ik plaats hem daarom ook pas op het eind, had hem gister al geplaatst maar toch vanaf gezienquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:49 schreef BazzoS het volgende:
hopen dat er niemand jullie soeps gaat nadoen dan
wips? of bedoel je wippen.. vind ik persoonlijk toch best een aanradertje..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:56 schreef Steve-O het volgende:
ik doe neit aan wips
* Fugie agreesquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wips? of bedoel je wippen.. vind ik persoonlijk toch best een aanradertje..
Work in progressquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wips? of bedoel je wippen.. vind ik persoonlijk toch best een aanradertje..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:07 schreef ook_gek het volgende:
* Steve-O is dood ziek
ik had mijne al af, had hem er neergezetquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Work in progress
Half afgemaakte fotoshops.
tip:quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik had mijne al af, had hem er neergezet
Komt er zo'n jostie die mijn stripings jat ofzo
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tip:
volgende keer klein formaat anders in offtopic plaatsen om meningen te peilen.....
kleiner formaat dus wordt jatten minder makkelijk.......
een skyline volvoquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:32 schreef ThaFreak het volgende:
plaats ik me tussendoortje hier ook eve:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een skyline volvo
je moet het eerst aan het PTA panel vragen .quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:33 schreef sdk het volgende:
hoe zit 't eigenlijk met wie de volgende sc maakt? mag je er zelf 1 maken als je wilt? met de voorwaarde over auto's en het nummer van de sc moet bij de gegevens van de bak zitten?
Jij hebt anders bij mijn weten nooit toestemming gevraagd...quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
je moet het eerst aan het PTA panel vragen .
Ik ben het panelquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij hebt anders bij mijn weten nooit toestemming gevraagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |