GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS zoiezo al top dat je er benquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:33 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
teeeeeering ik ben echt de beste hiet he op dat forum en dan ook nog op een mega trage tel. lijn
kvond die van jou leukerquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Kut.
Ik ook...Roy sucked.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:37 schreef mr_Brown het volgende:
kvond die van jou leuker762 Gijsjes & newbie Nexiums
Cool topic iddquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook...Roy sucked.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heeee, zak ff lekker in de stront.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook...Roy sucked.
Volgens mij heeft hij die videoband in zijn badkamer achter een muurtje ingemetseld.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet hem ook nog steeds zien
word ik nog bruinerquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Heeee, zak ff lekker in de stront.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeee, zak ff lekker in de stront.
Krijg tyfus...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook...Roy sucked.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:49 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet hem ook nog steeds zien
Je hebt antwoord bollequote:Op woensdag 30 juni 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
Slurfer...... lees je mail hoer!!! ik heb een ongeduldige kuiken die antwoord wil![]()
Op het werk met een telefoonlijn ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:37 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
zo dit werkt echt langzaam man
![]()
Vriendquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:53 schreef silver-surfer het volgende:
Vriend![]()
We bellen in de rust inderdaad... dan drinken we er 1 op jou billen..
Ja moooooooooooiquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Op het werk met een telefoonlijn ook
Nu al verslaaft gijs...
ja jij ook voorspelling van mij 4-2 voor nederlandquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ben er vandoor voor vandaagHeel veel succes vanavond Gijsjes
Het wordt hopelijk een fantastische voetbal avond !
veel plezierquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ben er vandoor voor vandaagHeel veel succes vanavond Gijsjes
Het wordt hopelijk een fantastische voetbal avond !
2-2quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:01 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
ja jij ook voorspelling van mij 4-2 voor nederland
huiliequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:03 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
iedereen weg ooooooooooooooooooooooooooooooook teeeeeeeeeeeeeeeeering
Geen penalties!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:04 schreef kepler het volgende:
beslissing tijdens penalty-reeks, die NL natuurlijk wint
Hoeveel kastjes ben jij wel niet op aan het hangen? Je post al 3 maanden lang “even kastje ophangen, even kastje ophangen, etc”.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:59 schreef Magneet het volgende:
gaat snel hiero, hang ik ff een paar kastjes op zijn jullie een topic verder
't Is weer 's wat anders dan behang, he, zo'n wand vol kastjes.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel kastjes ben jij wel niet op aan het hangen? Je post al 3 maanden lang “even kastje ophangen, even kastje ophangen, etc”.
Ben je bang dat je in een dronken bui met mannen gaat zoenen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:03 schreef chibibo het volgende:
Ik ga vanavond maar niet in de kroeg kijken, want dat loopt toch verkeerd af.
't Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ben je bang dat je in een dronken bui met mannen gaat zoenen?
Ja .. iedereen in dit topic is moeilijk verslaaft aan fok!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:55 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
Ja moooooooooooi![]()
heb ik aan jullie te danken![]()
he lekker over 2 weken ff een weekkie vakantie![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef chibibo het volgende:
't Zal niet de eerste keer zijn.![]()
Ik ben meer verslaafd aan de Gijsjes.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:15 schreef silver-surfer het volgende:
Ja .. iedereen in dit topic is moeilijk verslaaft aan fok!
De meesten zitten hier elke dag... chronisch dus..
Ik ben met de mijne ook al een aardig eind... vanavond kan ik er niets aan doen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, net mijn review van FSW naar Cho gestuurd.Be gentle with me, het is mijn eerste.
Het is nog best moeilijk om een goede review te schrijven, het lijkt makkelijk als je ze leest maar ga er maar eens zelf aan zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben met de mijne ook al een aardig eind... vanavond kan ik er niets aan doen..
Deze week is ie af..
Heb je FSW al uit dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is nog best moeilijk om een goede review te schrijven, het lijkt makkelijk als je ze leest maar ga er maar eens zelf aan zitten.
Nee, maar de gameplay verandert niet echt naarmate je verder komt. Dus kon ik wel een review schrijven vond ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je FSW al uit dan?
Uiteraardquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben meer verslaafd aan de Gijsjes.
Blond ..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:22 schreef Nadientje het volgende:
wat heeft renske dan eigenlijk voor haarkleur??
Lezen gaatquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, net mijn review van FSW naar Cho gestuurd.Be gentle with me, het is mijn eerste.
Nee, jij Ninja Gaiden al ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je FSW al uit dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
huilie
ja.. en het is NADINEquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:29 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
hey nadien alles lekkah in heerluh
Ja echt... geloof je me nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef Nadientje het volgende:
[..]
huh
ja maar ze zeggen net dat ze haar haar heeft geblondeerd, dan heeft ze dus eigenlijk een andere kleurquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja echt... geloof je me niet
Brown heeft een blonde aan de haak...
Kachelpijp is gewoon en milkloverquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja echt... geloof je me niet
Brown heeft een blonde aan de haak...
wat moet jij eigenlijk met een pc op je werkquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:32 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
Kachelpijp is gewoon en milklover![]()
Ja ze heeft het ook geblondeerd, maar dat is om haar eigen kleur weer terug te krijgen zonder uitgroei dingen...quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:31 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja maar ze zeggen net dat ze haar haar heeft geblondeerd, dan heeft ze dus eigenlijk een andere kleur
Makkelijk hoor kastjes ligt de rotzooi niet meer zo in het zicht!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoeveel kastjes ben jij wel niet op aan het hangen? Je post al 3 maanden lang “even kastje ophangen, even kastje ophangen, etc”.
En terecht !!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:32 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
300 Kamelen heeft hij er voor betaald geloof ik..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:32 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
om een uurtje of 3 wil ik wel ff terrorist hunt doenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:26 schreef Nadientje het volgende:
roy en kepler zullen we dalijk rs3en![]()
blond.... maar ze heeft het 5 jaar donker geverfdquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:22 schreef Nadientje het volgende:
wat heeft renske dan eigenlijk voor haarkleur??
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:34 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Makkelijk hoor kastjes ligt de rotzooi niet meer zo in het zicht!![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ze heeft het ook geblondeerd, maar dat is om haar eigen kleur weer terug te krijgen zonder uitgroei dingen...
Maar ze is echt blond van zichzelf...![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:34 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Lekker met NADIEN chattenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:33 schreef Nadientje het volgende:
[..]
wat moet jij eigenlijk met een pc op je werk
Ga je dan je campplekje rechts naast de tunnel bij parade verlaten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:26 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
volgende game in r63 ga ik alleen maar op jou hunte ..... hoer
![]()
vind ze echt toppiequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En terecht !!Ik zal het aan mijn broer vragen Gijs,.... hoe vind je de cd's ?
jij bent zeker de kuiken van Magneetquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:34 schreef Randa_v het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:36 schreef Chocobo het volgende:
StrolReview Gijs..... TOP
ik chat nooitquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:37 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
Lekker met NADIEN chatten![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij bent zeker de kuiken van Magneet![]()
zo ja, wat een respect dat je het met em uithoudt
misschien doe ik gek en ga ik links staan maar mondjequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je dan je campplekje rechts naast de tunnel bij parade verlaten?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:39 schreef Randa_v het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:38 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik chat nooit
quote:laatste voyeur: Nadientje
Daar staat mijn vizier op gericht gijs,... dus dan sterf jequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:39 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
misschien doe ik gek en ga ik links staan maar mondjehe niet verder vertellen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
En daar is niks mis meequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Kunstmatige Intelligentie noemen ze het ook wel
Verschillende haarkleuren zijn een teken van schizofrenie.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:41 schreef Tigress74 het volgende:
En daar is niks mis mee
Ach, ze spreken in ieder geval dezelfde taal.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
Da's niet waar !! We hebben net even zitten overleggen en zijn het er unaniem over eens dat wij NIET schizofreen zijn !!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verschillende haarkleuren zijn een teken van schizofrenie.
ja jij hebt dus ook gekekenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
whahahahahhaha zoooo waaarquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ach, ze spreken in ieder geval dezelfde taal.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:46 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja jij hebt dus ook gekeken![]()
is jammer je ziet niet veel hequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
was nieuwsgierig
als je langer dan 10 seconden in leven blijft maak je misschien een kans jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar staat mijn vizier op gericht gijs,... dus dan sterf je![]()
ha ha door jou zeker komop man je bent nu al doof aan 1 kant dus ik weet via welke kant ik je ken besluipenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar staat mijn vizier op gericht gijs,... dus dan sterf je![]()
JAAAAAAAAAAAAAA MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:48 schreef Nadientje het volgende:
WAT VINDEN JULLIE NOU VAN MIJN KEYCORDDDDDDDDDDD
Kus jij je moeder met die mond?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:47 schreef gieling het volgende:
Klote fucking kut router
Ik hoopte op wat andere foto'squote:Op woensdag 30 juni 2004 13:47 schreef Nadientje het volgende:
[..]
is jammer je ziet niet veel he
Nou nou wat een grote woorden voor zo'n klein jochie !quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:47 schreef gieling het volgende:
Ik ben er ook weer
Klote fucking kut router
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:51 schreef Nadientje het volgende:
strolie heeft gewoon op mijn fotoboek gekeken![]()
Als je me nou eens kwam helpen, .... kom op... kom maar uit je tentje.. kooom maar..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als je langer dan 10 seconden in leven blijft maak je misschien een kans ja![]()
Meestal zijn die gasten hetro hoor strolquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Net liep hier een van de hoge bazen rond. Wat een iel mietje, die kan ik best hebben.
als het noiet lukt kom ik je wel helpen hoor geile beerquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Net liep hier een van de hoge bazen rond. Wat een iel mietje, die kan ik best hebben.
Zou giebel bij hem op cursus zijn gegaan? Gewoon 3 minuten campen gister.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
Als je me nou eens kwam helpen, .... kom op... kom maar uit je tentje.. kooom maar..
Goed hequote:Op woensdag 30 juni 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou giebel bij hem op cursus zijn gegaan? Gewoon 3 minuten campen gister.
Oooooh... ja.. mijn arme oor..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:48 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
ha ha door jou zeker komop man je bent nu al doof aan 1 kant dus ik weet via welke kant ik je ken besluipen![]()
als ik achter jou aanloop wordt ik alleen maar neergeknald omdat jij de in de weg staat bij de deurquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je me nou eens kwam helpen, .... kom op... kom maar uit je tentje.. kooom maar..
![]()
ja, als hij en Zeus alleen overblijven kan je net zo goed gaan poepenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou giebel bij hem op cursus zijn gegaan? Gewoon 3 minuten campen gister.
heej je hebt een smileyquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:55 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
als het noiet lukt kom ik je wel helpen hoor geile beer![]()
En noemde die nexiums lozers, daar moet je ook lef voor hebben hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:58 schreef Nadientje het volgende:
gieling schoot wel mooi thor neer
is 1 tegen 1 joe wil die joe stupit vakquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooooh... ja.. mijn arme oor..![]()
Morgen duelletje dan? Op live dan uiteraard![]()
![]()
ach je bent nog jong en onwetendquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:59 schreef gieling het volgende:
[..]
En noemde die nexiums lozers, daar moet je ook lef voor hebben hoor
Ik was gister aan het klagen dat ik zeker te vet was omdat ik altijd in deuropeningen blijf hangen. Toen kwam Zeus serieus met allerlei afvaltips die Nero ook had uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
als ik achter jou aanloop wordt ik alleen maar neergeknald omdat jij de in de weg staat bij de deur![]()
Gisteren 3 keer expres blijven staan bij die deur zodat je neergeknalt zou wordenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als ik achter jou aanloop wordt ik alleen maar neergeknald omdat jij de in de weg staat bij de deur![]()
ja op mijn werk wel daar werk ik nog met een oudere versie besturingssysteem.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:58 schreef Nadientje het volgende:
[..]
heej je hebt een smileydoen ze het nu wel dan?
die marocs doen dat idd altijd.. pssst meisje meisjequote:Op zondag 27 juni 2004 22:23 schreef Talena het volgende:
Ik ging gisteravond ff naar een vriendin die 10 min. van mij vandaan woont. Om een uur of 10 ging ik terug, hoor ik iemand achter me lopen "Psstt.. psstt" ik keek niet achter om, maar liep nog een blokje om, want ik vertrouwde het niet helmaal, "Meisje meisje, kijk toch eens achterom" maar ik keek niet om, ik wilde gewoon naar huis! Ik was inmiddels op de hoek van mijn straat grijpt ie me opeens bij m'n middel. Ik gillen,krijsen slaan, krabben whatever maar hij liet niet los, ik nog meer gillen "Oke oke.. laat dan maar.." en hij liep weg.
Wat was/ben ik geschrokken zeg.. Brrr... En dat allemaal in het centrum van Amsterdam..
Als iemand m tegen komt, sla m plz heel hard voor mij? beetje marrokaans/egyptische jongen, ong. 20 jaar en ruikt heel erg naar tabak
Het wordt tijd dat wij eens bang bang tegen marocs doen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:03 schreef Nadientje het volgende:
die marocs doen dat idd altijd.. pssst meisje meisje![]()
![]()
daar ben jij echt blij mee he NADIENquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:58 schreef Nadientje het volgende:
gieling schoot wel mooi thor neer
gister kwam de grote baas van de makro eten bij onsquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Whoehahahahahahahahhahaha die Zeusquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was gister aan het klagen dat ik zeker te vet was omdat ik altijd in deuropeningen blijf hangen. Toen kwam Zeus serieus met allerlei afvaltips die Nero ook had uitgeprobeerd.
”In het spel Zeus!!!”![]()
![]()
als ik jou of zeus neerschiet heb ik altijd een voldaan gevoel jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:05 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
daar ben jij echt blij mee he NADIEN![]()
whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was gister aan het klagen dat ik zeker te vet was omdat ik altijd in deuropeningen blijf hangen. Toen kwam Zeus serieus met allerlei afvaltips die Nero ook had uitgeprobeerd.
”In het spel Zeus!!!”![]()
![]()
Toen ik gister tegelijk Zeus en Odin neerschot gaf dat zo'n lekker gevoel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:06 schreef Nadientje het volgende:
als ik jou of zeus neerschiet heb ik altijd een voldaan gevoel ja![]()
of Odinquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Brown en Odinquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
www.consolegamers.nl is cooler.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:07 schreef kepler het volgende:
reviews schrijven is moeilijk... moet er nu eentje schrijven over Midtown Madness 3
voor games.fok.nl
spamquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:07 schreef kepler het volgende:
reviews schrijven is moeilijk... moet er nu eentje schrijven over Midtown Madness 3
voor games.fok.nl
ja weet ik niet.. je bent gewoon TE goed in dat spel...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:08 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
zeg me wat heb ik fout gedaan in mijn leven om dat te verdienen. Ik ben de liefste hageneez die er is geloof me nou
![]()
bij MM3 zit die geile franse stem van dat wijffie, daar kan je wat over schrijvenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:07 schreef kepler het volgende:
voor games.fok.nl
Please!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:09 schreef Nadientje het volgende:
ja weet ik niet.. je bent gewoon TE goed in dat spel...![]()
![]()
denk het niet ga in de sport school kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:08 schreef silver-surfer het volgende:
Thor... kom je vanavond ook in de stad kijken?
rrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttttquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:08 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
zeg me wat heb ik fout gedaan in mijn leven om dat te verdienen. Ik ben de liefste hageneez die er is geloof me nou
![]()
Nope ik lurk af en toe .....quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
Die nabesprekingen van RS3-avonden in de Gijsjes topics ook
Tiggy is zeker even een peukje roken.
Verstandigquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:10 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
denk het niet ga in de sport school kijken.
heb een slechte ervaring naa de laatste wedstrijd.
Zei iemand wat verkeert over mijn meissie en toen brak bijna de hel los.
Werd bijna rellen gijs in de den helder straat
Nero is eigenlijk overal wel slecht in..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:11 schreef Nadientje het volgende:
ik vind het wel triest dat ze alleen maar goed zijn in parade, want in de rest sucken ze gewoon
had jij geen fotos gemaakt in de efteling??quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Verstandig
Jammer...
Ga je vanavond in de stad kijken?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:14 schreef silver-surfer het volgende:
Verstandig
Jammer...
hij is ook zo coolquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nero is eigenlijk overal wel slecht in..
Die zelfmoord gisteravondquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef Nadientje het volgende:
hij is ook zo cool![]()
hij rent altijd zomaar op alles af
dat weet ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bij MM3 zit die geile franse stem van dat wijffie, daar kan je wat over schrijven![]()
best een leuk spel hoor trouwens.. heb alleen nooit online gespeeld
Nee.. ik had m'n film camera mee.. 10 minuten film heb ik ... maar dat is niet te postenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef Nadientje het volgende:
[..]
had jij geen fotos gemaakt in de efteling??
Ja... Brown vroeg toch nog of je kwam..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je vanavond in de stad kijken?
ik wilde die kastjes maandag doen maar dat is dus vandaag geworden, heb ze zaterdag pas gekochtquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heerst de pan uit idd..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hij is ook zo cool![]()
hij rent altijd zomaar op alles af
Thor??? Cho bedoel je??quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... Brown vroeg toch nog of je kwam..
We gaan met De Nexiums - Thor en Brown en ik..
gijs het was gewoon een maetje van me uit me eige straat. de hele den helder straat wou hem gelijk lynchen. moet hem ook ff niet zienquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Verstandig
Jammer...
geweldquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:19 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
gijs het was gewoon een maetje van me uit me eige straat. de hele den helder straat wou hem gelijk lynchen. moet hem ook ff niet zien
Geloof me lieverd ik sla niet snel maar als ze zulke dingen gaan zeggen dan vraag je er om hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
geweld
ok wat zei die danquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:22 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
Geloof me lieverd ik sla niet snel maar als ze zulke dingen gaan zeggen dan vraag je er om hoor![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Thor??? Cho bedoel je??
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:23 schreef Quinny het volgende:
Daaaaaggg
oh dus dat streepje was een minteken, snapte ik ook niet hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... Nee.. Thor gaat niet mee...
Cho wel... dat is toch een nexium
Domme lul..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Domme kleine lul..
Ik snap het gijs.. dan moet je idd niet gaan..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:19 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
gijs het was gewoon een maetje van me uit me eige straat. de hele den helder straat wou hem gelijk lynchen. moet hem ook ff niet zien
owwwwquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef Quinny het volgende:
Hallo ben alweer thuis. Daantje heeft koorts. je kan een eitje op hem pakken![]()
![]()
hij dacht eerst ff te kunnen vertellen of ze wel wist van mijn sexuele uitspattingen zoals paren clubs.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:23 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ok wat zei die dan
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef Quinny het volgende:
Hallo ben alweer thuis. Daantje heeft koorts. je kan een eitje op hem pakken![]()
![]()
Ik denk het. Hij heeft ook keelpijn, want het slikken gaat met veel moeite.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:26 schreef Nadientje het volgende:
[..]
owwww![]()
heeft ie een koudje gevat?
oww okee.. een hoer, dat zei hakkert ook tegen me en toen wilde sven hem ook slaan dus ok ik begrijp hetquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:26 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
hij dacht eerst ff te kunnen vertellen of ze wel wist van mijn sexuele uitspattingen zoals paren clubs.
Maar me meisje wist dat ik voor haar gewoon sexrelaties had.
Toen kwam hij zijn excuus aan bieden en toen noemde hij haar een hoer en toen ging het licht uit bij me
Gaat ze weer hoor Hahahahahaquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
geef hem maar een knuffeltje van papa nexiumquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:26 schreef Nadientje het volgende:
[..]
owwww![]()
heeft ie een koudje gevat?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef Nadientje het volgende:
[..]
oh dus dat streepje was een minteken, snapte ik ook niet hoor
papa nexium ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:27 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
geef hem maar een knuffeltje van papa nexium![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... Nee.. Thor gaat niet mee...
Cho wel... dat is toch een nexium
Domme lul..
Nadinequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef Nadientje het volgende:
[..]
oh dus dat streepje was een minteken, snapte ik ook niet hoor
Ok ik zal er nu over ophoudenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gaat ze weer hoor Hahahahaha
en dat wil ik echt niet horen want ik ben echt gek op haar en dan ben ik wel serieus.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:27 schreef Nadientje het volgende:
[..]
oww okee.. een hoer, dat zei hakkert ook tegen me en toen wilde sven hem ook slaan dus ok ik begrijp het
als het tegen surfer is mag je van mij wel gewoon doorgaan hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ok ik zal er nu over ophouden
Okquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als het tegen surfer is mag je van mij wel gewoon doorgaan hoor
of tegen chovind ik ook niet erg
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:32 schreef Nadientje het volgende:
quinny kom je dalijk ook rs3en![]()
ja ja door die kleine van me ben ik al 5 jaar holigan af. goed hequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
papa nexium ook
Is de koorts al een beetje gezakt??quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, Daan is weer wakker.
Wat kost het? Want dan kunnen we een fonds voor Surfer oprichtenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:32 schreef mr_Brown het volgende:
Surfer .... Hier een apparaajte voor je pipi![]()
http://www.pumptoys.com/pboy/bullpen.htm
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:34 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
ja ja door die kleine van me ben ik al 5 jaar holigan af. goed he
doe es een fotootjequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:34 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
Heeft die het nog steeds joh ? Als dat zou blijft blijf ik vanavond wel thuis !quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef Quinny het volgende:
![]()
Nee, maar er zit wel weer een beetje leven in hemquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Is de koorts al een beetje gezakt??
wat ben je toch een lieve echtgenoot voor je vrouwtjequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeft die het nog steeds joh ? Als dat zou blijft blijf ik vanavond wel thuis !
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:32 schreef mr_Brown het volgende:
Surfer .... Hier een apparaajte voor je pipi![]()
http://www.pumptoys.com/pboy/bullpen.htm
Nee hoor ik red me wel vanavond.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeft die het nog steeds joh ? Als dat zou blijft blijf ik vanavond wel thuis !
Ja zo gaat dat hequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:38 schreef Nadientje het volgende:
[..]
wat ben je toch een lieve echtgenoot voor je vrouwtje![]()
Zeker weten poep........ het is geen probleem hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee hoor ik red me wel vanavond.
hoe laat je hier een foto zien danquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:37 schreef Nadientje het volgende:
[..]
doe es een fotootje
We hebben het er vanavond nog wel overquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten poep........ het is geen probleem hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten poep........ het is geen probleem hoor
[img] internet adres van plaatje [/img]quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
hoe laat je hier een foto zien dan
foto op ftp zetten en dan de link naar de foto tussen de tags [img] en [/img] zettenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
hoe laat je hier een foto zien dan
Moet je een pak slaag ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:41 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:41 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk ventje heb je man!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:34 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan op naam van Sander M. en laten bezorgen naar je huisadresquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]Mag ik jou account daarvan even lenen ... dan bestel ik hem meteen
[mannentaal]eigenlijk verwacht ik niet anders dan dat je vanavond hier thuis zit om samen met mij Daantje te verzorgen[/mannentaal]quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee hoor ik red me wel vanavond.
dat gaat mij te ver ik begrijp voor geen meter waar jullie het over hebben dus dat komt wel een keer via msn of zo of misschien dat odin me thuis dat een keer uit ken leggenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:41 schreef Nadientje het volgende:
[..]
foto op ftp zetten en dan de link naar de foto tussen de tags [afbeelding] zetten
Ja precies, daarom vroeg ik ook of ze het zeker wistquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef kepler het volgende:
[..]
[mannentaal]eigenlijk verwacht ik niet anders dan dat je vanavond hier thuis zit om samen met mij Daantje te verzorgen[/mannentaal]
Geil ! Wanneer ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
dat gaat mij te ver ik begrijp voor geen meter waar jullie het over hebben dus dat komt wel een keer via msn of zo of misschien dat odin me thuis dat een keer uit ken leggen
Is goed poep!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
We hebben het er vanavond nog wel over
lijkt me heeeeeeeeerlijk odin.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet je een pak slaag ?![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef kepler het volgende:
[..]
[mannentaal]eigenlijk verwacht ik niet anders dan dat je vanavond hier thuis zit om samen met mij Daantje te verzorgen[/mannentaal]
whahahahahahaquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
lijkt me heeeeeeeeerlijk odin.
Bespaart me 300 euro in club doma
Een echt vriendquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan op naam van Sander M. en laten bezorgen naar je huisadreskomt in orde
en sterk hequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Leuk ventje heb je man!
Behoorlijk rap.. voor je het weet staat ie 100 meter verder
niet danquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
hij belt vast meteenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef Quinny het volgende:
Sjo bel me eeven als je tijd hebt
Ja he Gijs.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:48 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk zo Thor op Fok
Fun 4 Twoquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
lijkt me heeeeeeeeerlijk odin.
Bespaart me 300 euro in club doma
Al klaarquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hij belt vast meteen
Ja mooi... dat bloedde nog goed zegquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:47 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
[..]
en sterk he
je zag het aan zeas zijn hand en die lag goed open
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:52 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
en club doma is in den haag hoer
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:52 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
en club doma is in den haag hoer
Ja idd,.... anders komt ie naar je huis,.... pist op je xbox... en en... nou de rest weet jequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach ... laat maar
Jij kent dat soort clubs????quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... ja dat zal best,... maar je kende moordrecht ook zei je laatst..
Ach ... laat maar
Ja .. precies.. ik ben wel vaker de lul hier.. en daar.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja idd,.... anders komt ie naar je huis,.... pist op je xbox... en en... nou de rest weet je
Ik heb er gewoond ... tenminste.. in moordrecht dan.. ik kwam er elke dag langs..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:55 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Jij kent dat soort clubs????
vaste klant daar dusquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond ... tenminste.. in moordrecht dan.. ik kwam er elke dag langs..
Ff zwaaien naar bekenden en dan naar het werk...
Nee,............. te hardquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond ... tenminste.. in moordrecht dan.. ik kwam er elke dag langs..
Ff zwaaien naar bekenden en dan naar het werk...
Weet ik veel dat die neger ook met jullie meemocht.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:18 schreef silver-surfer het volgende:
Ja... Brown vroeg toch nog of je kwam..
We gaan met De Nexiums - Thor en Brown en ik..
neeeeee nooit....... doequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,............. te hard![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ff zwaaien naar bekenden mijn moeder en dan naar het werk...
Ik verwachtte ook al zoiets.. daarom heb ik het gepost..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,............. te hard![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Voor Brown
[..]No offence Gijs
![]()
![]()
![]()
Bediening wil je ook tijdens de wedstrijd he..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die neger ook met jullie meemocht.
Gezellig! Doe die cunts de groetjes.
Stoken een hobby van jequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]![]()
hhhaaaaaaaaaarrrrrrdddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Slurfer pak hem !!!!
Ohwnee..dat vind hij lekker
deze is wel heel erg hard hoor!!
Ok.... die verwachtte ik niet..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Voor Brown
[..]No offence Gijs
![]()
![]()
![]()
Je weet wie het zegt Gijsquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ok.... die verwachtte ik niet..
Hoer...
Toen je net even weg liep begon ze over jou gijs... twas verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stoken een hobby van je?
Erg hequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Toen je net even weg liep begon ze over jou gijs... twas verschrikkelijk![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stoken een hobby van je?
Tuurlijk.. Jood!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt Gijs![]()
![]()
Doe maar niet...zal je zien dat ik weer te laat ben en dan moeten jullie zo lang wachtenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg heWe zouden haar eigenlijk eens op moeten wachten !
Top bolle klootzakquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Jood!!
Ja het is altijd iemand anders he bij jouquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:10 schreef Tigress74 het volgende:
[..]dat laat ik aan jou over...daar ben jij veel beter in
Haar d'r pet laten opeten enzoquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg heWe zouden haar eigenlijk eens op moeten wachten !
Nog een peuk doen dan Aidspatient?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Top bolle klootzak
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nog een peuk doen dan Aidspatient?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het is altijd iemand anders he bij jou
Het zal me aan me reet roesten Gijsquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:13 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff, gezeik weer met de NS en P&O om een nieuwe jaartraject in te leveren. Volgens mij heb ik nu alle goede papieren opgestuurd. En net op tijd want het moet voor vrijdag verwerkt zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten Gijs
Er zijn twee smilies die ik bij jouw posts niet trek. Dat is dezequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef Tigress74 het volgende:
[..]heeel soms ben ik het zelf
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Haar d'r pet laten opeten enzo![]()
Doen we..![]()
Ja no offence naar iedereen maar af en toe grof zijn heerstquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... haaaaard
2060 zoiets.. heb je dan iets?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:16 schreef Tigress74 het volgende:
[..]![]()
wanneer ga je mijn auto nou wassen trouwens ??
Dat weet ik Gijs.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
Het zal me aan me reet roesten Gijs
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn twee smilies die ik bij jouw posts niet trek. Dat is dezeen deze
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat weet ik Gijs.Maar ik moest het toch van me afschrijven.
En nu ga ik kastjes ophangen en een router kopen terwijl ik worstelfilmpjes met bittorent download.
Hey jij was degene die de weddenschap aan wilde gaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
2060 zoiets.. heb je dan iets?
Het was niet serieus bedoeld heerlijke munt uit ezel trekkende Gijsquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik toch! Ik kan wel wat hebben kleintje.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:18 schreef Chocobo het volgende:
Het was niet serieus bedoeld heerlijke munt uit ezel trekkende Gijs
middelvingersmiliequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nu ga ik kastjes ophangen en een router kopen terwijl ik worstelfilmpjes met bittorent download.
Rot toch op man.. je meent het wel..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja no offence naar iedereen maar af en toe grof zijn heerstKom op.... doe er een terug bij me
Ik post wel wat zo !
Jazzclub Gijs.... lijkt me heeeeerlijk als je ook komt !quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:18 schreef Thor-Nexium-op-werk het volgende:
hey slurfer waar gaan jullie kijken dan
*ppsssttt* Hij vind de bijnaam "Ieltje" erg leukquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik toch! Ik kan wel wat hebben kleintje.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rot toch op man.. je meent het wel..
Gebruik toch eens de smilies die je bedoelt rat..
Cho is de anti Christ gijs.. tis een hoer.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is Cho de laatste tijd trouwens hard. :’) Of is dit zijn ware aard en heeft hij het gevoel dat hij zich niet meer hoeft in te houden nu we toch vrienden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |