abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20305812
LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden en de politie Friesland gaan de overlast van vrijende homo's bij natuurgebied de Bruine Ster aanpakken. Ouders met kinderen die het gebied bezoeken, worden regelmatig geconfronteerd met homostellen die seks met elkaar hebben.

De gemeente en de politie hebben dat woensdag gezegd. Op 'topmiddagen' zijn er tachtig tot honderd ontmoetingen tussen homo's op een parkeerplaats bij de Bruine Ster.

van : nu.nl

------------------------------------------------------------------------

Ik ben blij dat het normen en waardendebat niet bij mooie woorden blijft maar dat er ook daadwerkelijk wat aan gedaan wordt om het in nederland weer leefbaar te maken.

als je mekaar wilt SCH`en ,oke, moet je zelf weten, maar ga dat dan niet doen waar kleine kinderen het ongewild mee maken.
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 13:48:15 #2
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20305936
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef reconquista het volgende:
LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden en de politie Friesland gaan de overlast van vrijende homo's bij natuurgebied de Bruine Ster aanpakken. Ouders met kinderen die het gebied bezoeken, worden regelmatig geconfronteerd met homostellen die seks met elkaar hebben.

De gemeente en de politie hebben dat woensdag gezegd. Op 'topmiddagen' zijn er tachtig tot honderd ontmoetingen tussen homo's op een parkeerplaats bij de Bruine Ster.

van : nu.nl

------------------------------------------------------------------------

Ik ben blij dat het normen en waardendebat niet bij mooie woorden blijft maar dat er ook daadwerkelijk wat aan gedaan wordt om het in nederland weer leefbaar te maken.

als je mekaar wilt SCH`en ,oke, moet je zelf weten, maar ga dat dan niet doen waar kleine kinderen het ongewild mee maken.
Het heet toch de *groene ster?*
pi_20306037
Een prima aanpak zou zijn: alle auto's met kinderstoeltjes op de parkeerplaats fotograferen en aan de hand van het nummerbord traceren en vervolgens al de eigenaren een brief sturen waarin de functie van het gebied expliciet genoemd wordt en datum en tijdstip van aanwezigheid eigenaar auto gemeld wordt. Gesponsord door het advocatengilde.
(Het schijnt dat een significant deel van de bezoekers van zo'n plaats een Fons is: gelukkig getrouwd met kinderen)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:54:32 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_20306094
de bruine ster?? met zo'n naam vraag je erom hè!
Niet meer actief op Fok!
pi_20306142
quote:
overlast van vrijende homo's bij natuurgebied de Bruine Ster
pi_20306163
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:57:06 #7
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20306177
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 13:58:31 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20306217
Het oorspronkelijke artikel

Homobaan in Groene Ster aan banden

LEEUWARDEN - Met ingrepen in de route voor auto's en aanpassing van de begroeiing wil burgemeester Geert Dales de overlast van de homobaan in het Leeuwarder recreatiegebied De Groene Ster beteugelen. Er kwamen de laatste tijd veel klachten over seksuele handelingen in het openbaar en over het uitzwermen van contactzoekende mannen over strandjes die voor gezinsrecreatie worden benut.

Seksueel gerichte ontmoetingen worden straks alleen nog gedoogd op en bij de parkeerterreinen in de noordwesthoek van het gebied. Het weggetje Roazendaal wordt voor autoverkeer afgesloten voor de driesprong, waar het verkeer voor het Otterpark de Groene Ster binnenrijdt. Hierdoor het rondrijden voor de baanbezoekers onmogelijk gemaakt.

De andere parkeerplaatsen voorbij de nieuwe afsluiting zullen ongeschikt worden gemaakt voor sekszoekers. De beplanting zal worden verdicht of juist weggehaald. Volgens Dales kunnen de maatregelen ook de gebruikers van de homobaan ten goede komen. Zij werden de laatste tijd meer geconfronteerd met agressie.

De baan in de Groene Ster is tot over de provinciegrenzen populair. Op maandagen en vrijdagen komen er vele tientallen bezoekers. Ook jongensprostitutie komt er voor. De politie gaat buiten de baan scherper optreden tegen schennis van de eerbaarheid, terwijl de GGD meer zal doen aan de voorlichting over geslachtsziekten. In de herfst bekijken de autoriteiten of de aanpassingen succes hebben gehad.

pi_20306326
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:58 schreef Loedertje het volgende:
Het oorspronkelijke artikel
Het origineel is veel beter. Maar dan nog, als je een park met veel bosjes iets met 'ster' noemt, dan vraag je erom. Noem het anders: Kutpark ofzo. Gegarandeerd weinig homosexuele bezoekers
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:03:43 #10
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20306377
Gewoon een oefenterrein voor politiehonden van maken.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 14:15:49 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20306716
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef detulp050 het volgende:
Noem het anders: Kutpark ofzo. Gegarandeerd weinig homosexuele bezoekers
Het publiek is van alle markten thuis daar .
  Moderator woensdag 30 juni 2004 @ 14:20:36 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20306862
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!

dat is de ziekste shit die ik ooit gelezen heb op internet (& that's saying something!) imo steken ze dat hele park in de fik, bulldozeren ze het aan en maken er een schietterrein van voor de plaatselijke weermacht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 14:23:04 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20306927
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!

dat is de ziekste shit die ik ooit gelezen heb op internet (& that's saying something!) imo steken ze dat hele park in de fik, bulldozeren ze het aan en maken er een schietterrein van voor de plaatselijke weermacht

Het is slechts een site waarop mannen recensies kunnen schrijven hoor

Maar goed, de Groene Ster is dus eigenlijk een verkapte tippelzone .
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:33:21 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20307264
Ik herinner laatst dat ik een nieuwsbericht gezien heb waarin stond dat ze schapen op zo'n terrein neergezet hadden. Die beesten hadden de hinderlijke gewoonte bijzonder nieuwsgierig te zijn en direct te komen kijken. Vond het een erg originele oplossing
Vampire Romance O+
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 14:45:41 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20307679
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:33 schreef MouseOver het volgende:
Ik herinner laatst dat ik een nieuwsbericht gezien heb waarin stond dat ze schapen op zo'n terrein neergezet hadden. Die beesten hadden de hinderlijke gewoonte bijzonder nieuwsgierig te zijn en direct te komen kijken. Vond het een erg originele oplossing

En wat denk je dat de mannen met een lege portemonnee doen als er zo'n nieuwsgierig schaap komt gluren?

Slecht idee, zet er dan gewoon ganzen neer !
pi_20307791
Een collega van mij laat daar de hond (een enorme Bordeaux-dog) wel eens uit. Hij laat dat beest daar dan loslopen. En zonder gein, de flikkers sprinten daar, opgejaagd door Hooch, door de bosjes heen met hun blote tampeloerus.

The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:52:50 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20307882
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En wat denk je dat de mannen met een lege portemonnee doen als er zo'n nieuwsgierig schaap komt gluren?

Slecht idee, zet er dan gewoon ganzen neer !
Whehe, en als ze dan zo'n schaap neuken dan komen alle andere kerels er zeker nieuwsgierig op af

Maareh, er wordt daar afaik in natura betaald dus zo'n lege beurs valt wel mee
Vampire Romance O+
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 14:53:48 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20307912
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een collega van mij laat daar de hond (een enorme Bordeaux-dog) wel eens uit. Hij laat dat beest daar dan loslopen. En zonder gein, de flikkers sprinten daar, opgejaagd door Hooch, door de bosjes heen met hun blote tampeloerus.

Misschien een leuk idee voor een website * spot hier je vader/broer/buurman*
Heeft je vriend geen digicam?
pi_20308116
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:53 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Misschien een leuk idee voor een website * spot hier je vader/broer/buurman*
Heeft je vriend geen digicam?
Ik hang een camera om de nek van die Bordeaux Dog!

Flinke nicht die de camera er af durft te halen.

pi_20308231
quote:

[..]

Wat is dat in Hemelsnaam voor een Site ?
De laagste van alle Losers op deze wereld hebben een Forum gevonden.
Applaus.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik ben eigenlijk sprakeloos.
of of of
pi_20308287
quote:

[..]

Wat erg

Weet BHFH dit al?
pi_20308320
Gewoon een gezellig groepje ratelslangen uitzetten. Oh..wacht...d'r moeten ook nog kinderen en dagjesmensen bij...

Even serieus: het is natuurlijk van de zotte dat een stel seksueel geperverteerde mensen (en nee, dan heb ik het niet over het onderscheid tussen hetero's en homo's maar over mensen die het normaal vinden om in het openbaar sex te hebben) een recreatiegebeid gijzelen. Gewoon idd een paar keer de politiehonden loslaten en dan leren ze het wel (en dan gaarne speciaal die Elly/Ellysha )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator woensdag 30 juni 2004 @ 15:13:02 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20308390
B U L L D O Z E R E N ! ! !

schietterein voor weermacht

klaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_20308405
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 15:07 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Wat is dat in Hemelsnaam voor een Site ?
De laagste van alle Losers op deze wereld hebben een Forum gevonden.
Applaus.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik ben eigenlijk sprakeloos.
of of of
Dit is toch de site die een voormalig Amsterdams wethouder, Rob. O., bezocht op computers van de gemeente?
pi_20311541
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef reconquista het volgende:
als je mekaar wilt SCH`en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')