En dat zou ik wel ff zeker willen weten. Vereer de beste man eens met een bezoekje zou ik zeggen. Tis niet dat het kwaad kan in ieder geval.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:04 schreef Bright het volgende:
Helaas zal de dokter zeggen dat het vanzelf wel weer over zal gaan
Geen wijziging in kleding of zeep ...
YUPquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:05 schreef bramos-elvis het volgende:
Beter wassen?
Doe ik al een week lang (Sorry om dat niet te vermelden)quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:07 schreef Infinity123 het volgende:
Probeer eens een bodycrème, misschien een droge huid...
hmm ... 't is 'Beste mevrouw'quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:16 schreef JMrules het volgende:
[..]
En dat zou ik wel ff zeker willen weten. Vereer de beste man eens met een bezoekje zou ik zeggen. Tis niet dat het kwaad kan in ieder geval.
Ja, je hebt daar ook wel gelijk in ...quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:18 schreef Jo79 het volgende:
Geen wijzing i kleding of zeep zegt helemaal niks. Mijn zus gebruikte al jaren hetzelfde wasmiddel waarvoor ze ineens een allergie ontwikkelde. Ga dus vooral bij de dokter langs en doe wat testjes. Misschien dat het wel daaraan ligt....
Lezen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:26 schreef mlaven het volgende:
heb je je geschoren op die plek?
Is dit weer anders dan een lotion tegen een droge huid?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:33 schreef kleinmeiske het volgende:
vernix creme (in het schap bij de babyspullen van Zwitsal)? en als dat niet helpt toch maar even naar de huisarts
Graag gedaan!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:08 schreef Bright het volgende:
Bedankt voor de (serieuze) reacties
Yep, het is een syntetische versie van het goedje dat pasgeborenen op hun huid hebben als ze er net zijn uitgefloept. Klinkt vies, maar werkt prima. Gebruik het zelf na het scheren van de edele delen tegen droogheid en zo.quote:Is dit weer anders dan een lotion tegen een droge huid?
Ik heb ook zinkzalf gehad van de dokter.. Het beschermt de huid en verkomt droge huid..quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:07 schreef Whiskers het volgende:
heeft mijn vriendje ook. Ik smeer die plek af en toe in met zinkzalf of nivea of uiercreme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |