morgen dus dat itemquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Lekker Belangrijk <_-- gepresenteerd door een drummer, Toni Peroni
( en over een aantal weken een item over drumworld !, die dag dat al die drummers kwamen )
Die DW is idd vet! Maar het is net waarvan je houdt: Speel zelf op een setje uit 1964, wat dat betreft vind ik die foto's van die oude Pearlquote:Mja, ik heb toch meer met oldskool drumstellen. DW is echt een mooi merk, laat ik daar duidelijk over zijn, maar persoonlijk vind ik dan Gretsch en Ludwig veel meer karakter hebben. In iedergeval voor de 4 delige kits
Remo fyberskin. Daar komt tenminste nog een beetje oldskool geluid uit...Olie of watervellen klinkt nergens naar op zo'n kit. Ik zweer bij fyberskins, maar het is wel echt persoonlijk, you love it or you hate it.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:00 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Die DW is idd vet! Maar het is net waarvan je houdt: Speel zelf op een setje uit 1964, wat dat betreft vind ik die foto's van die oude Pearlcooler.
Wat voor vellen zitten er bij de weg op die Pearl? Ik moet (eindelijk, onontkoombaar) geld uitgeven aan nieuwe vellen (álle vellen moeten vervangen worden, daar gaat mn stufi...). Heb geprobeerd hoe het klinkt met (moderne) Evans en Remo vellen, maar dat is ook niet je van het
Watervellen bestaan niet, en Evans Hydraulics zijn de enige olievellen die er zijn. Het is een algemene misvatting dat tussen alle dubbellaagsvellen olie zou zitten, maar de olieachtige ringen die daar ontstaan zijn newtonringen die door breking van het licht komen. Pinstripes en G2's zijn dus gewoon dubbellaagsvellen, zonder olie.quote:Op zondag 17 oktober 2004 04:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Remo fyberskin. Daar komt tenminste nog een beetje oldskool geluid uit...Olie of watervellen klinkt nergens naar op zo'n kit. Ik zweer bij fyberskins, maar het is wel echt persoonlijk, you love it or you hate it.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:42 schreef Nemephis het volgende:
Zildjian K customs van een een jaar of 10 oud, en uiteraard nog nooit gepoetst.
Euuhh...Lars wie?! Dit is toch een drummerstopic, dan gaan we het toch niet over die prutser hebben?!quote:Lars Ulrich zou 'm prachtig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |