Ziek melden zuigt wel ja.... 'k heb het ook 1 keer gedaan... werd me niet echt in dank afgenomen... maar ja... als je echt ziek bent kun je niet anders...quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ben niet zo'n voetbal gek dus dat was het niet. Ja ik voelde me al niet heel lekker eergisteren en gisteren werd ik wakker met 39,5 graden koorts. Gelukkig nog wel optijd ziek kunnen melden want het was geen ochtend rit. Had vorige week iemand die zich ziek melde sochtends terwijl de rit om 10u begon toen was het wel ff stressen voor m'n baas en planning.
* BoJo zit hem net te lezenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Hoi,
en ik ga meteen weer, de AV ligt in de bus
Hey Tommeeyyhhquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
staan er nog Toyota's in?
Mooie 190 EVO in de BZquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
* PeuRac zit hem net te lezen![]()
jij hoef je niet inteschrijven.. iedereen ziet dat jij bij de Crazy Express Club wilt en ik wil je uiteraard geen verdriet aandoen..quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hey Tommeeyyhh
Ben alleen nog een klein stukje over de Toyota Prius tegen gekomen.
Voel me btw zeer vereerd om zonder inschrijving al lid van je te gekke Express club te zijn![]()
dankje... toch een traantje wegpinken uit pure gelukkigheidquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij hoef je niet inteschrijven.. iedereen ziet dat jij bij de Crazy Express Club wilt en ik wil je uiteraard geen verdriet aandoen..
ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje... toch een traantje wegpinken uit pure gelukkigheid![]()
je behoort te vragen of er nog Reno's in staanquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
staan er nog Toyota's in?
tot nu toe heeft Reno alleen nog maar de Express uitgebracht (en de F1 otoo's) zonder uitzonderlijke toestemming van de Crazy Reno Club komen er toch geen Reno's in het bladquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je behoort te vragen of er nog Reno's in staan![]()
al 1.5 week ofsoquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
AV =AutoVisie neem ik aan ?
Hebben jullie de nieuwe GTO al ? Met de Enzo vs SLR vs Carrera GT ?
Ik heb hem sinds de dag dattie uit was dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al 1.5 week ofso
OW =quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de dag dattie uit was dus
Ik vind de GTO beter als AW ofzo
AV heb ik nooit gehad...
GTO is toch alleen tuning?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de dag dattie uit was dus
Ik vind de GTO beter als AW ofzo
AV heb ik nooit gehad...
Nee, GTO is een blad welke een 407 als boodschappen auto zietquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
GTO is toch alleen tuning?
aahh, maar eens een keertje lezen danquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, GTO is een blad welke een 407 als boodschappen auto ziet
Nee man.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
GTO is toch alleen tuning?
Alle leden krijgen natuurlijk een gratis abboquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ga ook maar een blad uitgeven denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |