sja , euhhhh ,nou liever niet hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:53 schreef Copycat het volgende:
Dan ben jij onze goed weer mascotte!![]()
Begin me bijna een akela te voelen... :')quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:01 schreef bonke het volgende:
wijs maar iemand anders aan :-)
zo bijna alles daarvan neem ik mee ... iig niet :partytent ...::brander .. hamer schep ..koelbox...eten .en een ezel ...:::niet en alles zit in 1 rugtas ...quote:* WC papier
* Zaklamp
* Vuiliniszakken
* Plaid
* Regenjack/poncho
* Stevige schoenen en slippers
* Bier & andere alcohol houdende drankjes
* weed
* Partytent (voor midden van de tenten, hebbie nog iets droogs daar aanbieding bij gamma
* Zeil
* koelbox-tas===koelelementen
* ducktape ...... duct tape ...... of echt eendenband ? (alsin aquaduct )
* asperines
* Waxinelichtjes
* gasbrandertje (koppie koffie, buurman???)
*oploskoffie (espresso)
*suiker melk koekje
*hamer voor haringen te rammen...
* schep om je koelbox in te graven
* condooms
* eten
* oordoppies
* zonnebrand-aftersun
* FOTOTOESTEL en filmrolletjes ... (en dus niet zo'n 5meter lange zoomlens want dat mag dan weer niet)
* kleren .. koud
* kleren ...warm
* kleren... tegen nat
* kleren ...reserve
* ondergoed
* geld
* goed humeur
* toilettas .. of enkel de inhoud
* mobiel EN telefoonkaart
* reserve stel veters ... (you'd be surprised ..en weegt toch geen ...)
*luchtbed
*slaapzak
*tent
* pakezel / sherpa voor dit alles slepen
dat van die pukkel was maar een grapjequote:Op woensdag 30 juni 2004 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zie je... en je pukkel... vrijdag bij de Humo stand!
Ik slaap wel in de treinquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:04 schreef Copycat het volgende:
Welterusten, dan maar!
doe je wel je roze regenlaarsjes aan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:56 schreef Copycat het volgende:
Kutterdekut.
Net boodschappen gedaan, ben ik mijn herkenningsmiddel (megagrote blauwe zonnebril) verloren. Morgen nog een poging wagen, hopelijk hebben ze 'm gevonden -one of a kind vintage model uit de jaren 70. Fuck fuck fuck.
Anyhood. Een ander herkenningsmiddel...
Okay. Ik draag vrijdag een blauw T- shirt, met Diesel indiaan en 'Only the Brave' op de voorkant en de text " I was there, Live 25, September 26th 2003 Bassano del Grappa" op de achterkant.
En hopelijk ook mijn blauwe bril
grinnek. beter stuff in het btnlnd. makkelijker te verbergen, tenzij er honden staan, dan kan je beter mdma oplossen in een fles water.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:07 schreef Spatel het volgende:
Wie kan me eigenlijk wat vertellen over de controle's tegen wiet?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe je wel je roze regenlaarsjes aan?
ik hoop dat je hart sneller gaat tikken als ik je vertel dat de controle bij de posten veel strenger en meer als lowlands gaat worden. het kan onzin zijn van de persoon waar ik het van gehoord heb, maar laat ik niet horen dat ik je niet gewaarschuwd heb. informeer ff bij een paar wrers die meer in de organisatie zittenquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik niet... Ben geen modepopje.
![]()
Wat weed betreft, zoals al in het vorige topic gemeld: geen enkel probleem mee gehad. Een van mijn metgezellen nam (en neemt wederom) een shitload of stuff mee.
In een broodtrommeltje, niente problemen om door de 'controle' te komen.
Vorig jaar stelde de tassencontrole niets voor. Een halfslachtige blik in, wat gerommel door de spullen en dat was het dan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat je hart sneller gaat tikken als ik je vertel dat de controle bij de posten veel strenger en meer als lowlands gaat worden. het kan onzin zijn van de persoon waar ik het van gehoord heb, maar laat ik niet horen dat ik je niet gewaarschuwd heb. informeer ff bij een paar wrers die meer in de organisatie zitten
Denk je dat ze iedere auto van top tot teen gaan doorzoeken?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:26 schreef Spatel het volgende:
Oh trouwens nog iets. Wij gaan met 4 man, 2 met de trein en 2 met de auto. We hebben alle 4, 24 halve liters gekocht. Komen die als ze in de auto gaan het terrein op?
[edit] Die 2 die met de trein gaan nemen allebei 12 blikken mee. Dus er zitten dan 36 blikken in de auto, waar er 24 toegestaan zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:56 schreef Copycat het volgende:
Kutterdekut.
Net boodschappen gedaan, ben ik mijn herkenningsmiddel (megagrote blauwe zonnebril) verloren. Morgen nog een poging wagen, hopelijk hebben ze 'm gevonden -one of a kind vintage model uit de jaren 70. Fuck fuck fuck.
Anyhood. Een ander herkenningsmiddel...
Okay. Ik draag vrijdag een blauw T- shirt, met Diesel indiaan en 'Only the Brave' op de voorkant en de text " I was there, Live 25, September 26th 2003 Bassano del Grappa" op de achterkant.
En hopelijk ook mijn blauwe bril
Wrijf het maar in...quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:37 schreef keijz het volgende:
[..]die vind je echt niet mee terug hoor
![]()
Ikke ook, ik vertrek om 5 uur, zal er waarschijnlijk wel zijn tussen 7 en 8...quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:45 schreef BossFight het volgende:
Hey ik ga ook hoor!!!!!!!! Vannacht om 4 uur zelfs al!!!! Beter te vroeg dan te laat
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:24 schreef bonke het volgende:
juillie watjes je wordt helemaal niet gecontroleerd ik heb al 24 jaar zeker een pond drugs
mee en weet maandag al helemaal niet meer waar ``huis `` is ... oftwel allemaal onzin
(voor onze belgische lezers. leg de vuilniszak wiet niet op het dashbord v/d auto!
http://www.humo.bequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:10 schreef coz het volgende:
[..]imperiaal wel goed
---------
wat is nou een HUMO dan .... ??
(oranje geel tie-die trouwens)
edit ... welke camping is aan te raden
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:10 schreef coz het volgende:
wat is nou een HUMO dan .... ??
ik denk dat dre zijn hond maar op dat podium moet neerzettenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:21 schreef Bayswater het volgende:
Dan neem ik aan dat morgen het bier gratis is, want zo Bowie kost aardig wat en daarnaast zijn er ook al 8000 kaarten extra verkocht.
Morgen vanaf een uur of 16:00 zend 3FM het een en andere uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:02 schreef niksan het volgende:
is er nog een radiozender in Nederland die het uitzend (of gedeelten)??![]()
ik ben maar 1 dag geweest ja... dacht dat ik komende week nog tentamens had en dan is 4 dagen festival niet echt aan te raden. The Cure moest ik echter zien dus vandaar alleen de donderdagquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:09 schreef Seborik het volgende:
Zijn jullie maar een dag geweest?
3fm zend morgen een gedeelte uit. Of luister via live streaming naar Studio Brussel die veeeeeeeel meer uitzendquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:02 schreef niksan het volgende:
is er nog een radiozender in Nederland die het uitzend (of gedeelten)??![]()
Zo'n optreden zoals ie nu geeft, dat zou hier in Nederland nooit kunnen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:45 schreef BadDay het volgende:
Het is groots, ik zit hier echt met kippevel te luisteren...
Waarom zegt ie nou Lenny Kravitz?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:18 schreef BadDay het volgende:
The Best Is Yet To Come![]()
Ik hoopte eigenlijk dat hij het podium op zou lopen en in het laatste gedeelte van the best is yet to come een flitsende solo in zou zettenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:22 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Waarom zegt ie nou Lenny Kravitz?
ja hoorde het ook zojuist........quote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef Reddiablo het volgende:
ZIEK!!!
LEUVEN Op de camping bij popfestival
Werchter is een Nederlander ernstig
gewond geraakt nadat hij zich beklaagd
had over het lawaai van zijn buren.Die
sleurden hem een busje in en bewerkten
zijn keel met een mes.De man is naar
een ziekenhuis in Leuven overgebracht.
Teringlijers!!!!
goed ideequote:Op zondag 4 juli 2004 16:28 schreef Tweater het volgende:
ja, ik vind dit vreselijke berichten en die mogen ook geplaatst worden, maar kunnen we het nu weer hebben over de leuke kanten van RW?![]()
daar ben ik toch eigelijk meer benieuwd naar. zijn er nog meer mensen geweest die naar Muse en Lenny Kravitz zijn geweest? ik dus wel, en ik stond ook mooi vooraan bij allebei, maar ik wil wel weten wat andere mensen ervan vinden![]()
openbaar vervoer in belgiëquote:Op zondag 4 juli 2004 17:37 schreef Tweater het volgende:
ja
we hadden een routebeschrijving die op de heenreis al voor onduidelijk zorgde.. laat staan op de terugweg. we konden geen bordjes turnhout vinden en toen we via geel moesten kwamen we overal terecht behalve waar we heenmoesten. uiteindelijk hebben we een uur gereden over 20/25 kilometer naar turnhout![]()
en jullie reis?
op zaterdag? ik heb er eik helemaal niet op gelet, sowwyquote:Op zondag 4 juli 2004 20:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Waarom zijn er trouwens godverdomme geen Fok!kers op de Fok! meet geweest?
Hing mijn Fok! bordje soms voor lul bij de Humo?
jeetje, wat kort door de bochtquote:Op zondag 4 juli 2004 15:37 schreef clowntje het volgende:
Ja precies, dit had ik dus ook nóóit verwacht op een festival. Maar met sommige van de geprogrammeerde muziek trek je natuurlijk wel wat "andere" mensen
Ik vraag me af wat hiemee bedoeld wordt...quote:Op zondag 4 juli 2004 15:37 schreef clowntje het volgende:
Maar met sommige van de geprogrammeerde muziek trek je natuurlijk wel wat "andere" mensen.
Ach de meesten hadden wel kook spullen bij zich, om nu iedereen maar te voorzien van plastic bestek lijkt me ook geen goed plan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:24 schreef xelzix het volgende:
quote van het camping ticket van werchter: \\\" geluidsoverlast veroorzaken zal niet getolereerd worden.\\\"
maar als iemand \\\'s nachts om 2 uur nog keiharde housemuziek draait, wordt daar dus geen ruk aan gedaan....
als de organisatie had gedaan waarvoor ze zijn, dus op wapens had gecontroleerd en meteen die vrijdag avond had ingegrepen, had dit incident waarschijnlijk niet plaatsgevonden.
Nooit gedacht dat ik er zó homofiel uit kon zien. Die tweede is trouwens FlyingFox.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:03 schreef bonke het volgende:
hier ff 1 foto van de meeting vrijdag tussen 4 en 6 :-)
[afbeelding]
ik nitespeed en ze maatje waren dus aanwezig
ps: hoe staat et met de blaren
zij moesten namelijk 7 km lopen om op et terrein te komen
en hier nog een fotootje van iemand die lekker op straat lag te pitte :-)
[afbeelding]
Ik had ook een bandje met C3 erop, en ben gewoon op C13 gaan staan. Het leek allemaal bij elkaar te horen. Totaal geen moeilijkheden mee gehad overigens.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:05 schreef -Mzraki- het volgende:
Cypress Hill, Lost Prophets en KoRn waren echt heel vet
Muse en Placebo ook wel okay, maar konden daar echt niet aan tippen.
We hadden btw wel wat gezeik met de campings, we kwamen om ongeveer 11 uur aan, wij naar C3, bandje gehaald, wandelen wat rond. Zetten onze tenten op en trekken een biertje open. Komt een campingeigenaar op ons af; \\\"Ja, dit is C13\\\". Kregen we bij C3 onze ticket niet terug, en we wilden niet weer alle 5 de tenten afbreken en op een kutplek gaan staan (Op C13 was het nog erg ruim). Hebben we maar 15 euro aan meneertje C13 betaald.
Verder vond ik het festival wel erg goed geregeld, erg chill daarzo
Bij ons kwam hij controleren :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik had ook een bandje met C3 erop, en ben gewoon op C13 gaan staan. Het leek allemaal bij elkaar te horen. Totaal geen moeilijkheden mee gehad overigens.
dank je! dat is geweldig nieuws, elk jaar wordt lowlands jonger (of ik ouderquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:17 schreef bonke het volgende:
lowlands is een stuk jonger denk ik :-)
ziet er erg relaxed uit dude, ik heb nog geen breezerkostende brabantse meisjes van 14 op de foto ontwaard. ik denk dat ik er maar eens een kijkje ga ne men volgend jaar. ik zocht samen met een vaste lowlandsmaat toevallig nog een nieuw evenement.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:24 schreef bonke het volgende:
a3 mobile home`s
ideale campeerplek
alleen een end lopen om een potje te kunne schijte ( keb et dus maar een dag of 5 op gehouden ;-)
[afbeelding]
lolquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:57 schreef Bayswater het volgende:
Tsja wat zal ik zeggen :het waren vier fantastische dagen![]()
Heeeyyyy Pedro!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:12 schreef bonke het volgende:
de laatste act in marque was one of the best
tatoo el tigre
lekkere opswepende muziek met veel humor van de gastheren en een leuke show der omheen
SI SENORRRRRRRRRRRRR
vond et alleen eenbeetje jammer dat ik de laatste act op mainstage gemist had ( dj jack or someting ) maarja die viel jammer genoeg samen met el tigre en was gelijk afgelopen
beetje donker om te zien of ie kotst...het is ook geen brabantsmeisje zo te zien. op lowlands heeft een wijffie het voorelkaar gekregen om in onze tent te kotsen zonder dat ze erin stond.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:06 schreef bonke het volgende:
ik heb nog wel een kotser maar dat was geen breezersletje :-)
sniff foto is een beetje erg donker
dan maar een tukkie doen :-)
[afbeelding]
ps: ik ben et niet hoor :-)
met kampeer bestek is het erg moeilijk om iemand in zijn hals te steken of dodelijk te verwonden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach de meesten hadden wel kook spullen bij zich, om nu iedereen maar te voorzien van plastic bestek lijkt me ook geen goed plan.
muziek prima, maar niet \'s nachts om twee uur.quote:Verder hebben veel mensen ook nog eens agregaten bji zich, deze waren meestal niet alleen bedoeld om het bier koud te houden![]()
het verschil met bij mij om de hoek, is dat er op werchter een organisatie is die bepaalde regels heeft aangegeven en er vervolgens niets maar dan ook helemaal niets aan doet om te zorgen dat die regels inderdaad worden nageleefd. Een festival is een gecontroleerdere situatie dan zomaar op straat.quote:Incidenten als deze zijn nooit te voorkomen, maar gebeuren helaas. Het zou net zo geod bij je om de hoek kunnen gebeuren dat je tegen de verkeerde persoon de verkeerde opmerking maakt, en deze door het lint gaat.
Ik vind het wel meevallen met de jonge leeftijden zowel op LL als op werchter. Pinkpop daarintegen daar komt echt jong publiek.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dank je! dat is geweldig nieuws, elk jaar wordt lowlands jonger (of ik ouder)
Man, om 02:00 komen de meeste mensen net op de camping aan na afloop van een festivaldag, dan is het onzin om meteen te eisen dat het stil moet zijn. Perssonlijk vind ik zelfs dat je op een festival de hele nacht lawaai moet kunnen maken, hoort er nu eenmaal bij, toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:55 schreef xelzix het volgende:
muziek prima, maar niet \\\'s nachts om twee uur.
Beveiliging en dergelijke is inderdaad slecht geregelt en ook ik ben van mening dat al die diefstallen en dergelijke voor een groot deel voorkomen hadden kunnen worden door betere maatregelen. Ik kon bijvoorbeeld zonder bandje te laten zien makkelijk de camping op en ook het festivalterrein is onzinnig slecht beveiligd, er trekken alleen 6 man aan je bandje om te zien of die vast zit, maar verder checken ze niks, zelfs geen tassen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:55 schreef xelzix het volgende:
in mijn ogen is de organisatie ontzettend laks geweest en als zij hadden gedaan waarvoor ze zijn, dan was dit misschien wel voorkomen.
Door deze opmerkingen kan ik alleen maar denken dat je zeker zelf nog nooit op een festival geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:55 schreef xelzix het volgende:
[..]
met kampeer bestek is het erg moeilijk om iemand in zijn hals te steken of dodelijk te verwonden.
[..]
muziek prima, maar niet \\\\\\\'s nachts om twee uur.
[..]
Verder hebben we als maatschapopij ook regels opgelegd, en als we naar de overtreding die dagelijks gebeueren kijken dan kunnen we allen maar tot de conclusie komen dat onze komplete maatschappij laks is.quote:het verschil met bij mij om de hoek, is dat er op werchter een organisatie is die bepaalde regels heeft aangegeven en er vervolgens niets maar dan ook helemaal niets aan doet om te zorgen dat die regels inderdaad worden nageleefd. Een festival is een gecontroleerdere situatie dan zomaar op straat.
in mijn ogen is de organisatie ontzettend laks geweest en als zij hadden gedaan waarvoor ze zijn, dan was dit misschien wel voorkomen.
De rooftocht over de campings op de vrijdag had met goede beveiliging zeker kunnen worden voorkomen. Het is gewoon onvoldoende om één keer in het uur over de hoofdpaden te lopen. (daarvandaan kan je de meeste tenten niet eens zien) Volgens mij werd er in de \"dal\" uren helemaal niet meer gepatrouilleerd, en toelating tot de camping werd amper gechecked.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
who cares about beveiliging? je kan toch niet alles voorkomen op een festival van die omvang. mensen zouden zichzelf eens moeten beveiligen tegen dom gedrag.
ff geheel off topic nuquote:Op zondag 4 juli 2004 00:27 schreef Frederic het volgende:
NOVASTAR
![]()
WERCHTER
![]()
voor mij niet, en waarschijnlijk voor een hoop anderen ook niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Nazzgul het volgende:
[..]
Man, om 02:00 komen de meeste mensen net op de camping aan na afloop van een festivaldag, dan is het onzin om meteen te eisen dat het stil moet zijn. Perssonlijk vind ik zelfs dat je op een festival de hele nacht lawaai moet kunnen maken, hoort er nu eenmaal bij, toch?
Een festival is een gecontroleerdere situatie dan zomaar op straat. (tweede keer pas)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Door deze opmerkingen kan ik alleen maar denken dat je zeker zelf nog nooit op een festival geweest![]()
[..]
Verder hebben we als maatschapopij ook regels opgelegd, en als we naar de overtreding die dagelijks gebeueren kijken dan kunnen we allen maar tot de conclusie komen dat onze komplete maatschappij laks is.![]()
jupquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:49 schreef spacemangraig het volgende:
Zaten er nog mensen op camping A8?
Wat voor een auto/ tent hadden jullie?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:00 schreef Basp1 het volgende:
Kwa organisatie van de campings is het echt wel een stuk chaotischer geregeld dan LL. (geen douches in de buurt, alleen maar pixies om op te zitten) Daarintegen stonden we wel met de auto 50 meter van de tent af. Maar onze tent stond ook op c13 en dat was toch wel bijna 1/2 uur lopen naar het festival terrrein.
Heb je fotoboek even bekeken, en volgens mij stond je naast onsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:24 schreef xelzix het volgende:
[..]
jup
Wij hadden een heel vieze tent met modder van paaspop er nog op, blauw met rode lijnen om de stokken door te doen, er stond op nog geen 20 meter een precies dezelfde tent, maar die zag er nog maagdelijk uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat voor een auto/ tent hadden jullie?
Wij stonden namelijk ook op C13 en ik was 1 van de 3 jongeren (alledrie 16)
Er zijn dus wel wat jongeren op RW, maar, wat ons ook opviel, vrij weinig.
Die man is neergestoken op de camping van Werchter! Wil je dan dat de organisatie elke tas van de tienduizenden die daar komen openmaakt, doorzoekt en vervolgens alle voorwerpen waar je iemand mee kan snijden verwijdert? Kom op zeg, je hebt maar 1 bierflesje nodig om iemand de keel door te snijden.quote:de organisatie van werchter is laks dat ze niet optreden tegen mensen die duidelijk de regels overtreden.
Dan heb ik jullie waarschijnlijk niet gezien, wij stonden met 5 tenten (waarvan 2 oranje, optimistisch als we waren) bij die 'ingang' van C13 naar C3 (waar het hek dus stopte in het bos en het hek dus én was weggestampt en er een gang door het bos was gebaandtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wij hadden een heel vieze tent met modder van paaspop er nog op, blauw met rode lijnen om de stokken door te doen, er stond op nog geen 20 meter een precies dezelfde tent, maar die zag er nog maagdelijk uit.
En eigenlijk stonden we nog op de parkeerplaats.
Wij waren 3 ouder jongerenzal ik maar zeggen alle 3 30+
Die jams waren verschrikkelijk, het is vrdmme geen jazzfestivals, de hits daarentegen waren geweldig...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:37 schreef webfreak het volgende:
Lenny Kravitz
Normaal ben ik niet zo van de Kravitz-nummers. Hier speelde hij dan ook verschillende hits die mij niets doen, maar wat het optreden goed maakte waren de ellenlange improvisaties van een paar magnifieke trompetisten, gitarist en drummer...
Als iemand anders dat jammen toch wél kan waarderen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:26 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Die jams waren verschrikkelijk, het is vrdmme geen jazzfestivals,
quote:Als iemand anders dat jammen toch wél kan waarderen...
Ik weet wat je bedoelt maar heb er helaas geen foto van. Ik weet wel dat op de site van de brouwerij ( www.primus.be ) er bij de "virtual visit" een foto van dat ding stond, maar de site wordt momenteel vernieuwd en alles is dus offline. Nog even geduld zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:42 schreef bonke het volgende:
[..]
ff geheel off topic nu
vraagje aan frederic
ik heb gelezen dat jij vlakbij of zelfs in werchter woont
nu reed ik gister langs de brouwerij in haacht en daar zag ik achter het hek een hele grote stoommachine . aangezien mijn camera vol was kom ik er geen foto van maken
nu zou ik daar graag een foto van willen hebben . dit i.v.m het feit dat ik zo`n zelfde machine op schaal aan het namaken ben
het zou dus wel leuk zijn als ik daar een foto van kon krijgen
Als je zo`n foto hebt of eraan kan komen wil je deze dan op dit topic zetten ??
Vind je?quote:om vervolgens Wercher geweldig af te sluiten met 2manydjs. Jammer van Bowie, maar eigenlijk was dit de enige goede manier om een festival als dit af te sluiten: een hele weide aan het dansen. Een mooie afsluiter van een geweldig festival.
Ach volgens mij valt 75% de bands niet onder de noemer rock. David Bowie is natuurlijk supergaaf, en ik vind het ook jammer dat ie niet kwam. Maar dit vond ik als afsluiter eigenlijk ook erg geslaagd, in plaats van met z'n alleen weer eens strak naar het podium staren en af en toe een beetje klappen, gewoon lekker een feestje bouwen met z'n allen en lekker dansen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ging naar dit festival met het idee eindelijk eens niet dance en of trance te horen, waarom? omdat het Rock Werchter heet, Rock ja, dus niet van díe bagger.
Van mij hadden ze, net zoals in Denemarken, Slipknot mogen regelen als vervanger, niet zoiets.
Nu is Slipknot niet mijn ding maar ik heb al een keer of drie het ongenoegen mee mogen maken ze te zien en horen en nu is mijn vraag de volgende: Wat is er verschillend met vijf jaar terug?quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En btw, aan Slipknot heb je niets gemist, 5 jaar geleden waren ze oke, maar 2 weken geleden in de Arena waren ze slechts nog een parodie op zichzelf en speelden ze ook erg slecht.
Nee, goed, Cypress Hill is ook niet bepaald Rock, maar het is iig niet de praktische tegenhanger van Rock.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach volgens mij valt 75% de bands niet onder de noemer rock.
Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar bij de bands die ik leuk vond heb ik niet bepaald strak naar het podium staan starenquote:David Bowie is natuurlijk supergaaf, en ik vind het ook jammer dat ie niet kwam. Maar dit vond ik als afsluiter eigenlijk ook erg geslaagd, in plaats van met z'n alleen weer eens strak naar het podium staren en af en toe een beetje klappen, gewoon lekker een feestje bouwen met z'n allen en lekker dansen.
Mwa, ik had ze graag live gehoord aangezien de nieuwe cd behoorlijk meesterlijk is, in mijn ogen, that isquote:En btw, aan Slipknot heb je niets gemist, 5 jaar geleden waren ze oke, maar 2 weken geleden in de Arena waren ze slechts nog een parodie op zichzelf en speelden ze ook erg slecht.
Mja, wij zijn maar gaan kaarten, dus heb niet echt veel van dat optreden gehoord, weet dus ook niet wat ze speelden. Hoorde wel dat nummer dat alleen bestaansrecht heeft omdat het zo'n geile clip heeft (met dat gereedschap, satisfaction oid.), en daarmee dacht ik wel genoeg te weten om een oordeel te vellenquote:-edit- En dat dance en trance viel ook wel mee, ze draaiden zelfs nog een stuk Slayer......hoe heavy wil je het hebben
Eigenlijk is het probleem dat er geen verschil is met 5 jaar geleden. De gimmick met de overalls, maskers en show erom heen is leuk....maar het is triest als je daar eigenlijk na 5 jaar nog op moet parasiteren, dan wordt het toch echt wel eens tijd om iets nieuws neer te zetten, qua show en qua muziek.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nu is Slipknot niet mijn ding maar ik heb al een keer of drie het ongenoegen mee mogen maken ze te zien en horen en nu is mijn vraag de volgende: Wat is er verschillend met vijf jaar terug?
Je hebt wel een beetje gelijk, maar bv. basement jaxx, moloko en lamb duiken ook wel erg de hoek van de dance in natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, goed, Cypress Hill is ook niet bepaald Rock, maar het is iig niet de praktische tegenhanger van Rock.
Je snap vast wel wat ik bedoel niet?quote:Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar bij de bands die ik leuk vond heb ik niet bepaald strak naar het podium staan staren.
Als je ze nog nooit live hebt gezien moet je ze inderdaad wel eens gaan zien. Zo'n eerste keer is het nog best leuk. Wat dat betreft is het idd jammer voor je....maar ik had liever 2manydjs gehad (en gekregen dus)quote:Mwa, ik had ze graag live gehoord aangezien de nieuwe cd behoorlijk meesterlijk is, in mijn ogen, that is.
quote:Mja, wij zijn maar gaan kaarten, dus heb niet echt veel van dat optreden gehoord, weet dus ook niet wat ze speelden. Hoorde wel dat nummer dat alleen bestaansrecht heeft omdat het zo'n geile clip heeft (met dat gereedschap, satisfaction oid.), en daarmee dacht ik wel genoeg te weten om een oordeel te vellen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met de jonge leeftijden zowel op LL als op werchter. Pinkpop daarintegen daar komt echt jong publiek.
Dit jaar was het voor het eerst dat ik naar werchter ben gegaan, en naar LL ga ik dit jaar voor de 11e keer.
Kwa organisatie van de campings is het echt wel een stuk chaotischer geregeld dan LL. (geen douches in de buurt, alleen maar pixies om op te zitten) Daarintegen stonden we wel met de auto 50 meter van de tent af. Maar onze tent stond ook op c13 en dat was toch wel bijna 1/2 uur lopen naar het festival terrrein.
Verder miste ik wel de feestjes op het festival terrein, buitenlands bier (behalve stella artois), straat theater, films, na afloop van de optredens feestjes met leuke dj\\\'s daardoor wordt er wel meer op de campings doorgefeest. Daar stodn dan wel tegenover dat er wat grotere muziek namen geprogragrameerd zijn.
Ik vond de meeste optredens wel goed, behalve kravitz, met zijn jazz uitspatting daarvan werd ik toch echt wel zenuwachtig.
ok tnx heb de site in me fafjes staan en ik wacht het af :-)quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:19 schreef Frederic het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar heb er helaas geen foto van. Ik weet wel dat op de site van de brouwerij ( www.primus.be ) er bij de "virtual visit" een foto van dat ding stond, maar de site wordt momenteel vernieuwd en alles is dus offline. Nog even geduld zou ik zeggen.
ja... (en met nog 6 anderen)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:54 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Heb je fotoboek even bekeken, en volgens mij stond je naast ons(was je met je vriend?)
waarom niet? glas is btw ook niet toegestaan...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die man is neergestoken op de camping van Werchter! Wil je dan dat de organisatie elke tas van de tienduizenden die daar komen openmaakt, doorzoekt en vervolgens alle voorwerpen waar je iemand mee kan snijden verwijdert? Kom op zeg, je hebt maar 1 bierflesje nodig om iemand de keel door te snijden.
Ach, voor mijn simpele tentje heb je toch echt haringen nodig, om dan maar een ander voorbeeld te geven. Het is echt niet mogelijk om alle scherpe voorwerpen te verbieden. Zowel op een festival als in de maatschappij kan je vaak slechts reageren op acties die al gebeurd zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:27 schreef xelzix het volgende:
[..]
waarom niet? glas is btw ook niet toegestaan...
op dynamo '99 deden ze dat wel, werkte best goed, zelfs je potje chocolade pasta kwam er niet in. Als je regels invoert moet je ook zorgen dat ze worden na geleefd. Zowel op een festival als in de maatschappij.
Ik vond vooral dat "We are Metallica!" erg lollig. Hoe vaak zou die gast dat wel niet gezegd hebben en hoe dom vinden wij europeanen dat allemaal wel niet klinken!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:37 schreef SjacoBaco het volgende:
Wel geinig om te zien dat die jongens van metallica een stel sentimentele wijven zijn geworden "metallica loves you"
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:37 schreef SjacoBaco het volgende:
De vietnamese loempiatjes
Dan heb ik me vergist.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:22 schreef xelzix het volgende:
[..]
ja... (en met nog 6 anderen)
en onze tent was groen met een beetje oranje... wat voor tent hadden jullie?
ja errug veel :-)quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:32 schreef keijz het volgende:
ik was de meet op vrijdag vergetenik dacht dat het na The Darkness was, maar het was ervoor.. waren er nog veel gekomen?
Kijk, dat je bepaalde muziek niet kan waarderen oke, maar het concert van Korn op Werchter was dus echt niet slecht. Zowel instrumentaal als vocaal (wat hij soms laat horen doet toch echt niemand hem zo goed na) was het echt een sterk optreden. Zeggen dat Korn daar slecht speelde vind ik dan ook echt onzin.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:34 schreef VrAnKiE het volgende:
Toen kwam het. Korn. Damn wat was dat ongelofelijk slecht. Ik dacht dat zo'n band wel een beetje kon spelen maar wat een herrie zeg.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:54 schreef bonke het volgende:
[..]
ja errug veel :-)
toen ik aankwam stonden er al twee onder een fok papiertje te wachten
ik heb ze maar allebei een biertje gegeven omdat ik toen toch als laatste aan kwam :-)
maar we hebben jou wel gevonden hoor , je lag op straat te pitten en toen hebben we maar een fotootje van je genomen:-)
[afbeelding]
Wat hij zegt, ik vond het fuckin geweldig, top-notch kippenvel kwaliteit.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:59 schreef Nazzgul het volgende:
[..]
Kijk, dat je bepaalde muziek niet kan waarderen oke, maar het concert van Korn op Werchter was dus echt niet slecht. Zowel instrumentaal als vocaal (wat hij soms laat horen doet toch echt niemand hem zo goed na) was het echt een sterk optreden. Zeggen dat Korn daar slecht speelde vind ik dan ook echt onzin.
En aan de crowd tijdens het concert te merken en de meningen die ik tot nu toe heb gelezen lijkt mij dat iedereen het daar wel mee eens is.
Ik heb alleen maar huge blauwe brillen gezien op knetterstonede mensen's hoofdquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef keijz het volgende:
[..]
ik heb trouwens die met dr blauwe bril misschien wel gezien...teringstoned
Omdat je tussen twee nummers door de muziek kon horen van de Main Stage en dat was overduidelijk van meneer Kravitz.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:22 schreef Razzerr het volgende:
Waarom zegt ie nou Lenny Kravitz?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:08 schreef pdiscs het volgende:
Iemand "toevallig" foto's gemaakt van b.v.:
- PJ Harvey
- Pixies
- Starsailor
- AIR
- Placebo
- Danko Jones
Ik denk dak haar ook heb rond zien huppelen....quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef keijz het volgende:
[..]
ik heb trouwens die met dr blauwe bril misschien wel gezien...teringstoned
Kun je die Placebo foto's dan even posten? Lijkt me leuk,quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:06 schreef coz het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Nederlander! Maar ik stoor me ook enorm aan het gedrag van dat soort Hollanders. Voor mij staat de muziek op nummer 1 als het om festivals gaat. Nummer 2 is de sfeer. Voor die "Hollanders" staat drank op nummer 1.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:41 schreef Useful_Idiot het volgende:
Werchter was weer zalig. In tegenstelling tot velen hier vind ik de werchter kamping zeer goed...
Het enigste nadeel dit jaar was dat er veel te veel noorderburen waren, in het algemeen heb ik niets tegen deze mensen maar sommige zijn echt wel irritant. Dan drinken ze weer te veel van ons lekker bier terwijl ze totaal niet kunnen drinken. Nadeel is dan nog dat die hollanders altijd collectief te veel drinken en dan doen ze allemaal rare dingen zoals Hoere roepen. Terwijl de kenners weten dat het Oere roepen enkel voor de West - Vlamingen bestemt is.
Zo te horen ben je nogal trots op je cultuur (waar op zich niks mis mee is). Maar ik vraag me af, heb jij je kennis ook geprobeerd te delen met die nare buitenlanders?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:41 schreef Useful_Idiot het volgende:
Terwijl de kenners weten dat het Oere roepen enkel voor de West - Vlamingen bestemt is.
zal ik zeker doen ... (ontwikkelen ..scannen ... je kent wel ..tijdje geduld aubquote:Kun je die Placebo foto's dan even posten? Lijkt me leuk,
Ik zou mij toch hoffelijker gedragen, hoop ik!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:35 schreef Nazzgul het volgende:
Zo zijn wij nu eenmaal zou ik bijna zeggen. Maar ja, zo zou jij ook zijn als je een mooie schwanz had Rooie Zita!
Je hebt toch geen schwanz aversie neem ik aan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:38 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik zou mij toch hoffelijker gedragen, hoop ik!
Je moet die chemische toiletten niet gebruiken, de pisbakken zijn er toch ook?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:48 schreef Nazzgul het volgende:
[..]
Je hebt toch geen schwanz aversie neem ik aan?
Kijk, pis is vrij smerig natuurlijk (hoewel er geen bacteriën in zitten dacht ik) maar als wij mannen allemaal gebruik zouden maken van de dixies dan zou het in die fijne hokjes nog veel smeriger zijn dan het nu al is. Eigenlijk bewijzen wij mannen jullie vrouwen dus een flinke dienst door zo spontaan te urineren.
(en voor de opruimers is het misschien even doorbijten ja, maar dat valt allemaal redelijk mee denk ik zo)
Nee, ik heb er wel gekocht met volgende tekst:quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:08 schreef Tweater het volgende:
Ey Zita, heb jij ook een topje gekocht met die tekst erop? ikke wel iig, 'Just smile... ' erg gaaf
Ben jij dat meisje uit die omgeduwde dixie ofzo....?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:06 schreef Tweater het volgende:
Nazzgul, lekkere logica heb jij weer zeg. je bewijst mij dus een dienst door midden in het veld te gaan staan pissen, zodat wij niet op vieze plees hoeven te zitten? de plees zijn al vies, met of zonder jouw hulp, dus hou het daar maar lekker bij, ok?![]()
lolquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:14 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel gekocht met volgende tekst:
Imy attitude problem
You say I'm a bitch like it's a bad word?
Just smile... schept wel zeer hoge verwachtingen en ik weet niet of ik aan die verwachtingen kan voldoen...
Op de camping waar ik lag (a3) werden wc hokjes omgekieperd met als gevolg dat een vrouwelijke bezoekster onder de stront en met de broek op de enkels bevrijdt moest worden want dat hokje lag op zijn deur.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:19 schreef Tweater het volgende:
omgeduwde dixie? nee, gelukkig nietde ranzigheid
![]()
(flauw) ... ik wil je best wel naaien hoor ... ( so ? sue me!quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:34 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ja, so sew me!![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:09 schreef Nazzgul het volgende:
Ikop goed opgevoede mannen die zittend pissen.
Wees trots dat je lekker swingend staand kan pissen, is zoveel lekkerder dan op zo'n bril hangen!
quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:33 schreef Basp1 het volgende:
Beste dames jullie hadden ook plastuitjes kunnen kopen en ook overal waar je maar wilt kunnen urineren.
En ik heb het zelfs meegemaakt dat ik gewoon tegen zon lekkere nog net niet overlopende bak sta aan te plassen, komt er een meisje aan die hurkt daar gewoon langs in het gras om te urineren.
heb je er uberhaubt wel een paar opengedaan ... ik vond ze geen van allen echt ranzig ... zoals ik ze op andere festivallen dus duidelijk wel zagquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Alsof er mannen vrijwillig op die vieze Dixie brillen zijn gaan zitten... Als je gaat pissen in zo'n hokje blijf je echt wel staan hoor.
* Hephaistos heeft lekker staan plassen in de pisbakken, 1 keer naast een vrouw met plastuitje![]()
Die had mijn tosti's aan laten brandenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:20 schreef Nazzgul het volgende:
Hebben jullie die pannenkoeken/wafel kraam bij de eethuisjes ter hoogte van A3 wel eens geprobeerd?
Die pannenkoeken en wafels waren echt te gek. Wel hele saaie lui (echtpaar) achter de toonbank. Maja, die stonden dan ook wel van 's ochtends (11:00 ofzo denk ik) tot en met 's avonds (03:00 ofzo) in zo'n stinkende kraam.
pangsit goreng, met gekruid gehakt gevulde bladerdeeggrozetten.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:27 schreef superheist het volgende:
wie weet waar ik die Piset dingen ofzo kan vinden, het waren die kleine vietnamese gefrituurde dingen, die 6 eetbonnen kostte. erg duur, maar ongelooflijk verslavend. iets van Piset dacht ik, wie weet meer?
hmmm, daar zal ze dan wel flinke klappen voor gehad hebben want zij was echt bang van d'r man zeg, hoe ze alleen al zielig vragend naar hem keek als je jam of poedersuiker op je wafel vroeg, volgens ons werd zij echt flink afgeranseld door die vent.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die had mijn tosti's aan laten branden![]()
Is mij niet opgevallen dat het verkeerd stond geschreven maar het zou kunnen. Die kraam stond links naast een gele kraam waar ze giros, hamburgers en dergelijke verkochten.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:30 schreef bonke het volgende:
was dat dat ene tentje waar je waffels kon halen ipv wafels ??
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:56 schreef beerke het volgende:
Gejat... Net als onze vlaamse vlag die fier boven camping A2/A3 wapperde. En de nederlandse vlag hebben ze maar laten hangen...
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:19 schreef Tweater het volgende:
oké, ik heb dus een paar goeie foto's, mooi aangepast enzo met fotosoep, alleen picserver zit te emmeren dus ik kan ze hier niet plaatsen. weet iemand waar ik die foto's wel kan dumpen?
Justin van the darknessquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:29 schreef Tweater het volgende:
wie is die bovenste?
ja gaaf hè? gewoon een 10815 fotootje, goed ingescand enzo. erg gaafg, is nu mijn achtergrond
nee het zijn 3 hele stoere mannen met lang haar en zonnebrillenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:20 schreef Tweater het volgende:
vet!is de 3e van onder ook BRMC? das toch een vrouw, of niet? ik wist niet dat die er ook bij zaten
bevestiging. hij heeft dat van zijn moeder geleerd. en ik moet zeggen dat ie de slag aardig te pakken heeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
Coole foto's. Ik hoorde laatst trouwens van iemand dat Lenny zijn eigen petten breit. Kan iemand dat bevestigen of onkrachten?
Op de Werchter site.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Weet iemand waar -veel- foto's van Werchter online staan?
Thanks!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op België 2 (Canvas) een samenvatting van Rock Werchter...
Ben jij een van die 3 hollanders die me per se zijn klokkenspel moest laten zien?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:30 schreef bonke het volgende:
was dat dat ene tentje waar je waffels kon halen ipv wafels ??
ps: zat op a3 mobile home :-)
ik laat alleen me klokkenspel zien als er een klaarkom garantie bij zitquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:57 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Ben jij een van die 3 hollanders die me per se zijn klokkenspel moest laten zien?
'k Was te moe om gevat uit de hoek te komen, maar ik ben groter gewoon....
Dank je...... stond ik daar met mn vodkaquote:Op maandag 12 juli 2004 17:20 schreef Copycat het volgende:
Nee... helaas gemist... de Von Bondies waren later dan gepland en het zonnetje scheen voor even lekker op mijn stoney hoofdje. En ik lag zo lekker... tussen de patatbakkies...
Maar alsnog van harte met je verjaardag!![]()
Jouw vodka? Mijn vodka!quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:05 schreef Controle het volgende:
[..]
Dank je...... stond ik daar met mn vodka![]()
Ach ... et smaakte goedquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw vodka? Mijn vodka!
Was ik nu toch maar niet zo lamloom geweest...![]()
Hebben jullie je bandje trouwens nog om? Ik nog wel... vind eigenlijk dat ik 'm nu wel eens af mag doen... maar ergens ook weer niet...
quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben jullie je bandje trouwens nog om?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hij ligt op mijn nachtkastje naast het glas sterident met mijn kunstgebit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |