Hee, ik was eerder hè...quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Fipo.
nanananannaaaaaaa!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:40 schreef Ryan3 het volgende:
fipo..
Is nie eerlijk, want ik ben groot en jij bent klein.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nanananannaaaaaaa!.
Ik heb daar niets mee te maken tijdens de meet hoor. Ik zit dan gewoon lekker te hijsenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Gefeliciteerd, mijn naam is Fipo
Zeg Heatwave, moet jij als Amsterdammer altijd de mensen op de wallen rondleiden?Ik vind dat wel verdacht en raar...
Wat zijn we dynamisch he?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil niet de zeikerd uithangen, maar 3,5 jaar geleden waren er ook al officiele GC-slowchattopics.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nanananannaaaaaaa!.
Oh, okee, ik hoor vaker dat men "eventjes de beroemde wallen wil zien". Ik vind het wel verdacht dat mannen en vrouwen een stel hoeren willen bekijken. Zal wel typische hollandse nieuwsgierigheid zijn danquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb daar niets mee te maken tijdens de meet hoor. Ik zit dan gewoon lekker te hijsen.
vraag aan heatwave of deze weer open magquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:43 schreef LostFormat het volgende:
Ik verveel me nu al.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:43 schreef Jumparound het volgende:
*stormloopt*
Zeg yvonne, waren deze topics er 4 jaar geleden ook al niet?
Wat heeft HW met die rondleiding te maken? Die zit met 23 pullen bier voor zijn bakkes in de kroeg.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg Heatwave, moet jij als Amsterdammer altijd de mensen op de wallen rondleiden?Ik vind dat wel verdacht en raar...
Zoooo.!!!! Wat smerig!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:44 schreef yvonne het volgende:
Houden zo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil niet de zeikerd uithangen,
En zie je mij zeuren?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zoooo.!!!! Wat smerig!!!!
Daar heb je de GC feedback voorquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vraag aan heatwave of deze weer open mag
[centraal] Verveel je hier <=
Willen is 1 ding, maar vaak is je onderbewustzijn toch sterker.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:46 schreef static het volgende:
[..]
Houden zo.
Jij was hier niet, en jij was nog nooit.. ow wacht.. jij was nog nooit in de bananenbar geweest. Vertel! Wat vind jij ervan dat al die lui de wallen willen zien?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:45 schreef static het volgende:
Wat heeft HW met die rondleiding te maken? Die zit met 23 pullen bier voor zijn bakkes in de kroeg.
Er lopen daar volgens mij meer buitenlanders dan Nederlanders te kwijlen hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal wel typische hollandse nieuwsgierigheid zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |