Die ga ik ook halen, en dan kan ik ook eens goed meedoen met alle fokkers.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:00 schreef SailingAce het volgende:
Black arrow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te duurquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand nog Driv3r kopen voor 45 euro?
hehe.. you funnyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand nog Driv3r kopen voor 45 euro?
jaja ze hebben de add on voor de pc dus ook omgezetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:00 schreef SailingAce het volgende:
Black arrow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kheb net Pitch black gekocht als voorbereiding op die gamequote:Hoewel The Chronicles of Riddick in Europa pas in augustus verschijnt, wordt het spel in Amerika volop verkocht. In de eerste drie weken is het spel 110.000 keer over de toonbank gegaan. Verwacht wordt dat het spel met Vin Diesel in de hoofdrol binnen de kortste keren meer dan 250.000 keer verkocht zal zijn.
De goede verkoopcijfers zijn voor Vivendi Universal Games de reden om eens goed na te gaan denken. Zo zijn ze in beraad om meerdere vervolgen te maken. Daarnaast werd bevestigd dat er een PC-versie aan komt.
Pc spellen spelenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jaja ze hebben de add on voor de pc dus ook omgezet
psies etzelfde weer ...maargoed dat boeit jullie niet aangezien jullie de pc versie toch niet spelen...
[..]
Praat filmquote:Kheb net Pitch black gekocht als voorbereiding op die game![]()
Ja hij mag dan wel goed verkopen in Engeland en Australie.. maar hier is het niet echt een hype ofzo. Zet hem op Ebayquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Want?
Het feit dat het een bijzonder slechte game is vind ik ook wel noemenswaardig,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja hij mag dan wel goed verkopen in Engeland en Australie.. maar hier is het niet echt een hype ofzo. Zet hem op Ebay
zou je dat in spoiler tags willen zetten ik heb em nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Pc spellen spelen
[..]
Praat film
Wist je trouwens dat hij echt in die film zijn arm uit de kom drukte voor dat shot in de boeien?
Mwah, ben ik niet zo bekend mee. Misschien dat er hier op Fok nog iemand zit die het wil hebben. 45 euro is toch een redelijke prijs? 15 euro (33 piek) onder het aankoopbedrag en één dag oud.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja hij mag dan wel goed verkopen in Engeland en Australie.. maar hier is het niet echt een hype ofzo. Zet hem op Ebay
Ga de film dan maar snel kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zou je dat in spoiler tags willen zetten ik heb em nog nooit gezien
eBay is ideaal voor recente populaire spellen. Ze bieden er zo 40-45 euro.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet zo bekend mee. Misschien dat er hier op Fok nog iemand zit die het wil hebben. 45 euro is toch een redelijke prijs? 15 euro (33 piek) onder het aankoopbedrag en één dag oud.
nou zeg, op gcshop voor 49,50quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet zo bekend mee. Misschien dat er hier op Fok nog iemand zit die het wil hebben. 45 euro is toch een redelijke prijs? 15 euro (33 piek) onder het aankoopbedrag en één dag oud.
denk dat je em niet zo snel kwijtraakt...er zijn mensen die wel Reviews lezenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
denk dat je em niet zo snel kwijtraakt...er zijn mensen die wel Reviews lezen
En hoeveel GCshops en dvdcraves zijn er in Nederland? 0quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
nou zeg, op gcshop voor 49,50
en bij dvdcrave krijg je hem voor iets van 47 euro....
En daarnaast staat het in veel winkels speelbaar opgesteld, een erg domme keuze als je het mij vraagt, maar wie ben ikquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik had ook al zoiets van, wie koopt dat nou na alle negatieve reviews,.
http://www.gcshop.nl/quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En hoeveel GCshops en dvdcraves zijn er in Nederland? 0![]()
En hoeveel gamers bezitten een creditcard en halen spellen uit Australië? weinig
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik had ook al zoiets van, wie koopt dat nou na alle negatieve reviews,.
Dat zijn de bronnen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]![]()
Times Online: 10
Playboy: 8,8
1up: 8,5
AceGamez: 8,0
Microsoft Xbox World: 8,0
Electronic Gaming Monthly: 7,5
PGNx Media: 7,5
TotalGames.net: 7,5
Games Domain: 7,0
Rewired Mind: 7,0
Leuk lijstje,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]![]()
Times Online: 10
Playboy: 8,8
1up: 8,5
AceGamez: 8,0
Microsoft Xbox World: 8,0
Electronic Gaming Monthly: 7,5
PGNx Media: 7,5
TotalGames.net: 7,5
Games Domain: 7,0
Rewired Mind: 7,0
| Forum Opties | |