quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:19 schreef pAin het volgende:
*snuf snuf*
* erikkll jaloersheid beetje ruikt.
1 of andere voetballervrouw die toevallig zelf ook nog wel es op tv komt langsspringen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:20 schreef Swi3rRules het volgende:
Wie de Fok is Silvie Meis?
De Yoko Ono van het Nederlandse voetbal!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:20 schreef Swi3rRules het volgende:
Wie de Fok is Silvie Meis?
Ik twijfel absoluut niet aan je reukvermogen, echter jaloers ben ik zeker niet! Geld verdien ik zelf ook genoeg en ik leef liever in de anonimiteitquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:19 schreef pAin het volgende:
*snuf snuf*
* Yodaah jaloersheid beetje ruikt.
of moet ik vragen wil ik haar kennenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
De Yoko Ono van het Nederlandse voetbal!
moeten ze maar niet beroemd zijnquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef vdo28 het volgende:
Waarom interesseert ons dit??
Leef en laat leven..
Geouwehoer met beroemde mensen altijd..
Zijn jullie jaloers ofzo?
De vraag rijst bij mij: hoe láng blijven ze nog bij elkaar (overigens gun ik ze alle geluk van de wereld samen)quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:23 schreef ShaoliN het volgende:Dr aanwezigheid bij de wedstrijd tegen Zweden deed me trouwens al vermoeden dat het iig niet over is.
Watch Babetrap on TMF zou ik zeggen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:24 schreef Swi3rRules het volgende:
[..]
of moet ik vragen wil ik haar kennen
Het is maar wat je wilt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef Els_saai het volgende:
Neeee!!!![]()
Raffie is van mij!
K*twijf!
Misschien maak je nog kans in je bikini in het Vondelpark, wie weet 'Schwalbt' hij wel over je heen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef Els_saai het volgende:
Neeee!!!![]()
Raffie is van mij!
K*twijf!
Wat mot je nou met die achterlijke kamper?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef Els_saai het volgende:
Neeee!!!![]()
Raffie is van mij!
K*twijf!
Compleet verbouwd en opgetuigd ...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:32 schreef BobRooney het volgende:
ik hoop een beetje op het Nada van Nie effect...dat dus niemand meer wat van haar hoort...en dan duikt ze over 15 jaar weer op ofzo...
Da's niet zo raar, trouwen, kindjes krijgen, en vervolgens het huis niet meer uitkomen omdat je voor de kids moet zorgen en het mannetje zorgt voor een positief geldsaldo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:39 schreef BobRooney het volgende:
Nada van Nie is trouwens de vrouw van Bryan Roy...ze was best wel bekend toen, maar toen ze trouwde, verdween ze van het toneel
Scherp!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:41 schreef daeri het volgende:
Dát stond er dus in dat sms-je
precies...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:41 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Da's niet zo raar, trouwen, kindjes krijgen, en vervolgens het huis niet meer uitkomen omdat je voor de kids moet zorgen en het mannetje zorgt voor een positief geldsaldo.
Zou Rafael ook de belasting ontduiken??quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat mot je nou met die achterlijke kamper?
En wiet kweken...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:45 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Zou Rafael ook de belasting ontduiken??![]()
komt hij geld tekort? of misschien is het wel een tuinhobby van zijn vaderquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wiet kweken...
Hij doet me altijd denken aan Jan Jaap van der Wal als 'ie lacht... Alleen heeft vd Wal een mooiere lach...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:17 schreef Yodaah het volgende:
(is het jullie niet opgevallen dat Raf op een struisvogel lijkt als hij lacht?)
En waarom kwam hier in dit topic specifiek?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef vdo28 het volgende:
Waarom interesseert ons dit??
Leef en laat leven..
Geouwehoer met beroemde mensen altijd..
Zijn jullie jaloers ofzo?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:56 schreef Kontiki het volgende:
"zeer betrouwbare bron"
Wat een Prive-niveau...
In dat geval, wat doet Van der Meyde in hemelsnaam in de opstelling???quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef erikh het volgende:
Als er na afgelopen seizoen nog veel interesse voor v/d Vaart is uberhauptHij had absoluut geen goed seizoen, was geen schim van de speler die hij het seizoen ervoor was. Ik hoop voor hem dat hij heel snel zijn vorm terugvindt want anders wordt het gewoon een bankzitter ergens in het buitenland.
Hij heeft toch nog niet gespeeld in Portugal?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef erikh het volgende:
Als er na afgelopen seizoen nog veel interesse voor v/d Vaart is uberhauptHij had absoluut geen goed seizoen, was geen schim van de speler die hij het seizoen ervoor was. Ik hoop voor hem dat hij heel snel zijn vorm terugvindt want anders wordt het gewoon een bankzitter ergens in het buitenland.
Kan iemand deze foto niet ff 'morphen', kunnen we zien hoe hun struisvogelkind eruit gaat zien!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
dit is het stel, voor wie niet weet waar het hier over gaat. Ja ik vind het ook allebei lelijkerds, maar goed, als ze happy zijn met elkaar...
Nee volgens mij niet, hooguit warm lopenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog niet gespeeld in Portugal?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt... hij lijkt inderdaad op Van der Wal.
ik heb het over het seizoen bij ajax, maar hij viel toch in tegen tsjechie, scoorde nog bijna de 3-3 weet je nogquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog niet gespeeld in Portugal?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:41 schreef erikh het volgende:
[..]
ik heb het over het seizoen bij ajax, maar hij viel toch in tegen tsjechie, scoorde nog bijna de 3-3 weet je nog
en wat v/d Meyde in de opstelling doet, euh niet naar zijn niveau spelen helaasterecht dat ie vanavond zeer waarschijnlijk niet in de basis staat.
quote:ik heb het over het seizoen bij ajax, maar hij viel toch in tegen tsjechie, scoorde nog bijna de 3-3 weet je nog
Helemaal strak van de botox duikt ze dan wel weer op als Peter R de Vries wat oplichters op een woonwagenkamp met de verborgencamera betrapt op de verkoop van onbestaande GSM toestellen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:32 schreef BobRooney het volgende:
ik hoop een beetje op het Nada van Nie effect...dat dus niemand meer wat van haar hoort...en dan duikt ze over 15 jaar weer op ofzo...
HAHAHAHHAAHAHA!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:29 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Watch Babetrap on TMF zou ik zeggen!
Sylvie vraagt aan BN'er: zo dus jij vindt karten heel erg leuk?
BN'er: ja dat klopt!
Sylvie: hi hi
BN'er: zal ik jou ff karten..ehm ik bedoel, zullen wij samen een keer karten??
Sylvie: hi hi, ik denk dat Raf dat niet zo leuk vindt...
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tja, als je de prestaties van Raf statistisch gaat analysren in de tijdlijn kun je met 99% zekerheid zeggen dat de trendbreuk in zijn prestaties is veroorzaakt door de komst van Silvie.
Die glamourwereld heeft echt geen invloed op zijn voetbalprestaties..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
absoluut.
Hij moet zich gauw terug trekken uit die glamour-wereld en gewoon weer normaal gaan voetballen
dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die glamourwereld heeft echt geen invloed op zijn voetbalprestaties..
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
dat is jouw mening.
ik vind van wel........
Is dat helemaal over dan, die vriendschap?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:44 schreef Sanneke het volgende:
Dat waren haar vroegere best friend Touriya en die Oger telg
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:50 schreef Harry_Sack het volgende:
hahaha, ik ben ouderwets opgevoed, de tmfslet:\')
De truukjes van Sylvie Meeeeeeeeeeeeeis...![]()
Dat kreng overstemt de trainer natuurlijk, zie je van der Vaart de hele tijd van : wat? wat zegt ie? wat?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:21 schreef Yodaah het volgende:
[..]ze kan beter de volgende keer bij Ajax als cheerleader aan de slag
quote:'Ik huilde van blijdschap en geluk'
Rafael op de knieën voor Sylvie
Door Martijn van Stuyvenberg
Rafael van der Vaart en Sylvie Meis gaan trouwen, bijna anderhalf jaar na hun allereerste ontmoeting.
Rafael en Sylvie tijdens het kampioensfeest van Ajax, vóór het aanzoek.
De 21-jarige stervoetballer van Ajax heeft vlak voor het Europese Kampioenschap in het diepste geheim zijn zes jaar oudere vriendin ten huwelijk gevraagd. De datum is ook al bepaald: op 4 juni 2005 zullen Sylvie en Rafael elkaar het ja-woord geven in zijn geboorteplaats Heemskerk.
In een interview met het glamourblad Pulse maakt het stel vandaag een einde aan maandenlange speculaties over voor- en tegenspoed binnen hun relatie. Openlijk praten zij over hun op handen zijnde huwelijk en hoe het aanzoek is gegaan. Tijdens een vakantie in het Spaanse Marbella overrompelde Van der Vaart zijn Sylvie volkomen.
,,Na een heerlijk diner stelde ik haar voor om een strandwandeling met me te maken. Toen ik zag dat we alleen waren, ben ik door mijn knieën gegaan en heb ik haar om haar hand gevraagd'', vertelt Rafael in het blad.
Voor Sylvie was dit het mooiste moment van haar leven. ,,Ik huilde van blijdschap en geluk en daarna heb ik vier dagen lang voortdurend naar mijn hand gekeken omdat ik steeds naar die mooie ring wilde kijken.'' Zonder tranen, maar net zo emotioneel was ook Rafael nadat Sylvie ja zei: ,,Huilen moest ik niet, omdat ik ben niet zo'n emotioneel mens ben, maar er ging wel van alles door mij heen.''
Voor Sylvie en Rafael is het een enorme opluchting dat ze nu openlijk kunnen spreken over hun op handen zijnde huwelijk. ,,We hebben het grote nieuws even voor onszelf gehouden, maar nu mag de hele wereld het weten. Nog voor het huwelijk gaan we samenwonen en we willen het liefst twee kinderen'', zeggen ze zeer stellig. En nee, Sylvie blijkt niet zwanger te zijn.
De afgelopen anderhalf jaar was het niet altijd even makkelijk voor beiden. Vooral Sylvie kreeg het zwaar te verduren in de media. Er werd getwijfeld aan haar oprechte gevoelens voor Rafael en andersom werd er in zijn kringen hardop afgevraagd wat hij nu moest met een showbizzvriendin. Ook de bladen deden er een schepje bovenop, door te suggereren dat de twee een knipperlichtrelatie zouden hebben.
Daarover vertelt Sylvie: ,,Er is nooit tegenspoed is geweest. Wij hadden elkaar gevonden en we waren gelukkig. Wij zijn niet anders dan ieder onbekend stel: we gaan allebei elke dag naar ons werk en we komen 's avonds weer thuis. Ik snapte dus niets van alle kritiek en beschuldigingen die we over ons heen kregen in het begin van onze relatie.''
Rafael is er nog korter over: ,,Het is heel simpel: twee bekende mensen houden van elkaar.''
Mocht Rafael een betrekking in het buitenland krijgen, dan gaat Sylvie gewoon met hem mee. Ze is bereid haar tv-carrière op een laag pitje te zetten, dan wel op te geven voor haar aanstaande echtgenoot. Maar één ding wil ze graag de wereld uithelpen: ze zijn niet de Nederlandse Beckhams.
Sylvie: ,,De Beckhams uiten zich op veel grotere schaal naar de buitenwereld toe. David is waanzinnig ijdel en heeft bij vrijwel elke wedstrijd een andere coupe. Een groot verschil met Rafael.''
Waarop Rafael in het Pulse-interview reageert met: ,,En misschien zijn de Beckhams, net als wij, ook wel doodgewone mensen.''
Wie zegt dat ze dat zijnquote:Maar één ding wil ze graag de wereld uithelpen: ze zijn niet de Nederlandse Beckhams.
Hahahahaha!!!! Ik kende eerst mensen die soort Struisvogels op hun erf hadden... die hoofden van die beesten zien er echt te grappig uitquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:13 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ik dat niet meteen zag Gekkie![]()
![]()
Trouwen. Duh.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:43 schreef speknek het volgende:
Dat knulletje is 21, wat moet hij voor het altaar?.
Vind t ook leuk hoor... ze passen ook echt bij elkaarquote:Op woensdag 21 juli 2004 01:40 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik vind het een heel mooi koppel, en hoop dat ze heel gelukkig worden saampjes!
Vind het vreselijk kinderachtig dat hier zo'n ophef over is, wij kennen ze niet persoonlijk dus kunnen we er ook niet over oordelen. Het is altijd toch prachtig als mensen verliefd zijn en gaan trouwen?
Ze komen op mij iig erg leuk en lief over, veel geluk gewenst!!![]()
Moet dat nou echt bij ons in het dorp...quote:De datum is ook al bepaald: op 4 juni 2005 zullen Sylvie en Rafael elkaar het ja-woord geven in zijn geboorteplaats Heemskerk
i.d.d beide lekker oppervlakkigquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:10 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vind t ook leuk hoor... ze passen ook echt bij elkaar
En toch lijkt hij op een struisvogel
Van de week dacht ik precies hetzelfde bij een andere foto van deze voetballer in de krant.quote:
Of andersom....quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:40 schreef Els_saai het volgende:
Nee!!! Nee!!!!![]()
Raffie doe het niet!!!! Die snollebak gaat je toch bedriegen!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:13 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ik dat niet meteen zag Gekkie![]()
![]()
Kan zijn, maar Raf heeft de centenquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van de week dacht ik precies hetzelfde bij een andere foto van deze voetballer in de krant.
Kloon van Jan Jaap.
Ik ben toch veel knapper .. Sylvie waarom..![]()
Wéét hij wat überhaupt wat een altaar is? Zou zijn vocabulaire al verder ontwikkeld zijn dan: dikke tieten, geld, PC Hooftstraat en lachen naar het (struis)vogeltje?quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:43 schreef speknek het volgende:
Dat knulletje is 21, wat moet hij voor het altaar?.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:56 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Zouden ze al een woonwagen hebben uitgezocht?![]()
Wat een afgunst.quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:40 schreef Els_saai het volgende:
Nee!!! Nee!!!!![]()
Raffie doe het niet!!!! Die snollebak gaat je toch bedriegen!!![]()
![]()
![]()
kwalificatiewedstrijd Nederland - Roemenie 4 juni 2005quote:De datum is ook al bepaald: op 4 juni 2005 zullen Sylvie en Rafael elkaar het ja-woord geven in zijn geboorteplaats Heemskerk.
ze zullen toch heus wel alternatieve data hebben? .... een stuk of 8?? moet ze maar niet met een voetballer trouwen hoor...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef lily het volgende:
[..]
kwalificatiewedstrijd Nederland - Roemenie 4 juni 2005
Yep idd.... en geen kapsones (niet meer dan elke andere Rotterdammer iig)quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:21 schreef Yodaah het volgende:
tot mijn grote ontsteltenis, zag ik haar gister (in een herhaling) van Voetbalvrouwen bij SBS6. Nada van Nie vraagt aan Sylvie: 'heb je een beetje verstand van voetballen?', Sylvie: 'nee, dat niet echt maar ik weet heus wel wat buitenspel is' .. yeah right
Trouwens, dat vrouwtje van John de Wolf da's pas een kicke wijf!!Ze praat recht door zee en praat geweldig plat Rotterdams!
Mooi, kunnen we een echte voetballer inzetten in plaats van Rafjequote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef lily het volgende:
[..]
kwalificatiewedstrijd Nederland - Roemenie 4 juni 2005
v/d Vaart stond er de laatste tijd ook zo vaak in hèquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:46 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we een echte voetballer inzetten in plaats van Rafje
Maar zat wel in de selectiequote:Op donderdag 22 juli 2004 11:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
v/d Vaart stond er de laatste tijd ook zo vaak in hè
Klopt zie: Silvie is een jokkebrokquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:57 schreef nielsie het volgende:
Sylvie is een absolute gold-digger. Gisteren in herhaling van 'voetbalvrouwen'(gepresenteerd door de dwerg met de allerdikste ass ever, mode politie, ha!) durfde Meis te beweren dat ze niks van voetbal wist.... LEUGENAAR! Ze had daarvoor immers al relatie met voetballer gehad!
Ik vind Sylvie eng, 26 jaar, té volwassen en dan een knul van 21 naar het altaar slepen. Weet dat ze dat bij de club prima vinden, hoe jonger gekooid, de beter, maar ik vind dat zo'n knul er lekker op los moet N**ken, anders krijgt hij later (Beckham-)spijt!
Enneh: Ben ik de enige die vind dat Sylvie ontzettend LELIJKE HANGTIETEN heeft? Die moeder van Borsato had het over de prachtige boezem van sylvie....
wat zij aan had kon dus ècht niet!quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:57 schreef nielsie het volgende:
Sylvie is een absolute gold-digger. Gisteren in herhaling van 'voetbalvrouwen'(gepresenteerd door de dwerg met de allerdikste ass ever, mode politie, ha!)
Maarten Atmodikoro, dat klinkt errug Javaans! een pinda! positief bedoeld!quote:.. durfde Meis te beweren dat ze niks van voetbal wist.... LEUGENAAR! Ze had daarvoor immers al relatie met voetballer gehad!
quote:Ik vind Sylvie eng, 26 jaar, té volwassen en dan een knul van 21 naar het altaar slepen. Weet dat ze dat bij de club prima vinden, hoe jonger gekooid, de beter, maar ik vind dat zo'n knul er lekker op los moet N**ken, anders krijgt hij later (Beckham-)spijt!
en nee, je bent niet de enige!quote:Enneh: Ben ik de enige die vind dat Sylvie ontzettend LELIJKE HANGTIETEN heeft? Die moeder van Borsato had het over de prachtige boezem van sylvie....
Als ze dat ooit tegen mij zeggen, zou ik op mijn beurt weer zeggen: 'Nee, jullie trekken volle zalen en lage kijkcijfers en misschien een volle hoofddoek met dat rastapeenhaar of scoor je een figurantenrol in LOTR als wat-ik-ook-draag-het-ziet-er-niet-uit-Hobbit'quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:02 schreef nielsie het volgende:
Snap dan toch echt niet dat in de media die platte vleespannekoeken van haar 'lekkere tieten' genoemd worden!
Om te kotsen...dat ouwelijke gelul van die griet!
En indeed: die Nada van Nie draagt zulke domme kleding, die andere presentatrice van Modepolitie helemaal, met dat dooie rastahaar, dat is zooooo passé! Krijg echt kromme tenen als ik die wijven mensen aan zie houden "Je ziet er niet uit"...
Ja, dán zouden ze pas hoge kijkcijfers scoren!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:19 schreef nielsie het volgende:
Hihi, zal best wel eens gezegd zijn (of iets van die strekking), maar dat zenden die 2 nono's natuurlijk niet uit!
*grin* Nada: 'Zow, Patty...weer kleren aan van je overleden oma?', Patty: 'Zeg, zou jij niet eerst 10 kilo afvallen voor je die broek aandoet?'quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:23 schreef nielsie het volgende:
Ik zou zeker kijken, lopen die 2 horken op een of ander festival "Jouw broek staat niet leuk"..."Nee, jouw verlopen kop is lekker, domme Dollydot! En jij mot helemaal je bek houden, midget met mega-ass!".... hahahaha, ik zou fan zijn en ervoor thuis blijven!
Haar contract bij TMF wordt niet verlengd. Ze gaat misschien op freelance-basis voor de muziekzender werken, maar ze blijft geen fulltime VJ daar.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:05 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
het is gewoon een klein opdondertje dat gewoon media geil is..!!
En het gaat tmf gewoon om haar uiterlijk. Want iemand met zo'n stem wou ik dus nooit in mn programma hebben!!
De nederversie van Newlyweds....quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Het is nog slechts wachten tot we een real-life soap over het leven van Silv en Raf krijgen![]()
Da's niet zo raar, manlief in spé zal eerdaags naar het buitenland vertrekken. Een full-time job zit er toch niet in voor haar (alsof zij dat zo erg vindt)quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Haar contract bij TMF wordt niet verlengd. Ze gaat misschien op freelance-basis voor de muziekzender werken, maar ze blijft geen fulltime VJ daar.
Ik zie het helemaal voor me:quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:51 schreef Ole het volgende:
[..]
De nederversie van Newlyweds....![]()
quote:We gaan toch maar even een komkommertje schillen: Sylvie Meis is weer eens van management gewisseld. Wie in de toekomst Meis wil boeken voor een schnabbel zal zich moeten wenden tot Essel Sports Management. Sports Management? Juist, het kantoor van Sören Lerby waar ook de zaken van vriendje Rafael worden waargenomen. Het suggereren naar de reden achter de switch (gezinskorting?) vertrouwen wij volledig toe aan de roddelbladen.
Het is voor Sylvie alweer haar vijfde management. Na Paul Schouwenaar, Spiros Chalos, Dirk Wout en Frank Wisse moet het sportkantoor ervoor gaan zorgen dat ze onder meer een website gaat krijgen. Dan kan ze daar haar sieraden verkopen.
Nee, dat lijkt ze niks, zag ik in een interviewquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Het is nog slechts wachten tot we een real-life soap over het leven van Silv en Raf krijgen![]()
Ach, dommer dan die Jessica kan ze noooit zijn!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:51 schreef Ole het volgende:
[..]
De nederversie van Newlyweds....![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:50 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Ach, dommer dan die Jessica kan ze noooit zijn!![]()
Bestaat er een Dwarf Models Inc.?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]Silvie heeft n mooi en lief hoofdje, ze kan t beter bij modellenwerk houden.
Sylvie vraagt aan BN'er: zo dus jij vindt karten heel erg leuk?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze aardig in de buurt komt hoor! Heb je haar wel eens een "interview" zien afnemen op TMF ?
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:33 schreef woediewokkie het volgende:
dat haar alleen al van der...ziet der niet uit......gaat een werkwoord worden,doe niet zo SILVIE..MEIS
Zou me niets verbazenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Had zij niet ook tijdens het EK een keer gezegd: 'Nee, ik trek niets oranjes aan. Nou ja, mss doe ik wel mijn oranje Gucci pumps aan...'
een typisch geval van merkgeil?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen![]()
Ze stond er ook met een Louis Vuitton tasje....quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:24 schreef Yodaah het volgende:
[..]
een typisch geval van merkgeil?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze stond er ook met een Louis Vuitton tasje....
helemaal mee eens, geef mij maar die betaalbare van de Zara, H&M. Zelfs bij de V&D heb je leuke voor weinig geld... ik denk niet dat Syl daar graag shopt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:29 schreef Duiveltja het volgende:
Die tasjes zijn oerlelijk maar omdat er Louis Vuitton op staat kopen vrouwen ze als gekken
Sneijder, Davids, Robben and lots of more.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:58 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Maar zat wel in de selectie![]()
Zal het even verduidelijken: kunnen we een echte voetballer in de selectie opnemen ipv Rafje.
Zo goed??![]()
Heeft hij al een vriendin?quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:42 schreef nielsie het volgende:
Mackaay rules
Daar voel je niets van...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:30 schreef nielsie het volgende:
vrouw en kids!
Overmars wellichtquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Is er eigenlijk een goede voetballer die nooit getrouwd is geweest of geen vaste relatie heeft van boven de 23?
Die vrouwen leggen ze slim vast lijkt het inderdaad wel![]()
![]()
weet ik niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:47 schreef nielsie het volgende:
Ole, off topic, je kat is niet mijn poes!
Slowchat, wat jullie nu doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:45 schreef nielsie het volgende:
mmm, wat is sc?
moet je er wel komen static..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:46 schreef static het volgende:
[..]
Slowchat, wat jullie nu doen.
ShowChat #22: Something Beautiful 8-)
ik gun ze in elk geval alle geluk en liefde van de wereld, echter...hij 21 en Syl 26???quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:47 schreef komrad het volgende:
wat vinden jullie nu van het huwelijk van Sylvie en Raf
- Dat er teveel aandacht aan wordt besteed.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:47 schreef komrad het volgende:
wat vinden jullie nu van het huwelijk van Sylvie en Raf
Hij woont al een tijdje niet meer op het kamp, dus dat lijkt me stug.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:30 schreef nielsie het volgende:
Ik voorspel...dat Syl 9 maanden na het huwelijk een gedrochtje zal baren. Ongeveer 2,5 jaar later komt Shownieuws met de slet van Raf als presentatrice en Sylvie blijft toch bij hem...zijn het toch de aftreksels van de Beckhams!
Hoe zou het kind gaan heten, waar het verwerkt is wordt zijn/haar naam: Kampertje van de Vaart?
wie weet straks ook een kast van een 'buitenhuis', dichtbij mamsie, papsie, omie enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:41 schreef nielsie het volgende:
zijn roots liggen er wel....
of Heemskerk van der Vaart of Mallorca van der Vaart?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:30 schreef nielsie het volgende:
Ik voorspel...dat Syl 9 maanden na het huwelijk een gedrochtje zal baren. Ongeveer 2,5 jaar later komt Shownieuws met de slet van Raf als presentatrice en Sylvie blijft toch bij hem...zijn het toch de aftreksels van de Beckhams!
Hoe zou het kind gaan heten, waar het verwerkt is wordt zijn/haar naam: Kampertje van de Vaart?
Sjees zie je het voor je? Uiterlijk van haar vader, de tieten van haar moeder, aanleg om te voetballen (truukjes van V.d. Vááárt), hairextensions (moet wel want er komt weinig soeps uit de haarzakjes van V.d. Vaart) en later een tv-programma presenteert (met hoge zaaddodende (struisvogel)ogen-gehalte) 'Hoe is het om een dochter te zijn van beroemde ouders?'quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:09 schreef nielsie het volgende:
Mallorca van der vaart klinkt lekker!hihi, we wachten af!
of lesbos v/d vaart..............of die plaats in irak...kut v/d vaartquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:09 schreef nielsie het volgende:
Mallorca van der vaart klinkt lekker!hihi, we wachten af!
We kunnen er een topic over openen. "Bespeelt Raf de ster van Sylvie?" Doe jij het of doe ik het?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:03 schreef nielsie het volgende:
hahaha, das een goeie, nooit bedacht, die dikke koeman wil het natuurlijk niet bekennen (met zijn dikke kop en bolle kontje!). En zou raf haar ster wel bespelen... hihi
Ja, meteen na open topic 'slotje', ik prefereer liever 'schopje'quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Beter van niet, anders worden modjes boosjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |