okey....quote:Das nog nix. Haal de toetsen er is af en maak dan een foto
Hahaha, that's what I'm talking aboutquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:59 schreef visvogel het volgende:
okey....
[afbeelding]
Jezus, gatverdamme...... Tijd om te poetsen!
Nee, doe maar niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:06 schreef visvogel het volgende:
Haha, ik moet eerlijk zeggen dat dit niet mn huidige toestenbord is... Heb al een nieuwe, daar tik ik nu op... Ook ff op foto zetten...
Tss , dat zijn maar neusharen hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:10 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij hebben jullie last van haaruitval ofzo.
Volgens mij laat iedereen zijn cavia over zijn toetsenbord heen lopen ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:10 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij hebben jullie last van haaruitval ofzo.
Neusharen?!?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Tss , dat zijn maar neusharen hoor.![]()
En plassen en poepen, zo te zien.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Volgens mij laat iedereen zijn cavia over zijn toetsenbord heen lopen ofzo.
haha, valt nog wel mee idd!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:14 schreef timmeeeh het volgende:
Een webcam (oude webcam dus lage kwaliteit) plaatje:
[afbeelding]
Maar hij is minder vies dan ik d8.
Er zijn allemaal ondefiniëerbare kruimels uitgevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga em ff ondersteboven houden.
Ik eet weleens wat brood boven mn toetsenbord idd... Maar voeren dat is niet nodig geloof ik..quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:20 schreef Lelyzee het volgende:
En TS, wtf heb je je toetsenbord gevoerd?
Het zakmesquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:28 schreef Biancavia het volgende:Hoe krijgen jullie in vredesnaam die toetsjes eruit gepriegeld?
Schroevendraaier oid ertussen, dan kun je ze er zo uitwippenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:28 schreef Biancavia het volgende:Hoe krijgen jullie in vredesnaam die toetsjes eruit gepriegeld?
En haal nu een aantal toetsen er eens af??quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Gaat het niet kapoet dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:29 schreef visvogel het volgende:
[..]
Schroevendraaier oid ertussen, dan kun je ze er zo uitwippen
Nee, je kan ze er gewoon weer indrukken... Anders kon ik dit bericht nu ook niet tikkenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gaat het niet kapoet dan?
Nee joh, een schroevendraaier kan best wat hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gaat het niet kapoet dan?
OOOH BAH!!! Die van mij is ook zo smerig!!!!![]()
![]()
Haha, van jou is ook al zo ranzigquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:40 schreef Bupatih het volgende:
whehe
Hihi!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee joh, een schroevendraaier kan best wat hebben
Wat dan?? Puzzelen??? Niet eerst schoonmaken hè voor je een plaatje postquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hihi!
Nou, ik weet wat ik te doen heb vanmiddag
Ja, en eerst een foto van mijn toetsenbord VOOR ik de toetsen er af haal...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:45 schreef visvogel het volgende:
[..]
Wat dan?? Puzzelen??? Niet eerst schoonmaken hè voor je een plaatje post
Ik bedoel... je gáát toch wel een plaatje posten hè? Eerst in dit topic komen en ons lekker lopen maken en vervolgens nix postenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:45 schreef visvogel het volgende:
[..]
Wat dan?? Puzzelen??? Niet eerst schoonmaken hè voor je een plaatje post
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:50 schreef Darklight het volgende:
De toetsenborden die ik tot nu toe gezien heb, zijn nog redelijk schoon, vergeleken met die van mij
Ga jij ook nog een plaatje posten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:49 schreef Lelyzee het volgende:
[..]
Ik bedoel... je gáát toch wel een plaatje posten hè? Eerst in dit topic komen en ons lekker lopen maken en vervolgens nix posten
FOTO!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:50 schreef Darklight het volgende:
De toetsenborden die ik tot nu toe gezien heb, zijn nog redelijk schoon, vergeleken met die van mij
He, ik heb niemand lekker lopen maken hier. Maar goed, ik ga een plaatje posten, alleen ga ik mnquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:51 schreef visvogel het volgende:
[..]
Ga jij ook nog een plaatje posten?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Helaas baggerkwaliteit, maar wat wil je met een gratis webcam van 3 jaar geleden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kreeg dat ding onder mn shift toets ook niet meer goed.. maar ik het geen problemen verder.. GROOT, klein, werkt nog gewoon![]()
Je toetsenbord ziet er nog wel aardig uit
Maar nu nog eens iets! Wat is dit, dat kwam onder mijn shift toets vandaan zetten:
[afbeelding]
Is het erg als ik dat er niet meer onder ga krijgen????
Okee! Denk je dat hij samen met de cavia's in één hok kan, of wordt dat vechten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:02 schreef WurM het volgende:
das een zogenaamde wandelend ijzerdingetje... in n hokje stoppen met genoeg blaadjes, lekker vochtig houden en t blijft wel leven
Neej moet lukken, t valt niet zo op... Maar wel uitkijken dat-ie niet ontsnapt he!? Dat zou zonde zijn van zo'n lief huisdiertjequote:Op woensdag 30 juni 2004 12:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Okee! Denk je dat hij samen met de cavia's in één hok kan, of wordt dat vechten?
Maar jij bent ook een chickie!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:09 schreef BMWM3 het volgende:
Zo smerig
De mijne is echt super schoon
blablablablablablablablaquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een chickie!
Gatverdamme zeg...... Is dit echt waar?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:08 schreef Intxaurraga het volgende:
die van mij is ook best vies![]()
[afbeelding]
Vanwaar anders die fotoquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:10 schreef visvogel het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg...... Is dit echt waar?
De toetsen ga ik er trouwens niet afhalen. Altijd als ik er op typ hoor ik dat ik dingen plet, en ik wil niet weten wat voor 'n dingen dat zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad... Gatverdegatver wat RANZIG!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:00 schreef Swi3rRules het volgende:
GATVERDAMMME
Die Z en die X ook erbij getekendquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
jawelquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:10 schreef visvogel het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg...... Is dit echt waar?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De toetsen ga ik er trouwens niet afhalen. Altijd als ik er op typ hoor ik dat ik dingen plet, en ik wil niet weten wat voor 'n dingen dat zijn.
Die andere ook, maar die zijn er weer af gesleten. De z & x gebruik ik niet vaak, dus die slijten minder snel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:12 schreef Lelyzee het volgende:
[..]
Die Z en die X ook erbij getekend![]()
JOH!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:12 schreef Lelyzee het volgende:
[..]
Die Z en die X ook erbij getekend![]()
Heb je al onder je toetsen gekeken?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:13 schreef BMWM3 het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie allemaal met die toetsenborden doen
De mijne is nu 1,5 jaar oud en ziet eruit als ik hem net heb gekocht
Hier ook. En als 'ie vies is maak ik 'm schoon. Zal wel de enige zijn als ik die pics zo ziequote:Op woensdag 30 juni 2004 12:13 schreef BMWM3 het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie allemaal met die toetsenborden doen
De mijne is nu 1,5 jaar oud en ziet eruit als ik hem net heb gekocht
Daar zal altijd wel IETS liggen... Maar als je het een beetje bijhoud hoeven het niet meteen halve pruiken, drie rollen koek of een zak chips zijn o.i.d.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heb je al onder je toetsen gekeken?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:17 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Daar zal altijd wel IETS liggen... Maar als je het een beetje bijhoud hoeven het niet meteen halve pruiken, drie rollen koek of een zak chips zijn o.i.d.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]Nou, het is toch fijn om iets achter de hand te hebben!
Yup. Niets gezien!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heb je al onder je toetsen gekeken?
Ik maak alles gelijk schoonquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:16 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Hier ook. En als 'ie vies is maak ik 'm schoon. Zal wel de enige zijn als ik die pics zo zie
Ik vond die eerste foto anders al behoorlijk ranzigquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:16 schreef visvogel het volgende:
[..]
haha, valt nog wel mee idd!!
Ik vraag me af of mensen die zeggen dat hun toestenbord zo schoon is die toetsen er wel eens af hebben gehad...![]()
Ik dacht dat mijne ook schoon was nl... (zie bovenstaande fotos....)
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:28 schreef Markster het volgende:
tering wat zijn die dingen ranzig van jullie man.
hier mijne, lijkt erger dan het is, omdat me toetsen doorzichtig zijn, en de flitser het stof als een berg zand laat voordoen/.
[afbeelding]
Dude.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:59 schreef visvogel het volgende:
[..]
okey....
[afbeelding]
naja niet volledig doorzichtig hoor :dquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:31 schreef visvogel het volgende:
[..]![]()
![]()
Doorzichtige toetsen
Dan nou eens handig! Behoorlijk stoffig idd
quote:Ziek van je toetsenbord
Gepubliceerd op dinsdag 16 maart 2004
Achter de computer doen we meer dan typen alleen. Je eet er eens een broodje, drinkt een kopje koffie. Wie na een tijdje zijn toetsenbord ondersteboven houdt, kan zien wat voor viezigheid er achter de toetsen blijft hangen. Vieze toetsenborden en muizen zijn bronnen van bacteriën en kunnen ziekten veroorzaken.
Viezer dan toilet
Computers, telefoontoestellen en kopieermachines. Kantoorapparaten worden door veel mensen gebruikt, maar vrijwel niet ontdaan van vette en vieze vingers. Volgens wetenschappers is dit soort apparatuur bron van bacteriën. Sterker nog: het onderzoek van de afdeling microbiologie en immunologie van de University of Arizona, onder leiding van dokter Charles Gerba, toont aan dat er gemiddeld 400 keer meer bacteriën op het bureaublad voorkomt, dan op een wc-bril.
Infectiedragers
De telefoon spant de kroon in viezigheid: ruim 25.000 micro-organismen werden op het toestel geteld. Volgens de onderzoekers draagt de telefoon niet alleen informatie over, maar ook infecties. Op de tweede plaats van vieze plekken op de werkvloer, scoort het bureaublad. Werknemers nemen hun lunch of bij overwerk hun avondeten mee achter hun computer. Uit het twee jaar durende onderzoek is gebleken dat er maar liefst 20.000 bacteriën op een doorsnee werkblad te vinden zijn.
Hoe maak je het toetsenbord schoon?
Wie zijn toetsenbord schoon wil krijgen, doet er goed aan deze helemaal uit elkaar te halen. Ondersteboven uitschudden of met een natte doek toetsje voor toetsje schoonwrijven, is niet voldoende of hygiënisch. Nee, voor een echt blinkend schoon toetsenbord, maak je gebruik van de vaatwasser. Op de website Tweakzone.nl wordt stap voor stap uitgelegd hoe je te werk kunt gaan.
In het kort:
Haal het toetsenbord met een platte schroevendraaier uit elkaar;
Maak alle plastic delen los en haal alle toetsen van je toetsenbord;
Stop alle niet elektronische delen in de vaatwasser en op kort programma aanzetten;
Zorg dat alle onderdelen (check binnenkant!) goed droog zijn en zet het toetsenbord in elkaar.
Voor wie geen vaatwasser heeft: de toetsjes kunnen in een lingeriezakje ook mee in de wasmachine.
Bronnen: Telegraaf, Webwereld
ja, moet ik maar een keertje gaan den iddquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:29 schreef BMWM3 het volgende:
Goed is een keer schoon maken Markster. Gewoon alle knoppen eraf halen en in warm lauw water doen. En ze zijn weer compleet schoon
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:32 schreef Ludwig het volgende:
[..]
toetsenBORDquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:38 schreef Qwea het volgende:
Jullie zijn zoooooooooooo ranzig![]()
BAH!
Ik heb gisteren net een nieuwe gekocht, puur omdat de ouwe het niet meer deed.En brood eet je toch niet boven je TBDat eet je boven je bord
![]()
![]()
Das de moeilijkste knop om eruit te slopen! haha,quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:51 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
Alleen mn spatie doet het nu niet zo goed meer
Af en toe een stipje nagellak.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:53 schreef visvogel het volgende:
[..]
Das de moeilijkste knop om eruit te slopen! haha,
toetsenbord nog vrij netjes!
Ja, dat dacht ik ook, toen ik die eerste foto zag...Totdat ik zelf eens ONDER mijn toetsjes ging kijken...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:20 schreef MmadviewW het volgende:
RANZIG!!!! JEzus waar gebruike jullie die dingen voor ..
Ik denk dat zij bepaalde toetsen indrukken, zodat zij een tekst zichtbaar kunnen maken op hun beeldscherm.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:20 schreef MmadviewW het volgende:
RANZIG!!!! JEzus waar gebruike jullie die dingen voor ..
Mijn twee wandelende ijzerdingetjes zitten nu gezellig in een kooitje met de cavia's te spelen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:22 schreef MmadviewW het volgende:
gewoon een X toetsenbord helemaal cleanen.. gewoon al die toetsen eruit wippen.. dan dat plastice matje onder de toetsen even schoonmaken.. toetsen beeje schoonmake en klaar is kees .. en bij de spatie en enter etc.. zit zon metalen staafje die moet je ook cleanen en met nieuwe smeerolie insmere.. en klaar is kees of je kan natuurlijk voor 5 euro bij de plaatselijke computerboer een nieuwe kopen
Ik denk echter niet dat Jezus dat ook deed.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk dat zij bepaalde toetsen indrukken, zodat zij een tekst zichtbaar kunnen maken op hun beeldscherm.
Doen je shift toetsen t nog??? Straks kan je alleen nog met capslock hoofdletters maken en krijg i de schuldquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mijn twee wandelende ijzerdingetjes zitten nu gezellig in een kooitje met de cavia's te spelen.![]()
scheer jij jezelf boven het toetsenbord soms?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
Die toetsen laat ik nog even zitten..
Ja HOOR ZIE je Wel EnZoquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Doen je shift toetsen t nog??? Straks kan je alleen nog met capslock hoofdletters maken en krijg i de schuld![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja HOOR ZIE je Wel EnZo
Je krijgt de award voor de meest ranzige toetsenbordquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
toetsenborden eten geen nibbelsquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:59 schreef visvogel het volgende:
[..]
okey....
[afbeelding]
Was jij je haar met dat ding ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:59 schreef visvogel het volgende:
[..]
okey....
[afbeelding]
toetsenborden eten geen nibbelsquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:55 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
okey....
[afbeelding]
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:53 schreef MmadviewW het volgende:
lol die fokkers met die vieze keyboards.. moet je is ruike aan je toetsenbord dat zal pas stinke puhhh
Dit is een hagelslagjequote:Op woensdag 30 juni 2004 16:21 schreef visvogel het volgende:
[..]
toetsenborden eten geen nibbels![]()
![]()
Ja, die kun je ook beter laten zitten idd... Beter met een wattenstaafje eronder als je hem wilt schoonmaken..quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:03 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Heeft verder een kwartier geduurd tot ik mijn spatie weer heb goedgekregen
haha ja je hebt gelijk ik zie het .. tis zon hagelslagje van Fruithagel ..quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:03 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Dit is een hagelslagje
Tell me about itquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:19 schreef visvogel het volgende:
[..]
Ja, die kun je ook beter laten zitten idd... Beter met een wattenstaafje eronder als je hem wilt schoonmaken..
Mag ik me dan aanbieden als professioneel taalpuristische muggenzifter?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:24 schreef MmadviewW het volgende:
alsAls je je hier aanbiedt als prof f essioneel ranzighedenuittoetsenbordhaler, word je rijk.
Ja. En ga nu voor de gein dus eens ONDER je toetsjes kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
oink
die van mij nooit echt schoongemaakt.. maar ziet er toch behoorlijk schoon uit
alleen op de zijkanten aan de onderkant van de toetsen beetje stof enzo
maarja ik was dan ook regelmatig mn handen..
en riskeren dat mijn slechts 10 jaar oude toetsenbord kapot gaat zeker?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:50 schreef Murravia het volgende:
[..]
Ja. En ga nu voor de gein dus eens ONDER je toetsjes kijken.
Jij hebt dus eigenlijk een dwangmatige schoonmaakfetish?quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:14 schreef NetRipper het volgende:
Oh My God![]()
. Vergeleken met die foto's is mijn toetsenbord picobello schoon. Ik ben zelfs zo gek dat ik m'n toetsenbord schoon maak als ie te vies is geworden. Te vies is hier dan 1/10 van wat jullie produceren
Je moet je agressie ook niet op de toetstenbord uitwerkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Nou is mijn spatiebalk kapot, terwijl mijn toetsenbord brandschoon is![]()
Haal NOOIT je spatie van je toetsenbord.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Nou is mijn spatiebalk kapot, terwijl mijn toetsenbord brandschoon is![]()
graagquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mag ik me dan aanbieden als professioneel taalpuristische muggenzifter?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef method21 het volgende:
De mijne is heel schoon, heb geen foto maar hij ziet er zo uit ... en hij si ook zo sgoon .... is pas 2 maanden oud
[afbeelding]
Bij gebrek aan Biancavia...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef method21 het volgende:
De mijne is heel schoon, heb geen foto maar hij ziet er zo uit ... en hij si ook zo sgoon .... is pas 2 maanden oud
[afbeelding]
quote:Die van mij is heel schoon. Ik heb geen foto, maar hij ziet er zo uit:
[afbeelding]
Die van mij is ook zo schoon. En hij is pas 2 maanden oud![]()
gebruik je nooit F3 en F5 etc etc ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:36 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Die van mij is nog wel aardig schoon,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel, maar was net wakker, moet nog effe goed configgenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:12 schreef johnneman het volgende:
[..]
gebruik je nooit F3 en F5 etc etc ofzo?
je F-lock staat uit![]()
btw btje wazige fotos jmmr mja boeie
maar je kan wel zien dat ie redelijk schoon is hoor
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:16 schreef visvogel het volgende:
En al geconfigureerd?? ben wel benieuwd naar je foto!
Ja èn??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[..]
cam = dood... maar zo ziet hij er dus uit..
[afbeelding]
Maar even van de logitech website gehaald.
In afwachting van een nieuwe cam, en dus ook foto's.. Excuses.
Zo ziet mijn toetsenbord er precies ook uit, even schoon, en hetzelfde toetsenbord (heb zelf geen foto's)quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:36 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Die van mij is nog wel aardig schoon,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij goedkoop TB'tje kan dat wel, maar als je dure draadloze set hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:10 schreef BaraCuda het volgende:
Gewoon 1x per jaar een nieuwe kopen, dan krijgt hij niet de kans om heel erg ranzig te worden.
Kan iemand mij even uitleggen wat het nut is van een draadloos toetsenbord?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:18 schreef Pharox het volgende:
[..]
Bij goedkoop TB'tje kan dat wel, maar als je dure draadloze set hebt.![]()
Gelukkig zijn ze zwart zodat de troep niet opvalt. Die F-lock zuigt trouwens wel enorm ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Ey die internet navigator SE heb ik ook. Met snoer dus. Die. Met die zuig-F-Lock..
Dan maak je toch ook gewoon gebruik van het schermtoetsenbord? En ik heb je zelf afgeraden om de spatie eraf te gooienquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:54 schreef Bupatih het volgende:
mijn spatiebalk is kapot, dankzij jou visvogel
Jamaar....ikwildegewoonlekkeractiefmeedoen....:'(..Ennudoetmijnspatiebalkhetnietmeer...ikwildealleenmaargezelligdoenindittopic:)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:08 schreef visvogel het volgende:
[..]
Dan maak je toch ook gewoon gebruik van het schermtoetsenbord? En ik heb je zelf afgeraden om de spatie eraf te gooien
Haha, en je vorige bericht was nog wl goedquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jamaar....ikwildegewoonlekkeractiefmeedoen....:'(..Ennudoetmijnspatiebalkhetnietmeer...ikwildealleenmaargezelligdoenindittopic:)
Datwasmeteenandertoetsenbordgedaan;)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:13 schreef visvogel het volgende:
[..]
Haha, en je vorige bericht was nog wl goed
Niet eerlijk! Die van jou is gloedjenieuw!quote:
Half jaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet eerlijk! Die van jou is gloedjenieuw!
Ahhhhhhhhhhhhhh, toeeeeeeeeequote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:22 schreef Marczilla het volgende:
Ik durf die van mij niet eens te posten.
Jij had toch pas een nieuwe pc?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:31 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Half jaar.
Ja, ook nieuw toetsenbord. Maar die moest mijn broer zo nodig hebben, dus heb ik die van hemquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij had toch pas een nieuwe pc?
Dat kan niet, die zijn een paar uur geleden gemaakt...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:37 schreef Ac1D het volgende:
de mijne is ook alweer een weekje schoon
[afbeelding]
@visvogel, die plaatjes heb ik eerder gezien
doelde op een ander topicquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:08 schreef visvogel het volgende:
[..]
Dat kan niet, die zijn een paar uur geleden gemaakt...
Wel foto's plaatsen he!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:16 schreef Robin__ het volgende:
ik gebruik een 12 jaar oud toetsenbord.. ga je je toch afvragen wat daar in zal zitten.. ff kieken
ik kreeg hem niet correct meer terug hoor! Kreeg hem er wel in, maar dan moest ik hem in het midden indrukken, anders werkt hij niet... (begon te wiebelen...)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:15 schreef Markster het volgende:
wat een moeite om je spatie terug te zetten, bij mij is ie altijd gewoon goed teruggezet hoor, zonder een gat te knippen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |