kan ik nu nog geen lid worden dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nergens.. er komt binnenkort een inschrijvingsformulier op de site
ik zal je even lid makenquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
kan ik nu nog geen lid worden dan?
die is nog in de maakquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:51 schreef LWaS het volgende:
tnx man
krijg ik een bevestigingsmailtje?
vanavond in mijn inbox?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die is nog in de maak
Gefeli!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:07 schreef Sjoewe het volgende:![]()
Geslaagd!!!
![]()
feliciteert!quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:07 schreef Sjoewe het volgende:![]()
Geslaagd!!!
![]()
mogequote:Op woensdag 30 juni 2004 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gefeli!!
Môge trouwens![]()
dan is die 180 een eitjequote:Op woensdag 30 juni 2004 09:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
b.t.w. een kennis heeft zijn Reno 5 Turbo kapot gereden.. en nu ga ik zijn blok waarschijnlijk overkaupfen.. voor in de Express.. dat past en is wel droog
maar dan moet ik wel eerst een Toyota op grijs met een diesel motor hebben..
klopt ja...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan is die 180 een eitje
anders swap je gewoon alles....quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klopt ja...
maar dat is wel erg eng..
maar ik heb net gebrepen dat de voorbrug en de remmen van de R5 ook past.. dat scheelt al weer iig
dat wil ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders swap je gewoon alles....
krijg je een reno 5 met het blik van een express![]()
97quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:48 schreef hermandeperman het volgende:uit welk jaar is dat ding eigenlijk
ik voel een leuk project aankomen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klopt ja...
maar dat is wel erg eng..
maar ik heb net gebrepen dat de voorbrug en de remmen van de R5 ook past.. dat scheelt al weer iig
quote:welkom,
u heeft zich ingeschreven bij CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING.
u bent lozer nummer: 2
u kunt totaal niets verwachten van CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING, enkel dat u regelmatig spammail van CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING of van CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING partners in uw postvak krijgt.
CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING is niet verantwoordelijk voor eventuele schade door virusmails ed, tevens behoud CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING het recht om uw email te verkopen of op internetsites te zetten.
wij van CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING danken u vriendelijk voor uw aanmelding bij CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING,
tot ziens
whahah nee dan trek je niemand meer aanquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik d8 trouwens dit als welcome mail..
[..]
ok.. je staat ook op de lijstquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
damn.... nu ik deze mail gelezen heb wil ik echt DOLGRAAG LID WORDEN!!!
nee hoor.. een nette express zoals ik heb mag ook..quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:59 schreef BazzoS het volgende:
ik heb alleen geen ultragare express, is dat een probleem?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee hoor.. een nette express zoals ik heb mag ook..
aanbidders van expresse mogen ook.. je hoef geen express te hebben
kan niet, wij doen alleen aan lozersquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:02 schreef Xtreem het volgende:
Ik wil alleen als loser nummer 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |