L-e-z-e-n.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:56 schreef milagro het volgende:
[..]
mannen die dat denken, snappen er werkelijk geen HOL van idd.
een leraar moet met zijn handjes van een leerlinge afblijven, zelfs al zou die leerlinge gewillig zijn.
kwestie van regels en scheve verhoudingen (no pun intended)
ik erger me dood dat een man die dat wel doet volkomen afgeserveerd wordt, maar doet een vrouw het, dan is het ineens geil en spannend en die knul een bofferd.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:24 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
[..]
De jongen genoot evident ervan, want er stond in desbetreffende nieuwsbericht dat ze vaker met elkaar van bil zijn gegaan. Om tot een penetratie te komen moet de jongen een erectie hebben, mocht de jongen echter niet van de seks met lerares genieten, dan zou hij allicht geen erectie hebben.
De reacties zouden inderdaad anders geweest als het tegenovergesteld het geval was (meisje versus leraar), meisjes (de meeste dan) zijn makkelijker te manipuleren omdat ze naïever zijn en zichzelf minder onder controle hebben door hun gevoelens en hormonen. De meisje zou dan niet kunnen genieten van seksuele trans, maar is nog altijd 'vrijbaar', niettegenstaande of het meisje in de stemming hiervoor is. Of een jongen 'vrijbaar' is (behoudens anale sex) ligt ook voor de grootste deel aan de gesteldheid van het geslachtsdeel van de jongen (erectiehouding). De reacties die hun antipathie zouden afroepen als een docent en een leerlinge seks hadden zouden meer op waarheid berusten omdat er een grotere kans is dat het niet aangenaam was voor de leerlinge, enkel dat ze hiermee wellicht de verhouding met de leraar in stand wilde houden (verliefdheid), mocht het echter omgekeerd het geval zijn (lerares en leerling), dan is het bijna uitgesloten dat de leerling niet ervan genoten heeft. Dus die reacties hier zijn niet misplaatst.
Welnee, dit is de ultieme fantasie van 99 procent van de mannelijke bevolking van boven de 12.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:56 schreef milagro het volgende:
[..]
mannen die dat denken, snappen er werkelijk geen HOL van idd.
een leraar moet met zijn handjes van een leerlinge afblijven, zelfs al zou die leerlinge gewillig zijn.
kwestie van regels en scheve verhoudingen (no pun intended)
Dat is op zich best wel dubbel natuurlijk. Zal er wel mee te maken hebben dat meisjes gezien worden lief, schattig en tere wezens die te allen tijde beschermd moeten worden.quote:ik erger me dood dat een man die dat wel doet volkomen afgeserveerd wordt, maar doet een vrouw het, dan is het ineens geil en spannend en die knul een bofferd.
Als je goed had gelezen had je het antwoord kunnen weten.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:05 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat is het probleem nou eigenlijk? Het was toch niet tegen de wil van die leerling of zo. Dat lees ik in elk geval nergens. Wie heeft de zaak bij de politie aan het rollen gebracht. Die leerling? Ik vraag het me af want hij is toch in haar appartement terecht gekomen en zij in de auto van zijn neef. Dan maak je mij niet wijs dat het tegen zijn wil was.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 04:24 schreef KreKkeR het volgende:
Een beetje hun arme zoon seksueel frustreren
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:25 schreef Disorder het volgende:
Als het andersom was geweest waren de rapen gaar. Nu kan elke kerel zich weer lekker uitleven op die éne fantasie
En je weet waar dit toe kan leiden he? Weer een psychopaat erbij... De Amerikaanse maatschappij gaat er nog eens aan ten onderquote:Op dinsdag 6 juli 2004 04:25 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
.
ja meer van \"waarom heb ik dit aangegeven\"..krijgt ie bijles is het weer niet goedquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:20 schreef Steve-O het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat die kutpuber er een trauma aan heeft over gehouden .
Dat jij op je 14e elke avond een poster van Cindy Crawford pakte telt volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:12 schreef alsem het volgende:
ik heb ook op mijn 14e met een fotomodel van 20 geneukt
Dit slaat dus nergens op. Een erectie is een lichaamlijke reaktie, waarbij emoties een rol _kunnen_ spelen, maar een erectie \"staat of valt (hangt)\" niet met emoties.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:24 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
[..]
De jongen genoot evident ervan, want er stond in desbetreffende nieuwsbericht dat ze vaker met elkaar van bil zijn gegaan. Om tot een penetratie te komen moet de jongen een erectie hebben, mocht de jongen echter niet van de seks met lerares genieten, dan zou hij allicht geen erectie hebben.
Nou ja de rest van dit verhaal is ook gewoon kul, ik weet niet waar jij deze onzin vandaan haalt, maar ga eens een (psychologisch) boek lezen over het onderwerp \\\\\\\"Sexueel misbruik\\\\\\\" . Dit soort opmerkingen zijn best wel beledigend voor vrouwen en mannen die ooit zijn misbruikt.quote:De reacties zouden inderdaad anders geweest als het tegenovergesteld het geval was (meisje versus leraar), meisjes (de meeste dan) zijn makkelijker te manipuleren omdat ze naïever zijn en zichzelf minder onder controle hebben door hun gevoelens en hormonen. De meisje zou dan niet kunnen genieten van seksuele trans, maar is nog altijd \\\\\\\'vrijbaar\\\\\\\', niettegenstaande of het meisje in de stemming hiervoor is. Of een jongen \\\\\\\'vrijbaar\\\\\\\' is (behoudens anale sex) ligt ook voor de grootste deel aan de gesteldheid van het geslachtsdeel van de jongen (erectiehouding). De reacties die hun antipathie zouden afroepen als een docent en een leerlinge seks hadden zouden meer op waarheid berusten omdat er een grotere kans is dat het niet aangenaam was voor de leerlinge, enkel dat ze hiermee wellicht de verhouding met de leraar in stand wilde houden (verliefdheid), mocht het echter omgekeerd het geval zijn (lerares en leerling), dan is het bijna uitgesloten dat de leerling niet ervan genoten heeft. Dus die reacties hier zijn niet misplaatst.
Ben jij homo ofzo? ( niets tegen homo\\\'s hoor) maare... dit is toch wel een rare reactie...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:06 schreef Amando het volgende:
Gelukkig dat de gemiddelde Fok mening meestal puberaal is en dus niet representatief is voor de maatschappij.
Ma.w. GADVERDAMME zeg ze moeten die kut door een gehaktmachine heen halen. Slaat toch nergens op. Als ouder stuur je je kind naar school en dan word deze genomen door zijn docent. Hoop dat ze een grote straf krijgt.
Als je op je 14de niet iets wilt hebben met die zombie ve lerares ben je homo? Jezus, dan is het wel heel erg gesteld met de Nederlandse man.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ben jij homo ofzo? ( niets tegen homo\\\\\\\'s hoor) maare... dit is toch wel een rare reactie...
wees jij maar verstandig,dan ben ik maar wellustig....is een verschrikkelijk lekker wijf en ze zou bij mij gewoon een plaatje in mijn pendekkie mogen aanvragen...14 of nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:53 schreef BadDay het volgende:
Ik zit toevallig op een lerarenopleiding maar ik ben dit soort types (qua uiterlijk) nog niet tegengekomen, die zie je meer bij pedagogiek op onze 'faculteit'. Maar ik ga nu als fatsoensrakker even roepen dat dit niet echt klopt, als jij als 23 jarige docente een leerling oraal een pleziertje geeft dan klopt er iets niet helemaal met je, het heet ook wel nymfomanie en daar zal ze ook wel aan leiden....
Idd. Klotewet!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:04 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Wat een DIKKE onzin. Iemand is klaar voor seks als hij er zelf klaar voor is. Leeftijd is ook niet alles.
je neukt immers graag vrouwen waar zo'n 14 jarige puistekop overheen is gegaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:52 schreef X-Phantom-X het volgende:
We kunnen haar toch politiek asiel aanbieden?![]()
Mwoa, ik zou er geen nee tegen zeggen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
je neukt immers graag vrouwen waar zo'n 14 jarige puistekop overheen is gegaan
Wat voor harige studie doe jij en op welke harige uni??quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Bij mij op de uni had er ook een prof een relatie met een studente
Maar goed die was wel meerderjarig![]()
de spreekwoordelijke rapen dan he?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:25 schreef Disorder het volgende:
Als het andersom was geweest waren de rapen gaar.
Oh, ik deed economie aan de VU.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat voor harige studie doe jij en op welke harige uni??
Zegt iemand aan wiens snikkel nog nooit gesabbeld is.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
hieronder in gelukkiger tijden met haar man:
[afbeelding]
Ik begrijp trouwens dat ze de jongen alleen maar een paar keer gepijpt heeft@
Alleen maar een paar keer gepijpt heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik begrijp trouwens dat ze de jongen alleen maar een paar keer gepijpt heeft@
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:25 schreef LostFormat het volgende:
En ik had alleen maar oude verlepte wijven op mijn school...
Het leven is niet eerlijk.
Wat jij zegtquote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef Ruis het volgende:
damn, een vrouw doet zoiets en ze word de hemel ingeprezen op t forum, Michael Jackson word van t zelfde beschuldigd, en die word voor van alles en nog wat uitgemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |