quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:41 schreef Frollo het volgende:
* Shoot-out
Pink Floyd The Wall - Duck Soup
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:40 schreef Frollo het volgende:
* Uitslag ronde 5
1) Singin' in the rain (33) - Grease (36)
Tja, het is sowieso huilen geblazen deze ronde. Er zat er geeneen bij waarvan ik dacht, blij dat die eruit is...quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:54 schreef Gorro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zonde he.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:51 schreef California het volgende:
Okay, ik ben vergeten te stemmen, maar toch: Priscilla![]()
![]()
.
Dat zag ik inderdaad al, en dat is 't wel jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef Frollo het volgende:
Ja, zonde he.
Jouw stem zou niks meer uitgemaakt hebben, als dat een troost is.
wacht nou evenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:37 schreef Frollo het volgende:
Time's up. Duck Soup gaat door en Pink Floyd The Wall ligt eruit!
Nieuwe ronde komt er zo aan.
Ten eerste wel erg kort he een half uur, als de meeste mensen een week nodig hebben om dit topic alleen al te ontdekken!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:37 schreef Frollo het volgende:
Time's up. Duck Soup gaat door en Pink Floyd The Wall ligt eruit!
Nieuwe ronde komt er zo aan.
In principe houdt de shoot-out op na de eerste (en enige) stem. Dus een half uur is al ongebruikelijk lang.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:25 schreef bramos-elvis het volgende:
Ten eerste wel erg kort he een half uur, als de meeste mensen een week nodig hebben om dit topic alleen al te ontdekken!
Klopt, maar mijn eigen stem laat ik minder zwaar meetellen, bescheiden als ik benquote:Ten tweede is het in de shoot out 1-1 geworden zover ik dat kan zien hier
Ik zou niet weten hoe.quote:Ten derde...waarom laat je ze beide niet doorgaan???? Er valt toch wel wat te fixen dat het goed uitkomt!
Loten gebeurt al bij het samenstellen van de paren. Voor de rest wou ik eigenlijk de randomfactor zo klein mogelijk houden.quote:Of anders een loting!
Er kan er maar één winnen, dus at the end of the day zullen heel veel mensen om heel veel films niet blij zijn. Ik heb zelf ook al een hoop favorieten met pijn in het hart zien gaanquote:ik ben er kortom niet blij mee![]()
---> [Tournament] Muziekfilms! - Kwartfinalequote:Op woensdag 7 juli 2004 17:46 schreef linebear het volgende:
he shit te laat
Nu opeens wel? De vorige keer met Grease was dat niet zo. Dit "ruikt" niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:34 schreef Frollo het volgende:
In principe houdt de shoot-out op na de eerste (en enige) stem. Dus een half uur is al ongebruikelijk lang.
Juist vanwege jouw commentaar vorige keer heb ik de shoot-out nu wat korter open gehouden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:44 schreef scanman01 het volgende:
Nu opeens wel? De vorige keer met Grease was dat niet zo. Dit "ruikt" niet helemaal lekker.
Ik stemde alleen maar als eerste 1) als schopje 2) om twijfelaars te laten zien hoe het moest.quote:En jij was de eerste stemmer... en koos voor The Wall...
Komt denk ik omdat ik The Wall een van de beste films ooit gemaakt vind. Dus niet alleen in het genre muziekfilms.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:23 schreef Frollo het volgende:
Juist vanwege jouw commentaar vorige keer heb ik de shoot-out nu wat korter open gehouden.
En nou is het wéér niet goed
Ach zo. Ja, dan zul je niet blij zijn natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Komt denk ik omdat ik The Wall een van de beste films ooit gemaakt vind. Dus niet alleen in het genre muziekfilms.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |