Reageer is op MSNquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:53 schreef gieling het volgende:
vond dat ie wel wat strenger had kunnen zijn bij sommige overtredingen en bij de lichtere overtredingen was ie weer te strengquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:42 schreef HomerJ het volgende:
OP de scheids viel weining aan te merken vind ik
ik heb 4 euro in moeten leverenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb wel 60 euro met deze voorspelling verdiend
Toch ben ik niet echt blij
die commentator zei ook een keer dat hij even aan de kant was geroepen omdat hij te partijdig was ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
vond dat ie wel wat strenger had kunnen zijn bij sommige overtredingen en bij de lichtere overtredingen was ie weer te streng
ik ga in het najaar kranten lopen, heb ik al gezegt...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:17 schreef Tain het volgende:
heb je al een baan cap?
huis aan huisbladen iig rond de 2 cent per bus. (ik 2.269quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga in het najaar kranten lopen, heb ik al gezegt...
wat verdient eigenlijk meer, kranten of folders?
nou, 2 centquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
huis aan huisbladen iig rond de 2 cent per bus. (ik 2.269)
met kranten veel. met folders weinig.
de ochtend krant elke dag bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:34 schreef rockstah het volgende:
ik loop 328 huizen. maar het valt nu idd tegen.
vroeger liep ik 5 keer per maand en had ik 2 wijken. en ik krijg er ook nog 24 euro zakgeld bij. maar daarom wil ik ook gewoon kranten gaan lopen
Om half negen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:07 schreef Rahl het volgende:
ik heb vanavond diploma-uitreiking maar k weet niet waar en ook niet hoe laat
[GAM] Waar we nog steeds van capibar houdenquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:14 schreef Rahl het volgende:
volgende TT = [GAM Slowchat] Waar we nog steeds van oranje houden?![]()
rockstah is trouwens iets van 2 weken op kampquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:10 schreef HomerJ het volgende:
Mijn punten wat ik vandaag ga doenrapport ophalen fietsen red faction uitspelen forummen ......................
dan maak je hem toch zelfquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:13 schreef Rahl het volgende:
ik moet strax mijn fiets ophalen die eindelijk gerepareerd is. pokke end lopen naar het station
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:17 schreef capibar het volgende:
[..]
rockstah is trouwens iets van 2 weken op kamp![]()
hoezo nog steedsquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:16 schreef capibar het volgende:
[..]
[GAM] Waar we nog steeds van capibar houden![]()
Misschien na een kleine storting op mijn bankrekeningquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:22 schreef mordradead het volgende:
jongens, mag ik het nieuwe topic aanmaken
*nog nooit een gam sc topic aan heeft gemaakt*
ik ben geen fietsenexpertquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan maak je hem toch zelf
ik kan allesquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik ben geen fietsenexpert
t enige wat ik ervan weet is dat je moet trappen om te rijden
dr was een handrem afgevallenquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik kan allesik moet wel, daar krijg ik fietsgeld voor van de krant
voor jou misschienquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:27 schreef mordradead het volgende:
oow, dat had ik ook een keer, ff nieuwe remkabel kopen en erin zettenzo gebeurd
maar nu heb ik niks meer te doenquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:28 schreef mordradead het volgende:
mooi zo, kun je die weer van je lijstje schrappen
koop/download civilization III, dat is een goed spelquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:29 schreef capibar het volgende:
[..]
maar nu heb ik niks meer te doen![]()
ik ben gewoon dé man en reparaties aan een fiets moet ik zelf betalenquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
voor jou misschien
ik ben een verwend stadsjoch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |