Hou eens op met stoken Eucalipta.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:19 schreef Tigress74 het volgende:
*ppsssttt* Hij vind de bijnaam "Ieltje" erg leuk
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hou eens op met stoken Eucalipta.
Toch had ik me de anti-Christ altijd groter voorgesteld.
[..]
Hou eens op met stoken Eucalipta.
Ja en iets slimmer..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
Toch had ik me de anti-Christ altijd groter voorgesteld.
Ik zou Strol vanaf Den Haag nog kunnen snipen over niet missen gesprokenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:24 schreef chibibo het volgende:
tvp, dit wil ik niet missen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:24 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
wat krijg je als je vertical met strolie kruist
Oud frituurvet ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:24 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
Die foto van Brown?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:24 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
nee billie slurfquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oud frituurvet ?
Je moet al snipen, wat als je vanuit Den Haag naar me toe komt rijden is het met jouw snelwegtempo kerst voordat je bij me bent.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou Strol vanaf Den Haag nog kunnen snipen over niet missen gesproken
Je vergeet dat ik waarschijnlijk ook verkeerd rijquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet al snipen, wat als je vanuit Den Haag naar met toe komt rijden is het met jouw snelwegtempo kerst voordat je bij me bent.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:28 schreef Tigress74 het volgende:
Hebben jullie besloten gezamelijk last te krijgen van PMS ofzo
Dat vraag ik me ook af?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
Waar heb je het over?
Doe nou niet alsof je me anders wel snapt !quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Gijsssss,.... Jazzclub Den Haag,... Soos, Nero, Zeus, Brown en ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
hey maar slurfer ik heb ff gemist waar jullie gaan kijken vanaaf
en met wie allemaal
Hier gijs:quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
hey maar slurfer ik heb ff gemist waar jullie gaan kijken vanaaf
en met wie allemaal
± 20.15 zijn we er.. Met de Nexiums + Brown en ik..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:24 schreef silver-surfer het volgende:
Nero en Zeus zitten in de jazz club Thor.. daar gaan wij ook heen..
whahahahaha,... ik vergeet Surfer gewoonquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssss,.... Jazzclub Den Haag,... Soos, Nero, Zeus, Brown en ikKom ook Gijs
en vertical ook toch en dan kom ook wel met me meissiequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssss,.... Jazzclub Den Haag,... Soos, Nero, Zeus, Brown en ikKom ook Gijs
Terechtquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:31 schreef Chocobo het volgende:
whahahahaha,... ik negeer Surfer gewoon![]()
en terechtquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahaha,... ik vergeet Surfer gewoon![]()
respectquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
zooooooo daar ben ik weeer...... sorry.... was ff bezig
[afbeelding]
![]()
ze passen echt bij elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
![]()
*proesty*quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA !!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ja op de Prinsengracht !!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:33 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
en vertical ook toch en dan kom ook wel met me meissie
en waar is de jazz club dan is dat naast t paard
Ja... naast het paard gijs..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:33 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
en vertical ook toch en dan kom ook wel met me meissie
en waar is de jazz club dan is dat naast t paard
sorry gijs maar ik kom nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja op de Prinsengracht !!Helemaal top dat je komt !!!!!!!!!!!
Mag mijn hoofd er dan ook tussenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Brown,.......... ik wil wel met Nadine in bad
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... naast het paard gijs..
He Heerlijk... Voetbal kijken met Thor, Zeus, Nero en Odin![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mag mijn hoofd er dan ook tussen
En mijn piemel?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef silver-surfer het volgende:
Mag mijn hoofd er dan ook tussen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
sorry gijs maar ik kom niet
Jaaa gijs... ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen.. met de nieuwste PS..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik trok het niet….heb 10 minuten op de wc gezeten…geweldig. :’)
Dat badeendje ook:’(
Collega’s hier zijn nog niet gewend aan mijn geproest…en ik zit nu ook nog in een kantoortuin in plaats van in een ruimte met 6 man zoals in Eindhoven.Brown
Slurfer, we moeten een cursus photoshop gaan volgen! Die neger MOET teruggepakt worden!
Dit is trouwens wel een droom van me
zit je onder de plakquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
Met jou boeit me niet.. dat weet je tochquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
He ... jammer gijs..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
was cool, alleen wij zijn echt slecht in dat spelquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:49 schreef Nadientje het volgende:
zo lekker ff gespeeld met kepler
internshipquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:03 schreef kepler het volgende:
wat is stage in het engels?
ik hou van je gijsquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik trok het niet….heb 10 minuten op de wc gezeten…geweldig. :’)
Dat badeendje ook:’(
Collega’s hier zijn nog niet gewend aan mijn geproest…en ik zit nu ook nog in een kantoortuin in plaats van in een ruimte met 6 man zoals in Eindhoven.Brown
Slurfer, we moeten een cursus photoshop gaan volgen! Die neger MOET teruggepakt worden!
Dit is trouwens wel een droom van me
pleaaassssseeeeee........ nu de skills nogquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa gijs... ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen.. met de nieuwste PS..
Ik heb al een heleboel ideeen voor die moorkop![]()
check bedanktquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
internship
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSS jij bent verslaafd nu hè hahahahaquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
is er nog iemand
hahahahaha ga je proberen om daar stage te lopen en dan weet je niet eens wat stage is in het engelsquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:33 schreef kepler het volgende:
[..]
check bedankt
mailtje naar BAR F1 gestuurd, ben benieuwd![]()
had het niet beter uit me smoelwerk kennuh krijgenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahaha ga je proberen om daar stage te lopen en dan weet je niet eens wat stage is in het engels![]()
wel cooll als het lukt gijssss![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahaha ga je proberen om daar stage te lopen en dan weet je niet eens wat stage is in het engels![]()
wel cooll als het lukt gijssss![]()
Ik heb een nieuwe PC en een recente versie van PS...alleen geen skills.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:58 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaa gijs... ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen.. met de nieuwste PS..
Ik heb al een heleboel ideeen voor die moorkop![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:42 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.wannahaves.nl/special/ek_Cruijff.asp
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
gijsjes ik ga gewoon mee naar de jazz
nu hoeft het niet meer whehehehequote:Op woensdag 30 juni 2004 16:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
kiiiijjjjkk lekker!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
Net even stiekem op www.ns.nl gekeken. Laatste trein van Den Haag naar Zaandam vertrekt al om 23:50 en dan moet ik nog een half uur op station Sloterdijk wachten...doe ik liever niet!
Veel plezier vanavond Gijsjes!Drink een biertje (en cola) van me!
Jammer gijs.. maar je hebt gelijk hoor.. het is een eind..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
Net even stiekem op www.ns.nl gekeken. Laatste trein van Den Haag naar Zaandam vertrekt al om 23:50 en dan moet ik nog een half uur op station Sloterdijk wachten...doe ik liever niet!
Veel plezier vanavond Gijsjes!Drink een biertje (en cola) van me!
Bijna goed geschreven, hoezo?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:02 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
ken jij ene Kees van Westerveld ??![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bijna goed geschreven, hoezo?
Valt op zich wel mee, maar als je in half uur op een station moet wachten wordt het wel een lange rit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:02 schreef silver-surfer het volgende:
Jammer gijs.. maar je hebt gelijk hoor.. het is een eind..
Misschien de finale wa?
Gaan we die halen danquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jammer gijs.. maar je hebt gelijk hoor.. het is een eind..
Misschien de finale wa?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Gaan we die halen dan
Had je gebeld!?!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:03 schreef mr_Brown het volgende:ik denk.... ga je ff pesten op je werk..... krijg ik hem
![]()
jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je gebeld!?!![]()
![]()
Dat is een oude sjagarijn Gijs.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:08 schreef mr_Brown het volgende:
jawhehehhehe
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Gaan we die halen dan
hey gijs ik zit nu thuis en probeer nu ff explorer en kijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
zooo ja moooi..... ik had tegelijk geen zin meerquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een oude sjagarijn Gijs.
Wat heb je gezegd?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef mr_Brown het volgende:
zooo ja moooi..... ik had tegelijk geen zin meer![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
hey gijs ik zit nu thuis en probeer nu ff explorer en kijk![]()
eeehhhh niks...... ik verwachte een geile zachte "g"quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd?
respectquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk had je wel het goede nummer (staat onder aan mijn zakelijke mails) maar we zijn net van verdieping verhuisd en alle telefoons zijn nog niet goed aangesloten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:11 schreef mr_Brown het volgende:
eeehhhh niks...... ik verwachte een geile zachte "g"maar ik kreeg een chagerijn
heb gezegd dat ik een verkeerd nummer heb gedraaid
Hahahhaha droog... ik had toch wel een eneco grap van je verwachtquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eeehhhh niks...... ik verwachte een geile zachte "g"maar ik kreeg een chagerijn
heb gezegd dat ik een verkeerd nummer heb gedraaid
ik heb hem net wel gesprokenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahhaha droog... ik had toch wel een eneco grap van je verwacht
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH ROYYYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:15 schreef gieling het volgende:
nog 2 pic van gister: (toen waren mijn batterijen op![]()
)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:19 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb hem net wel gesproken
die geile zachte "g"![]()
zucht
ik doe hem![]()
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:20 schreef ChOas het volgende:
Middag
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:20 schreef ChOas het volgende:
Middag
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
Surfer! Boer!
Gewoon in de kroeg voetbal kijken als je kuiken ziek thuis is.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:23 schreef silver-surfer het volgende:
We dachten al dat je naar Denemarken was om je ex te troosten de uitschakeling van het Deens elftal op het EK.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:23 schreef ChOas het volgende:
Prima hier hoor
En met jullie allemaal ?
Die was gisteren ziek ja... vandaag is ze al weer gaan werken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon in de kroeg voetbal kijken als je kuiken ziek thuis is.
Nou, ik denk dat ik voorlopig niet naar Denemarken ga, of bezoek krijg uit Denemarkenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We dachten al dat je naar Denemarken was om je ex te troosten de uitschakeling van het Deens elftal op het EK.
Dat is weer erg liefquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:27 schreef silver-surfer het volgende:
Die was gisteren ziek ja... vandaag is ze al weer gaan werken.
Ze gaat alleen niet mee omdat ze ff rustig aan moet doen... van mij!
Ik kreeg al spijt, maar ik was te laat met editen.quote:Je deed lelijk tegen me strol![]()
Eeeeeeeeeeej, eindelijk je verstand terug gekregen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:28 schreef ChOas het volgende:
Nou, ik denk dat ik voorlopig niet naar Denemarken ga, of bezoek krijg uit Denemarken
Dus
Ach what the hell... NEUKEN?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is weer erg liefWens haar maar beterschap van me.
[..]
Ik kreeg al spijt, maar ik was te laat met editen.
Och, misschien is het wel beter zo... ik weet niet....quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeej, eindelijk je verstand terug gekregen?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:29 schreef silver-surfer het volgende:
Ach what the hell... NEUKEN?
Gijs, het is echt beter zo! Het klonk echt alsof die meid misbruik van je maakte. Genoeg leuke meiden in Nederland toch?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:29 schreef ChOas het volgende:
Och, misschien is het wel beter zo... ik weet niet....
Waaaaaaaaaaaaaat ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
Net Brown aan de telefoon gehad.![]()
dat van dat dronken okeej.. maar dat andere RIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHTquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik voorlopig niet naar Denemarken ga, of bezoek krijg uit Denemarken
(afgelopen zaterdag heel dronken geworden en vrij heel erg bot tegen d`r geweest)
Nee, deed ze niet, verliefdheid maakte misbruik van me misschien, maar zij niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, het is echt beter zo! Het klonk echt alsof die meid misbruik van je maakte. Genoeg leuke meiden in Nederland toch?
Hoe gaat het op je werk?
Haaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat ?
ik heb jouw nummer toch nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaat ?
Echt waar!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat van dat dronken okeej.. maar dat andere RIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHT![]()
yuri_enrico@hotmail.comquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb jouw nummer toch niet![]()
*pets*quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaai
*aan billen zit*
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
*pets*
ow, neeeequote:Op woensdag 30 juni 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ok hier komt mama nadine nog 1 keer....quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Echt waar!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:51 schreef Nadientje het volgende:
[..]
KAPPEN DUS MET DIE CHICK
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
ow, neeeedat meende ik niet
![]()
KAPPEN DUS MET DIE CHICK
Wat zeg ik dus ? ... Ben heel bot geweest, ze wil me echt niet meer zien, en ik denk dat dat echt beter is, heb sinds zaterdag niet meer gesmsed, gechat, of gebeld met haar...quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:51 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ok hier komt mama nadine nog 1 keer....
ze gebruikt je, laat staan misbruiken
je bent veels te goed voor haar, als je nou es kapt met die zeik en gewoon verder met je leven is dat misschien in het begin moeilijk maar het zal echt helpendieper in de stront zakken kan je bijna niet meer geloof ik...
KAPPEN DUS MET DIE CHICK
na 6 weken zou ik je gelovenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat zeg ik dus ? ... Ben heel bot geweest, ze wil me echt niet meer zien, en ik denk dat dat echt beter is, heb sinds zaterdag niet meer gesmsed, gechat, of gebeld met haar...
Ik probeer het, schoonheid, ik probeer hetquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
na 6 weken zou ik je geloven![]()
maar goed van jevolhouden
zo niet krijg je op de eerstvolgende meet een dreun van alle Gijsjesquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik probeer het, schoonheid, ik probeer het
Nee.. wel gekocht ... nog niet gespeeld...@quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar eerst weer samen in bad.
Heb je FSW nog gespeeld? Hoe vindt je het spel Gijs?
[..]
je bent veels te goed voor haar, als je nou es kapt met die zeik en gewoon verder met je leven is dat misschien in het begin moeilijk maar het zal echt helpendieper in de stront zakken kan je bijna niet meer geloof ik...
KAPPEN DUS MET DIE CHICK
zuchtquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:51 schreef Nadientje het volgende:
[..]
KAPPEN DUS MET DIE CHICK
moet je wel reageren .....quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
yuri_enrico@hotmail.com
Mail hem maar ff
Ja, heerlijk gijsquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alles goed met je Gijs?
Denk andersomquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:15 schreef mr_Brown het volgende:
Een paar Nexiums in elkaar rossen![]()
![]()
gast serieus, jij bent echt een lulquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:39 schreef Magneet het volgende:
zow van al dat oranje gedoe zijn we ook weer af
het is WEL serieus bedoeld ik ben al dat gedoe alweer zatquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
gast serieus, jij bent echt een lul
ook al is dit niet serieus bedoelt, gebruik tenminste een PI of een goede smiley
klote scheids
gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:43 schreef kepler het volgende:
maar ik heb wel een tentamen gehaald![]()
![]()
Ja, flikker maar lekker op...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:03 schreef Magneet het volgende:slapen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
het is WEL serieus bedoeld ik ben al dat gedoe alweer zat
Kom maar even hier chubby...quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
gamen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
gast serieus, jij bent echt een lul
Die paniekerige Brown ook die ik aan de telefoon had!quote:Op donderdag 1 juli 2004 07:40 schreef Chocobo het volgende:
Gisteravond naar Den Haag gegaan. In de laatste 15 minuten op zijn spannendste moment viel de beamer van het cafe uit![]()
Zijn maar gaan rennen naar het plein waar we met zo'n honderd man op een 52 cm panasonic uit 1989 de wedstrijd gingen afkijken !!
quote:Jammer,........ zat meer in maar Portugal was gewoon beterToch halve finale gasten
RESPECT toch ?? !!
Wij verliezen tenminste niet van een B-elftal.quote:
Zal Turkije onder ons voorzitterschap wel worden toegelaten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Ach,... geen kampioen maar vanaf vandaag wel voorzitter van de Europese unie![]()
Ja Gijs,.... arme pik had gister 39.8quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
Maar nu even over iets belangrijker. Hoe gaat het met Daantje? Is hij alweer een beetje beter?
Gelukkig!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Ja Gijs,.... arme pik had gister 39.8Gelukkig is dat gaan dalen en kan die weer lachen. Hij zwaait trouwens nu ook he
Had ik dat al verteld
![]()
Lachen joh,..... je moet gewoon zwaaien naar hem en daaaaaag roepen.... gaat die terug zwaaien
![]()
Jaaaaaa Gijs,... dat komt wel goed met die Turken ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal Turkije onder ons voorzitterschap wel worden toegelaten.
Haaaaaaaaai schone jonkvrouwquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:18 schreef Quinny het volgende:
J negeer mij maar
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai schone jonkvrouw![]()
Lust jij een broodje poep?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:10 schreef Quinny het volgende:
Joepie de poepieeeeeeee
Net naar de film van ome willem gekeken
We zijn gaan uit eten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:21 schreef Quinny het volgende:![]()
Dag Strolliebollie
Hoe was Shrek2 eigenlijk?
Neeeee he bah ome magneet een broodje poepquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
Lust jij een broodje poep?
Mogguh!
Ben benieuwd. Als die uit komt op dvd ga ik hem gelijk halenquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We zijn gaan uit eten.Even kijken of we zondag of maandag kunnen gaan. Ker had hem trouwens wel gezien en die vond hem erg leuk.
Hai Thorquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
goede morgen quinny
Ik heb zo vreselijk hard gelachen om Shrek 1. Dat is ook zo'n film die niet gaat vervelen...die kun je blijven kijken!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:25 schreef Quinny het volgende:
Ben benieuwd. Als die uit komt op dvd ga ik hem gelijk halen
Het blijft leuk, zelfs nu vind ik het nog leuk om ernaar te kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:25 schreef Magneet het volgende:
sentiment dat broodje poep
Respect dat heb ik ook met echt alle comp. animatie films.Ben er echt berslaafd ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zo vreselijk hard gelachen om Shrek 1. Dat is ook zo'n film die niet gaat vervelen...die kun je blijven kijken!
Morgeuh nieuwe Gijs!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
goede morgen quinny
Morguh Magquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:27 schreef Magneet het volgende:
mogguh Thor
Ja, ik heb er nu ook best veel op DVD. Toy Story 1 en 2 zijn ook geweldig! Die humor en aandacht voor kleine details.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:28 schreef Thor-Nexium het volgende:
Respect dat heb ik ook met echt alle comp. animatie films.Ben er echt berslaafd ook
Heeeeeerlijk ooooooook. Ben ook helemaal gek op ice age en luizelevuhquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nu ook best veel op DVD. Toy Story 1 en 2 zijn ook geweldig! Die humor en aandacht voor kleine details.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het blijft leuk, zelfs nu vind ik het nog leuk om ernaar te kijken
Alles van Pixar is de moeite waard.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
Heeeeeerlijk ooooooook. Ben ook helemaal gek op ice age en luizelevuh![]()
Nee joh das toch grappig om te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:31 schreef Magneet het volgende:
[..]net als de fabeltjeskrant oid maar daar vallen de touwtjes nu storend op
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee joh das toch grappig om te zien.
Daan zit trouwens onder het kijken naar Tik Tak, Sjo zijn xbox weer te slopen
Sjo wees bang ik haal hem niet weg
Precies, ik vind Thunderbirds ook altijd nog leuk om te zien!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:35 schreef Quinny het volgende:
quote:Daan zit trouwens onder het kijken naar Tik Tak, Sjo zijn xbox weer te slopen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan zit trouwens onder het kijken naar Tik Tak, Sjo zijn xbox weer te slopen
Sjo wees niet bang ik haal hem zo weg
Gijs !quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:40 schreef Magneet het volgende:
mogguh cho
Zeus en ik hebben de gehele avond gister over je gefantaseerd nagedacht ! Wat is dat nieuws nououououhououou !!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:50 schreef Nadientje het volgende:man ik ben mol, was om 3 uur thuis van het werk
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alles van Pixar is de moeite waard.Ice Age vond ik persoonlijk iets minder. Al was de stijl heel erg mooi. Ik vind traditionele animatie trouwens ook nog steeds erg cool, vooral Japanse.
Jaaaa,... Nexiums en FokGijsjes !!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond gamen wa?
En combinaties daarvan.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaa,... Nexiums en FokGijsjes !! :')
Ja gelukkig wel Gijs...... koorts is weer bijna weg. Nu is het nog een klein kacheltje maar de oven is uit ! Met jou ook alles goed Gijs ? Alles ok weerquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:00 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijs alles lekker met Daan
is het een negerquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel Gijs...... koorts is weer bijna weg. Nu is het nog een klein kacheltje maar de oven is uit ! Met jou ook alles goed Gijs ? Alles ok weer![]()
ik moet weer werken... maar daarna kom ik wel even langsquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond gamen wa?
Ja heb vanochtend Nero gebeld en ff uitgelegd waardoor ik dat gevoel kreeg en hij kon er wel begrip voor opbrengen. Kreeg gewoon heel erg het gevoel dat ik gedisd werd. Komt omdat het de laatse jaren zo'n zooitje in mijn hoofd is dat ik af en toe niet helder meer redeneer en bang ben dat ik mensen kwijt raak.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel Gijs...... koorts is weer bijna weg. Nu is het nog een klein kacheltje maar de oven is uit ! Met jou ook alles goed Gijs ? Alles ok weer![]()
ik had het toch al verteld op livequote:Op donderdag 1 juli 2004 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeus en ik hebben de gehele avond gister over je gefantaseerd nagedacht ! Wat is dat nieuws nououououhououou !!!
niet echtquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh Nadine.![]()
Krijg je nu binnenkort eigenlijk regelmatigere werktijden?
ik weet het ik weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik had het toch al verteld op live
16 dagen in de weekquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
niet echt16 dagen in de week om 4 uur beginnen tot 1 uur.. en 4 dagen in de week om half 7 beginnen tot 16
maar ja...
die klopt niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
niet echt16 dagen in de week om 4 uur beginnen tot 1 uur.. en 4 dagen in de week om half 7 beginnen tot 16
maar ja...
16 dagen in de week ooooooook.Hoe lang duren de weken in heerlen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
maar ja...
de ene week en de andere weekquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:08 schreef kepler het volgende:
[..]
16 dagen in de week
rare week heeft de McDonalds dan![]()
Maar wel maar 4 dagen in de week? Dat zijn dagen van 10 uur.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:09 schreef Nadientje het volgende:
de ene week en de andere weekik weet het ook niet, is een abc rooster en ik werk gewoon 40 uur in de week
Er zitten 8 dagen in een Mac-weekquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
niet echt4 dagen in de week om 16 uur beginnen tot 1 uur.. en 4 dagen in de week om half 7 beginnen tot 16
maar ja...
Slavendrijvers zijn het.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:10 schreef Tigress74 het volgende:
Er zitten 20 dagen in een Mac-week
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:10 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Er zitten 8 dagen in een Mac-week
scherp en alertquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:10 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Er zitten 8 dagen in een Mac-week
En nou had jij het alweer aangepastquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Slavendrijvers zijn het.Arme Nadine. :'(
Morgeuhquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:13 schreef Tigress74 het volgende:
Ik had het al aangepast
En ga je nou weer eens lief doen tegen mij !!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:13 schreef Nadientje het volgende:
man heeeeeeeeeej ik zeg toch dat ik het niet weet5 dagen in de week van 8 uur in ieder geval en de rest is eigen tijd
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MorgeuhTiggy
Doe ik niet lief dan?![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:13 schreef Nadientje het volgende:
man heeeeeeeeeej ik zeg toch dat ik het niet weet5 dagen in de week van 8 uur in ieder geval en de rest is eigen tijd
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:14 schreef Tigress74 het volgende:![]()
neuken?quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:26 schreef Tigress74 het volgende:
Nu ben je weer lief
![]()
Aaah jij bent grof,daar houd deze hagenaar niet van hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
neuken?
Gijsje, we zijn hier soms erg grof tegen elkaar. Maar dat is allemaal uit liefde.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:29 schreef Thor-Nexium het volgende:
Aaah jij bent grof,daar houd deze hagenaar niet van hoor.![]()
Liefde is tussen ouder en kind. De rest is alleen geiligheidquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsje, we zijn hier soms erg grof tegen elkaar. Maar dat is allemaal uit liefde.
Ik hou van de Gijsjes...en ook steeds meer van de Nexiums.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
Liefde is tussen ouder en kind. De rest is alleen geiligheid![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou van de Gijsjes...en ook steeds meer van de Nexiums.
En ja, ik doe ze ook.
Ik hoop ook anaal.En lekkertje slik je ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou van de Gijsjes...en ook steeds meer van de Nexiums.
En ja, ik doe ze ook.
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja heb vanochtend Nero gebeld en ff uitgelegd waardoor ik dat gevoel kreeg en hij kon er wel begrip voor opbrengen. Kreeg gewoon heel erg het gevoel dat ik gedisd werd. Komt omdat het de laatse jaren zo'n zooitje in mijn hoofd is dat ik af en toe niet helder meer redeneer en bang ben dat ik mensen kwijt raak.![]()
Ja mooi dat was echt zwaar verkankerdquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
was allemaal gewoon een misverstand......![]()
het was een top avond..... jammer dat NL heeft verloren en fucked up dat het beeld uitviel
Wat was er aan de hand? Heeft slurfer weer klappen gekregen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:38 schreef mr_Brown het volgende:
was allemaal gewoon een misverstand......![]()
Die telefoongesprekkenquote:het was een top avond..... jammer dat NL heeft verloren en fucked up dat het beeld uitviel
Nee dat overleeft hij geen 2de X. Ha ha haquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Heeft slurfer weer klappen gekregen?![]()
[..]
Die telefoongesprekken![]()
Zo gelachen![]()
![]()
Jammerquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
Nee
_ O -quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
wat moet je intikken voor die zwaar lachende smiley met dat handje wat op en neer gaat??????
hoofdletter O gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:47 schreef Thor-Nexium het volgende:
_0- _o-
STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL gijssssssssssssssss zoooo gelachen weer gisteren......quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Heeft slurfer weer klappen gekregen?![]()
[..]
Die telefoongesprekken![]()
Zo gelachen![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, was cool!quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL gijssssssssssssssss zoooo gelachen weer gisteren......![]()
Zit je vanavond nog in het hotel?quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
neuken?
Gijsjes raak je niet zo makkelijk kwijt Gijs..... ben ook superblij dat ik Nero weer zie. Veels te lang geweestquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja heb vanochtend Nero gebeld en ff uitgelegd waardoor ik dat gevoel kreeg en hij kon er wel begrip voor opbrengen. Kreeg gewoon heel erg het gevoel dat ik gedisd werd. Komt omdat het de laatse jaren zo'n zooitje in mijn hoofd is dat ik af en toe niet helder meer redeneer en bang ben dat ik mensen kwijt raak.![]()
Wat voor standje is datquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:50 schreef Thor-Nexium het volgende:
sliley oooooooooooooooooooook
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:50 schreef Tigress74 het volgende:
Zit je vanavond nog in het hotel?
Kom ik jullie volgende week in het hotel wel ff voordoenquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:51 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Wat voor standje is dat
Thor dat kan je nog altijd veranderen mbvquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:50 schreef Thor-Nexium het volgende:
sliley oooooooooooooooooooook
Dan heb ik avonddienstquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
NeeVolgende week wel.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS
Helaas dan zal je het met Strolliebollie moeten doen want ik moet werken..quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kom ik jullie volgende week in het hotel wel ff voordoen![]()
Jij wilt te graag !quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
Thor dat kan je nog altijd veranderen mbv [afbeelding] soms lukt het zonder dat de Gijsjes het niet zien, soms ook niet maar dan word je hoogstens anaal genomen
cockteaser.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:54 schreef Tigress74 het volgende:
Dan heb ik avonddienst
Hey ik wilde vanavond langskomen maar dan heb jij geen tijd...dusssssquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
cockteaser.
ik wil jouquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij wilt te graag !
Zoooo guntquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gisteren van dat kleine stukje lopen van jouw huis naar die van slurfer zeiknat geregend![]()
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
gisteren van dat kleine stukje lopen van jouw huis naar die van slurfer zeiknat geregend![]()
ja mooi..... ik had van de week die trouwfoto's van haar bekekenquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Doe mij ook zo'n jeugdtrauma.
Lekkere Lerares heeft seks met 14-jarige leerling
Zwaaar ok !!quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Doe mij ook zo'n jeugdtrauma.
Lekkere Lerares heeft seks met 14-jarige leerling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |