Jep, werkt gewoon hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:35 schreef Spider_NL het volgende:
Wat ik me nog af vraag
Is op play.com zie ik deze staan, Mario Party 4
Zoals je ziet staat dat ie alleen op UK GC kan maar is dat echt zo of doet ie t gewoon?
Technical Details
Region PAL: Will play on UK GameCube only
Rating 3+ (ELSPA)
Players 1-4
Die vraag komt in bijna elk topic wel een keer langsquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:43 schreef Thomper het volgende:
[..]
Jep, werkt gewoon hoor.
Wellicht iets voor in de openingspost?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die vraag komt in bijna elk topic wel een keer langs
30 November in de VS. Die ga ik dus echt importerenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:35 schreef BMH het volgende:
De PAL gelease date van Resident evil 4 is 29 maart 2005 volgens het australische Highpoint.
Ik ook. Het duurt me veel te langquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:04 schreef HomerJ het volgende:
[..]
30 November in de VS. Die ga ik dus echt importeren![]()
quote:David Goosen zal eind augustus, na vijf jaar lang bij Nintendo gewerkt te hebben, opstappen als managing director van Nintendo Europe.
Gijs,.... zo droog om te lezen. Je noemt titels als Zelda en RE4 op maar de klap op de vuurpijl is DK Jungle Beatquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn wishlist voor dit jaar: ToS, Paper Mario 2 en Donkey Konga.
Pikmin 2 en Mario Party 6 zijn even afwachten en Animal Crossing en Metroid Prime 2 zijn niets voor mij.
2005 wordt ook wel een goed jaar, Baten Kaitos, Resi 4, Mario Tennis, PoP 2, Killer 7, Fire Emblem, Zelda, Advance Wars en als klap op de vuurpijl, DK: Jungle Beat
En Metroid Prime 2 is niks voor hem!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... zo droog om te lezen. Je noemt titels als Zelda en RE4 op maar de klap op de vuurpijl is DK Jungle Beat![]()
![]()
Ik heb de OP aangepast met een klein stukje over import en pal enzo.... staat klaar op mijn server voor de volgende OPquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wellicht iets voor in de openingspost?
BMH kan je het ff toevoegen in de OP tnx!quote:PAL/NTSC/US/JAP, Regio????????
Op je europese/nederlandse gamecube kan je alleen PAL games spelen. (zelfs al staat er 'Will play on UK GameCube only'). Om andere games te spelen dan PAL games moet je freeloader gebruiken. Met freeloader kan je import games spelen op je cube.
Hardware is altijd regio vrij dus je kan gewoon uit de VS je controlers halen. Alleen bij de gameboy player moet je oppassen die is wel regio gebonden hiervoor heb je freeloader nodig.
Ik spoor niet Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,.... zo droog om te lezen. Je noemt titels als Zelda en RE4 op maar de klap op de vuurpijl is DK Jungle Beat![]()
![]()
Nou ja, met Mario Kart was het ongeveer gelijk tussen oksel en mij, Roy was in ieder geval laatstequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker dagje gegamed met Lexie en Oksel![]()
We hebben Mario Golf gedaan (ik dik gewonnen), Mario Kart (gelijk ongeveer), Mario Party 5 (Lexie nét gewonnen (de lul kende alle mini games natuurlijk al)) en Smash Bros (Lexie is koning daarin).
Ook hebben we nog FFCC gedaan, en na een hoop gedoe met importeren van characters in savegames hebben we een oude savegame gebruikt zonder eigen charactersIn de tussentijd is Lexie ook nog eens zijn savegame van 26u kwijt geraakt
!
![]()
Als afsluiting voetbal gekeken![]()
![]()
Nou okquote:So, if you still haven't figured it out, let me spell it out for you: Pikmin 2 is fantastic. While it may not have the same sense of newness as its predecessor, it really does improve on the original in every way. Whether you play it alone or in versus or co-op challenge mode with a friend, this game belongs on every Nintendo fan's wishlist."
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:10 schreef Oksel het volgende:
En Roy is door mijn vriendin ge0wned.. "Ik heb een X-Xbox!" Vriendin: "Ow! Weet Luuk dat? Mag je hier dan wel naar binnen? Overloper!"
Maar daar was je ook echt wel de beste inquote:Mijn enige echte skillz was het bier drinken, en patat / bitterballs bakken.
quote:Beach Spikers
JPN: 6,162
US: 59,764
Ikaruga
JPN: 6,916
US: 34,698
Skies of Arcadia: Legends
JPN: 7,875
US: 83,223
Billy Hatcher & The Giant Egg
JPN: 10,074
US: 74,153