Wednesday wint met 4-2 na verlenging en is dus terug in het Championship volgend jaar.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:53 schreef MMUFC het volgende:
in de rust staat Hartlepool United - Sheffield Wednesday 0-1. In de extra tijd scoorde Jean-Paul? McGovin(weet niet hoe je zijn naam schrijft) de 0-1. Hartlepool en Sheffield hebben aardig wat kansen gehad. Ik luister het via internet, BBC Radio Five.
Hopelijk kunnen de Pool's het nog omdraaien.
Allemaal worden ze inderdaad in The Millenium Stadium gespeeld in Cardiff
Daar zouden veel clubs van hier van dromen om elke week zoveel supporters te ontvangen maar denk dat er ook best wel een groot prijsverschil is aangezien ze dit seizoen 3de divisie speelden.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:01 schreef ChAoZ het volgende:
Eerste succesje na jaren voor best een grote club. Normaal geloof ik zo'n 25000 man afgelopen seizoen (ook niet onaardig trouwens)
In totaal zat er 59.000 man... dus veel meer dan dat er in NL bij de bekerfinale waren(stadion kleiner en niet eens uit verkocht)quote:Op maandag 30 mei 2005 00:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wednesday wint met 4-2 na verlenging en is dus terug in het Championship volgend jaar.
Ze namen even 41.000 supporters mee naar Cardiff.![]()
Morgen(maandag) nog 2 van die clubs met veel historie tegen elkaar: Preston tegen The Hammers voor een plaats in het Premiership.
Niet alleen als je kijkt naar de toeschouwersaantallen....quote:Op maandag 30 mei 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch mooi die Engelse competitie als je kijkt naar de toeschouwers aantallen.
De toeschouwers is ook maar 1 voorbeeldquote:Op maandag 30 mei 2005 23:15 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Niet alleen als je kijkt naar de toeschouwersaantallen....![]()
want?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:30 schreef Dos37 het volgende:
Ik wil volgend jaar ook een keer naar een wedstrijd uit het Championship Millwall lijkt me wel leuk
een paar vrienden van mij zijn daar vorig seizoen geweest en willen er weer heen. Dan kan ik mee het was een goede sfeer daar en een leuke club.quote:
Laten we het zo stellen,als de club geen hooligans had,wat overigens al een stuk minder is dan de meeste willen geloven,vond niemand iets aan deze saaie club.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een paar vrienden van mij zijn daar vorig seizoen geweest en willen er weer heen. Dan kan ik mee het was een goede sfeer daar en een leuke club.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |