Zeg nou zelf, wat voor trauma zou jij hebben als Wacko Jacko aan jouw genotsknots zat te sabbelen? Dat doe je toch niemand aan?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef Ruis het volgende:
damn, een vrouw doet zoiets en ze word de hemel ingeprezen op t forum, Michael Jackson word van t zelfde beschuldigd, en die word voor van alles en nog wat uitgemaakt
Dat komt omdat bij jonge jongetjes de hormonen door het ganse lijf gieren, en de voorbeelden hier betreffen daders die aardig overeenkomen met de natte droom van de gemiddelde puber..quote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef Ruis het volgende:
damn, een vrouw doet zoiets en ze word de hemel ingeprezen op t forum, Michael Jackson word van t zelfde beschuldigd, en die word voor van alles en nog wat uitgemaakt
Ik vind Terpstra wel een lekker wijfquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij jonge jongetjes de hormonen door het ganse lijf gieren, en de voorbeelden hier betreffen daders die aardig overeenkomen met de natte droom van de gemiddelde puber..
Kijk als Erica Terpstra zoiets zou proberen, Els Borst.. Ja, dan kun je niet zwaar genoeg straffen omdat je een kind voor de rest van zijn leven zeer zwaar beschadigd..![]()
Wtf dude! Ik zal alang te sjorren op die leeftijd!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:02 schreef Maar-T het volgende:
Hallo hij was 13! Toen ik van die leeftijd was waren veel van mijn mannelijke klasgenoten nog niet eens klaar voor zulke dingen. Ik zie het al voor me.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:43 schreef Bruine_Anjer het volgende:
tja, op mijn 13e (1e klas middelbare school) was ik ook al sexueel actief.
wel in mijn eentje maar ik rukte me dood op picca's en video's waarin 18+ meiden keihard werden genomen. ik droomde er ook van dat ik ze mocht naaien met me toen nog sateprikker
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Had ik maar een lekkere lerares van 23
En zoiets wordt leraresquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:11 schreef StefanP het volgende:
http://www.thatvideosite.com/video/3280
Niet al te snugger ook... goed dus![]()
Ik wou dat ik zo`n lerares had gehad, mijn leraressen waren altijd dik en rond en financieel aan de grond.quote:
Zou haar idd wel doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:11 schreef StefanP het volgende:
http://www.thatvideosite.com/video/3280
Niet al te snugger ook... goed dus![]()
Leuk nummer ook trouwens.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:50 schreef popolon het volgende:
Hot For Teacher, A Tribute To Debra Lafave
Music by Van Halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |