De 2 ruilen tegen: Stealth A.T.F. & Pro Wrestlingquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:45 schreef Kiff het volgende:
lion king en batman
Wat wil je hiervoor hebben !?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:40 schreef phoolie2k het volgende:
Ik heb voor je:
-Originele Sega Mega Drive controller
-Street Racer
-Sonic Compilation
Mega Drive spellen met doosje zonder boekje:
-Ariel The Little Mermaid
Sorry voor de late reactie. Ik wil wel ruilen. Ik mail je even.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:27 schreef killermj het volgende:
[..]
De 2 ruilen tegen: Stealth A.T.F. & Pro Wrestling
Niemand met Sega Mega Driver spellen te koop ?
heb je weer gemaildquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:00 schreef Kiff het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Ik wil wel ruilen. Ik mail je even.
Binnenkort heb ik er een paar als het goed is... als ik het niet vergeet zal ik het lijstje hier neerzetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:24 schreef killermj het volgende:
Niemand die nog oude MegaDrive spellen heeft liggen, die alleen maar stof aan het happen zijn !?
Ook ik ben op zoek naar Megadrive spellen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:43 schreef killermj het volgende:
Intresse in:
Batman Returns + D + H
Alien 3 + D + H
X-Men 2
Lion King
Road Runner: Desert Demolition
(ze moeten wel alleen Sega Mega Drive games zijn en niet genises.. heeft mijne problemen mee)
Die bood ik dus aan, maar die heb ik inmiddels niet meer. Ik heb nog wel wat andere (batman ook niet meer); check m'n topic ; [TK] Metal en Rock VINYL, CD's en Sega en Nintendo (VEEL)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:09 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..] Wil namelijk "Road Runner: Desert Demolition" en "Lion King" ook (nog) wel hebben.
Merci ;-)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:34 schreef Kiff het volgende:
[..]
Die bood ik dus aan, maar die heb ik inmiddels niet meer. Ik heb nog wel wat andere (batman ook niet meer); check m'n topic ; [TK] Metal en Rock VINYL, CD's en Sega en Nintendo (VEEL)
En KillerMJ is een goede ruiler. Heb goede ervaringen met hem. Hij megadrive games, ik nes games. Goede zaak :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |