Wat heb je gedaan dan??quote:Op woensdag 30 juni 2004 07:46 schreef ook_gek het volgende:
ik heb hele erge keel pijn
quote:Op woensdag 30 juni 2004 07:46 schreef ook_gek het volgende:
ik heb hele erge keel pijn
ik moet wel iets doen natuurlijk..quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:30 schreef MutZ het volgende:
Mogguh
Niets Tommy, helemaal niets...
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]Houd dat in dat je de rest van de dag je bek houdt?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik moet wel iets doen natuurlijk..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:36 schreef Xtreem het volgende:
Mutz, dank voor de verhelderende mail
welke mail, welke mail??quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:36 schreef Xtreem het volgende:
Mutz, dank voor de verhelderende mail
wat bied je voor 'n fwd'tje?quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welke mail, welke mail??
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welke mail, welke mail??
waar werk jij?quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:39 schreef MutZ het volgende:
Ik moet zo werken...
Geen zin...
Tot straks dan maar...
dan mag je mee rijden in mijn Crazy Reno Express Turboquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat bied je voor 'n fwd'tje?
Op de administratie bij een supermarktketen...quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar werk jij?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan mag je een week rijden in mijn Crazy Reno Express Turbo
veel plezier danquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op de administratie bij een supermarktketen...
dacht het wel ja..quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]begint ergens op te lijken....
hint: ik rij excel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dacht het wel ja..
spanning en sensatie.. dan zal je een keer echte snelheid voelen
in een Express al bij 30.. moet je nagaan wat er gebeurt danquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hint: ik rij excel.
Snelheid voel ik al vanaf 60 k/h
Dit gebeurt er danquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in een Express al bij 30.. moet je nagaan wat er gebeurt dan
ja dat magquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:11 schreef LWaS het volgende:
Tommy: mag ik ook lid worden?
waar moet ik heen mailen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja dat mag
nergens.. er komt binnenkort een inschrijvingsformulier op de sitequote:Op woensdag 30 juni 2004 10:26 schreef LWaS het volgende:
[..]
waar moet ik heen mailen?
kan ik nu nog geen lid worden dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nergens.. er komt binnenkort een inschrijvingsformulier op de site
ik zal je even lid makenquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
kan ik nu nog geen lid worden dan?
die is nog in de maakquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:51 schreef LWaS het volgende:
tnx man
krijg ik een bevestigingsmailtje?
vanavond in mijn inbox?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die is nog in de maak
Gefeli!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:07 schreef Sjoewe het volgende:![]()
Geslaagd!!!
![]()
feliciteert!quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:07 schreef Sjoewe het volgende:![]()
Geslaagd!!!
![]()
mogequote:Op woensdag 30 juni 2004 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gefeli!!
Môge trouwens![]()
dan is die 180 een eitjequote:Op woensdag 30 juni 2004 09:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
b.t.w. een kennis heeft zijn Reno 5 Turbo kapot gereden.. en nu ga ik zijn blok waarschijnlijk overkaupfen.. voor in de Express.. dat past en is wel droog
maar dan moet ik wel eerst een Toyota op grijs met een diesel motor hebben..
klopt ja...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan is die 180 een eitje
anders swap je gewoon alles....quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klopt ja...
maar dat is wel erg eng..
maar ik heb net gebrepen dat de voorbrug en de remmen van de R5 ook past.. dat scheelt al weer iig
dat wil ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders swap je gewoon alles....
krijg je een reno 5 met het blik van een express![]()
97quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:48 schreef hermandeperman het volgende:uit welk jaar is dat ding eigenlijk
ik voel een leuk project aankomen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klopt ja...
maar dat is wel erg eng..
maar ik heb net gebrepen dat de voorbrug en de remmen van de R5 ook past.. dat scheelt al weer iig
quote:welkom,
u heeft zich ingeschreven bij CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING.
u bent lozer nummer: 2
u kunt totaal niets verwachten van CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING, enkel dat u regelmatig spammail van CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING of van CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING partners in uw postvak krijgt.
CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING is niet verantwoordelijk voor eventuele schade door virusmails ed, tevens behoud CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING het recht om uw email te verkopen of op internetsites te zetten.
wij van CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING danken u vriendelijk voor uw aanmelding bij CRAZY RENO EXPRESS TUNING CLUB TEAM HOLLAND RACING,
tot ziens
whahah nee dan trek je niemand meer aanquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik d8 trouwens dit als welcome mail..
[..]
ok.. je staat ook op de lijstquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
damn.... nu ik deze mail gelezen heb wil ik echt DOLGRAAG LID WORDEN!!!
nee hoor.. een nette express zoals ik heb mag ook..quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:59 schreef BazzoS het volgende:
ik heb alleen geen ultragare express, is dat een probleem?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee hoor.. een nette express zoals ik heb mag ook..
aanbidders van expresse mogen ook.. je hoef geen express te hebben
kan niet, wij doen alleen aan lozersquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:02 schreef Xtreem het volgende:
Ik wil alleen als loser nummer 11
jij bent al lid net als LWaS en Bojo..quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]typo, ultragave bedoel ik
en met dat aanbidden zit het wel goed
*gezien..quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:16 schreef BazzoS het volgende:
kijk dan op je msn lozer
* hermandeperman niet zo goed is met html enzoquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
daar worden jullie stil van he..
of geen zin om te helpen
dat vind ik erg tof..quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:19 schreef BazzoS het volgende:
no problemoAlles voor de express (
)
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat vind ik erg tof..
aangezien de meeste mensen de humor en het sarcasme @ de clubjes en crazy teams er wel van inzien
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb het getest op 800*600 = ook oke..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef MutZ het volgende:
Ben gewoon gezakt... Had 2 tiende te weinig...
ah godver..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef MutZ het volgende:
klote mutz!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef MutZ het volgende:
zoow das kut zeg....quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef MutZ het volgende:
De vorige keer nog minder... 1 tiende...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zoow das kut zeg....
en dan ook nog op maar 2 tiende![]()
dat sux idd..quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
De vorige keer nog minder... 1 tiende...
Nu moet ik dus het jaar overdoen...
geen herkansingen niets meerquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
aj das wel kut, maar nu heb je vast veel vrijstelling of niet ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog grotere foto's van mijn nieuwe auto?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:23 schreef ThaFreak het volgende:
zoekt inspiratie voor de photoshop wedstrijd......
heel erg netjes!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:29 schreef jwstoop het volgende:
Hallo mensen! Ik heb een nieuwe auto gekocht![]()
Een BMW 325i uit 1986. In zeer goede en originele staat! Bijna geen roest!
kmstand 154.000 (interieur helemaal gaaf, dus kmstand klopt hoogst waarsch wel!)
M-tech uitgevoerd (interieurdingen, spoiler in carrossoriekleur, onderstel)
Optionele BMW Velgen met goede 205/50 R15 banden
Electrisch schuifdak (roestvrij dus)
Electrische ramen voor
Originele BMW Bavaria radio-cassettespeler
M-tech leren stuur
ABS
2,5 liter 6 in lijn met 170pk
nieuwe distributieriem (met spanrollen)
nieuwe waterpomp
nieuwe accu
net grote beurt gehad
Ik weet dat velen het een foute bak vinden, hij was eigenlijk voor de race, maar deze is TE goed daarvoor, dat zou echt zonde zijn! Daarom hou ik hem voor op de weg!
Er mankeren wel 2 dingen aan:
ABS computer kapot (of een sensor maar waarsch de comp)
Stuurbekrachtigingspomp kapot
Dit is wel makkelijk zelf te fixen, dus dat ga ik dan ook doen!
Ohw en trouwens, de verlagingsset heb ik al liggen
FOTOS:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zaterdag ophalen!kan niet wachten!
nee, inspiratie voor op de volvo te shoppen bedoelt iequote:Op woensdag 30 juni 2004 16:30 schreef jwstoop het volgende:
[..]
Ik heb nog grotere foto's van mijn nieuwe auto?![]()
thanxz maar bmw en volvo gaat niet met mekaarquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:30 schreef jwstoop het volgende:
[..]
Ik heb nog grotere foto's van mijn nieuwe auto?![]()
doe jij ook mee met die soepwedstrijd die nu aan de gang is?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:35 schreef jwstoop het volgende:
ohhhhhhhhh oke, foutje moet kunnen
ik plaats hem daarom ook pas op het eind, had hem gister al geplaatst maar toch vanaf gezienquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:49 schreef BazzoS het volgende:
hopen dat er niemand jullie soeps gaat nadoen dan
wips? of bedoel je wippen.. vind ik persoonlijk toch best een aanradertje..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:56 schreef Steve-O het volgende:
ik doe neit aan wips
* Fugie agreesquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wips? of bedoel je wippen.. vind ik persoonlijk toch best een aanradertje..
Work in progressquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wips? of bedoel je wippen.. vind ik persoonlijk toch best een aanradertje..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:07 schreef ook_gek het volgende:
* Steve-O is dood ziek
ik had mijne al af, had hem er neergezetquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Work in progress
Half afgemaakte fotoshops.
tip:quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik had mijne al af, had hem er neergezet
Komt er zo'n jostie die mijn stripings jat ofzo
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tip:
volgende keer klein formaat anders in offtopic plaatsen om meningen te peilen.....
kleiner formaat dus wordt jatten minder makkelijk.......
een skyline volvoquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:32 schreef ThaFreak het volgende:
plaats ik me tussendoortje hier ook eve:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een skyline volvo
je moet het eerst aan het PTA panel vragen .quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:33 schreef sdk het volgende:
hoe zit 't eigenlijk met wie de volgende sc maakt? mag je er zelf 1 maken als je wilt? met de voorwaarde over auto's en het nummer van de sc moet bij de gegevens van de bak zitten?
Jij hebt anders bij mijn weten nooit toestemming gevraagd...quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
je moet het eerst aan het PTA panel vragen .
Ik ben het panelquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij hebt anders bij mijn weten nooit toestemming gevraagd...
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:09 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik ben het panel
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi Peu
ook lid worden?
Ik ben de ultieme kern .quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou je willen ja![]()
voor toestemming kun je bij de Harde kern terecht
Hoiquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:07 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:19 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik ben de ultieme kern .
kutquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Om daarbij te horen, moet je wel een rijbewijs hebben...
valt wel mee dacht ik zo, is veel mee te doen.....quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:09 schreef Steve-O het volgende:
uit wat een klote hoek is die volvo gefotografeerd
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
kut
how do you mean?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:39 schreef MutZ het volgende:
TF, jij bent ook blond...
Ik heb een bepaald topic gelezen...quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
how do you mean?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald topic gelezen...
WTF... over het algemeen ben je wel aardig. maar ditquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:39 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op de side-skirt na, erg mooi.quote:
dan hoort je dag helemaal TOP! te zijn! er gaat NIKS boven een express (quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
wat een klotedag vandaag....
Heb een onvoldoende voor mijn project waardoor ik het dinsdag moet verbeteren... dat is ook de dag dat mijn vriendinnetje voor 5 weken weggaat naar Australie![]()
Nederland verloren...![]()
Life sucks...
maar ik heb vandaag wel 2 reno's express gezien![]()
ze stonden bij elkaar... miss wel een meeting van een andere reno express clubquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan hoort je dag helemaal TOP! te zijn! er gaat NIKS boven een express ()
nee niet echt nee.... helemaal niet zelfs...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef BazzoS het volgende:
alles goed met herman?
hmm, ik mis mijn vriendin ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee niet echt nee.... helemaal niet zelfs...![]()
damn... dat zuigt!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef MutZ het volgende:
onze club is de enige echte reno express club.. waar ook bloedstollende races zijn tussen expresse, waar de echte tuning wereld op geilt.. zelfs de formule1 jongens komen de techniek bij ONS bekijken om te kunnen gebruiken in hun F1 wagens.. (aerodynamice, dieseltechniek enz.)quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ze stonden bij elkaar... miss wel een meeting van een andere reno express club
ik ben zooooo blij dat ik lid benquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
onze club is de enige echte reno express club.. waar ook bloedstollende races zijn tussen expresse, waar de echte tuning wereld op geilt.. zelfs de formule1 jongens komen de techniek bij ONS bekijken om te kunnen gebruiken in hun F1 wagens.. (aerodynamice, dieseltechniek enz.)
reno gebruikt op DIT moment de spoilers die gemaakt zijn bij onze club en de 1.9 dieselmotoren in hun F1 wagens.. is dit niet iets om trots op te zijn??quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben zooooo blij dat ik lid ben
dieseltechniek in een F1
en fucking hard dat ze gaan!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
reno gebruikt op DIT moment de spoilers die gemaakt zijn bij onze club en de 1.9 dieselmotoren in hun F1 wagens.. is dit niet iets om trots op te zijn??
ik word met de seconde blijer dat ik lid benquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
reno gebruikt op DIT moment de spoilers die gemaakt zijn bij onze club en de 1.9 dieselmotoren in hun F1 wagens.. is dit niet iets om trots op te zijn??
dat is de enige juiste reactiequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik word met de seconde blijer dat ik lid ben![]()
ik ook dat ik lid mag zijn van de clubquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben echt blij met jullie support
hier niet in de randstadquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:01 schreef Fugie het volgende:
het is nogal slecht weer, * hermandeperman was blij dat ie met de auto was
tis alweer droog, maar ik heb medelijde met diegene die moesten fietsenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hier niet in de randstad![]()
jij leert om schepen te maken he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
* Tommy_Kuklinski moet morgen fijn naar school...
ja daar leer ik voor ja... opzich erg leuk, maar de school werkt onze klas een beetje tegen momenteelquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij leert om schepen te maken he?
wat voor schepen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja daar leer ik voor ja... opzich erg leuk, maar de school werkt onze klas een beetje tegen momenteel![]()
opleiding is algemeen....quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor schepen?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:46 schreef LWaS het volgende:
nou, ik mag het gewoon niet
ok... krijg jij hem gratisquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ga slapen
en moet ik sparen voor die boot?? als master van CRAZY-RENO-EXPRESS-TUNING-CLUB-TEAM-HOLLAND-RACING?? dat is weer jammer
oei das kut, kom je daar waar je was geen tv kapen ?? (hoe dik is een dikke fooi ? )quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:32 schreef Xtreem het volgende:
morguh....
Matige rit gisteren
Kantoor zei: Zorg dat je ruim voor 19.30 aanwezig bent, de heren willen waarschijnlijk ook thuis voetbal zien.
Dus ik ben daar om 18.55.... Hoe laat wil de vent weg? Juist. 22.10.GEEN voetbal gezien. Kerel stront lazerus. 2 extra passagiers. (De vrouw werd ineen misselijk... had iets verkeerds gegeten (Nee, die 2 flessen wijn hebben er niets mee te maken
) Zij over de vangrail hangen
Ben ik gvd om 0.15 thuis...![]()
Naja.... wel een dikke fooi....
Nee... restaurant had geen tvquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
oei das kut, kom je daar waar je was geen tv kapen ?? (hoe dik is een dikke fooi ? )
wat een kutrestaurantquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee... restaurant had geen tv
Dikke fooi: 20 euro voor een ritje van een uur
hoe zatter hoe groter de fooi...
Nah... dat wat we gedronken hebben werd 'per ongeluk' op rekening van de klant gezetquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat een kutrestaurant![]()
En daar zit je dan van 7-10 te wachte, dan zou ik al me verdiende geld alweer opgegete/dronken hebben
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nah... dat wat we gedronken hebben werd 'per ongeluk' op rekening van de klant gezet
Nee, da's waarquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]gratis zuipen, 20eu fooi... geld verdiend met werken... wat wil je nog meer
aan het voetbal heb je iig niets gemist
Hij had het verschil toch niet gemerktquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:38 schreef LWaS het volgende:
effe 20 bier in je mik gooien op kosten van de klant...en dan terugrijden
had die vrouw miss nog eerder liggen kotsenquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij had het verschil toch niet gemerkt
mietjequote:Op donderdag 1 juli 2004 11:04 schreef BoJo het volgende:
Dat was klote voor je gister Xtreem, toch lekker van die fooi maar ik weet dat je flink gebaalt moet hebben van het wachten
Ik was gisteren vet ziek, lag met koorts op bed kon amper lopen dus heb me ziek moeten melden (1ste keer in 2 jaar, zit me toch niet lekker).
en er ligt dan ws ook een vrouwelijke rat in je bek te meuren of nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb gister net iets te veel gedronken waardoor er een mannelijke kat op mijn hoofd ligt
Voordeel was: we zater er met 2 mag te wachten... (Hij kreeg een dikke nieuwe a8, ik een 2000 523i, niet eerlijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:04 schreef BoJo het volgende:
Dat was klote voor je gister Xtreem, toch lekker van die fooi maar ik weet dat je flink gebaalt moet hebben van het wachten
Ik was gisteren vet ziek, lag met koorts op bed kon amper lopen dus heb me ziek moeten melden (1ste keer in 2 jaar, zit me toch niet lekker).
ontopic in de SC bestaat nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:53 schreef Xtreem het volgende:
ontopic
Ben niet zo'n voetbal gek dus dat was het niet. Ja ik voelde me al niet heel lekker eergisteren en gisteren werd ik wakker met 39,5 graden koorts. Gelukkig nog wel optijd ziek kunnen melden want het was geen ochtend rit. Had vorige week iemand die zich ziek melde sochtends terwijl de rit om 10u begon toen was het wel ff stressen voor m'n baas en planning.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voordeel was: we zater er met 2 mag te wachten... (Hij kreeg een dikke nieuwe a8, ik een 2000 523i, niet eerlijk)
Maar ziek van het voetbal?Kan me wel voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten, om je op de dag zelf ziek te melden...
Ziek melden zuigt wel ja.... 'k heb het ook 1 keer gedaan... werd me niet echt in dank afgenomen... maar ja... als je echt ziek bent kun je niet anders...quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ben niet zo'n voetbal gek dus dat was het niet. Ja ik voelde me al niet heel lekker eergisteren en gisteren werd ik wakker met 39,5 graden koorts. Gelukkig nog wel optijd ziek kunnen melden want het was geen ochtend rit. Had vorige week iemand die zich ziek melde sochtends terwijl de rit om 10u begon toen was het wel ff stressen voor m'n baas en planning.
* BoJo zit hem net te lezenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Hoi,
en ik ga meteen weer, de AV ligt in de bus
Hey Tommeeyyhhquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
staan er nog Toyota's in?
Mooie 190 EVO in de BZquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
* PeuRac zit hem net te lezen![]()
jij hoef je niet inteschrijven.. iedereen ziet dat jij bij de Crazy Express Club wilt en ik wil je uiteraard geen verdriet aandoen..quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hey Tommeeyyhh
Ben alleen nog een klein stukje over de Toyota Prius tegen gekomen.
Voel me btw zeer vereerd om zonder inschrijving al lid van je te gekke Express club te zijn![]()
dankje... toch een traantje wegpinken uit pure gelukkigheidquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij hoef je niet inteschrijven.. iedereen ziet dat jij bij de Crazy Express Club wilt en ik wil je uiteraard geen verdriet aandoen..
ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje... toch een traantje wegpinken uit pure gelukkigheid![]()
je behoort te vragen of er nog Reno's in staanquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
staan er nog Toyota's in?
tot nu toe heeft Reno alleen nog maar de Express uitgebracht (en de F1 otoo's) zonder uitzonderlijke toestemming van de Crazy Reno Club komen er toch geen Reno's in het bladquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je behoort te vragen of er nog Reno's in staan![]()
al 1.5 week ofsoquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
AV =AutoVisie neem ik aan ?
Hebben jullie de nieuwe GTO al ? Met de Enzo vs SLR vs Carrera GT ?
Ik heb hem sinds de dag dattie uit was dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al 1.5 week ofso
OW =quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de dag dattie uit was dus
Ik vind de GTO beter als AW ofzo
AV heb ik nooit gehad...
GTO is toch alleen tuning?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de dag dattie uit was dus
Ik vind de GTO beter als AW ofzo
AV heb ik nooit gehad...
Nee, GTO is een blad welke een 407 als boodschappen auto zietquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
GTO is toch alleen tuning?
aahh, maar eens een keertje lezen danquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, GTO is een blad welke een 407 als boodschappen auto ziet
Nee man.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
GTO is toch alleen tuning?
Alle leden krijgen natuurlijk een gratis abboquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ga ook maar een blad uitgeven denk ik
het wordt een blad.. DOOR leden VOOR leden..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alle leden krijgen natuurlijk een gratis abbo
dat klinkt als werken, voel nu al een zweetdruppel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het wordt een blad.. DOOR leden VOOR leden..
ik benoem jou tot hoofd van het blad..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat klinkt als werken, voel nu al een zweetdruppel.
Ben ik nog niet, ik zit me eerst te verlekkeren op de 997quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef BoJo het volgende:
PeuRac wat vind je trouwens van dat virtueel Le Mans verhaal ?
Moet ik eerst eens uitvoerig een Express testenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik benoem jou tot hoofd van het blad..
wanneer krijg ik een voorbeeld te zien?
Ben niet zo gek van Porsche maar wel veel respect voor ze.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik nog niet, ik zit me eerst te verlekkeren op de 997
Ook de AMT ??? Die wordt door een collega van mn pa (een kennis van ons dus) uitgegevenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef flyguy het volgende:
wij krijgen thuis al echt zolang als ik me kan herrineren de AV en wat technische autobladen thuis.
(voor me pa's werk)
waaronder ook de crashtestquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens uitvoerig een Express testen![]()
automotortechniek? d8 ik wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook de AMT ??? Die wordt door een collega van mn pa (een kennis van ons dus) uitgegeven
sowieso behoren alle leden natuurlijk eerst een geweldige rij-ervaring te hebben gehad in een Expressquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens uitvoerig een Express testen![]()
Lijkt me ook wel lachen jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef PeuRac het volgende:
Mooi stukje over Le Manslijkt me wel wat om ook eens aan mee te doen
Wat vind je van de AV agenda eigenlijk? Ik krijg een gratis agenda van school, anders had ik em zeker gekocht
Wie zegt dat ik em gebruikquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lachen ja![]()
Hmm ik gebruik geen agenda![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom hebben jullie allen nog een EK-icon...
Wat moet je er dan meequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik em gebruik![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:49 schreef BazzoS het volgende:
http://movies.flabber.nl/Madonna.wannabe/
*BAF*quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:49 schreef BazzoS het volgende:
http://movies.flabber.nl/Madonna.wannabe/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |