abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20573788
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:53 schreef Xebrozius het volgende:

Nee, ik heb het gewoon niet zo op narcistische mods
Nee je ziet dingen die er niet zijn en denkt dat alle mods tegen je zijn. Maar je hebt dan niet in de gaten dat je het er dan zelf naar maakt dat de mods je niet mogen als je je zo gaat gedragen.
quote:
Het was gewoon een beoordelingsfout, of je bent daadwerkelijk humorloos opgevoed.
Beide is niet het geval.

Maar goed, dit gaat toch nergens heen. En jij kunt niet normaal discusieren zonder vooroordelen en domme beschuldigingen te uiten. Zullen we er maar gewoon mee stoppen en voortaan normaal proberen door te gaan?
En dat moet toch lukken? Immers kun je best wel redelijk normaal in GC reageren. Ik heb nog geen andere reactie van jou (die niet hiermee te maken hebben) gewist ofzo.
  maandag 12 juli 2004 @ 15:04:59 #152
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20573944
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:57 schreef calvobbes het volgende:
Nee je ziet dingen die er niet zijn en denkt dat alle mods tegen je zijn. Maar je hebt dan niet in de gaten dat je het er dan zelf naar maakt dat de mods je niet mogen als je je zo gaat gedragen.
Ik denk niet dat alle mods tegen me zijn, ik denk alleen dat jij tegen me bent in verband met ervaringen uit het verleden.
En als jij aan het analyseren slaat ga ik dat ook maar eens doen:
Vroeger toen je zwart was ergerde ik jou enorm ( in jouw ogen).
Nu je blauw bent heb je een bepaald middel om een get even actie op gang te brengen door de 1e post die ik doe in GC na letterlijk maanden niet in GC gepost te hebben te gaan editten.
Ik ga er vanuit dat jij mijn naam zag, en meteen het topic indook om onder het mom van rechtvaardigheid en goed modereren mijn post hebt verwijdert.
MUAHAHAH, gerechtigheid...
quote:
Ik heb nog geen andere reactie van jou (die niet hiermee te maken hebben) gewist ofzo.
Please kun jij me ook uitleggen waar de Post van MikeyMo en die van mij is gebleven in het topic van MediaMarkt, het betrof een post waarin MM:
quote:
Xebro head on tegen CV!
en ik
quote:
ho, dit is offtopic, dit mag niet. Ik moest ook naar het moderatie topic
Beide posts zijn weg, explain por favor .
pi_20573987
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:04 schreef Xebrozius het volgende:

Ik denk niet dat alle mods tegen me zijn, ik denk alleen dat jij tegen me bent in verband met ervaringen uit het verleden.
Wat dan allemaal?
Ik kan me geen eerdere clashes herinneren tussen ons? Iig ben ik dan niet zo kinderachtig om daar nu nog naar te handelen uit wraak ofzo.
quote:
En als jij aan het analyseren slaat ga ik dat ook maar eens doen:
Vroeger toen je zwart was ergerde ik jou enorm ( in jouw ogen).
Nu je blauw bent heb je een bepaald middel om een get even actie op gang te brengen door de 1e post die ik doe in GC na letterlijk maanden niet in GC gepost te hebben te gaan editten.
Ik ga er vanuit dat jij mijn naam zag, en meteen het topic indook om onder het mom van rechtvaardigheid en goed modereren mijn post hebt verwijdert.
MUAHAHAH, gerechtigheid...
Word maar geen analyticus
Je bakt er geen hout van...
Nogmaals, je ziet spoken.
quote:
Beide posts zijn weg, explain por favor .
Offtopic misschien?
  maandag 12 juli 2004 @ 15:14:23 #154
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20574169
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:06 schreef calvobbes het volgende:
Wat dan allemaal?
Ik kan me geen eerdere clashes herinneren tussen ons? Iig ben ik dan niet zo kinderachtig om daar nu nog naar te handelen uit wraak ofzo.
Nou, ik ben ws. niet de enige die jou ziet als een rancuneus persoon .
En zeker nu ik dit feedback topic heb doorgelezen...
quote:
Word maar geen analyticus
Je bakt er geen hout van...
Nogmaals, je ziet spoken.
En dat komt uit de mod van iemand die beweert dat ik alle modjes niet mag .
Tevens ben jij degene die dan ook nog beweert dat ik het er zelf naar gemaakt heb dat alle modjes een hekel aan me hebben.
Als ik al spoken zie, wat zie jij dan?
quote:
Offtopic misschien?
Ja, en? Dus dat rechtvaardigd alles?
Offtopic levert soms ook nog eens wat op. Ik krijg steeds meer het idee dat GC een dictoriaal regime is..
Cubaanse sigaar iemand ?
pi_20574297
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:14 schreef Xebrozius het volgende:

Nou, ik ben ws. niet de enige die jou ziet als een rancuneus persoon .
En zeker nu ik dit feedback topic heb doorgelezen...
Dat is jouw probleem dat je mij zo ziet. Kan ik weinig anders aan doen dan zeggen dat het niet zo is.
quote:
En dat komt uit de mod van iemand die beweert dat ik alle modjes niet mag .
Ik zeg helemaal nergens dat jij geen enkele mod mag...
quote:
Tevens ben jij degene die dan ook nog beweert dat ik het er zalf naar gemaakt heb dat alle modjes een hekel aan me hebben.
Als ik al spoken zie, wat zie jij dan?
Als jij meteen na een edit mij al gaat vergelijken met nazi's dan maak je het er zelf naar dat ik jou niet mag. DAT bedoelde ik te zeggen. Niet dat je het er zelf naar maakt dat ALLE mods jou niet mogen. Daar kan ik niet over oordelen.
quote:
Ja, en? Dus dat rechtvaardigd alles?
Nee.
quote:
Offtopic levert soms ook nog eens wat op. Ik krijg steeds meer het idee dat GC een dictoriaal regime is..
vandaar ook dat al jouw andere posts NIET worden gewist

Maar wat wil je nu nog bereiken Xebro? Jij hebt niks fout gedaan (volgens jezelf), ik heb niks fout gedaan (volgens mezelf) = Patstelling. En die lossen we niet op zo.
  maandag 12 juli 2004 @ 15:22:05 #156
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20574358
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:19 schreef calvobbes het volgende:
Maar wat wil je nu nog bereiken Xebro? Jij hebt niks fout gedaan (volgens jezelf), ik heb niks fout gedaan (volgens mezelf) = Patstelling. En die lossen we niet op zo.
Prima, ik ga mijn fiets repareren moet nog trainen vandaag.
En zo schiet het ook niet op.
Oneindige discussie, laat ik maar de verstandigste zijn en er mee ophouden.
  maandag 12 juli 2004 @ 15:28:43 #157
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20574519
zeg even een technische opmerking tussendoor: dat geijverige geedit zorgt ervoor dat er foutmelding onstaan.. hee irr
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20574567
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Omdat ik simpelweg een humoristische kwinkslag maak naar een 5 jaar oud persoon?
Voor de mensen die meelezen, dit betrof mij post.
[..]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 juli 2004 @ 15:35:10 #159
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20574699
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Omdat ik simpelweg een humoristische kwinkslag maak naar een 5 jaar oud persoon?
Voor de mensen die meelezen, dit betrof mij post.
[..]
die post is eigenlijk best lache en totaal niet schokkend. Ik had echt iets misselijkmakends verwacht

dus dit wordt geedit?

Damn
[..]
pi_20574765
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:35 schreef MikeyMo het volgende:

dus dit wordt geedit?
Om te zorgen dat er niet nog meer onzin verhalen in dat topic komen, of om te voorkomen dat men daar lang over doorgaat jah.
  maandag 12 juli 2004 @ 15:40:46 #161
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20574838
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Om te zorgen dat er niet nog meer onzin verhalen in dat topic komen, of om te voorkomen dat men daar lang over doorgaat jah.
kom op man. in andere serieuze fora worden dat soort opmerkingen ook niet geedit en hoe lang denk je nou echt dat men daarover doorgaat. Ik had iets verwacht met kinderverkrachtingen toen ik zag dat een opmerking van hem geedit was... dit is wel heel erg hoor CV.

Zelfs in SEX, waar zelfs wordt gewaarschuwd dat puberaal gedrag niet gewenst is is men niet zo streng op een lollige opmerking tussendoor.
[..]
pi_20574899
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:40 schreef MikeyMo het volgende:

Zelfs in SEX, waar zelfs wordt gewaarschuwd dat puberaal gedrag niet gewenst is is men niet zo streng op een lollige opmerking tussendoor.
Nou leuk voor je. Dan ga je maar met je lollige opmerkingen naar SEX.

Ik vond die opmerking zodanig storend, offtopic en onzin dat ik die heb ge-edit.

En zoals ik al diverse malen heb gezegd, lollige opmerkingen kunnen best wel. Maar niet alle lollige opmerkingen.
pi_20574991
quote:

[..]

Je bent wel een beetje erg edit-happy, Calvobbes

Dat ge-edit van jou is veel storender dan 1 (in mijn ogen zeer grappige) off topic post van een Xebrozius.
  maandag 12 juli 2004 @ 15:47:07 #164
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20574995
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou leuk voor je. Dan ga je maar met je lollige opmerkingen naar SEX.

Ik vond die opmerking zodanig storend, offtopic en onzin dat ik die heb ge-edit.

En zoals ik al diverse malen heb gezegd, lollige opmerkingen kunnen best wel. Maar niet alle lollige opmerkingen.
Jij bent alleen niet echt geschikt om dat te beoordelen... in mijn ogen dan. gewoon omdat ik je nog nooit echt een grappige opmerking heb zien maken, dan je heb zien vermaken om een lollige opmerking.

Maar da's mijn mening, leg het een svoor achter de scheremen aan je medemopds of zo'n opmerking wel of niet kan... want en public zullen ze je niet afvallen uiteraard
[..]
pi_20575025
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:47 schreef MikeyMo het volgende:

Jij bent alleen niet echt geschikt om dat te beoordelen... in mijn ogen dan. gewoon omdat ik je nog nooit echt een grappige opmerking heb zien maken, dan je heb zien vermaken om een lollige opmerking.
Zoek eens op Truth or dare in het slowchat forum
pi_20575059
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:46 schreef milagro het volgende:

Je bent wel een beetje erg edit-happy, Calvobbes
Ja daarom laat ik zoveel lollige bedoelde opmerkingen WEL toe

Maar ja, alles wat je NIET doet, valt natuurlijk niet op. Als je 1 ding WEL doet, is het natuurlijk meteen verkeerd.
quote:
Dat ge-edit van jou is veel storender dan 1 (in mijn ogen zeer grappige) off topic post van een Xebrozius.
Mja... Als mensen nou eens gewoon met hun klachten naar het moderatietopic zouden komen zou 1 edit niet zo storend zijn. Maar als mensen door blijven gaan dan word het wel storend.
  maandag 12 juli 2004 @ 15:51:00 #167
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20575081
quote:

[..]

Je zou ook een keer kunnen kiezen om van de edit en slot knopjes af te blijven en te kijken hoe iets uitpakt in een topic. Jou gedoe levert op het moment meer irritatie op als een loose opmerking van iemand in een topic. Je neemt je mod zijn iets te serieus en te strak op. Tis geen schooltje ofzo hoor.
pi_20575106
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:51 schreef Snakey het volgende:

Je zou ook een keer kunnen kiezen om van de edit en slot knopjes af te blijven en te kijken hoe iets uitpakt in een topic.
Dat doe ik ook heel vaak. Maar dat ziet dan weer niemand he
pi_20575111
Calvobbes heeft altijd gelijk, vindt Calvobbes.
Dat was al irritant, maar nu heeft de man macht, dan wordt het gevaarlijk!

Editten is de makkelijk weg, je kunt ook gewoon van repliek dienen en ze waarschuwen.
Maar om iedere post die JOU niet bevalt te editten, is gewoon slap.
pi_20575140
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef milagro het volgende:

Editten is de makkelijk weg, je kunt ook gewoon van repliek dienen en ze waarschuwen.
Maar om iedere post die JOU niet bevalt te editten, is gewoon slap.
Milagro, ik heb niet altijd gelijk dat weet ik dondersgoed. En waar zie je mij niet van repliek dienen? Ik zie toch duidelijke waarshuwingen staan en hier uitgebreid de discussie aangaan met mensen die het niet met mij eens zijn...

En als ik ELKE post die mij niet bevalt zou editten, dan zou het verdomd stil worden in GC.
pi_20575145
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat doe ik ook heel vaak. Maar dat ziet dan weer niemand he
Nee, want dat willen we niet zien natuurlijk.
Net zoals we jouw gevoel voor humor maar niet herkennen en erkennen.
pi_20575182
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Milagro, ik heb niet altijd gelijk dat weet ik dondersgoed.

En als ik ELKE post die mij niet bevalt zou editten, dan zou het verdomd stil worden in GC....
Bevalt je zoveel niet, dan
En toch nog naar je zin als moderator?
Oh wacht, je mag edtitten! Daarom!
pi_20575193
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef milagro het volgende:

Nee, want dat willen we niet zien natuurlijk.
Uhm... ALs ik iets NIET doe, dan is het uberhaupt niet te zien hoor. Of je het nu wilt of niet.
pi_20575212
Onbegrijpelijk dat je 'ja' zei op de vraag 'wil je mod worden?'.
Onbegrijpelijk ook dat je gevraagd bent, maar goed.
pi_20575264
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

edit : teveel ontkenningen in 1 zin is nooit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')