Op de side-skirt na, erg mooi.quote:
dan hoort je dag helemaal TOP! te zijn! er gaat NIKS boven een express (quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
wat een klotedag vandaag....
Heb een onvoldoende voor mijn project waardoor ik het dinsdag moet verbeteren... dat is ook de dag dat mijn vriendinnetje voor 5 weken weggaat naar Australie![]()
Nederland verloren...![]()
Life sucks...
maar ik heb vandaag wel 2 reno's express gezien![]()
ze stonden bij elkaar... miss wel een meeting van een andere reno express clubquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan hoort je dag helemaal TOP! te zijn! er gaat NIKS boven een express ()
nee niet echt nee.... helemaal niet zelfs...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef BazzoS het volgende:
alles goed met herman?
hmm, ik mis mijn vriendin ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee niet echt nee.... helemaal niet zelfs...![]()
damn... dat zuigt!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef MutZ het volgende:
Ben gewoon gezakt... Had 2 tiende te weinig...
onze club is de enige echte reno express club.. waar ook bloedstollende races zijn tussen expresse, waar de echte tuning wereld op geilt.. zelfs de formule1 jongens komen de techniek bij ONS bekijken om te kunnen gebruiken in hun F1 wagens.. (aerodynamice, dieseltechniek enz.)quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ze stonden bij elkaar... miss wel een meeting van een andere reno express club
ik ben zooooo blij dat ik lid benquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
onze club is de enige echte reno express club.. waar ook bloedstollende races zijn tussen expresse, waar de echte tuning wereld op geilt.. zelfs de formule1 jongens komen de techniek bij ONS bekijken om te kunnen gebruiken in hun F1 wagens.. (aerodynamice, dieseltechniek enz.)
reno gebruikt op DIT moment de spoilers die gemaakt zijn bij onze club en de 1.9 dieselmotoren in hun F1 wagens.. is dit niet iets om trots op te zijn??quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben zooooo blij dat ik lid ben
dieseltechniek in een F1
en fucking hard dat ze gaan!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
reno gebruikt op DIT moment de spoilers die gemaakt zijn bij onze club en de 1.9 dieselmotoren in hun F1 wagens.. is dit niet iets om trots op te zijn??
ik word met de seconde blijer dat ik lid benquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
reno gebruikt op DIT moment de spoilers die gemaakt zijn bij onze club en de 1.9 dieselmotoren in hun F1 wagens.. is dit niet iets om trots op te zijn??
dat is de enige juiste reactiequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik word met de seconde blijer dat ik lid ben![]()
ik ook dat ik lid mag zijn van de clubquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben echt blij met jullie support
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |