- IGNquote:But even without all these little "collection" side-quests, Pikmin 2 can proudly stand among the best GameCube games released thus far. Everything about the game, from the opening screen to the "final" credits is polished to perfection. The attention to detail is evident everywhere.
- Peer, IGNquote:Let me sum it up for you: Pikmin 2 is fantastic
- IGNquote:Let's get this out of the way: this game is excellent, from the beginning to the end
quote:Half-Life 2 naar de Cube?
De kans is klein, maar we zouden misschien in de toekomst Half-Life 2 kunnen spelen op onze Gamecube!
Website GamesRadar meldde gisteren dat Valve, de developer van de veelbelovende first-person shooter Half-Life 2, van plan is om de game op meerdere platformen uit te brengen. De PC versie moet ergens in de herfst verschijnen en ook de Xbox versie is al vastgesteld. Valve is op het moment in contact met "all the console platform holders" wat zou kunnen betekenen dat de game ook het daglicht zal zien op de Gamecube. Lees hieronder delen uit het interview:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
"We're in touch with all the console platform holders and would like to bring the game to as many platforms as makes sense."
"We have more stories we'd like to tell in the HL2 universe."
--------------------------------------------------------------------------------
Het blijven natuurlijk geruchten, daarnaast blijft het afwachten óf en wanneer de PC game eindelijk in de winkels ligt. We houden je op de hoogte!
Met wel?quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
N-Gamer![]()
Wel redelijk hoge cijfers
RS3 verdient ECHT geen 8 zonder online mode
Mario Gold... die heb ik gemist...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef BMH het volgende:
[N]Gamer door de bus? Ff kijken Jawohl!
De reviews Gamecube:
Mario Gold: Toadstool tour: 8
Splinter Cell: pandora tomorrow: 9
Spider-man 2: 7.5
Rainbow Six 3: 8
Harry Potter & de gevangene van Azkaban: 7.5
PSO: episode III: C.A.R.D Revolution: 8
Shrek 2: 7.5
Asterix & obelix XXL: 6.5
Ja, want dat is de kracht van RS3. Rooaaarquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Met wel?
Tis een begin, niet?quote:Thomas' WinAmp draait nu Chumbawamba - Tubthumping.
Maar wel een ander soort spel. Volgens mij is Tiger Woods meer een golf simulator en Mario Golf meer een party game.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Tiger Woods 2003 en 2004 zijn een stuk beter en leuker...
Heb de OP op mijn server aangepastquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:28 schreef BMH het volgende:
GameCube, deel 97: Geen corruptie voor nodig <- Te OP heeft wat veranderingen ondergaan. Nu zijn er mooiere screenshot bij gekomen.
whahaa
[afbeelding]
hahhaha
[..]
[afbeelding]
ok danquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario GolfIk ben helemaal gek op die game
Tiger Woods zal best wel een betere golf game zijn, maar Mario Golf is echt leuker denk ik, makkelijker om in te stappen en wil je er dieper in het golf gebeuren mee, dan kan dat ook.
Naast de gewone golf mode zijn er ook mini games gebaseerd op golf (bal door ringen schieten bijv). Aanrader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |