quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef reconquista het volgende:
LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden en de politie Friesland gaan de overlast van vrijende homo's bij natuurgebied de Bruine Ster aanpakken. Ouders met kinderen die het gebied bezoeken, worden regelmatig geconfronteerd met homostellen die seks met elkaar hebben.
De gemeente en de politie hebben dat woensdag gezegd. Op 'topmiddagen' zijn er tachtig tot honderd ontmoetingen tussen homo's op een parkeerplaats bij de Bruine Ster.
van : nu.nl
------------------------------------------------------------------------
Ik ben blij dat het normen en waardendebat niet bij mooie woorden blijft maar dat er ook daadwerkelijk wat aan gedaan wordt om het in nederland weer leefbaar te maken.
als je mekaar wilt SCH`en ,oke, moet je zelf weten, maar ga dat dan niet doen waar kleine kinderen het ongewild mee maken.
Het origineel is veel beter. Maar dan nog, als je een park met veel bosjes iets met 'ster' noemt, dan vraag je erom. Noem het anders: Kutpark ofzo. Gegarandeerd weinig homosexuele bezoekersquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:58 schreef Loedertje het volgende:
Het oorspronkelijke artikel![]()
Het publiek is van alle markten thuis daarquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef detulp050 het volgende:
Noem het anders: Kutpark ofzo. Gegarandeerd weinig homosexuele bezoekers
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het publiek is van alle markten thuis daar.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!
dat is de ziekste shit die ik ooit gelezen heb op internet (& that's saying something!) imo steken ze dat hele park in de fik, bulldozeren ze het aan en maken er een schietterrein van voor de plaatselijke weermacht
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:33 schreef MouseOver het volgende:
Ik herinner laatst dat ik een nieuwsbericht gezien heb waarin stond dat ze schapen op zo'n terrein neergezet hadden. Die beesten hadden de hinderlijke gewoonte bijzonder nieuwsgierig te zijn en direct te komen kijken. Vond het een erg originele oplossing
Whehe, en als ze dan zo'n schaap neuken dan komen alle andere kerels er zeker nieuwsgierig op afquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
En wat denk je dat de mannen met een lege portemonnee doen als er zo'n nieuwsgierig schaap komt gluren?
Slecht idee, zet er dan gewoon ganzen neer !
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een collega van mij laat daar de hond (een enorme Bordeaux-dog) wel eens uit. Hij laat dat beest daar dan loslopen. En zonder gein, de flikkers sprinten daar, opgejaagd door Hooch, door de bosjes heen met hun blote tampeloerus.
![]()
Ik hang een camera om de nek van die Bordeaux Dog!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor een website * spot hier je vader/broer/buurman*
Heeft je vriend geen digicam?
Wat is dat in Hemelsnaam voor een Site ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dit is toch de site die een voormalig Amsterdams wethouder, Rob. O., bezocht op computers van de gemeente?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:07 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Wat is dat in Hemelsnaam voor een Site ?
De laagste van alle Losers op deze wereld hebben een Forum gevonden.
Applaus.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik ben eigenlijk sprakeloos.
of
of
of
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |