quote:TPG Post bezorgt ook op zaterdag tenzij het gaat om rembours of ongefrankeerd.
Mja kan, maar users kunnen ook zelf wat uitzoeken. Niet alles hoeft voorgekauwd te wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:49 schreef detulp050 het volgende:
Had dat dan in het topic gezet
In dit geval heb je idd gelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:20 schreef BlueEyed het volgende:
Hey, Dr_Flash , ik zag dat je dit topic had dichtgegooid, met als sluitpost dat mn reactie een onnodige kick was.
Nu had ik in eerste instantie niet gezien dat het al een ouder topic betrof, maar buiten dat, wat is eigenlijk de reden dat je niet in een oud topic mag reageren? Lijkt mij zinvoller en handiger dan bv. een nieuw topic openen. Thnx voor je reactie alvast!
Opzich schoppen we niet naar ONZ, maar goed ik geef hem wel een 2de kans dan.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:41 schreef tvlxd het volgende:
Pim der Nederlanden
Doe 'm maar gewoon in ONZ. Het is inderdaad niet grappig, ik ben bloedserieus, maar ik denk dat men het daar wel zal waarderen.
Hijs weer normaalquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen (Deel 40)
Kon Roel_Jewel niet met zijn vingers van wat knopjes afblijven? O.a. het slothangknopje? Of was het iemand anders?![]()
Dat is discriminatie, dus die regel heb ik nooit de zin van ingezien.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Lees de FAQ maar. We doen geen allochtonentopics in GC. Maar die regel is je natuurlijk volkomen nieuw
Mja, zo zou je het kunnen zien...quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is discriminatie
Je kan ook gewoon normaal doenquote:
En hier hebben we de essentie van de meeste modjes te pakken op fok.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Basta. Net alsof het ook maar IETS boeit verder
Alsof jij trouwens de link weet tussen kontebonke en fokradioquote:Op zondag 25 juli 2004 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
dus ik heb de meest normale opengelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |