offtopic:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:33 schreef beefcake het volgende:
Wat een vraag zeg Rewimo, die weet ik echt niet hoor!!
Knorretje wij hebben Nathan als tweede naam. Wij spreken het uit als Neeten. De mensen die een geboortekaartje hadden gekregen vroegen heel voorzichtig hoe je het uitsprak. Mijn zus heet Jasmine en mensen zeggen het altijd op zijn Nederlands. Dat vind ik zo jammer, want Engelse namen vind ik zo mooi!
eindelijk iemand met het boekje voor handenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:39 schreef Jessicaa het volgende:
Offtopic had het wel mooi gevonden hoor Knor
chocoladetaart, stuk kaas stuk worst zure bom, stuk meloen cake taart worstje lolly en ijs?
'ik wil niet meer!'quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:06 schreef Jessicaa het volgende:
Hij is toch ook goed?
Wat zeggen de meeste moeders tijdens een bevalling.
Ome Gerrit is de postduifquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
gerrit
Fredquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:09 schreef Jessicaa het volgende:
fred
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:11 schreef Jessicaa het volgende:
meneer de raaf
Ben je bang dat je hem anders niet terugvindt?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
bedankt voor de mail rewimo, ik ga meteen de deurmat stofzuigen!
wij moeten de mat regelmatig maaien jaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je bang dat je hem anders niet terugvindt?
Rickyquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
hoe heet de baby van anita in gtst?
Vroegah, toen Anita nog in GTST zat, keek ik nogquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Je verwacht toch niet dat ik zoiets weet, hè?
Foutquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:53 schreef coolbabe het volgende:
Afgelopen zaterdag in de efteling
ow dan vierden ze het zaterdg thuis met een gourmetquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Nee zaterdag heeft Mister_D zich verslapen
Nee, want de gourmetschotels waren uitverkochtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow dan vierden ze het zaterdg thuis met een gourmet
Surinamequote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:55 schreef Rewimo het volgende:
Uit welk land komt over een poosje het kindje van Spindizzy?
Dan mag LadySquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Suriname
Maar ik ga geen nieuwe vraag bedenken
ow, maar jullie waren toch die dag 3 jaar samen (dus de dag dat jullie naar de efteling ZOUDEN gaan?)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, want de gourmetschotels waren uitverkocht
Ja, dat klopt... maar toen hebben we het dus niet gevierdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow, maar jullie waren toch die dag 3 jaar samen (dus de dag dat jullie naar de efteling ZOUDEN gaan?)
owquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan mag LadyS
uit ONM dusquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:58 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow
euhm.. om in de soap-sfeer te blijven:
Hoe heet het kindje van Bram en Ellen?
gemeenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt... maar toen hebben we het dus niet gevierdbeetje strikvraag
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Doris
Maar ik kijk die soap niet eens
Jaja, dat blijkt wel weerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Doris
Maar ik kijk die soap niet eens
miss-d is goeoeoeeoeoedquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik vrees dat alleen LadyS zelf die vraag kan beantwoorden
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaja, dat blijkt wel weer
Omaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:02 schreef Jonnetje het volgende:
Euh.........
Naar wie allemaal is Wilyan vernoemd......................
Dat zegt niks meer nu je een tv-kaartje hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Kijk maar naar de tijden dat ik online ben
Ik ben er op zondag weleens langsgezapt en toen vroeg Ellen iets over Doris
sorry wist zo snel even niks anders...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:02 schreef Jonnetje het volgende:
Euh.........
Naar wie allemaal is Wilyan vernoemd......................
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:16 schreef LadyS het volgende:
volgens mij is iedereen aan het spitten in de topics
Ik kan me nl. wel herinneren dat je het verteld had. alleen geen zin om te zoeken![]()
Oeiiii, nu je het zegt....... Zo worden het alweer vijf personenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Quinn... van Sliders?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
Ons zoontje heet Wilyan Ayrton Quinn..Vernoemd naar;
(overleden) oma en beide opa's (oma=Willy voluit Willemke, opa=Wietse en andere opa=Jan)
Ayrton Senna verongelukt Formule1-coureur (waar mamma erg groot fan van was)
En Quinn was gewoon een mooie hekkensluiter (en mamma is gek van Ierse, Schotse en Gaelic namen)
dit heb ik gevonden
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:23 schreef Jonnetje het volgende:
We hebben nu dus al :Oma Ayrton Senna Quinn van Sliders..... .... [edit] Opa (Pappa van pappa) .....[edit] Opa (Pappa van mamma)
Iedereen speelt vals, alleen jessie geeft het toequote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
heeeee jessie speelt vals
Ben ik dan de enige "blonde" die niet google gebruikt?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iedereen speelt vals, alleen jessie geeft het toe
er zijn volgens mij dingen die je nooit meer vergeet (zelfde als bv de titel van jou aankondiging zwangerschap in het voormalige admin)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:39 schreef Lois het volgende:
Jaaaaaaaaa goed zo Knor, Annabel!
Deze neprooie doet het ook met alleen Fok! en haar eigen breinquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige "blonde" die niet google gebruikt?
![]()
ik heb nog geen een keer vals gespeeld hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iedereen speelt vals, alleen jessie geeft het toe
daar komt het op neer zover ik later begrepen heb (deze leg trouwens al vanaf het verstrijken ook op die wijze, dus al een weekje of 6, dus ben benieuwd)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:48 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee waar de letters precies voor staan, maar misschien een aangezichtsligging?
Dat is de normale ligging.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:51 schreef Knorretje het volgende:
[..]
daar komt het op neer zover ik later begrepen heb (deze leg trouwens al vanaf het verstrijken ook op die wijze, dus al een weekje of 6, dus ben benieuwd)
ja die heb ik gezien, op zich geinig maar ik vroeg net al aan danny of we daar iets mee kunnen maar we weten niets te bedenken. Ja we opperden hem strak te spannen en evt kleertjes aan te hangen maar met een alicia die het leuk vind om kasten uit te pakken zal dat alleen maar meer werk opleveren voor ons iedere ochtend.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee
(heb je mijn post gezien over dat springtouw?)
hmm dat begreep ik dus niet uit zijn verhaal, zal het volgende week nog eens vragen (snap anders niet wat er het vermelden waard aan is)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is de normale ligging.
Omdat het ook anders kan en dit de gemakkelijkste ligging is. Met het gezicht nr onderen dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:54 schreef Knorretje het volgende:
[..]
hmm dat begreep ik dus niet uit zijn verhaal, zal het volgende week nog eens vragen (snap anders niet wat er het vermelden waard aan is)
Yes LadySquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:53 schreef LadyS het volgende:
penelope
ow das mooi meegenomen dan, ik dacht dat juist de haartjes en zo eerst moesten komenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:55 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Omdat het ook anders kan en dit de gemakkelijkste ligging is. Met het gezicht nr onderen dus.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yes LadyS
om de indaling te bepalen dacht ik..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
waarom krijg ik morgen een echo?
die reken ik goedquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:58 schreef Knorretje het volgende:
[..]
om de indaling te bepalen dacht ik..
oktoberquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:14 schreef moussy het volgende:
Wanneer komt de eerstkomende kinderbijslag weer?
3 juliquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:14 schreef moussy het volgende:
Wanneer komt de eerstkomende kinderbijslag weer?
bijnaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:15 schreef Jessicaa het volgende:
1 juli
heb jij het de eerste al op de rekningquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:15 schreef Jessicaa het volgende:
1 juli
ietsies laterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:15 schreef Knorretje het volgende:
[..]
3 juli
ik heb het altijd de 3e op de rekning pas staanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Krijg jij 'm later, Knor?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ietsies later
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:18 schreef Jessicaa het volgende:
5 Juli
Bij eigenwijs denk ik aan Swetseneggerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:19 schreef Jessicaa het volgende:
Pfew
Welke eigewijze fokker is op dezelfde dag geboren als Janneke![]()
't staat iig niet in het verjaardagstopicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij eigenwijs denk ik aan Swetsenegger
JA!! Zonder ook maar in 1 lijstje te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:23 schreef Jessicaa het volgende:
Maar er is vast iemand hier die het wel weet
eeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh nee...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:23 schreef Jessicaa het volgende:
Maar er is vast iemand hier die het wel weet
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:26 schreef Knorretje het volgende:
dan zal het moussy wel zijn
En dat is dus de achterhoofdsligging. Het achterhoofdje is dat deel van de baby dat het diepst in het baringskanaal is doorgedrongen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:55 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Omdat het ook anders kan en dit de gemakkelijkste ligging is. Met het gezicht nr onderen dus.
ikke ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:32 schreef beefcake het volgende:
shit ik kwam op babyfeeb??
er stond eerst eerstequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:33 schreef LadyS het volgende:
[..]
ikke ookmaar je moet dus de laatste letter nemen en niet de eerste
![]()
ja dat is het gewoonquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
er stond eerst eerste![]()
![]()
ja... maar ik antwoord niet altijd als ik het al weetquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:39 schreef beefcake het volgende:
Dit is echt zwaar verslavend trouwens
Dat heb ik nou ook!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:40 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja... maar ik antwoord niet altijd als ik het al weetwant ik ben niet goed in nieuwe vragen verzinnen
irrritant hequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook!
bouwjaar moet erbijquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef LadyS het volgende:
23 juni maar zijn bouwjaar weet ik niet
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:39 schreef beefcake het volgende:
Dit is echt zwaar verslavend trouwens
die weet ik dus nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
bouwjaar moet erbij![]()
Doe er dan ook maar een foto van hem bijquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
bouwjaar moet erbij![]()
Mag nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Doe er dan ook maar een foto van hem bijVolgens mij is het 1 van de enige vaders die we nog nooit op fok hebben gezien
heb even op inet gezocht vanwege de verwarringquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:30 schreef coolbabe het volgende:
[..]
En dat is dus de achterhoofdsligging. Het achterhoofdje is dat deel van de baby dat het diepst in het baringskanaal is doorgedrongen.
Met de aangezichtsligging ligt het kindje met het gezicht naar de uitgang en dat is nou niet de makkelijkste manier om de baby er uit te krijgen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mag niet![]()
heejjj eerst een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
1980-06-23
Uit zijn fotoboek
En nu ga ik slapen
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
1980-06-23
Uit zijn fotoboek
En nu ga ik slapen
Jij mag er ook een verzinnen! Jij antwoordde als eerste.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:52 schreef LadyS het volgende:
[..]
heejjj eerst een nieuwe vraag
Zekers verwarrendquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:49 schreef Knorretje het volgende:
[..]
heb even op inet gezocht vanwege de verwarring
aav staat gewoon voor achterhoofdsligging (dus de meest ideale ligging) Dus wat dat betreft klopt bass-miss relaas wel, alleen strookt het niet bij wat mij aan het verstand gepeuterd is door de gyn en het hebben van een gluurdertje op dit moment (en dat ik me geen zorgen moest maken het was me eerder gelukt een gluurder eruit te krijgen _ heb thuis de papieren erbij gepakt van alicia en daar stond bij ligging aav, en heb zelf de conclusie dus maar getrokken voor ik de vraag stelde dat aav daar dus wel voor zou staan, met gezichtje naar beneden).
maar ik wist het bouwjaar nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jij mag er ook een verzinnen! Jij antwoordde als eerste.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:57 schreef moussy het volgende:
Karsten de zoon van Yvonne en iteejer
de leeftijden er bij had ik leuker gevonden, een klein beetje rekenwerk mag bestquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:03 schreef Jonnetje het volgende:
Sterre (2000), dochter van Spuuglokje
Wouter (1998), zoon van Spuuglokje
Tristan (2002), zoon van Spuuglokje
daarom, en verder maakt het mij ook niet zo veel uit hoe het kind leg, het gaat er hoe dan ook uit en hoe dat blijft gewoon nog even de verrassing (idem als wanneer natuurlijk) Zie het allemaal wel als het zover isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:56 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Zekers verwarrend![]()
Nou ja, als het allemaal maar goed komt
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:04 schreef moussy het volgende:
[..]
de leeftijden er bij had ik leuker gevonden, een klein beetje rekenwerk mag best
Mee eens!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:04 schreef moussy het volgende:
[..]
de leeftijden er bij had ik leuker gevonden, een klein beetje rekenwerk mag best
[flauw] start-programma's-bureauacc.-rekenmachine[/flauw]quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:06 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
JaIk heb Dyscalculie (met andere woorden... ik ben rekenblind..)
en kan dat dus niet zooooo snel...
Is het lullig om deze goed te rekenen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:08 schreef coolbabe het volgende:
Sterre 4
Wouter 6
Tristan 1,5
Nee echt, dit is GEEN gelul!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:07 schreef moussy het volgende:
[..]
[flauw] start-programma's-bureauacc.-rekenmachine[/flauw]
waar staat dan dat het gelul is?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:11 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Nee echt, dit is GEEN gelul!
Ik ben echt rekenblind!![]()
Denk je dat dat leuk is? 1 +1 rekensommetjes fout hebben.....
Is toch niks om je voor te schamen? Ik gebruik nog steeds mijn vingers om op te tellen en rekenenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:11 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Nee echt, dit is GEEN gelul!
Ik ben echt rekenblind!![]()
Denk je dat dat leuk is? 1 +1 rekensommetjes fout hebben.....
en mijn post naar cb over lullig en winnen, had ik getikt terwijl jij zat te rekenen. Dus, ga je gangquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij moet winnen. Jij had ook het eerst de namen goed per slot van rekening
* Jonnetje gaat alweer terug in haar mandje*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef melonovy het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooo meiden! Hou het gezellig! Jonnetje relax!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:21 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
* Spuuglokje gaat alweer terug in haar mandje*
Ja sorry hoor, maar dat rekenblind-geval is iets waar ik dus niet zo goed tegen kan, omdat gewoon nog steeds niemand het gelooft. En je dan automatisch maar voor dom of flauw versleten word....
Tja, en dan kan ik af en toe nog wel eens uit mijn slof schieten.. Maar ben (meestal) snel weer afgekoeld...
* Spuuglokje mompelt iets met emmers en druppels....*
Heet ie Bert in het nederlands en Bird in het engels?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Die is druk bezig met de fotowedstrijd. Maar het is Bert of Bird (op zijn Engels)
dan hoef je toch niet over de pies te gaan als iemand zegt dat je een rekenmachiene kan gebruikenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:21 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
* moussy gaat alweer terug in haar mandje*
Ja sorry hoor, maar dat rekenblind-geval is iets waar ik dus niet zo goed tegen kan, omdat gewoon nog steeds niemand het gelooft. En je dan automatisch maar voor dom of flauw versleten word....
Tja, en dan kan ik af en toe nog wel eens uit mijn slof schieten.. Maar ben (meestal) snel weer afgekoeld...
* moussy mompelt iets met emmers en druppels....*
Hijs voor jouquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:24 schreef Jonnetje het volgende:
moeders voor moeders
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef moussy het volgende:
freya
da`s gemeen, die kan alleen de in-crowd wetenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:29 schreef moussy het volgende:
Hoe heet de gewraakte mail-groep?
haha nee, het is al menig maal op fok geweest, tot in het moderatie topic aan toequote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:30 schreef coolbabe het volgende:
[..]
da`s gemeen, die kan alleen de in-crowd weten![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:30 schreef coolbabe het volgende:
[..]
da`s gemeen, die kan alleen de in-crowd weten![]()
repelsteeltjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe heet het mannetje dat stro tot goud kan spinnen?
Ja erg he, wie verzint toch zo iets?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef Jonnetje het volgende:
Loeders?!?!?!?!
Echt? Jeutje wat een naam..........
2 turbotruttenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja erg he, wie verzint toch zo iets?![]()
Oh coolquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jahaaaaa we have a winner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |