in die documantaire van ngc was ook te zien dat een week lang de hamvraag was hoeveel accu`s ze nodig haddenquote:
Daar is inderdaad een film over gemaakt. Enne... dat filmpje van jou is niks.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ingineur was volgens mij een Belg....en volgens mij is ie vermoord door de Mossad
Bron en rest van het artikel: Klikquote:Veel voorbeelden
De afgelopen 1½ jaar wordt heel veel gerapporteerd over wapenleveranties aan Irak. Sommigen noemen alle naar buitengekomen gevallen het topje van de ijsberg. Anderzijds kan je ook stellen dat het monitoren door geheime diensten en met opsporing belastte diensten er toe leiden dat er weinig plaats vindt zonder medeweten van Uncle Sam en zijn bondgenoten. In ieder geval is er inzicht in een belangrijk deel van de handelsroutes die gebruikt worden.
Het laatste nieuws over wapenleveranties aan Irak kwam in maart 2003 uit Washington. In het Congres werd gesteld dat Frankrijk en Duitsland wapens aan Irak hebben geleverd in 2003. Waarmee werd gesuggereerd dat het ‘Oude Europa’ militair tegen de Verenigde Staten aan het samenzweren was. Bij Frankrijk zou het om onderdelen voor Mirage jachtvliegtuigen en Gazelle aanvalshelikopters zijn gegaan. Meteen werd opgeroepen om Franse wijnen en de grootste Franse vliegshow (militair en civiel) in juni van dit jaar te boykotten.(7) Eurocopter – de producent van de helikopter onderdelen - liet weten dat sinds 1991 geen leveranties aan Irak hebben plaatsgevonden.(8) Of de rechtse Washington Times een smeercampagne begon tegen de Franse tegenstander in de Veiligheidsraad kan niet bewezen worden, maar lijkt wel waarschijnlijk. De verwijzing naar Duitsland betreft waarschijnlijk een kwestie die op 7 maart voor een Duitse rechter kwam en eerdere leveringen uit de jaren negentig betreft. Op 5 maart werd een in Bulgarije gearresteerde Amerikaan van Irakese geboorte naar Duitsland uitgewezen om berecht te worden. De Irakees had samengewerkt met een Duitser die onderdelen voor een zwaar kanon (ontworpen door de Canadees Gerald Bull die ook werkte aan een zogenaamd superkanon in Irak voordat hij in 1990 in Brussel vermoord werd) en voor Mirage vliegtuigen via Jordanië naar Irak had geëxporteerd. De Amerikaans/ Irakese verdachte zelf leverde voor 1990 60 ton chemicaliën via een bedrijf gevestigd in de hoofdstad van de country muziek, Nashville. Dit werd bekend uit een document dat de Iraki’s in 1996 aan de VN overlegden. Als de grond in de VS hem te heet onder de voeten wordt verlegt de verdachte in 1991 zijn activiteiten naar Amman in Jordanië en werkt met de verdachte Duitser samen.(9)
Dat zullen er behoorlijk wat zijnquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
in die documantaire van ngc was ook te zien dat een week lang de hamvraag was hoeveel accu`s ze nodig hadden
want er gingen er zoveel doorheen met die cda`s, nachtzicht/infrarood kijkers etc.
Ik heb die waarschuwing er bij gezet voor de mods, dan kunnen ze niet gaan zuren van had het even gezegd ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:51 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Daar is inderdaad een film over gemaakt. Enne... dat filmpje van jou is niks.![]()
ja zelfde geld voor nachtzichtapparatuur geloof ik ... veel families van (reserve) soldaten hebben flink zitten cashen om hun zoons en dochters apparatuur mee te geven waar ze nix aan hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Over die PDA's, ik las dat tijdens/voor het begin van de oorlog veel Amerikaanse soldaten van hun eigen geld van die GPS PDA's op Amazon.com hebben gekocht omdat er een tekort aan was via de officiele kanalen![]()
Op zwarte markten en rommel markten enzo kom ik wel is nachtkijkers tegen...mag je die eigenlijk zo kopen enzo? Of is daar een vergunning vor nodig?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zelfde geld voor nachtzichtapparatuur geloof ik ... veel families van (reserve) soldaten hebben flink zitten cashen om hun zoons en dochters apparatuur mee te geven waar ze nix aan hebben
al hadden jessica lynch en co wel zo'n gps dinges0r kunnen gebruiken
Je mag ze gewoon kopen. Net zoals kogelvrije vesten en dergelijke.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Op zwarte markten en rommel markten enzo kom ik wel is nachtkijkers tegen...mag je die eigenlijk zo kopen enzo? Of is daar een vergunning vor nodig?
true true en als je s'nachts honger krijgt kun je altijd een kameel afschietenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Nix aan hebben? hoezo dat dan? is toch altijd leuk om te hebben?![]()
* SHERMAN inkopen gaat doenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:26 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Je mag ze gewoon kopen. Net zoals kogelvrije vesten en dergelijke.
Een beetje nachtkijker kost je echter al gauw in de regio a 2000 euro.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Op zwarte markten en rommel markten enzo kom ik wel is nachtkijkers tegen...mag je die eigenlijk zo kopen enzo? Of is daar een vergunning vor nodig?
Yeah, en nu?quote:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)rd=1&ssPageName=WD2Vquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:39 schreef Piro het volgende:
[..]
Een beetje nachtkijker kost je echter al gauw in de regio a 2000 euro.
Die krengen zijn duur, net als optics en goeie vesten.
Saddam dacht trouwens dat ie Schwerer Gustav/Paris Geschütz kon nabouwen.
Beiden waren alleen onpractisch groot en dus een sitting duck.
Vergeleken met de performance was dat kanon dan ook geen knip voor de neus waard.
You wish.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)rd=1&ssPageName=WD2V
hier $25
maar goed in de meeste camcorders zit tegenwoordig nightshot wat niet veel onderdoet voor de militaire tegenhangers
Met een beetje doorzetten krijg je zelfs tanks, kruisers en atoombommen...quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:04 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kan ze vast wel voor een prikkie van Russische soldaten kopen op de vele markten in Moskou als je een beetje rond gaat vragen![]()
Bang Kwang³quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:10 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja, en als je het aan de verkeerde vraagt spendeer je de komende decennia in een speciale FSB gevangenis en kun je alleen maar dromen van de luxe van Guantanamo Bay![]()
Het ging me even om een bron te vinden over dat kanonquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:49 schreef Piro het volgende:
[..]
Yeah, en nu?
Het is al sinds jaar en dag bekend dat de VS en de EU Saddam in de eighties hebben bewapend om tegen Iran te vechten.
Wat is het punt nou.
Willen ze hun subsidie veiligstellen door dit soort loze artikelen te publiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |