp3speler
.
Als ze weer in NL komen ben ik presentquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:22 schreef leolinedance het volgende:
Wat klinkt ie heerlijk!!! Hulde!!
Volgende concert in de buurt ga ik zeker! Mijn vrienden willen vast niet mee, dus misschien dat er hier mensen zijn...![]()
http://quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh...zou je dat kunnen mailen
die mp3 dan natuurlijk
Feestje !quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:43 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
http://weg
let niet op de vergeten -n-
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:43 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
http://weg
let niet op de vergeten -n-
Goed bezig!quote:Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef ezzi het volgende:
Het greatest hits album 'High Times Singles 1992-2006' is op nummer 1 binnengekomen in de UK charts!!! Well done, Jamiroquai!
Kwam het niet misschien door het uur tijdverschil dat je het gemist hebquote:Op zondag 12 november 2006 20:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed bezig!
Dacht trouwens dat het optreden in het jazzcafe in London gisteren op BBC3 uitgezonden zou worden. Ik dus kijken om 00:20 ofzo, is het er helemaal niet![]()
Dat was echt balen![]()
Ik heb hem al een tijdje in mijn bezit. Lag alleen bij mijn ouders, en sinds vandaag is ie weer hierquote:Op zondag 3 december 2006 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Gelezen
Het concert in Verona (net gezien, was binnen) is werkelijk prachtig, hij komt echt zo super sympathiek over ook![]()
In de stromende regen staan , en lekker funken
Zegt ie tegen het Ambulance personeel, hey, you are dancing, in stead of saving lives
ik liep hier in Groningen laatst de van Leest binnen en daar hangt altijd een bord met daarop de cd's, dvd's en games die binnenkort uitkomen en daar stond ie tussen...quote:
das volgens mij de Australische versie... ik heb er ook een met een bonus disk van 6 tracks..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:31 schreef morgane het volgende:
Op de site van Kroese (mijn standaard platenboer) staat 'ie nog niet, maar wel A Funk Odyssey met 6-track-bonus disc! Da's helemaal langs me heen gegaan, nog nooit gezien!
Optreden duurde toch maar 3 kwartier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik liep hier in Groningen laatst de van Leest binnen en daar hangt altijd een bord met daarop de cd's, dvd's en games die binnenkort uitkomen en daar stond ie tussen...
jepquote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef morgane het volgende:
Wat is dat 'Late Night Tales' album eigenlijk? Gewoon een verzamelalbum van nummers die JK leuk vindt ofzo?
Haha tuurlijk bedoel ik die jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:51 schreef morgane het volgende:
Dynamite bedoel je zeker![]()
Ik ga live at Montreux ook binnenkort halen denk ikheerlijke setlist! Cosmic Girl, Love Foolosophy...
![]()
enige nadeel van de High Times DVD vind ik dat de clip van Run Away er niet op staat..quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:47 schreef leolinedance het volgende:
Dat ziet er goed uit!!
Mocht iemand Dynamite nog willen kopen, 6 euro + gratis verzending bij CD-WOW !
Ik vraag binnenkort Montreaux 2003 voor mijn verjaardag, begin november. Ik wist trouwens helemaal niet dat er een DVD van High Times was! Ik heb alle nummers natuurlijk al, maar om de collectie compleet te maken moet ik die eigenlijk ook wel hebben![]()
kheb de clip op de laptop staan en de single ervan in de kast liggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:14 schreef Cici het volgende:
Hmm, kan nu niet op youtube komen, maar Jay Kay heeft een nummer gedaan met Jools Holland. (Al een tijd geleden).
I'm in the mood for love
Heerlijk nummer.
DVD komt toch pas de 28e uit? Kan hem echt nog nergens vinden..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:59 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
kheb de clip op de laptop staan en de single ervan in de kast liggen
Gister trouwens even de DVD van Live @ Montreux aangeschaft.. ook weer een heerlijk concert.. Wel jammer trouwens dat Shoot The Moon nergens op een cd staat of is er wel ergens een singletje van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |