abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 15:43:51 #1
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_1431843
Moet ff een frustratie kwijt hoor... let niet teveel op mij, ben een beetje sjacharijnig
Ik vraag me af hoe het komt dat bepaalde mensen erg veel moeite hebben met het 'accepteren' van andere mensen met andere muzieksmaken...

Ikzelf heb een beetje een brede muzieksmaak en dat is voor sommigen blijkbaar echt niet te volgen.
Als iemand mij ook vraagt van wat voor muziek ik hou, moet ik altijd antwoorden met: heel veel, maar vooral een gitaar is belangrijk...
Dan willen ze weten wat voor cd's ik dan heb... nou, dan krijg je dus het rijtje van Tom Harding, naar Amanda Marshall, naar hardhouse verzamelaartjes, naar K's choice, naar Bush, naar Lagwagon, naar Nofx, naar Within Temptation, naar Tool, naar Nightwish en ga zo maar ff door...
De reactie is dan meestal nog wel van, ok, kan... maar dan moet je eens proberen om in de buurt van 1 mainstream dj-jean fannetje de 1e keer een hardhouse compilatietje aan te zetten, dan is ie je beste vriendje... de volgende keer dat ie langskomt, zet ik Creed aan, of Pearl Jam of Alice in chains ofzo. Vervolgens ben ik een kut-alto, begrijpt ie niet hoe mensen dat kunnen aanhoren enzovoort... lamlul.

Ik kan er echt heel erg slecht tegen dat een bepaald gehalte aan respect voor, of liever het accepteren van meningen van anderen blijkbaar al staat of valt met iets simpels als de keuze voor een lullig muziekje...

Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 15:46:30 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1431867
ik ken het en ik kots ook op de kortzichtigheid van sommige mensen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_1431905
Dat is helemaal niet raar.

Ik luister ook alles van hardhouse tot klassiek en rock, alleen geen hardrock, maar wel alles daartussen!!
Dus ik begrijp je frustraties wel, maar ik zou er maar niet al te veel op letten, want als iemand je daarom uitscheld hij is hij de titel vriend niet waard!!

So just rock if you want to!!

pi_1431929
Wees blij dat je van meerdere muziek soorten kan genieten. Ik hou zelf ook van verschillende soorten muziek, heb alleen een hekel aan R&B (de rap & bullshit versie, oude R&B is cool).
pi_1431940
mensen die dat zeggen zijn kortzichtig,
ik hou van " alto" muziek, maar ook van club trance enz enz enz, ik kan de meeste doorten muziek wel waarderen, (behalve ZEEEEERR commerciele shit zoals starmaker )
Ik respecteer iedereens muziek keuze(maar ik hoef nie talles ook mooi te vinden he , maar soms kan het toch moeilijk zijn hoor, als iemand op je werk een cd aan zet die grote gelijkenis heeft met een kinderen voor kinderen cd *aaaaaauwww, mijn oren!*

Maargoed:)
Ik luister lekker naar van alles en nog wat, er zit nu Keith Caputo in mijn Discman, lekker relaxt
In het hoesje dat ik ook nog mee heb zit Rammstein *grinnikt*

Greetingz,

SHeila

The captain of your brainship is drunk.
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 15:55:02 #6
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1431947
Mijn cd collectie gaat van GOa verzamelaars naar trashmetal naar hiphop naar klassiek naar grunge naar krautrock naar funk naar soul naar blues naar hardrock naar softrock naar middle of the road naar disco naar spacerock naar etnische muziek naar cabaret naar sixtiespop etc.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 15:59:10 #7
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1431986
Zal mij niet boeien welk plakkertje erop hoort, zolang het maar goed klinkt (al heb ik natuurlijk wel bepaalde voor- en afkeuren ). Ouwe muziek, nieuwe muziek, rustgevend of juist oorsplijtend: als 't maar klinkt,

al zijn er genres die ik waarschijnlijk nooit zal waarderen.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1432006
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:53 schreef Los_Bastardos het volgende:
Wees blij dat je van meerdere muziek soorten kan genieten. Ik hou zelf ook van verschillende soorten muziek, heb alleen een hekel aan R&B (de rap & bullshit versie, oude R&B is cool).
pcies!
van alto tot techno, alles best, maar R&B...
pi_1432017
kheb et zelfde..
ik vind sommige trance liedjes leuk
ik vind sommige r&b liedjes leuk..
en ik vind sommige hardrock liedjes leuk..
en ga zo maar door
en dan zeggen ze tegen mij dat ik niet kan beslissen wat ik nou eigenlijk wil..
laat me toch es lekker joh!
pi_1432068
Ik zal het je nog sterker vertellen.

Als ik lekker in m'n eentje lig te relaxen kan ik heel goed naar een Brandenburgs Concert lusiteren of een Fluitkwaret of zo. Samen met mijn meis lekker naar trance of wat mellow. Ik mag the gathering graag horen, dream theatre, en ga nog maar ff door. Ik denk niet dat er een muzieksoort is waar in niet een of andere band / artiest is die ik niet "best goed" vind en leuk om naar te luisteren.

Maar de mensen die roepen dat ze alleen maar dit of dat kunnen horen, luisteren niet naar de muziek. Die WILLEN die muziek horen, of ZEGGEN dat ze dat willen, om bij een bepaalde scene te horen. Dan vergruist je eigen smaak :-)

De discussie over wie er dus wel en geen smaak hebben is snel gesloten zo.

Sprakeloos.......
pi_1432428
Dat soort mensen zijn ook niet je echte vrienden. Mijn goede vrienden maakt het niet uit wat ik luister. Of het nou metal, dance, klassiek, schlager whatever is. Samen pilske drinken met de muziek van André Hazes, wat een feest
pi_1432510
Mensen met een brede muzieksmaak zijn losers en kunnen niet beslissen waar ze bij willen horen!

pffffff.....

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1432559
Nee.

Het is niet raar om raar te zijn. Tegenwoordig ben je een kuddedier als je niet raar bent. Dus als je niet raar bent dan ben je raar.

pi_1432580
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:16 schreef weerdo het volgende:
Nee.

Het is niet raar om raar te zijn. Tegenwoordig ben je een kuddedier als je niet raar bent. Dus als je niet raar bent dan ben je raar.

Als je het doet, doe het dan goed
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1432584
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:16 schreef weerdo het volgende:
Nee.

Ahh... fijn! Mensen die zich niet normaal gedragen heb ik ook altijd normaler gevonden dan normale mensen.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 17:23:14 #16
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1432612
Hou ook van alles, van iron maiden tot beethoven mozart

gewoon niet mee zitten

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 17:26:45 #17
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1432629
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:19 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ahh... fijn! Mensen die zich niet normaal gedragen heb ik ook altijd normaler gevonden dan normale mensen.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1432641
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:10 schreef Love Mae King het volgende:
Mensen met een brede muzieksmaak zijn losers en kunnen niet beslissen waar ze bij willen horen!

pffffff.....

Waarom wil jij alles zo graag in hokjes hebben? wordt het anders te moeilijk voor je? Ik draag de ene dag een skatebroek met ketting en daz zeg jij> ALTOOO,.. maar de volgende dag draag ik een nette panthalon en een nette bloes, dan ben ik zeker weer een Kakker??

ik heb medelijden met je, echt waar, .....

(dat er nog steeds dit soort mensen bestaan,.. eerlijk waar)

The captain of your brainship is drunk.
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 17:29:05 #19
8297 besmart
aka DinkyToys
pi_1432646
Gewoon kort en krachtig bij mij.. Ik vind eigenlijk ook alle muzieksoorten toppie. Als er maar een gevoel bij- en erachter zit die het gemaakt heeft.
En vind het alleen maar leuk als iemand anders weer met iets aankomt die ik nog niet ken en het super lekker klinkt bv. Op dit moment luister ik een cd van Paul Oakenfold. This men is mega gooddie (vind ik). 1 groot verhaal wat hij in elkaar draaid.
DinkyToys is all what you need in you're life
pi_1432674
ik op mensen die alleen hardhouse luisteren en verder alles kut vinden... als je niet met de massa meeloopt ben je een alto..

als er lui zijn die goeie muziek niet kunnen waarderen is dat hun probleem

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  vrijdag 17 augustus 2001 @ 17:34:59 #21
8297 besmart
aka DinkyToys
pi_1432691
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:32 schreef Wisp het volgende:
ik op mensen die alleen hardhouse luisteren en verder alles kut vinden... als je niet met de massa meeloopt ben je een alto..
Zeker ja.. echt zo'n vage hype is het. Hardhouse dit Hardhouse dat. Maar wat het nu precies is, i don't know. Opeens is Tiësto bv ook Hardhouse, niet dat ik hem goed vind integendeel.
DinkyToys is all what you need in you're life
pi_1432699
En hoe ouder je wordt hoe meer je muziek gaat waarderen. Luister nu ook vaak CD's van mn pa (Pink Floyd, Simple minds, Dire Straits, etc, etc)
pi_1432807
quote:

pffffff.....

Nee, er is gewoon zoveel mooie muziek in zoveel stromingen dat het nergens op slaat om je te beperken tot 1 soort. Je gaat toch ook niet altijd hetzelfde eten?
Enig "nadeel" is wel dat je altijd "gezeik" krijgt met mensen die alleen maar bijv. metal mooi vinden, omdat je ook minder harde shit mooi vind. Zie bovenstaande reactie.

De muziek die ik draai hangt volledig af van welke stemming ik in ben, en die wisselt, dus de muziek ook .

vrijdag 17 augustus 2001 @ 17:56:36 #24
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1432824
Ik vergelijk het altijd met eten: Ik lust graag patat, maar élke dag alleen maar patat eten is niet lekker.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1432877
quote:

pffffff.....

is het verplicht om ergens bij te horen dan? dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn..

ik luister gewoon naar de muziek die ik op dat moment mooi vind.. de ene keer black metal en de andere keer gothic/klassiek.. als je daar moeite mee hebt is ut jou probleem

btw ergens bijhoren betekend volgens mij hetzelfde als meelopen of zit ik er nou naast?

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')