quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:19 schreef pAin het volgende:
*snuf snuf*
* erikkll jaloersheid beetje ruikt.
1 of andere voetballervrouw die toevallig zelf ook nog wel es op tv komt langsspringen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:20 schreef Swi3rRules het volgende:
Wie de Fok is Silvie Meis?
De Yoko Ono van het Nederlandse voetbal!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:20 schreef Swi3rRules het volgende:
Wie de Fok is Silvie Meis?
Ik twijfel absoluut niet aan je reukvermogen, echter jaloers ben ik zeker niet! Geld verdien ik zelf ook genoeg en ik leef liever in de anonimiteitquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:19 schreef pAin het volgende:
*snuf snuf*
* Yodaah jaloersheid beetje ruikt.
of moet ik vragen wil ik haar kennenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
De Yoko Ono van het Nederlandse voetbal!
moeten ze maar niet beroemd zijnquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef vdo28 het volgende:
Waarom interesseert ons dit??
Leef en laat leven..
Geouwehoer met beroemde mensen altijd..
Zijn jullie jaloers ofzo?
De vraag rijst bij mij: hoe láng blijven ze nog bij elkaar (overigens gun ik ze alle geluk van de wereld samen)quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:23 schreef ShaoliN het volgende:Dr aanwezigheid bij de wedstrijd tegen Zweden deed me trouwens al vermoeden dat het iig niet over is.
Watch Babetrap on TMF zou ik zeggen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:24 schreef Swi3rRules het volgende:
[..]
of moet ik vragen wil ik haar kennen
Het is maar wat je wilt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef Els_saai het volgende:
Neeee!!!![]()
Raffie is van mij!
K*twijf!
Misschien maak je nog kans in je bikini in het Vondelpark, wie weet 'Schwalbt' hij wel over je heen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef Els_saai het volgende:
Neeee!!!![]()
Raffie is van mij!
K*twijf!
Wat mot je nou met die achterlijke kamper?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef Els_saai het volgende:
Neeee!!!![]()
Raffie is van mij!
K*twijf!
Compleet verbouwd en opgetuigd ...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:32 schreef BobRooney het volgende:
ik hoop een beetje op het Nada van Nie effect...dat dus niemand meer wat van haar hoort...en dan duikt ze over 15 jaar weer op ofzo...
Da's niet zo raar, trouwen, kindjes krijgen, en vervolgens het huis niet meer uitkomen omdat je voor de kids moet zorgen en het mannetje zorgt voor een positief geldsaldo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:39 schreef BobRooney het volgende:
Nada van Nie is trouwens de vrouw van Bryan Roy...ze was best wel bekend toen, maar toen ze trouwde, verdween ze van het toneel
Scherp!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:41 schreef daeri het volgende:
Dát stond er dus in dat sms-je
precies...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:41 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Da's niet zo raar, trouwen, kindjes krijgen, en vervolgens het huis niet meer uitkomen omdat je voor de kids moet zorgen en het mannetje zorgt voor een positief geldsaldo.
Zou Rafael ook de belasting ontduiken??quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat mot je nou met die achterlijke kamper?
En wiet kweken...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:45 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Zou Rafael ook de belasting ontduiken??![]()
komt hij geld tekort? of misschien is het wel een tuinhobby van zijn vaderquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wiet kweken...
Hij doet me altijd denken aan Jan Jaap van der Wal als 'ie lacht... Alleen heeft vd Wal een mooiere lach...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:17 schreef Yodaah het volgende:
(is het jullie niet opgevallen dat Raf op een struisvogel lijkt als hij lacht?)
En waarom kwam hier in dit topic specifiek?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef vdo28 het volgende:
Waarom interesseert ons dit??
Leef en laat leven..
Geouwehoer met beroemde mensen altijd..
Zijn jullie jaloers ofzo?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:56 schreef Kontiki het volgende:
"zeer betrouwbare bron"
Wat een Prive-niveau...
In dat geval, wat doet Van der Meyde in hemelsnaam in de opstelling???quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef erikh het volgende:
Als er na afgelopen seizoen nog veel interesse voor v/d Vaart is uberhauptHij had absoluut geen goed seizoen, was geen schim van de speler die hij het seizoen ervoor was. Ik hoop voor hem dat hij heel snel zijn vorm terugvindt want anders wordt het gewoon een bankzitter ergens in het buitenland.
Hij heeft toch nog niet gespeeld in Portugal?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef erikh het volgende:
Als er na afgelopen seizoen nog veel interesse voor v/d Vaart is uberhauptHij had absoluut geen goed seizoen, was geen schim van de speler die hij het seizoen ervoor was. Ik hoop voor hem dat hij heel snel zijn vorm terugvindt want anders wordt het gewoon een bankzitter ergens in het buitenland.
Kan iemand deze foto niet ff 'morphen', kunnen we zien hoe hun struisvogelkind eruit gaat zien!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
dit is het stel, voor wie niet weet waar het hier over gaat. Ja ik vind het ook allebei lelijkerds, maar goed, als ze happy zijn met elkaar...
Nee volgens mij niet, hooguit warm lopenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog niet gespeeld in Portugal?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt... hij lijkt inderdaad op Van der Wal.
ik heb het over het seizoen bij ajax, maar hij viel toch in tegen tsjechie, scoorde nog bijna de 3-3 weet je nogquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog niet gespeeld in Portugal?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:41 schreef erikh het volgende:
[..]
ik heb het over het seizoen bij ajax, maar hij viel toch in tegen tsjechie, scoorde nog bijna de 3-3 weet je nog
en wat v/d Meyde in de opstelling doet, euh niet naar zijn niveau spelen helaasterecht dat ie vanavond zeer waarschijnlijk niet in de basis staat.
quote:ik heb het over het seizoen bij ajax, maar hij viel toch in tegen tsjechie, scoorde nog bijna de 3-3 weet je nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |