het wordt een blad.. DOOR leden VOOR leden..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alle leden krijgen natuurlijk een gratis abbo
dat klinkt als werken, voel nu al een zweetdruppel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het wordt een blad.. DOOR leden VOOR leden..
ik benoem jou tot hoofd van het blad..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat klinkt als werken, voel nu al een zweetdruppel.
Ben ik nog niet, ik zit me eerst te verlekkeren op de 997quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef BoJo het volgende:
PeuRac wat vind je trouwens van dat virtueel Le Mans verhaal ?
Moet ik eerst eens uitvoerig een Express testenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik benoem jou tot hoofd van het blad..
wanneer krijg ik een voorbeeld te zien?
Ben niet zo gek van Porsche maar wel veel respect voor ze.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik nog niet, ik zit me eerst te verlekkeren op de 997
Ook de AMT ??? Die wordt door een collega van mn pa (een kennis van ons dus) uitgegevenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef flyguy het volgende:
wij krijgen thuis al echt zolang als ik me kan herrineren de AV en wat technische autobladen thuis.
(voor me pa's werk)
waaronder ook de crashtestquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens uitvoerig een Express testen![]()
automotortechniek? d8 ik wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook de AMT ??? Die wordt door een collega van mn pa (een kennis van ons dus) uitgegeven
sowieso behoren alle leden natuurlijk eerst een geweldige rij-ervaring te hebben gehad in een Expressquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens uitvoerig een Express testen![]()
Lijkt me ook wel lachen jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef PeuRac het volgende:
Mooi stukje over Le Manslijkt me wel wat om ook eens aan mee te doen
Wat vind je van de AV agenda eigenlijk? Ik krijg een gratis agenda van school, anders had ik em zeker gekocht
Wie zegt dat ik em gebruikquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lachen ja![]()
Hmm ik gebruik geen agenda![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom hebben jullie allen nog een EK-icon...
Wat moet je er dan meequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik em gebruik![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:49 schreef BazzoS het volgende:
http://movies.flabber.nl/Madonna.wannabe/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |